Jump to content

"Nu mai fuge" nu trece de 120 kmh


Recommended Posts

salut am un bmw e 34 5.24 TD din 90' si de cateva luni nu mai puteam sa depasesc 120 kmh....mi s-a spus ca este de la consumabile mai exact filtru de motorina.....am schimbat filtru de motorina filtru de aer si acum doar daca am drum intins pot sa ting 160 dar foarte greu......mai ales ca la plecarea de pe loc si pina la 60 ma rog de ia,de pe la 80 pina la 120 ajung mai repede apoi iar dau de un prag si merge mai greu (si cand spun mai greu adik imi trebuie drum intins si cam 1 minut )pina la 160.Trebuie sa mentionez ca am cutie automata si problema care am observat-o este ca de la 80 daca o calc pina la podea trece intr-a 3a si ramine asa pina la 120 apoi se schimba brusc in 4 si 5 si ramine asa pina la 160 unde se plafoneaza......daca merg linistit la 80 se da a 5a si de acolo foarte greu mai accelereaza....astept si parerile voastre
Link to comment
Share on other sites

la mine cand s'a stricat supapa de la turbo nu mai tragea mai mult de 160 si pana la viteza aia ajungea foarte greu

e o supapa atasata de turbo ceva care intra un furtunel subtire in ea

pentru verificare am dus'o la un mecanic ..a demontat'o si a suflat in ea

m'a costat 1 mil supapa la mana a doua (3 mil noua)

 

 

(b-69-tau)@ mor pe astia care nu au ce face si arunca cu pietre pe apa

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ( nu dau cu pietre in apa sau altele , ci doar imi spun parerea ) este sa mearga intr-un service , DAR sa aiba o idee asupra defectului astfel incat sa nu-l lucreze baietii jmecheri de multi bani .

Daca era de la turbo ar fi scos enorm de mult fum , se tura , dar nu se simtea ca se duce , ar fi curs in zona turbinei ulei si se incingea destul de mult incat sa o simta din masina . La cutie poate sa-i faca o revizie , cu schimbarea uleiului si un aditiv special pt cutii automate , precum si testarea ambreiajului . Dupa cate stiu eu este normal sa retrogradeze singura daca se detecteaza apasarea brusca a acceleratiei , iar cuplul este prea mic , dar mai departe ... este in neregula . Ca nu mai trece de 160 ... , tinand cont de faptul ca este diesel , deci mai puturos si vechi , fara o intretinere deosebita ... poate ca ar fi normal .

Daca inainte de schimbarea filtrului de motorina si aer nu se ducea mai sus de 120 , iar acum se opreste la 160 , poate ca o revizie capitala a masinii nu ar fi rau de efectuat .

Link to comment
Share on other sites

tot ce ai spus marius _eugen despre turbo este adevarat....intr-adevar se tureaza dar nu se duce are ulei in zona unde este turbo si mi-sa spus de catre 2 baieti de la un service ca ar fi o supapa dar nu aveau timp pt asta (eu defapt m-am dus sa schimb curelele de la aer ,alternator si servo ) am sa ma duc sa vad cat costa piesa respetiva si am sa va tin la curent ........si cum o problema nu vine niciodata singura acum dupa ce am pus curelele am impresia ca imi fac figuri rulmentii de la alternator se aude un "huruit" in turatie :).... oricum pina acum va multumesc pt sfaturi Edited by procesor_2_fast
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca sunt stranse prea tare !!! Si eu patisem cu alternatorul la fel si apoi am mai slabit putin strangerea si totul este ok . Sa nu mergi mult cu ele stranse ca se duc naiba rulmentii si dai de alte belele . Numai daca iti scartaie dimineata iti faci probleme sa le mai strangi , altfel sunt ok numai daca nu iti fac zgomot rulmentii .
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
salut am un bmw e 34 5.24 TD din 90' si de cateva luni nu mai puteam sa depasesc 120 kmh....mi s-a spus ca este de la consumabile mai exact filtru de motorina.....am schimbat filtru de motorina filtru de aer si acum doar daca am drum intins pot sa ting 160 dar foarte greu......mai ales ca la plecarea de pe loc si pina la 60 ma rog de ia,de pe la 80 pina la 120 ajung mai repede apoi iar dau de un prag si merge mai greu (si cand spun mai greu adik imi trebuie drum intins si cam 1 minut )pina la 160.Trebuie sa mentionez ca am cutie automata si problema care am observat-o este ca de la 80 daca o calc pina la podea trece intr-a 3a si ramine asa pina la 120 apoi se schimba brusc in 4 si 5 si ramine asa pina la 160 unde se plafoneaza......daca merg linistit la 80 se da a 5a si de acolo foarte greu mai accelereaza....astept si parerile voastre

 

 

Salut,

 

Am si eu exact aceeasi problema la x3 2.0D cu 58000 km. (mai am o postare pe tema asta, o poti cauta si citi daca vrei). La mine diagnoza a indicat probleme la filtrul de particule si presiune scazuta in turbina. Cele doua sunt legate functional, daca filtrul de particule este infundat, turbina se invarte mai incet, si alimenteaza cu mai putin aer cilindrii. Pe traseu mai este si filtrul de aer care trebuie sa fie curat. La o masina din '90 ca a ta, nu stiu daca exista filtru de particule. In plus, vad ca ai cutie automata, poate e ceva de acolo?

Am cerut si eu ajutorul in problema mea. Evit pe cat posibil sa ajung la service BMW. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.