Jump to content

GPL pe motorizari BMW ?


Cosmin316

Recommended Posts

Cat ai aberat mai sus nu cred ca a mai aberat nimeni cand s-a referit la un BMW !!! Te pot contrazice toti de pe forum. daca vrei o sa o fac SI EU :lol:

150CP e o gluma ? ce mai spui de majoritatea masinilor care nu au peste 120 CP ? :))))))))))) :lol:))

De ce nu iti pui GAZ pe a ta ?

 

Ok, deci pe tine te reprezinta 320d. Un BMW economic, ieftin, fiabil, prea putin sportiv, incomparabil cu celelalte din serie gen 325i/328i/330i/330xi/M3. Pai tu vii cu argumente contra GPL, bazandu-te pe pasiunea pentru BMW si pe tot felul de considerente care nu te reprezinta, pentru ca masina ta nu are sunet de BMW, nu are sportivitate de BMW, nu are nimic din BMW, e un tractoras diesel cu emblema de BMW, care nici macar nu are ceva extra comfort (fac pariu ca nici macar geamuri electrice pe spate nu are). Atunci de ce contesti GPL-ul cu argumente cu care nu ai legatura?

 

 

Dotarile la masina mea :

 

Xenon

spalator faruri

volan M multifunctional

tempomat

scaune incalzite + perini de aer

senzori de parcare

trapa electrica

senzori de ploaie si lumina

cotiera

 

evident pe langa cele de serie [DSC, geamuri el., faruri ceata, jante Al, etc]

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Pai vorbim despre masini sau despre BMW? Tu compari masina ta cu VW? Vorbeam de BMW-uri sper. Daca tu tot timpul te raportezi la Astre si Golfuri, inseamna ca n-are sens sa discutam.

 

 

Vreau sa imi pun gaz, am studiat fenomenul si am tras concluzia ca merita. Dar nu pe masina care o am acum, pentru ca vreau sa o vand. As vrea unul cu foarte putini km, cu motor mare pe benzina, si cat mai confortabil.

Link to comment
Share on other sites

desi este greu sa acceptam au evoluat si dieselurile destul de mult si crede-ma ca acel 120d sta foarte bine pe langa un 325i...mai ales daca ii pune un soft deja este in fata...

 

sincer si eu sunt pro benzina... dar vazand ce motoare ies pe piata vezi 335d 3.0 d v6 de la audi...etc nu mai sunt ce erau odata adica "tractorase"

 

Au evoluat. E drept. Dar ratiunea principala la un diesel e economia. Un 2.5d abia se tine dupa 2.5i meu din 93, la performanta. Si vorbim de vreo 16 ani diferenta intre ele...

Tractoare au ramas si vor mai fi multi ani. Sunt mai economice la consum, da. Cu o cutie adecvata sunt chiar placute la condus, si multora le place smuceala aia care o confunda cu performanta si cu "trasul" Fiecare cu a lui. Dar pana la a emite pretentii de performanta si rafinament la diesel e cale lunga.

Nu e nici o rusine sa ai diesel sau sa iti placa. Dar pana la performanta aici incep sa ma rascol....

 

 

GPL e alternativa economica la un benzinar. . Cine isi pune GPL o face sa economiseasca niste bani. Si nu e nimic rau in asta, numai ca mie mi se apre un fel de improvizatie care e imposibil sa nu aibe consecinte negative ci numai plusuri. Poate gresesc. Eu unul unu nu as pune pe masina la care tin si cu care imi duc famlia. Mai degraba gasesc alta solutie, schimb motorul cu totul si pun diesel, sau iau alta masina .. merg mai mult pe scuter. Am impresia ca un alt motor costa cam cat o instalatie de calitate si omologata....

Dar fiecare face cum vrea....

Link to comment
Share on other sites

Tot nu gasesc explicatia la a pune GAZ pe o masina !!! Mai ales pe un BMW, si mai ales pe unul scump sau cu multi CP !!! :)

Pacat ca nu am acel tractor 320D. Nici atunci nu as pune gaz pe el. Cand nu imi mai permit sa ii bag motorina...cumpar ceva ce consuma mai putin.

Link to comment
Share on other sites

dar de fundul unui 335i se mai tine 335d-ul ala ?

eu zic ca nu. 335i are 5,6 suta, iar 335d are 6.0 asta inseamna destul de mult . astea sunt date oficiale bmw, nu puse de proprietari, nu modificate, nici cu soferi incapabili pe vreuna din ele.

 

plus ca nu vad ce relevanta eu filmarile de pe youtube. poate ala pe 335 avea turbina cat casa pe ea, si la m3 nu ii mergea o bujie, sau soferul era oligofren

fa si tu comparatii pe datele date de fabricant, nu pe ce a postat vreun pusti pe net.

 

pana la urma dureroasa realitate e ca toata lumea vrea performante cu consum mic, motiv pentru care producatorii, ca sa tine pasul cu economicitatea cumparatorilo, au scos motoare diesel destul de performante.

dar ia compara tu un diesel aspirat cu un benzinar aspirat, sa vedem cu sta treaba. sau , cand compari, compara 2 motoare turbo, si pe benzina si diesel.

marea majoritate se extaziaza de cuplu la diesel , si exact cum zicea cineva mai sus, confunda forta de tractiune cu performanta. nimic de zis.....au cuplu net superior...dar marea majoritate nu trag caravane cu masina ca sa si foloseasca 500nm de cuplu.

 

gpl pe orice masina imi da senzatia aia de scarba : mi-am luat bmw sa ma dau mare cu cheia si sigla, dar nu imi permit sa ma duc la peco. bai frate, daca nu iti permiti, ia-ti o masina motorizata din fabrica pe masura buzunarului. vinzi ragalia cu motor de 3000-5000 si iti iei 1,6 diesel, nu e nici o problema. dar si cu curu in 7-ar si cu consum de 7% nu prea se poate.

care vrea performanta, plateste si la pompa pe masura, care nu, sunt destule variante economice la alte marci. nu vad nici o problema in a merge cu clio de 1,5 diesel daca vrei consum redus si o masina cu care sa iti faci treaba. dar cand iti doresti senzatii tari, clar un benzinar cu motor mare.

 

 

gazul din cate stiu eu nu are capacitatile de ungere pe care le are benzina , injectoarele, segmentii, supapele sunt afectate de gpl. si oricat de performanta ar fi instalatia, pierderile de putere nu sunt deloc "neglijabile" , si sunt peste 25 % . sa va amintesc ca benzinarele ating puterea maxima la turatii de 6000-6500 ? ia mergeti cu una pe gaz la 6500 si spuneti si aici pe forum se feeling iti da. poate la turatii de pana in 3500-4000, se poate spune ca pierderile de putere sunt de 10-15 % din puterea echivalenta pe benzina, dar peste, deja se exagereaza.

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

dar de fundul unui 335i se mai tine 335d-ul ala ?

 

este diferenta, dar nu atat de mare pe cat ai crede :

 

 

335d (190km/h) vs. 335i (200km/h)  *ambele bi-turbo.... mie mi se pare ca nu e chiar asa de important pt un utilizator de rand, dar consumul este altul :)

 

 

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

pentru multi vad ca DIESEL = tractor ! :lol:

cum tot asa era si steptronic'ul cu ceva ani in urma >>> o aiureala :) NU ?

 

sunt curios ce BMW diesel au condus cei care il contesta !!!

 

ai si tu dreptate in felul tau, legat de diesel. dar mai devreme vorbeai de alte chestii, sportivitate, feeling, etc. si nu prea e cazul la 320d, atata tot. utilitatea motorului diesel si economicitatea nu poate fi contestata :). sportivitatea si sunetul - da :lol:

 

 

@poiuyt : pai utilizatorul de rand nu isi ia 335 , nici d nici i. utilizatorul de rand isi ia 318i sau 320d

care isi ia biturbo in 90 % din cazuri e pasionat si stie cu ce se mananca se cam ce ii poate pielea, iar in momentul ala alea 3-4 secunde diferenta conteaza cat ii mai trbuie unui 335d sa ajunga la 200 , fata de un 335i. cred ca iti dai seama ca daca masinile ar fi plecat paralel , diferenta aia "neglijabila" de 10 km/h se traduce in cateva zeci de metri , ca sa nu zic peste 100 de metri.

Link to comment
Share on other sites

pentru multi vad ca DIESEL = tractor ! :lol:

cum tot asa era si steptronic'ul cu ceva ani in urma >>> o aiureala :) NU ?

 

sunt curios ce BMW diesel au condus cei care il contesta !!!

 

ai si tu dreptate in felul tau, legat de diesel. dar mai devreme vorbeai de alte chestii, sportivitate, feeling, etc. si nu prea e cazul la 320d, atata tot. utilitatea motorului diesel si economicitatea nu poate fi contestata :). sportivitatea si sunetul - da :lol:

 

 

@poiuyt : pai utilizatorul de rand nu isi ia 335 , nici d nici i. utilizatorul de rand isi ia 318i sau 320d

care isi ia biturbo in 90 % din cazuri e pasionat si stie cu ce se mananca se cam ce ii poate pielea, iar in momentul ala alea 3-4 secunde diferenta conteaza cat ii mai trbuie unui 335d sa ajunga la 200 , fata de un 335i. cred ca iti dai seama ca daca masinile ar fi plecat paralel , diferenta aia "neglijabila" de 10 km/h se traduce in cateva zeci de metri , ca sa nu zic peste 100 de metri.

Link to comment
Share on other sites

Vorbeam cumva de ''BMW vs alta marca'' !!! Nu de 320D vs 335i, nu de diesel vs benzinar !!!

La 150km/h ajung majoritatea masinilor. Conteaza in cat timp si cum ajung acolo !

 

320 cu steptronic si kick-down imi pare sprinten. Am mai avut 320i, 520i, 318TDS. La 200CP este clar ca este altceva. O masina cu 200CP nu este pentru mers la lucru, dus copilul la scoala sau de mers prin oras :)

Dar tot nu inteleg cum sa pui gaz pe un 330i E90 sau pe un 330D sau orice masina care prin definitie este facut pentru superperformanta ???

Link to comment
Share on other sites

Bai baiatu' cand nu imi mai permit sa alimentez masina...iau ALTA economica !!! Nu o trec pe gaz pe actuala :lol: !!! Ce e asa de greu de inteles ???

 

Mentalitate made in RO :)

 

Pai ce masina mai economica decat 320d cunosti? 5% in afara si 8% in oras?

 

Nici macar Clio de 1.2 al lui tata nu consuma atat de putin, si e pe benzina.

Link to comment
Share on other sites

 stiti ce am observat eu ...ca la masinile cu motor mare pe benzina ,daca cauti la bujii iti da si varianta pt bujii LPG/GPL :lol: ...deci din start se presupune ca masina o sa fie trecuta pe gaz... :)

 

dovada

+

 hai sa pun si la 7-ar ca se vorbea si de 7-ar :lol:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.