Jump to content

GPL pe motorizari BMW ?


Cosmin316

Recommended Posts

Ciupanezule daca prin montarea unei instaltii GPL pe V8-ul tau nu i-ar scadea performantele masinii in nici un fel, te-ar deranja daca ai da bani pe jumatate la combustibil?

As fi curios la cineva care are GPL montat pe un BMW sa faca un dyno test... sa vedem diferente benzina-gaz.

Respect!

 

 

Exemplu e34 V8 .

la turatii peste 5000 , se accelereaza mai greu decat pe benzina. Dar peste 5000 rpm nu prea ajungi .

Probabil ca sunt solutii ,conducte mai groase sa aibe debit ! Cu siguranta ca scade puterea daca nu are debit .

Merge de peste 20.000 pe GPL

Ofer eu e34 pentru dynotest, voi platiti thumbsup.png

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

da am tot auzit ca gazul ar dauna motorului,bla bla

 

cum si in ce fel?chiar m ar interesa raspunsul

pt ca logic,avand o cifra octanica redusa fata de benzina,uzura ar trebui sa fie mai redusa...

 

atunci?

Link to comment
Share on other sites

e logic.mai ales la motoare maricele

 

spre ex 2,5 ul meu ia in jur de 15 in oras considerand ca 90% din timp folosesc maxim vit 3

 

diferenta fata de exterior e mare,acolo nu ia mai mult de 8,5 la un mers constant

 

deci ideea se justifica

 

cat despre diesel,auzisem ceva despre instalatii gpl pt diesel

Link to comment
Share on other sites

Multi de aici ar deveni fani GPL indata ce ajunge benzina la 10 ron :)
E insa si o problema: daca se mareste pretul gazului?Atunci ce ne putem face?

Imi aduc aminte in trecut cand motorina era mai ieftina decat benzina si multi au trecut la motorizari diesel.Iata ca au ajuns la valori egale,atat benzina cat si motorina.

Cine stie si cu gazul asta...Orice e posibil.

Link to comment
Share on other sites

E insa si o problema: daca se mareste pretul gazului?Atunci ce ne putem face?

Imi aduc aminte in trecut cand motorina era mai ieftina decat benzina si multi au trecut la motorizari diesel.Iata ca au ajuns la valori egale,atat benzina cat si motorina.

Cine stie si cu gazul asta...Orice e posibil.

 

pana se mareste pretul ...e avantajos gazul.

Link to comment
Share on other sites

In primul rind acest miraculos GPL strica,arde,roade totul in calea lui (bineinteles ca asta nu se intimpla intr-o zi,cu timpul)e vb de tot ce se afla in _chiulasa_ (supape,scaunele supapelor)si multe altele!Cauza...?Gpl-ul nu are aceiasi cifra octanica si nu lubrifiaza ca benzina,arderea lui e uscata.Si d'aici incepe povestea cu stricaciunile.Este parerea multor mecanici...si-a mea bineinteles!Alegerea este a fiecaruia dintre noi. :)
Link to comment
Share on other sites

aveti ceva cunostinte cu motoare pe gpl care au crapat? am avut azi o discutie cu niste mecanici si mi-au zis ca au reparat destule motoare pe GPL care s-au stricat din cauza GPL-ului, ultimul chiar un BMW cu GPL din Germania..

 

sunt de acord ca s-ar putea sa uzeze motorul unpic mai mult , poate 20 % , la supape si segmenti , dar pui un ulei mai bun si il tii mai putin.

 

In primul rind acest miraculos GPL strica,arde,roade totul in calea lui (bineinteles ca asta nu se intimpla intr-o zi,cu timpul)e vb de tot ce se afla in _chiulasa_ (supape,scaunele supapelor)si multe altele!Cauza...?Gpl-ul nu are aceiasi cifra octanica si nu lubrifiaza ca benzina,arderea lui e uscata.Si d'aici incepe povestea cu stricaciunile.Este parerea multor mecanici...si-a mea bineinteles!Alegerea este a fiecaruia dintre noi. :)

 

cifra octanica a GPL-ului este unpic mai mare ca a benzinei . Benzina fara plumb nu lubrifiaza nimic(doar cea cu plumb), nu mai vorbiti din povesti. Fa un test : pune tu benzina pe jos da-i foc si vezi daca mai ramane vre-un lubrifiant (ca sa gasesti arderea "umeda")

. Poti spune de benzina ca raceste unpic camera de ardere, pe cand gazul intra fierbinte. (vine din reductor la aprox 80 grade (la secventiala))

 

aveti ceva cunostinte cu motoare pe gpl care au crapat? am avut azi o discutie cu niste mecanici si mi-au zis ca au reparat destule motoare pe GPL care s-au stricat din cauza GPL-ului, ultimul chiar un BMW cu GPL din Germania..

 

singura problema pe care o vad consta in racirea camerei de ardere, pe care GPL-ul nu o ofera(el intra fierbinte, 80 grade si in stare gazoasa , nu lichid si rece ca benzina ca sa raceasca)

Asa ca nu as merge cu ea cu 5000 rpm constant pe GPL , dar la mersul de oras n-are treaba.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Asa ca nu as merge cu ea cu 5000 rpm constant pe GPL , dar la mersul de oras n-are treaba.

 

Din cate m-am interesat eu instalatia secventiala se poate regla in asa fel incat dupa o anumita turatie sa treaca pe benzina !!!

 

Asa ca daca vreau sa merg mai alert nu o sa fie probleme !

Link to comment
Share on other sites

Din cate m-am interesat eu instalatia secventiala se poate regla in asa fel incat dupa o anumita turatie sa treaca pe benzina !!!

 

Asa ca daca vreau sa merg mai alert nu o sa fie probleme !

 

da stiu , eu am si eu interfata de diagnoza GPL stiu toate setarile :)

Link to comment
Share on other sites

sunt de acord ca s-ar putea sa uzeze motorul unpic mai mult , poate 20 % , la supape si segmenti , dar pui un ulei mai bun si il tii mai putin.

 

 

 

cifra octanica a GPL-ului este unpic mai mare ca a benzinei . Benzina fara plumb nu lubrifiaza nimic(doar cea cu plumb), nu mai vorbiti din povesti. Fa un test : pune tu benzina pe jos da-i foc si vezi daca mai ramane vre-un lubrifiant (ca sa gasesti arderea "umeda")

. Poti spune de benzina ca raceste unpic camera de ardere, pe cand gazul intra fierbinte. (vine din reductor la aprox 80 grade (la secventiala))

 

 

 

singura problema pe care o vad consta in racirea camerei de ardere, pe care GPL-ul nu o ofera(el intra fierbinte, 80 grade si in stare gazoasa , nu lichid si rece ca benzina ca sa raceasca)

Asa ca nu as merge cu ea cu 5000 rpm constant pe GPL , dar la mersul de oras n-are treaba.

Ce s-ar intampla daca s-ar merge constant la 5000 rpm?

Link to comment
Share on other sites

In primul rind acest miraculos GPL strica,arde,roade totul in calea lui (bineinteles ca asta nu se intimpla intr-o zi,cu timpul)e vb de tot ce se afla in _chiulasa_ (supape,scaunele supapelor)si multe altele!Cauza...?Gpl-ul nu are aceiasi cifra octanica si nu lubrifiaza ca benzina,arderea lui e uscata.Si d'aici incepe povestea cu stricaciunile.Este parerea multor mecanici...si-a mea bineinteles!Alegerea este a fiecaruia dintre noi. :)

 

unii "mecanici" fac confuzie intre gpl si gazul de butelie. sunt diferite. primul lubrifiaza, al doilea este mai "uscat".

 

Ce s-ar intampla daca s-ar merge constant la 5000 rpm?

 

sigur iti crapa un furtun de racire. :yahoo:

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

unii "mecanici" fac confuzie intre gpl si gazul de butelie. sunt diferite. primul lubrifiaza, al doilea este mai "uscat".

Ca tot veni vorba,in italia se merge si pe GPL si pe metan,stiu doar ca la una din ele instalatia e mai scumpa si combustibilul mai ieftin(cred ca metanul,insa nu sunt sigur). Nu stiu daca si la noi exista asa ceva...

 

unii "mecanici" fac confuzie intre gpl si gazul de butelie. sunt diferite. primul lubrifiaza, al doilea este mai "uscat".

 

 

 

sigur iti crapa un furtun de racire


. :yahoo:

Bine ca doar crapa si nu se sparge... :purple:

Link to comment
Share on other sites

Ca tot veni vorba,in italia se merge si pe GPL si pe metan,stiu doar ca la una din ele instalatia e mai scumpa si combustibilul mai ieftin(cred ca metanul,insa nu sunt sigur). Nu stiu daca si la noi exista asa ceva...

 

in italia sunt mai multi care merg pe gpl decat pe benzina.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa agit spiritele mai mult :hyper: eu o sa pun un 2.8i si pun GPL pe el :laugh: si da , nu glumesc !

 

Programez instalatia sa treaca pe banzina dupa 3500- 4000 ture si gata !

 

 

Stie cineva daca trecerea e ssesizabila la instalatile secventiale ?

Link to comment
Share on other sites

Ca sa agit spiritele mai mult :hyper: eu o sa pun un 2.8i si pun GPL pe el :laugh: si da , nu glumesc !

 

Programez instalatia sa treaca pe banzina dupa 3500- 4000 ture si gata !

 

 

Stie cineva daca trecerea e ssesizabila la instalatile secventiale ?

 

am condus de 2 ori aceiasi masina cu o instalatie similara. personal nu am simtit "trecerea".

motorizarea era de 4.0i.

cred ca nici la 2.8i nu se va simti...fiind motor 6L.

 

personal te felicit pentru optiunea pe gaz. de curiozitate cat te ajunge instalatia cu tot cu omologare?

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.