Jump to content

GPL pe motorizari BMW ?


Cosmin316

Recommended Posts

la trei bari nici nu iese combustibilul din injector

 

 

Pai atunci cum functioneaza motoarele de BMW? :)

De exemplu, m54, m20, m43,...

Vezi intai care este diferenta dintre injectia directa si injectia multipunct ca sa intelegi si dupa aceea vezi in ce intra injectoarele de la motoarele pe care le-ai enumerat

Link to comment
Share on other sites

la trei bari nici nu iese combustibilul din injector

 

 

Pai atunci cum functioneaza motoarele de BMW? :)

De exemplu, m54, m20, m43,...

Vezi intai care este diferenta dintre injectia directa si injectia multipunct ca sa intelegi si dupa aceea vezi in ce intra injectoarele de la motoarele pe care le-ai enumerat

 

Da, imediat ce ies de pe forum voi pune mana pe o carte pentru a intelege diferenta.

Intre timp poate imi spui tu ce se intampla la -10C, intra benzina in cilindri in stare de vapori sau cum? :lol:

Link to comment
Share on other sites

la trei bari nici nu iese combustibilul din injector

 

 

Pai atunci cum functioneaza motoarele de BMW? :)

De exemplu, m54, m20, m43,...

Vezi intai care este diferenta dintre injectia directa si injectia multipunct ca sa intelegi si dupa aceea vezi in ce intra injectoarele de la motoarele pe care le-ai enumerat

 

Da, imediat ce ies de pe forum voi pune mana pe o carte pentru a intelege diferenta.

Intre timp poate imi spui tu ce se intampla la -10C, intra benzina in cilindri in stare de vapori sau cum? :lol:

Pune mana pe carte si vei intelege (in special pe tremodinamica)

Link to comment
Share on other sites

Deci asa intra benzina in cilindri, pune mana pe termodinamica. :)

Probabil si tu faci parte din cei care au facut o facultate si nu au inteles nimic. :lol:

eu fac parte dintre cei care au facut practica pe multe motoare, pentru ca nu mi-a placut cartea

Link to comment
Share on other sites

trebuia sa VA DEFINITI ce inseamna PENTRU VOI notiunile de gaz si lichid !!! :))

 

pentru restul exista o singura teorie/explicatie prin care un lichid devine gaz sau invers. prin ce transformari o substanta trece din starea ''gaz'' in starea ''lichid'' si/sau invers se invata prin generala.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Deci bun cu practica, slab cu teoria. :)

Intrebarea era simpla, de ce consuma un motor mai mult cand este rece.De aici se deduce ce se intampla cand intra benzina in cilindri.Asta lasand la o parte scolile, cartile si practica.

sonda lamda este rece si este pe zero nu pe 1volt apa este rece(si ea comanda injectia ) si in conditiile astea injectorul este deschis mai mult timp (cele cu comanda electrica) vaporizind astfel mai multa benzina pina cind motorul ajunge la conditii normale de functionare.

Link to comment
Share on other sites

trebuia sa VA DEFINITI ce inseamna PENTRU VOI notiunile de gaz si lichid !!! :lol:)

 

pentru restul exista o singura teorie/explicatie prin care un lichid devine gaz sau invers. prin ce transformari o substanta trece din starea ''gaz'' in starea ''lichid'' si/sau invers se invata prin generala.

 

@Jacobs, tu nu ai niste filtre de spalat, discutam niste chestii interesante cu omul ala. :)

Link to comment
Share on other sites

Deci bun cu practica, slab cu teoria. :)

Intrebarea era simpla, de ce consuma un motor mai mult cand este rece.De aici se deduce ce se intampla cand intra benzina in cilindri.Asta lasand la o parte scolile, cartile si practica.

sonda lamda este rece si este pe zero nu pe 1volt apa este rece(si ea comanda injectia ) si in conditiile astea injectorul este deschis mai mult timp (cele cu comanda electrica) vaporizind astfel mai multa benzina pina cind motorul ajunge la conditii normale de functionare.

 

 

Cu parere de rau iti spun ca habar nu ai despre ce vorbesti.

Cand este rece sonda lambda trimite semnal de 0.45v, computerul ignora acest semnal si injectia functioneaza in open-loop.Practic amestecul nu este realizat stoechiometric ci se bazeaza pe un model, un anumit amestec de aer/benzina.Dupa ce sonda lambda incepe sa functioneze computerul trece in closed-loop si amestecul este realizat stoechiomteric(teoretic).

Link to comment
Share on other sites

decat sa ramai paralel si teoretic si practic...mai bine NU !!!

ce o sa inteleaga cei care citesc ce scrieti voi ? :))

Ca nu e bine sa pui masina pe gaz pentru ca benzina curge in cilindru si gazul nu

Link to comment
Share on other sites

pai se face la termodinamica. si in generala...si in liceu si la universitate !!!

 

unii confunda benzina care iese din injector cu gazul sau cu starea gazoasa !!!

Acolo se discuta de injectie directa. Acest model de injectie il gasesti la motorina, la benzina fiind foarte rar.La benzina injectorul pulverizeaza in galeria de admisie deasupra supapei de admisie nu in cilindru. Cine crede ca benzina intra in stare lichida in cilindru si se mai si aprinde de la scanteie sa isi ia sofer si sa stea in spate.

Link to comment
Share on other sites

Acolo se discuta de injectie directa. Acest model de injectie il gasesti la motorina, la benzina fiind foarte rar.

 

Se foloseste destul de des. :)

N54, N73, N14, sunt motoare folosite de BMW, cu injectie directa.

si cat e presiunea 3bari?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.