Jump to content

GPL pe motorizari BMW ?


Cosmin316

Recommended Posts

de ce?

chiar nu sunt adeptul gpl, dar nu imi dau seama ce teorie ai.

 

 

nici eu n-am experimentat, dar mai multi sunt cei care zic ca mananca mai mult gaz decat benzina, ceea ce nu il face neaparat mai rentabil chiar daca e mai ieftin.

 

Ai dreptate intr-o singura privinta, si anume ca mananca mai mult gaz decat pe benzina, DAR gandeste=te ca aia 2-3 litrii in plus care ii consuma pe gaz nici nu se simt in conditiile in care 1l benzina e 4 lei, iar unul de gaz e 1,7 lei

Link to comment
Share on other sites

clar ca nici eu nu mi-as pune, cel putin nu in viitorul apropiat. Cand mi-am luat masina am stiut exact despre ce e vorba, cat consuma , care sunt preturile multor piese, si am decis ca imi pot permite, dar asta nu inseamna ca tebuie sa dam informatii eroanate si sa punem la colt gpl-ul fara sa stim absolut nimic despre el
Link to comment
Share on other sites

 stiu ca e oarecum rusinos pentru un mandru posesor de benzinar sa se gandeasca sa-si puna gpl... 

 

nu este rusinos nici un gram , in Germania se pune GPL si pe Porsche.

 

Poate pe www.gigel.de ca in alta parte nu cred...

 

Am auzit pe un site de incredere ca BMW vrea sa puna GPL pe Rolls...

Auzind acestea si cei de la Aston Martin vor sa puna carbid pe Vanquish DB 15.

 

 

Una peste alta si lasand caterinca la o parte cred ca nu e nici o rusine sa ai GPL pe masina. Care-i problema ? Rade lumea sau ce...

 

De rahat imi pare sa ai M6 si sa-ti pui problema consumului . Ca are omul un 318 si vrea sa consume mai putin nu-mi pare aiurea...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

In loc de de discutii legate de rusine, mai bine am dezvolta subiectul pe partea financiara (in cati km se amortizeaza investia, cam care ar fi preturile instalatiilor atat pentru 4 cat si pentru 6+ cilindrii) , care ar fi efectele de scurta/lunga durata asupra motorului, eventual niste posesori sa ne spuna si daca sunt diferente in comportamentul masinii, si abia atunci sa tragem concluzii daca renteaza sau nu... Ca daca ne luam dupa povesti si efectele gazului la dacia 1310 si logan nu rezolvam nimic

 

 

tata a avut pe o dacie asta prin 2000 parca ,atunci cand aparuse . :)

 

tin minte ca a dat 12 mil. pe ea la Metro si montajul era gratuit la un service care colabora cu distrubuitorul :lol:

 

 

e o mafie si cu GPL-ul asta, ei le scot pe piata, le vand si dupa ce lumea le cumpara tot ei cresc pretul la GPL :lol:

 

 

nu are nicio legatura (sau oricum f mica) instalatia gpl care se pune pe dacie cu o instalatie care trebuie pusa pe un bmw sau pe alta masina mai pricopsita.

Link to comment
Share on other sites

salll....eu am ales bmw ca masina(am un 316i de un an jumate)pentru siguranta,comfort si stabilitate....cu viteza nu prea o am ca de-aia am si luat ceva cu motor mai mic,dar eu unul mi-as pune gaz daca as gasi undeva serios si daca as stii exact cum afecteaza motorul(ma refer la uzura)....si nu mi-e nici rusine,nici jena....ce daca am bmw???piesele,pentru modelul asta,per total o medie,cred ca sunt sub logan sau megane sau altele din gama "sub 10.000 de euro",asa ca in scurt timp dupa cum vad pe strazi bmw-ul,in general,tinde sa devina a doua masina nationala.....nu toata lumea ia bmw sa alerge cu ele,ca si cu gaz ajunge la 200km/h,doar ca mai greu,unii o iau din placerea de a conduce si din motivele enumerate mai sus....
Link to comment
Share on other sites

nu are nicio legatura (sau oricum f mica) instalatia gpl care se pune pe dacie cu o instalatie care trebuie pusa pe un bmw sau pe alta masina mai pricopsita.

 

De ce nu are legatura?Pentru motoarele mai mici este la fel, gazul se introduce prin admisia motorului.Bine, daca tie iti face placere sa crezi ca este mai pricopsita deoarece se monteaza pe BMW, aia este.Probabil din cauza asta si pretul este mai mare pentru BMW-uri. :)

Cica si cand se ceruieste un BMW este nevoie de o scoala speciala.La Dacie este simplu, pui ceara, lustruiesti si gata.

 

 

salll....eu am ales bmw ca masina(am un 316i de un an jumate)pentru siguranta,comfort si stabilitate

 

Serios?Pai ai cam ales gresit modelul.

Cu siguranta sta destul de prost, cam o stea 1/2 la crash test.

Comfort la 316I?Are scaune electrice si geamuri electrice?Ma rog, poate are...

Stabilitatea cred ca i se trage de la bara stabilizatoare de la puntea spate. :lol:

Link to comment
Share on other sites

bavaria razi cat vrei,si da are geamuri electrice si asc....dar spune-mi si mie ce luam eu la 7000 de euro ca sa se compare cu asta???un logan cu 1 airbag in volan fata de 8 cat are asta???fara nici macar elementarul abs sau servodirectie???la consum stau la fel si la piese cred ca mai ieftin....am facut comparatia cu logan pentru ca nu mai stiu nici o masina noua in jurul la 7000 de euro si de clasa medie....cat despre stabilitate ma refeream in general.... Edited by ceaun
Link to comment
Share on other sites

[

De ce nu are legatura?Pentru motoarele mai mici este la fel, gazul se introduce prin admisia motorului.Bine, daca tie iti face placere sa crezi ca este mai pricopsita deoarece se monteaza pe BMW, aia este.Probabil din cauza asta si pretul este mai mare pentru BMW-uri. :)

Cica si cand se ceruieste un BMW este nevoie de o scoala speciala.La Dacie este simplu, pui ceara, lustruiesti si gata.

 

 

bravo. tocmai ai punctat ideea. adica, la motoarele mari faceam referire, pt ca la astea mai mici nu stiu daca se gandeste cineva sa puna gaz.

Link to comment
Share on other sites

De ce ar afecta motorul?

 

asta e tare, cu termenul lung, afectatul motorului, sfaturile si optiunea ta!! :)

 

tocmai ca nu stiu daca afecteaza sau nu, exact asta am zis, dar daca stau sa ma gandesc mai bine se pare ca gpl se pune si din fabrica, deci banuiesc ca nu.

si nu mi-as pune, pentru ca daca vreau consum mai mic, probabil as trece pe diesel.

Link to comment
Share on other sites

Personal am vazut cum i-si alimenta un tip Porche-ul cu gpl . A fost oarecum ciudat ; eu cu e36-le mergeam la pompa de benzina si el la gpl . Pe moment nu mi-a venit sa cred ; va inchipuiti cum toata statia se uita la el ? Si nu era cu numere de Germanica ci de Bucuresti .
Link to comment
Share on other sites

Am spus-o si cu alta ocazie, eu am GPL pe masina si nu imi e rusine! Instalatia e secventiala, tip Landirenzo Omegas. Din cite imi dau seama, motorul nu pare afectat de prezenta GPL-ului, la modul general. Se simte doar pe depasirile facute intr-a 5-a, mai ales cind e AC-ul pornit.

Singura chestie care ma deranjaza e ca pe timp de iarna (cam de la -5*C in jos), cind ii dau talpa brusc in a-1-a si a-2-a, si schimb la o turatie mai mare de 3000 rpm, are tendinta sa treaca singura pe benzina. Vina o poarta vaporizatorul care desi teoretic ar trebui sa asigure presiune pt max. 130 CP, in conditii de frig nu face fata la cei 118 caluti...

 

Si se mai "simte" foarte bine cind faci plinul...Am facut in concediu un pic peste 900 km. Craiova - Valcea - Sibiu - Lacul Balea - Valcea - Craiova plus plimbarile de rigoare prin imprejurimi. Si nu m-am suparat deloc ca am bagat gaz de 140 ron. O medie a consumului de 8,7 l/100 km GPL , clima pornita 90% din timp.

 

Pe scurt, cam asta ar fi.

Link to comment
Share on other sites

problema cea mai mare consta in montaj,am vazut cum monteaza instalatiile,pur si simplu dau gaura cu o masina de gaurit in admisie pe fiecare cilindru, la caroserie pe unde trec conductele,pun spuma la urma,eu unu sant mai maniac,nu ias lasa sa faca asa ceva,daca era de fabrica era altceva.
Link to comment
Share on other sites

Am spus-o si cu alta ocazie, eu am GPL pe masina si nu imi e rusine! Instalatia e secventiala, tip Landirenzo Omegas. Din cite imi dau seama, motorul nu pare afectat de prezenta GPL-ului, la modul general. Se simte doar pe depasirile facute intr-a 5-a, mai ales cind e AC-ul pornit.

Singura chestie care ma deranjaza e ca pe timp de iarna (cam de la -5*C in jos), cind ii dau talpa brusc in a-1-a si a-2-a, si schimb la o turatie mai mare de 3000 rpm, are tendinta sa treaca singura pe benzina. Vina o poarta vaporizatorul care desi teoretic ar trebui sa asigure presiune pt max. 130 CP, in conditii de frig nu face fata la cei 118 caluti...

 

Si se mai "simte" foarte bine cind faci plinul...Am facut in concediu un pic peste 900 km. Craiova - Valcea - Sibiu - Lacul Balea - Valcea - Craiova plus plimbarile de rigoare prin imprejurimi. Si nu m-am suparat deloc ca am bagat gaz de 140 ron. O medie a consumului de 8,7 l/100 km GPL , clima pornita 90% din timp.

 

Pe scurt, cam asta ar fi.

 

Excelent... cam asta era ideea cu care am plecat....

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca exista oameni care si`au montat instalatii GPL pe seria 3. Mi s-a facut si mie o propunere sa-mi pun asa ceva pe masina, si bineinteles ca omul incerca sa-mi ia ochii cu faptul ca nu imi afecteaza motorul, ca nu se simte diferenta foarte mare de putere, la pornire... si bineinteles, ca o sa ies mult mai ieftin la buzunar.

Sunt curios daca e cineva pe forum care are, a avut sau a auzit de asa ceva..

Btw, stiu ca e oarecum rusinos pentru un mandru posesor de benzinar sa se gandeasca sa-si puna gpl... dar sunt curios :lol:)

O sa-ti sara in cap tot forumul, pentru rusinea pe care o aduci marcii BMW :)

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca exista oameni care si`au montat instalatii GPL pe seria 3. Mi s-a facut si mie o propunere sa-mi pun asa ceva pe masina, si bineinteles ca omul incerca sa-mi ia ochii cu faptul ca nu imi afecteaza motorul, ca nu se simte diferenta foarte mare de putere, la pornire... si bineinteles, ca o sa ies mult mai ieftin la buzunar.

Sunt curios daca e cineva pe forum care are, a avut sau a auzit de asa ceva..

Btw, stiu ca e oarecum rusinos pentru un mandru posesor de benzinar sa se gandeasca sa-si puna gpl... dar sunt curios :lol:)

O sa-ti sara in cap tot forumul, pentru rusinea pe care o aduci marcii BMW :)

 

 

In ce sens aduc rusine marcii BMW? Ca vreau sa stiu mai multe despre un combustibil alternativ ? Ca e benzina 1 euro si gazul sub 50 de eurocenti? Ca e muuult mai putin poluant gazul decat benzina?

Fac pariu ca daca instalatia de gaz aducea masinii un plus de 3 cai, nu mai mult, multi dintre posesorii de bmw si-ar fi montat asa ceva mascand prin cresterea de putere economiile aduse de pret... (cred ca si tu ti-ai pune :lol: ). Asa cum pentru 1 cal putere oamenii isi pun filtre de aer sport... care au numai efecte negative asupra motorului... samd...

Ce conteaza pana la urma ce bagi in rezervor daca masina functioneaza la fel? De ce mentalitatea asta la noi?

Link to comment
Share on other sites

Trepidatiile si sunetul de tractor nu le auzi pe benzinar... pentru mine, cam aia e ideea benzinei... si turatia mare, evident!

 

un 3.0d V6 de la audi sau 3.0d de la bmw ultimele generatii , sunt foarte silentioase si echilibrate :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.