Jump to content

BMW 520d E39 2001


XSD

Recommended Posts

Hello all,

 

Citesc de mult forumul bmwclub (foarte tare) insa nu prea am postat, ma gandesc sa fac si eu o "contributie", BMW fiind totusi marca favorita. Am trecut prin destul de multe bmw-uri in timp si recent am achizitionat un 520d din 2001, afacere de care sunt deosebit de multumit. Puteti sari peste "introducere" care poate fi interesanta probabil doar celor care vor un E39 si sa treceti direct la masina, in preajma pozelor :)

 

Eu si cu asociatul meu avem mai multe masini decat "prevede leagea" (nu voi spune numarul pt. ca nu ma va crede decat cine ma cunoaste) si pe deasupra si ceva motociclete. Ne-am hotarat insa sa le dam majoritatea pt. ca pur si simplu stau degeaba (unele chiar de 1 an) si nu e timp fizic sa mergi cu toate. Sa nu mai vorbim de taxe, asigurari etc. Asta se intampla cand cu adevarat pasionat si iti sticleste un anumit model la care visezi de mult si apoi iti e "mila" sa o dai pt. ca e "pacat". In fine, am facut noi planul sa ramanem doar cu 3 masini, un Mitsubishi Pajero 3.2 DID LWB automat, perfect pt. oras (nu de pozat, ca si confort si relaxare, cine are, stie) si iesiri offroad, un cal de povara Logan 1.5 dCi pentru frecat toata ziua, trimis oameni cu diverse comisioane etc., practic ceva care mananca kilometrii la un consum penibil de mic (5 oras, 4.2 afara mers relativ normal) si pe langa astea 2 o masina cu care sa poti face drumuri foarte lungi in confort si cu un consum decent (combinatie care nu prea se aplica la cele 2 de mai sus). Pentru "viteza" avem moticiclete, o Honda Fireblade 900RR (400m in 10.3s) si o Honda VFR 800fi (400m in 11.2s) iar dupa ce te obisnuiesti cu motocicleta cam orice masina pare lenta, asa ca ne-am hotarat sa nu mai tinem o masina "rea" in "grajd" pt. ca nu prea am folosi-o. Pe langa astea doua mai avem doua motoare enduro (tot Honda) iar pana si alea accelereaza mai tare pana la un 140 decat majoritatea masinilor cu pretentii (0-100 in 5.5s). Dintre celelalte masini voi mentiona doar un E38 728i si un E36 coupe 320i cu ceva modificari, asta doar pt. ca suntem totusi pe forum BMW, celelalte nu are rost sa le insir, mai crede lumea ca vreau sa ma laud cand de fapt imi injur zilele la cat de cretini putem fi aruncam asa multi bani pe tinut atatea masini.

 

 

Bun, acum ca e clar ce e nevoie (ceva confortabil pt. drumuri lungi si cu un consum decent), incepe cautarea. Initial m-am gandit la ceva nou (Toyota Avensis sau Honda Accord) sau aproape nou (in top era 5-ul E60 sau una din cele doua mentionate mai devreme dar cu f. putini km sau stoc de anul trecut). Apoi am stat si m-am gandit avand in vedere si climatul financiar ca nu as vrea sa iau o masina care va pierde mult din valoare in urmatorii ani iar seria 5 E39 sta aproape la fel de bine (daca nu mai bun in unele cazuri/privinte) dpdv fiabilitate, tinuta de drum si confort cu modelele la care ma gandeam, fiind mult mai ieftin.

 

Acum ca modelul era stabilit, interesul meu era sa nu dau foarte multi bani pentru ca sa aiba sens toata afacerea, dar in acelasi timp sa iau o masina intretinuta, fara accidente si neaparat cu piele (sa iei bmw fara piele e totusi pacat, mai ales de la seria 5 in sus). Neaparat trebuia sa fie facelift deci dupa 2001, singurul lucru care mai trebuia sa-l aleg era motorizarea, neaparat diesel.

 

De ce diesel? Pentru cuplu si consum, evident. Nu am fixatie pe diesel dar pur si simplu in majoritatea cazurilor e mult mai bun. Parerea mea e ca benzina merge doar la motoare foarte mici (pe masini foarte mici) sau foarte mari, rele sau supraalimentate. Ce e in mijloc e un compromis bun doar pt. cei care fac extrem de putini kilometri sau nu suporta relativa lipsa de rafinament a diesel-ului. Iar la consum nu ma refer doar la mers economic, diesel-ul straluceste mai ales atunci cand mergi tare, atunci diferenta de consum devine extrem de mare. Prefer in multe situatii un diesel cu care merg tare decat o benzina care ma face sa merg mai moale.

 

Acum, alegerea dupa mine era intre 520d si 530d, un 525d doar daca gasesc o ocazie prea buna ca sa o sar. De ce extremele ? Ei bine, eu gandesc ca ori ai una, ori ai alta. 520d pentru economie si 530d pentru sportivitate. Am citit multi care spun ca diferenta de consum nu e asa mare dar mi-e teama ca nu pot fi de acord, pur si simplu nu e asa. Nu vorbim aici doar de economia de carburant unde ai undeva intre 1.5 si 2l in plus la 530d ci si de taxe, in special impozit si mai putin si asigurarea (care s-ar putea sa se schimbe grila in defavoarea motoarelor mai mari). 525d-ul e laudat ca fiind cea mai buna solutie de compromis dar eu vad exact invers problema, nu are nici una, nici alta. De 530d m-am indragostit de cand am facut test-drive la E60 (si mi s-a pus pata pe 535d care nu am apucat inca sa-l conduc insa) deci stiam in mare cam ce ar putea generatia precedenta, chiar daca are mai putini cai (motorul mecanic e cam tot pe acolo, difera complet injectia si alte "nimicuri"). Sa fiu sincer totul a depins de coeficientul "afacere" la cumparare, indiferent ca era 530d sau 520d, as fi fost perfect okay cu oricare dintre ele.

 

Norocul face insa ca am gasit ce cautam la un pret foarte bune, km acceptabili reali (verificati pe cat se poate), fara accidente, cu piele (musai) si cruise control (f. important pt. autostrada in exterior) si a fost sa fie un 520d. Avea toate 3 cheile, carnet service cat si mapa originala bmw cu tot ce trebuie.Nu prea am stat pe ganduri si a 2-a zi masina deja era luata.

 

Masina a fost verificata la bmw si la un service independent, cam astea au fost constatarile :

- km reali in bord si toate cheile cu chip

- fara accidente, doar o aripa revopsita insa profesional, nu se cunoaste, restul vopsea originala

- suspensia e originala si in stare f. buna

- motorul in stare foarte buna (il voi pune pe dyno cand ajunge masina in iasi) fara erori pe diagnoza, trage exact cum trebuie

- toate functiile, accesoriile, butoanele etc. functioneaza perfect

 

Ce e de facut tehnic dupa cumparare:

- verificat intinzatorul/patina de la distributie si de asemenea lantul (din proprie experienta distributia pe lant nu e deloc infailibila, mai bine sa fii sigur decat sa-ti para rau)

- am de schimbat doar bieletele de la bara stabilizatoare spate care sunt o gluma la pret, restul suspensiei top

- uleiuri si filtre la motor, cutie, grup (din nou, ca sa fii sigur cu toate ca ele sunt aproape noi schimbate cu factura)

- cheder usa sofer, nu e musai dar e putin uzat

- trebuie completata cu freon instalatia de aer conditionat, nu baga "suficient" de rece

cam atat, iar majoritatea sunt "gargauni", nu prea e "nevoie" de unele.

 

Tot la rubrica cu ce e de facut intra si Detailing-ul complet interior si exterior (~700RON si 10 ore) dar care merita din plin, iti face masina sa arate si sa se simta aproape noua. Orice masina second-hand merita acest tratament. In detailing intra si polisarea farurilor care au plasticul putin matuit si e pacat, nu da bine deloc.

 

Ce dotari are masina :

- Tapiserie piele neagra

- Volan multifunctional piele cu control audio si cruise control, schimbator piele

- Aer conditionat automat "climatronic" cu 2 zone

- 4 geamuri electrice

- Audio BMW Business cu CD in bord si magazie 6 CD in portbagaj. Suna foarte bine pentru o sonorizare de serie.

- Inchidere centralizata

- Alarma originala BMW

- Pilot automat

- 2 instalatii Xenon, una normala si una bi-xenon (faza drum ambele aprinse pe faza scurta, faza luna una pe faza scurta una pe faza lunga)

- proiectoare de ceata

- Jante aliaj originale (penibile) pe 15"

 

Dupa detailing urmeaza sa fie putin "imbunatatita" imaginea, pentru ca e important sa te simti bine intr-o masina si sa zambesti dimineata cand o vezi in parcare. Pentru ca masina are scopul de a fi folosita, nu cred ca va fi micsorata garda la sol, cel putin nu foarte mult. Asta nu numai din cauza drumurilor de la noi ci si pentru masina pierde mult din flexibilitate. Ca sa va da un exemplu, anul asta am fost in Sardinia (insula in mediterana) si a fost nevoie sa merg cu un ferry boat. Daca era intr-o masina putin mai joasa (cum e de ex. E36-ul care-l avem cu suspensie sport si cauciucuri cu talon de 35) nu putem intra pe ferry, imi lasam pragurile pe rampa. In ideea asta m-am gandit sa tin modificarile la un minim care sa schimbe imaginea masinii si sa o faca mai "contemporana" si prezentabila.

 

Exterior :

- Jante BMW M (probabil un 17", maxim 18"). Nu ca nu ar fi si alte jante dragute (BBS etc.) dar parca tot cele de BMW "dau" cel mai bine cu masina. Nu imi plac contrastele. Prefer cele originale de M5 E39, insa daca nu pot gasi la un pret acceptabil pun jante M de E38 care le am deja (#2 in pozele vtuning ext.). In cel mai rau caz poate si niste jante de E60, dar parca sunt putin cam moderne pentru caroserie.

- Faruri originale Hella de E39 facelift cu semnalizari albe (fie am noroc fac schimb farurile mele + diferenta cu cineva care ii plac sau care dezmembreaza un E39 fie le modific pe ale mele ca tot originale sunt dar le-a "imbunatatit" un fost proprietar probabil). Dupa asta vin schimbate led-urile de la angel-eyes cu led-uri albe (nu va mai arata bine galben-ul in noua configuratie)

- Triple originale Hella cu semnalizarea alba. Si a mele tot originale sunt dar din nefericire varianta cu semnalizari galbene si eu vreau sa scap de tot ce e galben pe masina, vreau sa reduc numarul de culori ca sa para mai inchegata. La fel, schimb sau le cumpar si le vand pe alea galbene.

- Mini-eleron portbagaj, da o nota fina de agresivitate caroseriei

- Eleron de acoperire luneta, completeaza efectul mini-eleronului de portbagaj

- Grila fata cromata (un anume model nu oricare, sunt care arata nasol)

- Semnalizari laterale clare (albe)

 

Interior :

- inele aluminiu la cadranele de bord (tacho ringe)

- schimbat volan cu unul cu "look" mai nou, probabil din pachetul M sau acelasi model care il am doar cu cuta pe mijloc si lemn sus si jos. Nu e musai dar daca reusesc sa fac schimb + diferenta cu cineva nu stau pe ganduri

- posibil (nu sunt convins) sa schimb luminile din cadrane pe alb (cifrele) iar restul (butoane, BC, etc. ) sa las rosu standard bmw. Gasesc combinatia alb/rosu la cadrane (cum e la Audi sau la E60 M5) cea mai odihnitoare si "sexy", insa nu o fac decat daca nu strica ambienta, mai intai voi face un "test" grafic cu tot interiorul aprins noaptea si daca da bine, se comanda kit-ul.

- posibil un mp3 reader compatibil cu comenzile radio bmw in loc de cd changer-ul din portbagaj

- nu prea simt nevoia dar posibil subwoofer de putere mica si care bate si in frecvente mai ridicate in porbagaj, cel mai probabil un box nu tub (tubul nu e fidel, doar puternic)

 

In continuare poze, interior-exterior-motor originale cat si niste schite facute in graba sa vad cum ar arata modificarile exterioare care vreau sa le fac (practic cam asa ar trebui sa ajunga masina in curand). Pozele sunt facute cu un N95 deci cam slabute la calitate. Arata simtitor mai bine in realitate (aproape impecabila inafara de farurile putin matuite) :lol:

 

Pentru cine a avut rabdare sa citeasca pana acum ... sper ca nu v-am plictisit exagerat de tare. Vis-a-vis de 520d vs 530d voi face inca un post mai jos, poate ajuta pe cineva care e in situatia de a alege un E39 diesel.

 

Toate bune !

Edited by XSD
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina ,sa o stapanesti sanatos fara evenimente.

 

Se observa deja modificarile :) jante ,stopuri,si eleroane.

 

PS:Ce ai facut cu stopurile vechi cele cu galben?Sunt model de pe facelift sau sunt modelul cu starterele sub roata de rezerva?

 

Scuze de offtopic dar am vazut ca vrei sa ii faci test dyno in iasi,poti sa imi zici si mie unde te rog?

Link to comment
Share on other sites

ai fost foarte subiectiv in comparatie, singurul avantaj real al 520d-ului este impozitul, in rest parerea mi-o postez si aici, la fel cum am postat dincolo,

 

Nici macar consumul nu este in avantajul 520d-ului, daca te tii dupa un 530d.. nu obtii consum mai bun la 520d... pentru oras, intr-adevar nu este nici o diferenta intre 520d si 530d.. dar cand adaugi in masina, pasageri, bagaje, etc... diferenta este enorma, chiar si 525d-u este destul de puturos sa nu mai vorbim de 520d... si la consum daca nu stai cuma la sat sau ma rog comuna mai mare, o sa te surprinda consumul in trafic.

 

Si o sa vezi ca extrema care ai ales-o.. ai ales-o strict datorita faptului ca impozitul e mai mare la restu.. totdeauna calea de mijloc.. este mai buna decat extrema inferioara :) si diferenta de impozit intre 520d si 525d nu era asa mare....

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

@flta909 pozele cu modificari sunt machete, nu sunt reale, ca sa vad ce s-ar pupa mai bine la jante si cum i-ar sta. In curand insa sper sa devina realitate. Stop-urile sunt de facelift, au fost 2 modele singura diferenta fiind culoarea la semnalizatoare. Dyno in iasi : http://www.dynopower.ro/

 

@Cristi.MD fiecare are dreptul la parerea lui, insa gresesti in supozitiile tale. Am ales 520d doar pt. ca a fost afacere buna, la fel de bine puteam sa iau 525d sau 530d, imi era complet indiferent. Si chiar in cazul acela tot scriam comparatia pentru ca pur si simplu nu e fair fata de 520d ce tot scrie lumea pe aici. Nu sunt toti "cursari" sa mearga tare tot timpul, unii folosesc masina doar ca un mijloc de transport si chiar merg cu viteze legale sau putin peste. Calculeaza impozitul care-l platesc la 3200cmc pt. Mitsubishi Pajero sa nu mai vb. de restul vehiculelor si mai gandeste-te apoi daca chiar de asta am luat-o. Nu e vorba exclusiv de economie, e vorba de cat de bine iti rezolva o anumita masina nevoile care le ai. Discutia e lunga insa daca ai o parere deja formata, poate mai bine sa nu incerc sa ti-o schimb.

Link to comment
Share on other sites

@flta909 pozele cu modificari sunt machete, nu sunt reale, ca sa vad ce s-ar pupa mai bine la jante si cum i-ar sta. In curand insa sper sa devina realitate. Stop-urile sunt de facelift, au fost 2 modele singura diferenta fiind culoarea la semnalizatoare. Dyno in iasi : http://www.dynopower.ro/

 

@Cristi.MD fiecare are dreptul la parerea lui, insa gresesti in supozitiile tale. Am ales 520d doar pt. ca a fost afacere buna, la fel de bine puteam sa iau 525d sau 530d, imi era complet indiferent. Si chiar in cazul acela tot scriam comparatia pentru ca pur si simplu nu e fair fata de 520d ce tot scrie lumea pe aici. Nu sunt toti "cursari" sa mearga tare tot timpul, unii folosesc masina doar ca un mijloc de transport si chiar merg cu viteze legale sau putin peste. Calculeaza impozitul care-l platesc la 3200cmc pt. Mitsubishi Pajero sa nu mai vb. de restul vehiculelor si mai gandeste-te apoi daca chiar de asta am luat-o. Nu e vorba exclusiv de economie, e vorba de cat de bine iti rezolva o anumita masina nevoile care le ai. Discutia e lunga insa daca ai o parere deja formata, poate mai bine sa nu incerc sa ti-o schimb.

 

 

Parerea ta , a fost ca 520d-u e mai buna, ca 525d-u sau 530d-u.. ca ''motive variate".. nu ca ai dat putin pe ea.

 

Parerea mea este in felul urmator, masina o folosesc 80% in oras, unde probabil ca tot acolo eram ca aveam 520d sau 530d, dar in aia 20% cand ies in afara localitatii, si prin autostrazi, vad diferenta intre un 520d sau un 20d in general si un 525d, dar vad si diferenta intre un 525d.. si un 30d... diferentele sunt mari, fie ca vrem sa admitem fie ca nu.

 

la seria 5, diferenta de consum nu prea este. Diferenta intr-adevar este la impozitul anual, dar daca iti calcuelzi ca vine 90 lei/luna, nu e suma mare.

 

Fiecare e liber sa-si ia ce masina prefera, dar am pretentia sa fie obiectiv.. zici.. da domle masina asta e cea mai buna ca a fost ieftina, si costa putin impozitul, nu intri in teorii filozofice unde aduci argumente care nu sunt valabile.

 

Cel mai subiectiv motiv, pentru care 520d-u nu merita, este ca suna foarte rau...

 

daca vrei comparatii cinstite, ia fa un calcul...

 

ia masa unui VW passat 2002 cu 136 cp, si fa un raport cp/tona, si apoi ia masa de 1,6 T la seria 5.. si ia afla cp/tona la un 520d de 136 cp.. si vezi.. rezultatul.. trist....

 

Cand vb de motor si de cp, nu vorbesti tot timpul de viteza maxima, sau viteza legala, vorbesti si felul in care accelereaza masina, data aia.. singulara in care vrei tu sa apesi pe acceleratie (ne fiind "cursar")

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Scuza-ma dar nu-mi mai bat capul sa ma cert cu tine, iti respect parerea pt. ca ai dreptul la ea chiar daca nu sunt de acord.

 

Ca o sugestie insa, verifica-ti cifrele si sursele de documentare (passat 2002 136cp, 520d la 1.600 kg samd. nu prea sunt corecte).

 

Daca tot esti asa fan al acceleratiei, te-as lua odata pe motocicleta sa facem un 0-300 si apoi sa-mi spui cum trage 530d-ul :) Asta ca sa fiu si eu pe langa subiect ca si tine.

Edited by XSD
Link to comment
Share on other sites

Nu-i nimic, inteleg ce zici. Pentru mine a fost mai important sa iau o masina care sa-si faca treaba si sa aiba ce consider eu ca este necesar la confort. Da, poate mi-as fi dorit ceva mai multe dotari, dar pt. ce am nevoie sunt arhi-suficiente si sincer e mai important sa faci o afacere buna si sa iei o masina buna decat sa fugi doar dupa optiuni.

 

Pielea poate e o chestie de gust, daca tie nu iti place nu inseamna ca nu e mult mai misto decat textila. Pe langa faptul ca e mai comod, moale, placut arata si interiorul mult mai bine si te face sa te simti altfel. Eu unul nu transpir de la piele, poate ai mers cu masina cu piele sintetica ?

 

Am Pajero cu navi, parking incalzire/ventilatie in scaune si o sa razi .. tot gps separat folosesc pt. ca imi place mai mult, parking-ul foarte rar chiar sa ai nevoie de el, de obicei zic eu ca parchez bine (in bucuresti insa s-ar putea sa cam ai nevoie), iar incalzirea in scaune o folosesc foarte rar iarna pt. ca (cel putin pe mine) ma cam oboseste, mi se face somn. Ce-i drept sunt faine cand e rece dimineata si daca nu ai pornire din telecomanda. Ventilatia in scaune insa e super pe timp de vara.

 

Ce vreau sa zic e ca mi-as fi dorit optiunile extra dar chiar nu le duc lipsa. Pe mine ma interesa asa : pilot automat pt. autostrada, piele pt. confort, o clima buna pt vara si asc-ul (care-l au toate) pt. iarna. In rest tot ce e in plus e dragut dar nu esential (luminile pot sa le aprind singur, stergatorul la fel, perdelute n-am nevoie ca nu e rulota.). Trapa ar fi fost draguta dar nah, traiesti si fara asta, plus ca in general prefer AC-ul.

 

Ca si raport pret/stare tehnica/ce primesti nu era nimic de vanzare care sa se compare si la urma urmei asta m-a interesat, sa fac o afacere buna. Daca nu o sa-mi placa, o schimb, mare scofala.

 

PS : La ce te referi cu farurile ? Eu urmeaza sa-i pun farurile stock de E39 facelift, asta pt. ca farurile cu care am luat-o au fost "stricate" de proprietar si nu arata bine, cu toate ca sunt originale (pus sticla rosie pe semnalizare si vopsit partea laterala reflectorizanta in negru). Daca scoti tot galbenul (faruri, stopuri, semnalizari laterale) de pe masina si lasi doar alb + culoarea caroseriei, e ca nuca in perete sa ai angel eyes galbene, merg doar albe. Vezi si pozele "modificate".

 

Nu-ti fa griji nu deranjezi si nici nu ma supar, eu sunt multumit cu achizitia si cum am zis, daca o sa simt nevoie de altceva o schimb, doar nu luam masinile pt. vecie, nu ? Oricum probabil daca sunt happy de asta inlocuitorul va fi un E60 535d si ala va avea de toate. Mai vreun an sa mai cada putin preturile si sa se clarifice cu taxa, pana atunci isi va face treaba si asta (sper).

Edited by XSD
Link to comment
Share on other sites

pe mine chestia asta cu navigatia la BMW ma omoara...cum sa iti lipseasca ca optiune cand ea nu functioneaza si nu a functionat in viata ei in Romania, unde banuiesc ca un posesor de BMW din Romania is va petrece conducand 90% din km ... Obtii rezultate infinit mai bune cu un gps de 100 de euro. PDC e o chestie de necesitate, cine simte nevoia isi i-a din start sau isi pune aftermarket....

Din punctul meu de vedere o trapa in schimb face toti banii, pot sa fumez in masina si cand merg mai tare, daca nu de altceva....

Link to comment
Share on other sites

Yup, asa urmeaza sa arate, ca in pozele modificate. Momentan cu jantele de M de pe E38 (care le am deja pe seria 7 la care am vreo 3 seturi de jante - insa o sa-l vand asa ca pot canibaliza alea M) iar cand voi gasi jante originale de M5 E39 o sa le pun pe alea. Restul sun nimicuri mici care fac diferenta optica mare :)

 

Vesta buna de la asociatul meu la care e masina acum e ca farurile se pot rezolva (curatat cu acetona vopseaua neagra care a dat-o fostul proprietar pe margini si scoase sticlele rosii de la semnalizare, alea erau peste cele originale, deci e totul okay). Din nefericire partile alea laterale care fusesera acoperite sunt galbene si nu argintii asa cum vreau eu. O sa ma gandesc la solutii pt. ca ar fi pacat sa schimb farurile cu totul doar din cauza asta. Instalatiile de xenon isi fac treaba exemplar, ai lumina sanatos (cu toate ca plasticul e putin matuit - se va rezolva cu polish), deci nu le schimb ca nu are rost.

 

Voi reveni cu poze dupa detailing exterior/interior polish etc. Eventual cand va avea si jantele pe 17 (la care posibil sa am nevoie de distantator).

 

Navi-ul de la bmw e misto dar cum a zis si DOMI eu prefer unul extern, poate m-am obisnuit si imi place mai mult, mama masii. Ce nu-mi place la navi e ca intrerupe linia de lemn (carbon/aluminiu sau cum mai are lumea decorul) de pe bord si ma deranjeaza cumva la ochi. Arata insa mult mai modern interiorul cu navi-ul in el. Sincer nu plang dupa el, imi place mult si asa cum e, parca e mai in pas cu restul interiorului.

 

Vis-a-vis de piele e f. important si cum o tratezi/intretii. Iar sustinerea laterala e cam tot aia la textil/piele. Nu stiu cate kg ai dar nu pari de categorie fluture totusi sa aluneci pe ele :lol: Acum depinde si cum ii dadea colegul tau cu 525d-ul.

 

Noroc !

Edited by XSD
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

 

Colegu', nu stiu pe ce masina cu piele ai mers tu, dar eu am piele naturala si pe M6 si Seria 1, iar aceste probleme mentionate de tine, sunt fabule cred... nu transpiri si nici nu te balangani prin masina daca nu ai centura pusa, astea sunt basme, nu te supara pe mine :)

Link to comment
Share on other sites

ehe... as vrea sa vina ziua cand o sa ajung sa cumpar un BMW pentru cum arata bordul si interiorul...din pacate cu tot cu ercranul la mare la capitolul asta bmw e departe de lumea dezlantuita...

TV in masina in bord, si nu in tetiere sau in spate pentru pasageri e o tampenie la fel de inutila pentru un om normal ca un aspirator cu radio...

XSD scuze de offtopic..o sa incerc sa ma abtin sa mai comentez pe un topic de prezentare a masinii..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Joi este programata masina pt. un detailing complet exterior-interior in Craiova. Voi reveni cu poze before & after. Posibil sa se lungeasca pana vineri avand in vedere ca poate dura intre 8 si 12 ore. Consider ca e o operatie care merita la orice masina second-hand, chiar daca poate nu pare ieftin la prima vedere, rezultatele fac toti banii si ai masina aproape noua. Edited by XSD
Link to comment
Share on other sites

Ce vreau sa zic e ca mi-as fi dorit optiunile extra dar chiar nu le duc lipsa. Pe mine ma interesa asa : pilot automat pt. autostrada, piele pt. confort, o clima buna pt vara si asc-ul (care-l au toate) pt. iarna. In rest tot ce e in plus e dragut dar nu esential (luminile pot sa le aprind singur, stergatorul la fel, perdelute n-am nevoie ca nu e rulota.). Trapa ar fi fost draguta dar nah, traiesti si fara asta, plus ca in general prefer AC-ul.

 

Ca si raport pret/stare tehnica/ce primesti nu era nimic de vanzare care sa se compare si la urma urmei asta m-a interesat, sa fac o afacere buna. Daca nu o sa-mi placa, o schimb, mare scofala.

 

Sa vezi ce fain e cand ai DSC, Sa vezi ce fain e sa ai perdeluta in spate, cum nu te orbeste nimeni noaptea, e intunecat in masina ziua si nu ai nevoie de folie ptr confort termic, cand nu le ai, nu le apreciezi, dupa ce le ai nu poti renunta la ele. Intr-adevar luminile auto , nu-s importante, da senzoru de ploaie e folositor, daca ai avea ai sti de ce.. Trapa e buna, prima-vara, seara etc, desi si eu prefer sa merg cu AC, de obicei seara cobor putin geamul si merg asa., nici eu nu am, da ii simt lipsa..

Link to comment
Share on other sites

farul de facelift e capsulat fata de cel de pre-facelift care nu e capsulat si la care i poti schimba geamul daca se matuieste. daca desfaci un far capsulat din fabrica nu o sa poti sa il etansezi asa cum a fost el etansat si o sa inceapa sa iti faca figuri, sa se abureasca.......

 

Farul de facelift nu e capsulat, e lipit cu un mastic.

 

Ănsă greşeşti cel mai mult când spui că este etanş.

Uită-te pe spatele farului unde vei vedea nişte furtunaşe din cauciuc pe unde intră aer.

 

---------------

Maşina arată foarte bine, s-o stăpâneşti sănătos!

Pe de altă parte, nu văd rostul unei introduceri atât de lungi.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu - asa vb. eu mai mult, defect "profesional" :) Multumesc.

 

@Cristi.MD - stiu ce spui, crede-ma ca si eu prefer oricand o masina cu cat mai multe optiuni, insa dupa mine important e ce ai nevoie cel mai mult, restul poti trai si fara chiar daca iti fac viata mai usoara. Ca senzor de ploaie am mai avut pe masini si mai mult ma enerva, imi freca parbrizu imediat ce burnita oleaca uneori, la altele nu pornea decat prea tarziu etc. Daca ma crezi am preferat sa le setez pe manual, chit ca e misto sa-ti porneasca singure stergatoarele :lol: La perdelute nu zic nimic pt. ca nu prea suport eu ideea, chiar daca e original tot a bazar imi par (e o problema personala, nu inseamna ca asa e) deci la alea cu siguranta nu le duc lipsa. DSC intr-adevar chiar ar fi fost ffff. misto, dar asta e, ce sa faci. Oricum E39 are un sasiu bun, handling okay, aderenta acceptabila (dupa ce ii schimb jante) deci daca ai grija mai mare pe ud/greata/mazga ar trebui sa fie totul okay. Intre noi fie vorba imi place din cand in cand sa mai trec putin de-a latul prin unele curbe asa ca nu o sa plang. Cu masina asta oricum nu se va merge tare.

 

Ca noutati .. Bad news : am mai trecut prin pozele de la seria 7 care e inca e in service la imbunatatiri (mi-era prea lene sa merg pana acolo) si din nefericire jantele pe 17" nu sunt alea care tineam eu minte si am gasit pe net (M Packet). Nici nu stiu daca sunt BMW si nici extraordinar nu arata. Acum sa vedem cum o sa se pupe pe E39, oricum am un feeling ca o sa continui sa caut niste jante de M5 E39, alea dau cel mai bine din toate care le-am vazut pe caroseria asta (deh, stie neamtu ce stie) asa cum si kitul de M arata mai bine ca orice alt kit aftermarket.

 

Attached poza cu janta de pe seria 7 (probabil o sa-i pun alte jante de 16 la septar ca am mai multe seturi si oricum o sa-l dau cu bani putini) :

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.