Jump to content

520d vs 530d si de ce are sens 520d


XSD

Recommended Posts

 

530d

================

Impozit : 900RON

Asigurare : 795RON

 

Probabil vroiai sa zici de motoarele de 2.5 caci la 530 vorbim de impozite de 2100 de lei.

 

Unele lucruri pe care le spui sunt obiective,adevarate, dar perspectiva din care privesti te face sa intorci lucrurile doar pe partea pe care vrei sa o vezi. Cand, de fapt, lucrurile sunt simple:

 

motorul mai mare este intotdeauna mai bun

motorul mai mic va fi mai solicitat,deci va consuma mai mult la cilindreea lui - deci nu consumul este factorul determinant ci banii.

ne luam masinile pe care ni le permitem

 

acestea fiind spuse, ma indoiesc ca cinva care isi doreste si isi permite un 3.0, pleaca acasa cu 2.0 :)

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Probabil vroiai sa zici de motoarele de 2.5 caci la 530 vorbim de impozite de 2100 de lei.

 

Unele lucruri pe care le spui sunt obiective,adevarate, dar perspectiva din care privesti te face sa intorci lucrurile doar pe partea pe care vrei sa o vezi. Cand, de fapt, lucrurile sunt simple:

 

motorul mai mare este intotdeauna mai bun

motorul mai mic va fi mai solicitat,deci va consuma mai mult la cilindreea lui - deci nu consumul este factorul determinant ci banii.

ne luam masinile pe care ni le permitem

 

acestea fiind spuse, ma indoiesc ca cinva care isi doreste si isi permite un 3.0, pleaca acasa cu 2.0 :)

Ultima postare era de acum 3 ani doar.

Poti sa iti permiti 3.0 si sa pleci acasa cu 2.0 ca e arhisuficient pt nevoile marii majoritati. Normal ca e mai misto 3.0, dar asa mai misto e si un v8 s.a.m.d.

Fiecare are propriile prioritati, iar pt multi 2.0 se pare ca e suficient de performant.

Cat despre consum, motorul mai mare consuma mai mult, in oras diferenta fiind consistenta.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

sigur ca da, pentru ca unul e un motor de 2 litri cip-uit din fabrica, bine-nteles; altul e motorul de 3.0, 3.5 litri!!

N-a spus nimeni ca un 2.0 e mai bun ca un 3.0 . Dar pentru romania si pentru ce performante are un 2.0 din generatia asta noua ( 525d 220+ bhp stock si 528i 250bhp stock ) e perfect. E mai mult decat potent.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Ce vremuri in 2009! :))

 

In alta ordine de idei, cine are chip de 520d e39 si unde l-a facut si de cat timp? Cine are turbina hibrid sau mai stiu eu ce alte anexe?

 

Chip sau software ? Daca e software , am avut eu - vad si azi masina in fiecare zi, fara probleme din cauza resoftarii . Din cand in cand ii mai fac o diagnoza la cererea noului proprietar - 520D 12/2000 FL.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.