Jump to content

GPL pe motorizari BMW ?


Cosmin316

Recommended Posts

pentru WLF :

 

de ce isi cumpara cineva un 7xx E65 si vrea sa isi puna GPL ???

 

Pai intreaba-i pe nemti, ca se presupune ca sunt mai destepti ca noi. Masina iti da comfort maxim, de ce sa nu fie si economica, ca doar nu e masina de alergat.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca neamtZu vrea un seria 7 economic >>> ori alege un motor mai mic ori cauta la concurenta. Daca a ales seria 7 pentru design...atunci sigur a fost o femeie :) Seria 7 de cand a existat se stie ca a consumat foarte mult.

 

In Spania...se trece pe GPL deoarece nu se vand aceste masini ! Nu scapa de ele. Au dat pe ele SA ZICEM 40.000 euro la SH acum 2ani si acum nici la 25.000-30.000 euro nu se vand. Sunt multi care nu isi mai permit sa le alimenteze cu 20l pentru 100km facuti pana la munca si inapoi. Acum ii ustura 500 euro/luna pe combustibil.

Link to comment
Share on other sites

 

La diesel e doar impresie ca trag ca iti dau sutul ala cand i aschimbat si apoi lesina toate.   

 

asta e doar parerea ta.. :)...adevarul e altul...

 

si ca sa il oftic pe Pyu si mai tare...de ce audi V12TDI face multe masini pe circuit?! :lol: probabil si pt ca e diesel

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

De unde scoti tu chestiile astea cu cuplu maxim intre x si Y ? de pe anunturi in autovit ? Pune si o curba de cuplu de la motoarele alea....

 

nu la autovit man !!! cauta la BMW pe site sau in siteurile de specialitate...

P.S. nu DOAR BMW scoate diesel cu moment maxim pe plaja de turatii.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca neamtZu vrea un seria 7 economic >>> ori alege un motor mai mic ori cauta la concurenta. Daca a ales seria 7 pentru design...atunci sigur a fost o femeie :) Seria 7 de cand a existat se stie ca a consumat foarte mult.

 

In Spania...se trece pe GPL deoarece nu se vand aceste masini ! Nu scapa de ele. Au dat pe ele SA ZICEM 40.000 euro la SH acum 2ani si acum nici la 25.000-30.000 euro nu se vand. Sunt multi care nu isi mai permit sa le alimenteze cu 20l pentru 100km facuti pana la munca si inapoi. Acum ii ustura 500 euro/luna pe combustibil.

 

Pai ce motor mai economic este pe seria 7? Doar diesel, insa problema este ca ii arde si faptul ca 730d este Euro3 fata de 735/745 care este Euro4 si de aici apar impozite si taxe mai mari.

 

Pai daca e sa caute la concurenta, da in consumuri si mai mari raportate la putere mai mica, si oricum vorbim de neamtul fan BMW, ca asa isi putea lua si Logan diesel.

Link to comment
Share on other sites

 ca sa fiu on topic...stiu pe cineva cu e34 v8 3.0i si-a pus gaz pe masina si este foarte multumit, cu 1 mil merge toata saptamana,adica drumurile normale pe care le facea , servici -acasa + ceva plimbarica :) Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

 ca sa fiu on topic...stiu pe cineva cu e34 v8 3.0i si-a pus gaz pe masina si este foarte multumit, cu 1 mil merge toata saptamana,adica drumurile normale pe care le facea , servici -acasa + ceva plimbarica :)

Cati kilometri face intr-o saptamana?

Link to comment
Share on other sites

instalaĂžiile actuale de gpl sunt foarte performante. diferenta de putere pe care o pierzi daca iti pui gpl este foarte mica si nesesizabila. de altfel am inteles ca, calculatorul instalatiei este asa de performant ca in momentul in care accelerezi in forta si urci in turatii foarte mari, acesta trece automat pe benzina pentru a impiedica pierderea de putere.

aceste lucruri mi le-a spus un mecanic care de asemenea are gpl pe e36 320 vanos . am mers cu acea masina si se comporta foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

1. cumperi BMW SH si treci pe GPL ca nu mai ai bani de combustibil...dar conduci in stil BMW [schimbat la peste 2500rpm]

2. cumperi BMW SH si treci pe GPL ca este mai performant ?

3. cumperi BMW SH si treci pe GPL ca e un trend ? :)

4. cumperi BMW SH si treci pe GPL ca sa te vada lumea in BMW ?

 

Tot nu inteleg cum e sa ai 40.000 euro sa iei un 7xx SH de 2-3 ani si sa il pun pe GPL ! Pai cumpar un 7xx pentru intalniri de afaceri, sau pentru confortul celor 3000-4000km facuti lunar in tara >>> facand bani. Deci sunt om de afaceri. Inseamna ca am bani de benzina/motorina. Nu vad logica sa pun GPL !!! Doar in una din situatiile de mai sus.

 

Nu vorbesc de mentalitatea romanului. Majoritatea isi cumparea masina care nu il reprezinta.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

1. cumperi BMW SH si treci pe GPL ca nu mai ai bani de combustibil...dar conduci in stil BMW [schimbat la peste 2500rpm]

2. cumperi BMW SH si treci pe GPL ca este mai performant ?

3. cumperi BMW SH si treci pe GPL ca e un trend ? :)

4. cumperi BMW SH si treci pe GPL ca sa te vada lumea in BMW ?

 

Tot nu inteleg cum e sa ai 40.000 sa iei un 7xx SH de 2-3 ani si sa il pun pe GPL ! Pai cumpar un 7xx pentru intalniri de afaceri, sau pentru confortul celor 3000-4000km facuti lunar in tara. Deci sunt om de afaceri. Inseamna ca am bani de benzina/motorina. Nu vad logica sa pun GPL !!! Doar in una din situatiile de mai sus.

 

+1 bravo bravo!!! pentru toate celelalte exista mastercard :lol:

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Asta e pura conceptie de roman, care in 99% din cazuri ajunge sa aiba bani printr-o parvenire. Frate, cand ajung "om de afaceri", pai ma sparg nene, imi iau masina de 40k, nu ma mai uit la ce cheltui, cum cheltui, ca am bani si nu ma intereseaza. Neamtul tot neamt este, are bani pentru ca munceste si nu da tunuri, o masina de 40-50k e o masina pentru un neamt normal, un doctor, un inginer, cu un salariu de 3-4k euro, care se uita ca da dublu pe benzina si isi pune gaz ca sa economiseasca. Un seria 7 nu e masina de om de afaceri german, e masina de parvenit roman, pentru care intalnirile de afaceri sunt iesiri la o cafea pe Dorobanti.
Link to comment
Share on other sites

Asta e pura conceptie de roman, care in 99% din cazuri ajunge sa aiba bani printr-o parvenire. Frate, cand ajung "om de afaceri", pai ma sparg nene, imi iau masina de 40k, nu ma mai uit la ce cheltui, cum cheltui, ca am bani si nu ma intereseaza. Neamtul tot neamt este, are bani pentru ca munceste si nu da tunuri, o masina de 40-50k e o masina pentru un neamt normal, un doctor, un inginer, cu un salariu de 3-4k euro, care se uita ca da dublu pe benzina si isi pune gaz ca sa economiseasca. Un seria 7 nu e masina de om de afaceri german, e masina de parvenit roman, pentru care intalnirile de afaceri sunt iesiri la o cafea pe Dorobanti.

 

pai daca este econom atunci sa isi ia in ..... masii diesel...vine cu bashini de motor mare dar strange din ... la pompa...

 

 

ps: oricum discutia asta este inutila pune-ti tu GPL si lasa-ne pe noi asa "romani" nu vreau bomba in spate all the time...

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

un neamt care castiga 3-4 k euro pe luna merge cu golf, iti zic eu. Sunt extrem de economi, nu place sa iroseasca banul.

Totusi GPL nu e asa de popular in Germania ca in Italia de exemplu datorita interdictiei de a parca subteran, ca altfel sunt convins ca era plin. In germania cine pune GPL pe 745 sunt oameni pasionati care isi doresc o masina de genul asta dar sunt constienti de costuri si cumpara asa ceva din pasiune, o folosesc ca a doua masina si vor sa tina costurile sub control. Bineinteles mai sunt tot felul de turci si arabi care le cumpara, pun GPL, le alearga vreo 2 ani si le vand apoi cum incepe sa pice ceva la ele. . ...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg cum este sa cumperi ''din pasiune un BMW'' si ... ii pui GAZ !!!??? Am bani sa il cumpar, dar nu am sa il intretin ? ? ? :)

 

Pasiunea pentru ce ? Pasiunea aia de unde vine ? Din ce vine ?

Pai daca nu cumperi BMW pentru performantele masinii...atunci ?

Pana la urma eu cred ca e mai bine sa cumperi cel mai slab motorizat seria 7 si sa ii pui pe spate 745i. Costa mai putin abtibildul !!!

 

Corect, ceva de genul asta am vrut sa spun, in nici un caz "oameni de afaceri". Nu stiu cat castiga un doctor in Germania, dar cu siguranta prefera un BMW.

 

Ce face un medic din Germania intr-un seria 7 ??? La voi e masina de oras ? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Pai tu ti-ai luat 320d, cel mai economic BMW posibil, cred ca din totdeauna. Ce pasiune ai avut sa iei tractorasul ala in 4 cilindri? De ce n-ai luat 330i?

 

 

Are vreo importanta cu ce este alimentat motorul? Sa zicem ca maine nu mai exista benzina in lume si toti vom trebui sa alimentam cu gaz scos din kkt, iti iei bicicleta?

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Ce face un medic din Germania intr-un seria 7 ??? La voi e masina de oras ?  :lol:

 

un tico ar fi mai indicat :lol:...mai ales ca sunt scartari si le pace economia :)

 

 

 

 

Are vreo importanta cu ce este alimentat motorul? Sa zicem ca maine nu mai exista benzina in lume si toti vom trebui sa alimentam cu gaz scos din kkt, iti iei bicicleta?

pai dieselul merge cu ulei :)

Link to comment
Share on other sites

Pai tu ti-ai luat 320d, cel mai economic BMW posibil, cred ca din totdeauna. Ce pasiune ai avut sa iei tractorasul ala in 4 cilindri? De ce n-ai luat 330i?

 

 

Are vreo importanta cu ce este alimentat motorul? Sa zicem ca maine nu mai exista benzina in lume si toti vom trebui sa alimentam cu gaz scos din kkt, iti iei bicicleta?

 

Ce legatura are actuala mea masina cu subiectul topicului ? puteam sa am si Ford Ka !!! Nu ea este subiectul :lol:

Si daca te uiti pe sprintmonitor.de, masina mea este in primele 30-40 aranjate dupa cel mai mare consum !!! :))) Mentionez ca masina funtioneaza perfect [fata de alte 320D nu e tractoras''

 

Ti-am mai spus. Masina trebuie sa te reprezinte, si se cumpara in functie de necesitati.

Link to comment
Share on other sites

nu e seria 7 de oras. Inca nu am vazut seria 7 ca fiind singura masina a proprietarului. Nu zic ca nu exista. Dar sunt rare. Am vazut cateva exemplare de S si 7 de pana in 2000 pastrate intr-o stare exceptionala. Nu cred ca am vazut vreodata ceva asemantor la vanzare.

Sunt scartari si asta nu e un lucru rau neaparat. Multi exagereaza dupa parerea mea, dar nici ca romanii...

Ca masini noi se cumpara diesel cu motoare pana in 2l in disperare. Sh nu cumpara masini sub 10k. Vorbesc de neamtul tipic , ala care face intre 17 si 40k euro pe an. Majoritatea nemtilor "standard" considera ca o masina sub 10k nu poate fi considerata buna . Se feresc de masinile de peste 5 ani daca cumpara SH. Ei considera ca daca e sub 10k sigur se va strica ceva si intretinerea ei va fi costisitoare. Bineinteles vorbesc de masini care de noi au costat de la 18-20 k in sus. In general evita sa bage multi bani in masini. Le e frica foarte mult de costurile de intretinere, de asta aici de regula cand te porcesti la o masina noua premium toate reviziile pe perioada garantiei intra in pretul de achizitie, asta e una din cele mai frecvente condtii puse de cumparatorul de premium la prima porceala cu dealerul. Majoitatea prefera sa bage banii in case, vacante si sa economiseasca pentru educatia copiilor.

Pe langa un leasing normal sau finantare prin banca mai exista un leasing mai ciudat, complicat si relativ costisitor, dar care devine extrem de atragator daca nu ai de gand sa schimbi brandul si dealerul. El iti permite cu un avans de 20 % si niste rate un pic mai mari decat normal sa iti schimbi masina odata la 3 ani, fara alte costuri suplimentare, in rate intrand asigurare, revizii, intretinere, tot. Este direct proportional si cu numarul de km care il faci. Daca depasesti nr de km/an poti plati niste extra costuri. Dupa 3 ani sa zicem poti da un fel de taxa reziduala si ramai cu ea, sau iei una noua, o dai pe asta inapoi, avansul initial de 20 % se constituie avans la asta noua evantual mai dai / primesti niste diferente si ai masina noua si continui cu ratele...

Exista si exceptii bineinteles. Sunt tineri care nu isi permit altceva, imigranti care au alta cultura si conceptie, fie ei turci, italieni,romani sau altceva, oameni pasionati de o anumita marca s.a.m.d ...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Pai tu ti-ai luat 320d, cel mai economic BMW posibil, cred ca din totdeauna. Ce pasiune ai avut sa iei tractorasul ala in 4 cilindri? De ce n-ai luat 330i?

 

 

Are vreo importanta cu ce este alimentat motorul? Sa zicem ca maine nu mai exista benzina in lume si toti vom trebui sa alimentam cu gaz scos din kkt, iti iei bicicleta?

 

Ce legatura are actuala mea masina cu subiectul topicului ? puteam sa am si Ford Ka !!! Nu ea este subiectul :lol:

Si daca te uiti pe sprintmonitor.de, masina mea este in primele 30-40 aranjate dupa cel mai mare consum !!! :))) Mentionez ca masina funtioneaza perfect [fata de alte 320D nu e tractoras''

 

Ti-am mai spus. Masina trebuie sa te reprezinte, si se cumpara in functie de necesitati.

 

Ok, deci pe tine te reprezinta 320d. Un BMW economic, ieftin, fiabil, prea putin sportiv, incomparabil cu celelalte din serie gen 325i/328i/330i/330xi/M3. Pai tu vii cu argumente contra GPL, bazandu-te pe pasiunea pentru BMW si pe tot felul de considerente care nu te reprezinta, pentru ca masina ta nu are sunet de BMW, nu are sportivitate de BMW, nu are nimic din BMW, e un tractoras diesel cu emblema de BMW, care nici macar nu are ceva extra comfort (fac pariu ca nici macar geamuri electrice pe spate nu are). Atunci de ce contesti GPL-ul cu argumente cu care nu ai legatura?

Link to comment
Share on other sites

Pai tu ti-ai luat 320d, cel mai economic BMW posibil, cred ca din totdeauna. Ce pasiune ai avut sa iei tractorasul ala in 4 cilindri? De ce n-ai luat 330i?

 

 

Are vreo importanta cu ce este alimentat motorul? Sa zicem ca maine nu mai exista benzina in lume si toti vom trebui sa alimentam cu gaz scos din kkt, iti iei bicicleta?

 

Ce legatura are actuala mea masina cu subiectul topicului ? puteam sa am si Ford Ka !!! Nu ea este subiectul :lol:

Si daca te uiti pe sprintmonitor.de, masina mea este in primele 30-40 aranjate dupa cel mai mare consum !!! :))) Mentionez ca masina funtioneaza perfect [fata de alte 320D nu e tractoras''

 

Ti-am mai spus. Masina trebuie sa te reprezinte, si se cumpara in functie de necesitati.

 

Ok, deci pe tine te reprezinta 320d. Un BMW economic, ieftin, fiabil, prea putin sportiv, incomparabil cu celelalte din serie gen 325i/328i/330i/330xi/M3. Pai tu vii cu argumente contra GPL, bazandu-te pe pasiunea pentru BMW si pe tot felul de considerente care nu te reprezinta, pentru ca masina ta nu are sunet de BMW, nu are sportivitate de BMW, nu are nimic din BMW, e un tractoras diesel cu emblema de BMW, care nici macar nu are ceva extra comfort (fac pariu ca nici macar geamuri electrice pe spate nu are). Atunci de ce contesti GPL-ul cu argumente cu care nu ai legatura?

 

desi este greu sa acceptam au evoluat si dieselurile destul de mult si crede-ma ca acel 120d sta foarte bine pe langa un 325i...mai ales daca ii pune un soft deja este in fata...

 

sincer si eu sunt pro benzina... dar vazand ce motoare ies pe piata vezi 335d 3.0 d v6 de la audi...etc nu mai sunt ce erau odata adica "tractorase"

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.