Jump to content

GPL pe motorizari BMW ?


Cosmin316

Recommended Posts

Eu pe ĂŁÂştia nu reuÂşesc sĂŁ-i ĂŽnĂželeg :lol: ... Âşi mĂŁ chinui de ceva timp :)

 

http://daewoo.anunturi-auto.4tuning.ro/Anu...Gpl-215967.html

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=4018

 

Pentru cei cu GPL pe BMW, e alegerea voastrĂŁ, dacĂŁ vi se pare convenabil, de ce nu? Doar ar trebui sĂŁ umblaĂži puĂžin Âşi la exterior, sĂŁ scoateĂži i'ul de pe portbagaj, astfel ĂŽn log sĂŁ fie 316i, sĂŁ aparĂŁ 316GPL :lol:

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Eu pe ĂŁÂştia nu reuÂşesc sĂŁ-i ĂŽnĂželeg :lol: ... Âşi mĂŁ chinui de ceva timp :)

 

http://daewoo.anunturi-auto.4tuning.ro/Anu...Gpl-215967.html

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=4018

 

Pentru cei cu GPL pe BMW, e alegerea voastrĂŁ, dacĂŁ vi se pare convenabil, de ce nu? Doar ar trebui sĂŁ umblaĂži puĂžin Âşi la exterior, sĂŁ scoateĂži i'ul de pe portbagaj, astfel ĂŽn log sĂŁ fie 316i, sĂŁ aparĂŁ 316GPL :lol:

 

Foarte constructiv si "ajutaret" postul tau... Am ramas profund marcati de profunzimea cu care ai abordat subiectul:)))

Link to comment
Share on other sites

Matiz si Tico pe gaz sunt folosite in marea majoritate pentru livrari de pizza (Jerry's,Trenta etc) . Soferii primesc bani de benzina pentru fiecare cursa si ca sa fie cat mai profitabil isi pun gaz .

 

Eu pe ĂŁÂştia nu reuÂşesc sĂŁ-i ĂŽnĂželeg :lol: ... Âşi mĂŁ chinui de ceva timp :)

 

http://daewoo.anunturi-auto.4tuning.ro/Anu...Gpl-215967.html

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=4018

 

Pentru cei cu GPL pe BMW, e alegerea voastrĂŁ, dacĂŁ vi se pare convenabil, de ce nu? Doar ar trebui sĂŁ umblaĂži puĂžin Âşi la exterior, sĂŁ scoateĂži i'ul de pe portbagaj, astfel ĂŽn log sĂŁ fie 316i, sĂŁ aparĂŁ 316GPL :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca gazul poate avea un efect negativ asupra motorului sau in cazul nostru motorul de la BMW. am vazut GPL cam pe toate maÂşinile posibile, si mai nou se pune GPL pe motoare diesel !

 

Am mai cautat pe net si citez "GPL protejaza motorul. Exista o conceptie total gresita conform careia GPL ar face o asa-zisa "ardere uscata", fapt care ar duce la o uzura prematura a motorului. Arderea prin natura sa este "uscata", indiferent de combustibilul utilizat. Motorul in 4 timpi beneficiaza de instalatie proprie de ungere, instalatie ce asigura lubrifierea sub presiune a tuturor pieselor supuse uzurii prin frecare, inclusiv a cilindrilor si supapelor, componente care fac obiectul suspiciunii cu privire la "arderea uscata". Mai mult, datorita faptului ca arderea GPL se face complet, nu se mai formeaza diversi compusi reziduali ca in cazul benzinei, compusi care ajung in instalatia de ungere degradand uleiul.

Astfel, functionarea cu GPL a motorului are ca rezultat

•o ardere mult imbunatatita,

•un ulei mai curat cu o durata de exploatare mult mai mare decat in cazul benzinei,

•uzura redusa substantial"

Sa ne spuna un mecanic daca este sau nu asa.

 

Eu am avut un Cielo pe gaz. Masina noua cu instalatie de gaz italiana Lovato din fabrica. In 4 ani de zile nu am avut nici o problema. Absolut nici una. Intradevar masina aia consuma pe benzina 11-12% si pe gaz 13-14% dar pretul la GPL este la jumatatea pretului de benzina. Dar maÂşina va avea un lag mai mare la acceleraĂžie. Astfel depinde de cati km faci cu masina poti calcula in cat timp iti amortizezi investiĂžia si apoi incepi si sa economiseÂşti pe carburant.

 

De ce sa fie o ruÂşine o maÂşinĂŁ pe GPL ? Pai tot producatorii auto acum scot maÂşini care sa aibĂŁ un consum cat mai redus de combustibil sau maÂşini hybrid. Este mai ieftin si mai bine pentru mediu.

Link to comment
Share on other sites

Foarte constructiv si "ajutaret" postul tau... Am ramas profund marcati de profunzimea cu care ai abordat subiectul:)))

 

Ămi cer scuze totuÂşi dacĂŁ te-a marcat atât de profund postul meu. Nu aÂş vrea sĂŁ rĂŁmâi cu sechele din cauza mea :)

 

De fapt, dacĂŁ citeai cu atenĂžie ce am scris mai sus, eu aveam o nelĂŁmurire, nu era un post ajutĂŁreĂž

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Eu pe ĂŁÂştia nu reuÂşesc sĂŁ-i ĂŽnĂželeg :lol: ... Âşi mĂŁ chinui de ceva timp :)

 

http://daewoo.anunturi-auto.4tuning.ro/Anu...Gpl-215967.html

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=4018

 

Pentru cei cu GPL pe BMW, e alegerea voastrĂŁ, dacĂŁ vi se pare convenabil, de ce nu? Doar ar trebui sĂŁ umblaĂži puĂžin Âşi la exterior, sĂŁ scoateĂži i'ul de pe portbagaj, astfel ĂŽn log sĂŁ fie 316i, sĂŁ aparĂŁ 316GPL :)

 

 

pe spatele masinii nu scrie 316BENZINA, ca sa modific sa scriu 316GPL. Injectia ramane acolo... fie cu benzina, fie cu gaz...

Inca nu pot sa inteleg ironiile astea de 2 lei (cat gazu` :lol:) )

Link to comment
Share on other sites

Matiz si Tico pe gaz sunt folosite in marea majoritate pentru livrari de pizza (Jerry's,Trenta etc) . Soferii primesc bani de benzina pentru fiecare cursa si ca sa fie cat mai profitabil isi pun gaz .

Mersi DUBY, acum m-am prins :lol:

 

 

pe spatele masinii nu scrie 316BENZINA, ca sa modific sa scriu 316GPL. Injectia ramane acolo... fie cu benzina, fie cu gaz...

Inca nu pot sa inteleg ironiile astea de 2 lei (cat gazu` :)) )

Era o glumĂŁ, nu o lua ĂŽn serios :lol:

Link to comment
Share on other sites

stateam si ma gandeam acum, daca ai o masina pe benzina cu motor mic cu e un 316I, nu prea se merita ca oricum nu e o masina care sa consume enorm, si daca mai pui si costul instalatiei + vizite nenumarate pentru reglaje VS Km facuti ca sa o amortizezi sa zicem in 2 ani. probabil ca merita doar daca esti taximetrist in Bucuresti.

Pe de alta parte daca ai o masina cu motor mai mare si implicit mai scumpa si mai greu de intretinut, consum de combustibil pe masura performantelor, (de care ai fi trebuit sa fi fost constient cand ai luat-o) si ajungi sa o pui pe GPL, inseamna ca in momentul in care ai cumparat-o ai facut o prostie care o regreti si care nu se va corecta cu trecerea pe GPL, ci mai degraba cu vanzarea masinii si cumpararea unei masini pe care ti-o poti permite.

Logica mea din pacate nu sta in picioare, ca altfel nu ar exista installatii GPL decat pe taxiuri si alte masini care merg in conditii similare, lucru contrazis evident de fapte.

BMW nu iti iei ca e o masina fiabila sau usor de intretinut, cu consum redus si ieftina la consumabile, ci pentru ca iti place. Cam asta e definita masinii premium. Nu poti sa ai cu adevarat "nevoie" de o masina premium..

De asta desi nu am nimic cu idea de GPL in sine, mi se pare ciudat sa o vad pe BMW, Mercedes, AUDI, Porsche..

Pentru alte nevoi exista foarte multe marci mult mai bune decat BMW .

Link to comment
Share on other sites

ce ma amuza acele persoane care zic ca dieselul de la bmw face ca un tractor.... :)......hai sa-ti arat eu un tractor de 2l cu 210 cai si 430 N/m cuplu

 

PS: ar fii si culmea sa ai diesel si sa-ti mai pui si gpl pe el....

Edited by fane320d
Link to comment
Share on other sites

BMW nu iti iei ca e o masina fiabila sau usor de intretinut, cu consum redus si ieftina la consumabile, ci pentru ca iti place.

 

Te contrazic : de ce BMW nu este o masina fiabila sau usor de ĂŽntreţinut ? la ce te referi ce este asa de greu sau scump de intretinut ? nu are consum redus ? pai depinde de ce motorizare iti iei de aia exista benzina si diesel si 1001 de motorizări. Piesele - la orice maşină piese costa, iar astazi ai ocazia ca o piesa sa o găseşti pe 10 producatori cu 10 preturi diferite.

Edited by Viorel_2008BMW
Link to comment
Share on other sites

BMW nu iti iei ca e o masina fiabila sau usor de intretinut, cu consum redus si ieftina la consumabile, ci pentru ca iti place.

 

Te contrazic : de ce BMW nu este o masina fiabila sau usor de ĂŽntreĂžinut ? la ce te referi ce este asa de greu sau scump de intretinut ? nu are consum redus ? pai depinde de ce motorizare iti iei de aia exista benzina si diesel si 1001 de motorizĂŁri. Piesele - la orice maÂşinĂŁ piese costa, iar astazi ai ocazia ca o piesa sa o gĂŁseÂşti pe 10 producatori cu 10 preturi diferite.

 

Tocmai asta e ideea,romanii nu prea folosesc piese originale ci mai degraba de la diferiti producatori piese de slaba calitate,ori dezmembrari ori improvizatii!Cred si eu ca e usor de intretinut asa....dar rar gasesti o masina mai veche care sa functioneze cat de cat bine.La noi se merge pe principiul: cand incepe sa "pice" o vinzi!

Link to comment
Share on other sites

 Injectia ramane acolo... fie cu benzina, fie cu gaz... 

gazu este pompat tot prin injectoare?!  :)

 

 

 

 

 

Acest tip de instalatii, s-au montat deja in tari care folosesc aceste sisteme alternative de alimentare,cum ar fi:Canada, Australia, S.U.A.,

 

 

 

SUA  de altfel , este plina de masini diesel...  :lol:

Link to comment
Share on other sites

BMW nu iti iei ca e o masina fiabila sau usor de intretinut, cu consum redus si ieftina la consumabile, ci pentru ca iti place.

 

Te contrazic : de ce BMW nu este o masina fiabila sau usor de ĂŽntreĂžinut ? la ce te referi ce este asa de greu sau scump de intretinut ? nu are consum redus ? pai depinde de ce motorizare iti iei de aia exista benzina si diesel si 1001 de motorizĂŁri. Piesele - la orice maÂşinĂŁ piese costa, iar astazi ai ocazia ca o piesa sa o gĂŁseÂşti pe 10 producatori cu 10 preturi diferite.

BMW nu a fost niciodata in vreun top al fiabilitatii, nici macar cu modelele care in ani de exploatare s-au dovedit a fi mai bine construite sa zicem. Si nu vorbesc de impresii personale ci de studii facute profesionist. Treaba asta cu scump e relativa. Ce mie mi se pare scump tie poate ti se pare ieftin. Dar nu poti sa imi spui ca un OPEL Astra, un renault clio, un Logan, o honda civic ai aceleasi costuri de intretinere si reparatii cu un BMW sau alta marca premium. Daca sustii asta inseamna ca traiesti pe o alta planeta si vreau si eu acolo... :)

In Romania mai apare si lipsa aproape totala de mecanici si electricieni pregatiti, care mareste implicit costurile, deoarece inlocuiesti 3 chestii in loc de una pana rezolvi problema.

Asta nu se intampla cu la alte marci, cu un design mai simplu si cu o retea bine dezvoltata de servicii post-vanzare.

Cu singuranta ca si la alte marci sunt probleme, dar macar ai reprezentante autorizate din 100 in 100 de km, ai sanse sa gasesti una buna, nu e cazul la BMW unde am impresia ca sunt 3 parca in toata tara...

Link to comment
Share on other sites

 Injectia ramane acolo... fie cu benzina, fie cu gaz... 

gazu este pompat tot prin injectoare?!  :)

 

 

 

 

 

Acest tip de instalatii, s-au montat deja in tari care folosesc aceste sisteme alternative de alimentare,cum ar fi:Canada, Australia, S.U.A.,

 

 

 

SUA  de altfel , este plina de masini diesel...  :lol:

 

 

Se recomandao instalatie secvential Euro 4(injectie de gaz asistata de computer),pentru motor cu 4 cilindri.

Link to comment
Share on other sites

Dupa accidentul de acum vreo 3 saptamani de pe dn1 in care o masina dotata cu gpl a sarit pe contrasens a explodat si au murit toti cei din masina nu as mai avea curaj sa umblu cu bomba dupa mine.Ganditi-va ca la noi nu exista rigorile montarii unei instalatii pentru tipul de motor si marca , majoritatea sunt universale.O instalatie adevaata in De costa 2000euro, dar calitatea si manopera nu suporta comparatie cu cele de aici.

Instalatiile acelea sunt adaptate tipului de motor,nu se dau gauri cum am mai auzit si se umple cu nsh ce spuma.Numai la romani exista asa ceva.De te urci in vreun taxi si miroase a gaz de zici ca stai pe butelie.Rusine acestor cazane umblatoare.Nu e de mirare unde am ajuns.

NU sunt impotriva gazului, e chiar o optiune foarte eco raspandita in alte tari.Doar la noi cu 200 de euro e bine sa-ti pui gaz si sa umbli cu fitilu dupa tine.Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Eu chiar nu inteleg!!Pana la urma ce cauta toata lumea ?O masina buna,cat mai ieftin de intretinut si cu un consum decent pentru puterea ei....Degeaba va dati voi mari si tari ca daca ar fii instalatia de gaz ieftina majoritatea v-ati pune(inclusiv eu)...Ce faci pana la urma cu masina?Mergi cu ea toata ziua...si e normal sa vrei sa-ti consume cat mai putin!Si daca vreau sa am un consum la un 316 de 7L /100km (echivalentul in pretul benzinei al gazului consumat)nu e bine ??In afara daca vreau cat de cat putere(atat cat are un 316)opresc gazul si o forjez cat vreau!!!Cat despre piese si intretinere eu zic sa va uitati putin pe siteurile care vand piese de masini si la alte marci si sa faceti o comparatie....Bmw-ul,cel putin unele modele,au ajuns sa aibe piese mai ieftine decat la majoritatea masinilor.Comparati piesele uzuale(bucsi,placute,etc) de la un e46 sau un e36(si mai bine) cu cele de la un megane,kia,etc...Ce daca nu sunt originale??Imi da amenda Bavaria sau forumul ca nu am pus nu stiu ce piesa originala sa nu stiu cum???Pun ce imi permit si consider eu ca e mai bun(dar de obicei caut sa aflu cate ceva despre ce cumpar)....Hai sa nu mai fim asa snobi si sa spunem ca daca ai bmw e in majoritatea cazurilor o rusine sa pui gaz!!! Ca nu cred ca da banii afara din casa pe nimeni,iar daca chiar vreti vreunul sa fiti fan mai cu mot luati-va un bentley sau un rolls sau chiar un lamborghini(ca sa stati la masa cu celebrul "poponet") si atunci intrati in clubul select al celor cativa cu masini mai speciale...Pana una alta cred ca fiecare de pe forum isi iubeste masina si ar face multe pentru ea,DAR.......
Link to comment
Share on other sites

....Bmw-ul,cel putin unele modele,au ajuns sa aibe piese mai ieftine decat la majoritatea masinilor.Comparati piesele uzuale(bucsi,placute,etc) de la un e46 sau un e36(si mai bine) cu cele de la un megane,kia,etc...Ce daca nu sunt originale??

exista piese pe producator si pe marcile alea. Iar tu compari costurile la piese de schimb la e36, o masina de 15 ani cu una de 5 ani cel mult .. :)

Vorba ta, fiecare isi iubeste masina dar sa fim realisti..si sa nu comparam piese de e36 cu piese de Kia C'eed, o comparatie corecta ar fi la intretinere ar fi Kia C'eed cu un seria 1...

Oricum suntem offtopic cu costurile astea de intretinere si imi cer scuze pentru asta.

Ma intreb, daca chestia asta cu gazul e asa misto ce nu se ofera din start din fabrica ? Ar fi o alternativa misto la diesel pentru cine vrea economie...normal ar trebui sa se vanda mai ales pe praful asta.

SI mai e o chestie legata de securitate. In majoritatea tarilor din vest e interzis sa parchezi in parcarile subterane daca ai instalatie GPL. Iar asta devine problematic, mai ales in orasele mai maricele..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.