Jump to content

Problema electrovalva antigel


525i e39

Recommended Posts

In primul rand salutare tuturor, detin un 525i e39 si am o problema care ma sacaie de mor :) Acum cateva zile am dat curent unui vecin sa porneasca masina, din acel moment masina mea baga aer cald chiar daca setez pe rece . Bunn, am zis ca e electrovalva de antigel, am desfacut-o, curatat-o (cu toate ca arata ok), am masurat-o si are 14 ohmi (deci e ok). Dupa aceea am observat unde era buba, nu vine curent pe firul care intra in electrovalva (binenteles am masurat cu motorul pornit). Am verificat sigurantele, toate bune, cred ca atunci cand am dat curent ceva sa stricat\ars de nu mai ajunge curent , are cineva idee de unde vine firul care alimenteaza electrovalva de antigel? Va multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Salut, intre "electrovalva antigel" si panoul de la ac manual (e cu 3 roti , temperatura, distribuirea aerului, viteza ventilatorului) e vreo siguranta, releu, ceva modul ? M-am luat dupa culoarea firului de la electrovalva si am gasit-o si la iesirea din panou. Am verificat tensiunea(13,8 cu motorul pornit) si exista la iesirea din panou (deci exclud panoul de ac), beleaua e ca continuitate are firul (l-am sunat cu aparatul), am si masurat (la iesirea din panoul de ac) rezistenta bobinei dar cu toate astea nu ajunge 12v la bobina :) :lol: sunt in ceata.... daca aveti ceva idei... Va multumesc.
Link to comment
Share on other sites

M-a zapacit problema asta... valva 100% e buna, curent ajunge la ea, lucreaza. Ce ar putea sa mai fie? am ac cu 3 robineti. Ma gandesc la ceva palete care raman pe o pozitie favorabila pentru a trage caldura de la motor cu toate ca eu setez pe rece. Au ceva reglaje electrice acele palete care puteau sa se defecteze in momentul cand am dat curent? Va multumesc
Link to comment
Share on other sites

sincer sa fiu la e39 nu stiu exact. In general e mai greu de ajuns, sunt ascunse prin conducte si prin bord la multe modele. Totusi inainte sa desfaci verifica si releele nu numai sigurantele..

poti incerca sa le vezi pe schema pe site-ul asta... http://www.realoem.com/bmw/select.do

Bagi VIN-ul de la masina ta si ai listate toate subansamblele cu schite cu localizarea. Vezi pe la AC si apoi sectiunea de actuatori, acolo cred ca e ce te intereseaza

Fa si o diagnosticare, macar stii de unde sa te apuci, macar vezi daca si ce e ars...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.