Jump to content

GPL pe motorizari BMW ?


Cosmin316

Recommended Posts

A fost o intamplare. Nu ma gandeam neaparat la BMW, dar a fost sa fie. Acu am inteles ce inseamna firma & masina si imi place foarte mult. Faptul ca am GPL si ca daca am chef sa merg economic - pot, imi place. Cand faci naveta si totul se intampla la fel zi de zi parca nu e la fel ca atunci cand te dai seara pe bulevard. Eu asa vad. dati cu oo! :)
Link to comment
Share on other sites

Inca un BMW cu GPL. Am un 316i din '97 adus din Belgia cu instalatie GPL italieneasca montata de acolo. Rezervorul are 72L si sta in locul rezervei iar alimentarea se face pe partea stanga, asa ca foarte putini isi dau seama ca defapt masina merge pe GPL. Multi nu cred si vor sa le arat defapt. In interior am doar un comutator de gaz/benzina. Porneste pe benzina si se trece automat pe gaz. Pana acum nu am avut nicio problema cu ea, avand in vedere ca am facut vara asta aproape 20.000 km. Din dorinta de a avea un BMW, de a conduce mult la pret mai mic am ales masina. Am vrut motor mai mare dar masina asta arata prea bine sa o refuz. Consum de 8-9% in afara si 10% in oras, fara vreo inhibitie in ceea ce priveste acceleratia ( :) cat pentru 100 de cai ). Pe benzina as zice un 7-8 afara si un 8-9 in oras Ati observat cate statii GPL au bulgarii ??

Totusi nu e cam mic consumul tau?

Link to comment
Share on other sites

Mic pentru gaz ? Mie imi intra in rezervor aproximativ 60L gaz si fac cam 600-650 regim combinat. cam asa ar reiesi.. din pacate gazul fluctueaza foarte mult cu temperatura. Acum ca temperatura a scazut e o bucurie, trage aproape la fel ca benzina, dar daca esti in oras pe canicula si aglomeratie, s'ar putea sa dai vreo cateva injuraturi :)
Link to comment
Share on other sites

Cu calitatea benzinei am simtit-o si eu, cat am stat cu masina in Spania am avut un consum mediu de 9, in tara mergeam cu 11 .

 

si cum ai facut ??? ai gasit un traseu identic in romania cu cel din spania unde aveai 9% ? acelasi trafic ? ? ? aceleasi conditii de trafic ???

 

ma mira !!!

 

...Din dorinta de a avea un BMW, de a conduce mult la pret mai mic am ales masina...

Man tu ai plecat in Las Vegas sa stai in cort ??? :)

Ii inteleg pe aia care isi cumpara o masina japoneza si o tuneaza. Dar pe cei care cumpara una sport si o down-gradeaza...nu ii inteleg !!!

BMW inseamna masina sport. Daca i-ai taiat aceasta calitate...deja este sub VW-Audi-Opel-Renault.

Link to comment
Share on other sites

Pentru Jacobs. Cand faci intre 150-200 de km pe zi, mai stai si la munca vreo 8-9 sa vezi ce'ti mai convine sa mergi din blana in blana.. repeta ziua asta pentru o saptamana si apoi pentru o luna. Nu vad de ce daca fac mai multi km nu pot avea un BMW. BMW nu inseamna numai curse, blana si super viteze. Nu zic nu, nici incet nu merg, dar de la excese incerc sa ma abtin. Downgrade la apasarea unui buton. Si pana la urma, ai putea sa imi zici.. ca ce BMW e ala cu 100 de cai .. why not ..?
Link to comment
Share on other sites

da mai !!! o sa fie si un 316g. :)

 

dar unuia care are un BMW cu 150CP, 170CP, 200CP sau 300CP ... nu poti sa ii spui ca 100CP inseamna ''placerea de a conduce'' OK ? pentru mine un BMW pe gaz la 100CP inseamna Astra lu' vecinu'

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

da o tura prin Olanda si vezi cum se conduce acolo...nua m reusit sa sar de 120 km/h. E a doua oara cand merg si am strabatut - o si pe autostrada si pe drumuri nationale. Si in week-end si in timpul saptamanii la diverse ore. Conform teoriei tale nici nu stiu cum pana mea vand aia BMW acolo si nu merg toti cu Clio....Totusi erau reprezentante si am vazut si destul de multe pe strada ...

Din cauza ca am mers asa incet am scos un consum vai de mama lui.. :) daca il postez nu ma crede nimeni ...

Link to comment
Share on other sites

da o tura prin Olanda si vezi cum se conduce acolo...nua m reusit sa sar de 120 km/h. E a doua oara cand merg si am strabatut - o si pe autostrada si pe drumuri nationale. Si in week-end si in timpul saptamanii la diverse ore. Conform teoriei tale nici nu stiu cum pana mea vand aia BMW acolo si nu merg toti cu Clio....Totusi erau reprezentante si am vazut si destul de multe pe strada ...

Din cauza ca am mers asa incet am scos un consum vai de mama lui.. :lol: daca il postez nu ma crede nimeni ...

orice masina ajunge la 120km/h. ce vrei sa spui ? :)

Link to comment
Share on other sites

da o tura prin Olanda si vezi cum se conduce acolo...nua m reusit sa sar de 120 km/h. E a doua oara cand merg si am strabatut - o si pe autostrada si pe drumuri nationale. Si in week-end si in timpul saptamanii la diverse ore. Conform teoriei tale nici nu stiu cum pana mea vand aia BMW acolo si nu merg toti cu Clio....Totusi erau reprezentante si am vazut si destul de multe pe strada ...

Din cauza ca am mers asa incet am scos un consum vai de mama lui.. :lol: daca il postez nu ma crede nimeni ...

orice masina ajunge la 120km/h. ce vrei sa spui ? :)

Eu, cu dacia 1300 pe gpl am prins 135 la ora pana sa mi se sudeze bujiile pe A2. Problema in Romania nu e ce viteza atingi cu masina conteaza in cit timp ajungi la viteza respectiva. Daca n-are demaraj stai in spatele tir-ului de te plictisesti.

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba numai de consum, viteza, sprint. E vorba de mult mai mult !!!

 

La o frana nu se balanseaza toata masina.

Intr-o curba nu ai senzatia ca te rastorni.

Cuplul maxim il ai pe o plaja de turatii.

Sunetul motorului.

Posibilitatea de a schimba/modifica FOARTE MULTE elemente din interiorul/exteriorul masinii.

TRACTIUNEA SPATE.

Plansa de bord.

 

Sunt mai multe :) De aia am avut pana acum pe mana 4 BMW. Pentru consum si alte cacaturi ... ''m-am dat'' mult timp cu Golf-Passat-Dacia. Asta e viata !

 

Unul care are BMW si nu se bucura de aprecierile de mai sus ci doar de sigla de pe capota si sta doaar cu botu'n acul de consum...conduce orice altceva ... si nu un BMW.

Link to comment
Share on other sites

Simplu fapt. Daca luam cate e36 sunt in tara altele decat 316 318 si hai sa zic 320 si raportam la restu... diferenta e colosala. Eu unu sunt student. Din masina primita de la parinti Matiz, am vandut'o si din banii stransi de la munca am pus diferenta pana la asta. Masina arata impecabil, interior piele crem, dotata, dar suspensia e foaarte lasat ( uneori cred ca nu e ) si motorul e mic. In timp imi propun un engine swap, dar pana am bani de asa ceva am si de alergat .. Sunt in totalitate de acord cu ceea ce spui tu acolo, aveam bani de una cu motor mai mare, dar cand venea vorba sa mai si merg cu ea ... ma vedeai in metrou. Deci, pana ajung sa am si eu un venit mai baban si sa'mi permit altceva exista si solutia asta, chiar daca inseamna GPL.. Eu zic pana la urma ca mai rau e de aia care cara ceapa cu ele, sau se dau pe stradutze de satuc cu masinile pline de pamant si asculta blana maneaua. Fiecare cu toleranta sa ..
Link to comment
Share on other sites

 Deci, incepem sa ne luminam si noi ..

Eu ma insel, pt ca unu care isi ia bmw dupa 2005 nu diesel, ca au toti fomisti , ci benzina motor 2.5 ,3.0 daca se poate, ala prima grija are sa ii puna gaz, eu consider ca el nu isi permite masina...cand o trebui sa schimbe caseta de 40-50 de milioane la e60-ul ala , ce mai face?! :)

Link to comment
Share on other sites

Din cauza ca am mers asa incet am scos un consum vai de mama lui.. :) daca il postez nu ma crede nimeni ...

 

de curiozitate .. ce consum ai scos ?

8.2 l % . Medie facut pe 800 de km pe autostrada, din care 700 in Belgia si Olanda unde nu am trecut de 120 ca nu puteam din cauza de camere de supraveghere si aglomeratie. De cand am masina asta nu am avut medie sub 10, inclusiv mers numai pe autostrada. In germania in schimb daca am loc o calc cat se poate, nefiind limita de viteza, de unde si consumul corespunzator. Maxim am avut 16% pe autobahn, dar am mers ca un retardat ca pierdea nepotul meu avionul. Atunci am facut 250 de km in 1h 35. de min. Cand am luat-o ma asteptam la 12 cel putin mers bland. Totusi pentru ce oferea motorul asta mi se pare putin. Mediu mixt la drumurile care le fac eu in mod normal e undeva la 11.5 12%.la 525tds care l-am avut media era de 8.5-9. Avand in vedere ca la asta ma costa intretinerea mai putin si spre deosbire de tds unde aruncam cu banii pe turbine pompe, furtune si alte 1000 de kkturi care se strica la un turbo diesel , per total +sound + putere in plus sunt super multumit. Deci am mediu mixt de +3 l fata de un motor diesel mai slab care inseamna 3 euro in plus la 100 de km. Pentru mine se merita.

Cei mai multi km ii fac cu naveta zilnica, cam 55 km/ zi, partial pe autostrada plina, partial in trafic bara la bara la intrare si iesirea de pe autobahn.

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba numai de consum, viteza, sprint. E vorba de mult mai mult !!!

 

La o frana nu se balanseaza toata masina.

Intr-o curba nu ai senzatia ca te rastorni.

Cuplul maxim il ai pe o plaja de turatii.

Sunetul motorului.

Posibilitatea de a schimba/modifica FOARTE MULTE elemente din interiorul/exteriorul masinii.

TRACTIUNEA SPATE.

Plansa de bord.

 

Sunt mai multe :) De aia am avut pana acum pe mana 4 BMW. Pentru consum si alte cacaturi ... ''m-am dat'' mult timp cu Golf-Passat-Dacia. Asta e viata !

 

Unul care are BMW si nu se bucura de aprecierile de mai sus ci doar de sigla de pe capota si sta doaar cu botu'n acul de consum...conduce orice altceva ... si nu un BMW.

 

 

Pai ma viteazule, de ce nu ti-ai luat macar un 330i sau poate un 330xi? Vad ca te dai cu 320d si vorbesti despre consum.

 

99% din motivul pentru care ai luat 320d este consumul, apoi restul "cacaturilor" enumerate de tine. Aveam impresia ca ai minim M3 cand citeam ce ai scris mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Pai ma viteazule, de ce nu ti-ai luat macar un 330i sau poate un 330xi? Vad ca te dai cu 320d si vorbesti despre consum.

 

99% din motivul pentru care ai luat 320d este consumul, apoi restul "cacaturilor" enumerate de tine. Aveam impresia ca ai minim M3 cand citeam ce ai scris mai sus.

mi-as lua M4 sa incap in el. si as cumpar 55 de brichete, le inseriez si imi bag ceva in ea benzina...trec pe brichete !!! acum esti multumit ? sau mai bine citeai toate paginile ? :lol:

nu trebuie sa te superi pe cineva care nu vede logica in a cumpara BMW si sa il puna pe GAZ :) pentru un pret mai mic la consum...! despre asta era vorba. dar nah is prea multe pagini :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.