Jump to content

520d vs 530d si de ce are sens 520d


XSD

Recommended Posts

foarte slab, ce este prezentat aici, aici este un punct de vedere subiectiv, 525d-u si 520d-u exploatate identic, au consum identic... diferenta apare la impozite, iar cand vrei sa te deplasesezi mai alert... 520d-u e lesinat... chiar si 525d-u e lesinat.. asa ca nu vad plusuri la 520d..

 

foarte slab, ce este prezentat aici, aici este un punct de vedere subiectiv, 525d-u si 520d-u exploatate identic, au consum identic... diferenta apare la impozite, iar cand vrei sa te deplasesezi mai alert... 520d-u e lesinat... chiar si 525d-u e lesinat.. asa ca nu vad plusuri la 520d..

 

care-i smecheria la 520d daca-i pui cip ? tot 200 de euro e cipu si ptr 530d...

 

Singurul avantaj la 520d este impozitul anual.... credca asta este o consolare ptr soferu de 520d... cand vine vorba de consum... garantez.. ca daca trebuie sa se tina 520d-u dupa 525d sau 530d.. o sa aiba consum identic..

 

 

Am un 520, asta vara am fost in Grecia si da-mi voie sa te contrazic eu am fost cu un prieten care avea un 530d si pot sa spun ca oricum ai merge sportiv sau "normal" diferenta afost 2L la suta de km in plus pt 530

Link to comment
Share on other sites

Bunicel primul post, argumentat si facut in cunostinta de cauza!

 

 

INSA!

 

 

In lista:

 

 

...

Timp 0-100 km/h :

530d : 7.8s

525d : 8.9s

520d : 10.6s

520d chip (estimat) : 8.4s

520i : 9.1s

525i : 8.1s

316i : 12.4s

Passat B6 1.9 tdi 105CP : 12.1s

Passat B6 2.0 tdi 140CP : 9.8s

Passat B5 1.9 tdi PD 100 CP (cel regular) : 12.4s

Passat B5 1.9 tdi PD 131 CP (cel "rau") : 9.9s

A6 1.9 TDI PD 131CP : 10.5s

A6 2.5 TDI PD 163CP : 9.3s

Dacia Logan 1.5dCi : 15s

 

... nu vad 530d chipuit! Daca tot ai acceptat compromisul cu chipul la 520, fa-o si la 530.

Cam la cat estimezi ca ar face unul dĂĄsta 0-100? :)

 

... si mai sunt ... :lol:

 

 

Ca nota personala, daca as fi in cautare de un diesel bun si astea ar fi optiunile mele... as alege 530d-ul. Printre altele si pentru ca viata e scurta si merita traita cat mai frumos. :)

Alegerea unei masini implica si o componenta subiectiva.

Link to comment
Share on other sites

salut eu am un e 39 525 diesel din 2001 si am facut cu aceasta masina romania franta de 2 ori romania germania de 2 ori si o singura data germania spania si am mai colindat prin belgia si olanda masina mea are un consum regulat de 6,7% sau 7 in momentul cand pe autobanda merg cu o viteza de peste 160 km/h.masina are cum stie toata lumea 163 de cai putere nu iam adus nici o modificare de genul cip tunning sau evacuare sport si prinde usurel 220km/h cei drept ii schimb uleiul undeva sub 10000de km plus toate filtrele folosesc un castrol 5w40 tot cea ce vreau sa spun este ca de vreo 6 luni stau in germania si datorita motorinei care este mult mai buna calitativ cu cea din romania masina parca este cu totul alta am mers si cu 520 diesel si inainte de a avea acest diesel am avut un e 39 520 benzina care nu mergea rau dar nu puteai sa tragi de el ca de exemplu de asta cu motor 2500 diesel sincer daca vrei sa iti iei bmw si nu prea te tine buzunarul exista seria 3 e 46daca vrei seria 5 atunci nu te mai uiti la cati litri de ulei intra in baie la impozite si alte cheltuieli diferenta de comfort si putere se plateste sincer cine vrea o masina ieftina sa nu se orienteze la bmw iar cine doreste motoare diesel pe seria 5 cel mai reusit este motorul de 3000 de cmc iar un motor cat de cat bun si optim este 2500 cmc tot diesel comparatie 3000 este mai puternic si mananca mai multa motorina iar cel de 2500 consuma mai putin si este un pic mai puturos .
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

da deci dac te lauda roco inseamna ca este ceva important nui asa roco?? dar nu uitati 520d este cea mai slaba motorizare cand vine vorba de seria 5 si daca tot ai facut comparatia de ce nu ai trecut si valorile pentru 525diesel cu cip sau pentru tine nu exista tin sa te anunt ca daca esti posesorul unui 520 diesel este o masina cu probleme adica turbina se va duce mai repede ca la celelalte motorizari si de altfel probleme cu debitmetrul motorul este prea mic pentru seria 5 si mult mai bun pentru seria 3 dar nu vrei sa recunosti si daca iti este atat de frica de costuri iti recomand loganul si ii poti pune gaz si nu vei mai avea probleme de cosum dar intreabal pe inginerul de motoare pentru bolizii de f1 roco el stie mai bine
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Evolutia "blamatului" E39 520d.

 

Sa nu uitam ca firma BMW are mare grija si de mediul inconjurator si a perfectionat motorul M47 de pe 520d. S-a ajuns la M47TU2D20 (19995cc) 177CP consum mediu de 55MPG (5,13 l/100km), emisii de 136g/CO2 pe 1Km. Curind cred ca vor pune si 2 turbine pe 520d si vor impinge performantele si mai sus, vor obtine super performate pe un motor mic.

 

E39 520d este totusi un BMW care merita tot respectul printre alte marci, chiar daca nu se mai produce din 2003.

 

Economia si grija fata de resurse (chiar daca unii avem bani si ne permitem orice) este dovada de civilizatie si de respect fata de resursele limitate ale Pamintului (nu sunt din partidul ecologist dar cind simt caldurile din Bucuresti vara le dau dreptate). Acum citiva ani am citit din rapoartele publice ale firmei BMW si am fost uimit cata grija aveau fata de mediul inconjurator cite emisii produc, cit recicleza, ce se intimpla cu masinile vechi, azi ii inteleg si-i admir.

 

Vinzari - seria 5 - isi permit doar cei cu bani, totusi, noul 520d este actual chiar ceva mai vindut in Germania decit 525d sau 530d, asta incepind cam din 2007 de cind a devenit foarte performant. Nu era aceeasi situatia prin anii 2000 - 2004 cind motorul M47 cu patru cilindri de 1951 cc nu avea sanse in fata celui de 6 cilindri 530d sau 525d. In cazul modelului mai mic seria 3 situatia este neta in vinzari in favoarea motorului de 4 cilindri 1995 cmc.

 

Cheia succesului comercial (deci de masa) este simpla dar foarte greu de obtinut: performanta si economie. Mai sunt si exceptiile care vreau performante cu orice pret si deci trebuie sa plateasca multumirea simturilor omenesti si a "sentimentului propriei importante".

Edited by nene
Link to comment
Share on other sites

eu am inteles ca e vb de e39 ...nu ca vb despre noile modele cu noile motoare care au tendinta sa scada in capacitate si sa creasca in turbine.....

noul model de 2l biturbo e super tare , dar el nu sa pus pe e39...iar motorul de pe e39 e oarecum fara suflu...se descurca pe e46 , dar nu si pe e39... parerea mea, bineinteles......

Link to comment
Share on other sites

Motorul de pe 123d are 2litri si 204 CP.

De ce nu il folosesc si pe alte caroserii? :)

Ma gandesc ca 204 CP suna mai bine decat 177 CP (si, daca nu ma insel, si la cuplu sta mai bine), la aceeasi cilindree deci impozite/asigurari/etc.

Link to comment
Share on other sites

eu am inteles ca e vb de e39 ...nu ca vb despre noile modele cu noile motoare care au tendinta sa scada in capacitate si sa creasca in turbine.....

noul model de 2l biturbo e super tare , dar el nu sa pus pe e39...iar motorul de pe e39 e oarecum fara suflu...se descurca pe e46 , dar nu si pe e39... parerea mea, bineinteles......

 

Da, topicul este despre E39, Însã nene a adus În discuÞie vânzãrile maºinilor noi.

Link to comment
Share on other sites

salut ce sa facem unii nu inteleg ujn lucru un motor mic pe o caroserie mare este exact acelsi lucru cand il pui pe unul de 15 ani care are 50 de kg sa care ceva foarte greu pentru el el se descurca dar nu ca unul care este mai mare si mai puternic nu am nimic cu nimeni si nu ma iau de motorul de 2000 de cmc dar sal pui inaintea lui 525diesel si faci si pe desteptul cu anumite date si cip tunning si chiar sa il scoti din ecuatie pe 525 mi se pare aiurea si tataia saracu cand avea dacia 110 si altii nu aveau nici macar bani de tramvai i se parea ca are saracu dtamai avionu dar sa fim realisti se tine la durm lung 520 dupa 525 diesel in ambele cazuri??nu mai faceti din masinile personale ceva de genul ce am eu este cel mai bun fiti realisti si cu picioarele pe pamant .
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Motorul de pe 123d are 2litri si 204 CP.

De ce nu il folosesc si pe alte caroserii? :)

Ma gandesc ca 204 CP suna mai bine decat 177 CP (si, daca nu ma insel, si la cuplu sta mai bine), la aceeasi cilindree deci impozite/asigurari/etc.

 

Chestie de marketing. Cine ar mai lua 525d daca un 523d e mai puternic si mai ieftin de intretinut ? Cel putin asta mi s-a spus la reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

1. In titlul topicului scrie foarte clar: > BMWClub > Modele BMW > Seria 5 > 520d vs 530d si de ce are sens 520d

Nu scrie nicaieri ca nu se poate discuta decat de E39. Adaugati in titlu precizarea ca e vorba strict de E39 si cu asta basta ca altfel certati lumea aiurea si le spuneti oamenilor ca ei nu au inteles ceea ce de fapt unii(unul) dintre voi nu ati inteles.

 

2. E bine ca exista un topic si se discuta despre evolutia motoarelor in decursul anilor. Nu inteleg la ce ar folosi o discutie stricta si ingusta pe un singur segment. Dar asta e...

3. Daca vreti sa se discute doar de e39, e simplu, facem alt topic unde sa se poata discuta LIBER despre toate motoarele diesel de pe seria5. Nu am sa inteleg niciodata ingustimea unora de a discuta doar de ceea ce vor ei... whatever. Asa cum avem parlamentari p-alde elena basescu, becali, descreieratul de vadim, intentionat scrise cu litere mici, nu vad de ce nu ar mai fi si altii ca ei in alcatuirea poporului roman.

 

La subiect la modul serios.

Noul motor cu 2 turbine si 2000cmc o sa aiba in jur de 230cp, cel cu o singura turbina stiti deja, are 184 de cai. Motorul de 3000cmc (525d) probabil o sa fie dus pe la 250cp iar cel cu doua turbine de 3000cmc o sa sara de 300cp.

Bref. Cel mai mic ramane 520d-ul.

Fara suparare. Sunt oameni care au o varsta si nu au nevoie de puteri foarte mari, nu vor sa se bage in depasiri, sunt satui sa stea bara la bara in trafic indiferent de motorizare, 520d-ul sare binisor de 200km/h viteza maxima... ca sa nu mai zic ca cel putin in Ro nu ai unde sa mergi cu viteza asta.

Suta o prinde in 8,1 secunde, absolut decent in comparatie cu alte masini de talie mai mica si motor la fel de mare.

 

Nu vad niciun dezavantaj direct al unui 520d in fata unui 525 sau 530d. Aaaa, da, vrei performanta, sigur, e super ok si iti iei motorul cel mai puternic si normal ca daca ai banii de masina aia ii dai, dar unora nu le trebuie acel motor dar vor sa beneficieze de ceea ce inseamna un BMW in toata fiinta lui fara sa fie cu o motorizare asa de mare.

Multi dintre cei care viseaza la motoare mari si puternice nu au fost in viata lor pe o pista de karting macar. Sa inteleaga ca una e una, alta e alta.

 

Nu cert pe nimeni si nu vreau sa fiu inteles gresit dar ar trebui ca toata lumea sa se bucure ca BMW face masini pentru oricare dintre noi si ne poate satisface cerintele la toti.

As putea sa ridic intrebarea... merita diferenta de peste 5000euro intre 520d si 525d? Merita diferenta de cca 10.000 euro intre 520d si 530d? Sau mai degraba acei 10k euro ii bag in optionale...

Cred ca se poate discuta logic, civilizat si rational despre toate astea fara sa vina unul sau altul sa zica... iej ma d-aci ca daca nu are 1000 de cai, nu e BMW... Hai sa nu mai fim mediocri si sa deschidem ochii mintii si sa vedem clar realitatea la zi. Faptul ca din pacate, datorita traficului, e din ce in ce mai putin logic sa ai o masina cu motor de 3000cmc.

Si toate astea spuse de unul care are deja un asemenea motor si a ajuns la concluzia ca datorita progresului tehnic, puteri absolut ok chiar si pe motoare "mici", lipsa vibratiilor ca la fratii mai mari in 6 cilindri, pretul mai mic si taxele mai mici, de ce sa nu spunem si asta... a ajuns sa considere ca e suficient pe o masina de genul asta sa ai cca 200cp.

 

Pentru curse, fugareala, exista piste, existe karturi adevarate si conditii de siguranta sa-ti satisfaci placerile in ale pilotajului.

 

Revenind la titlul topicului. Daca un moderator chiar vrea sa faca o treaba dichisita si sa nu vina cu prostii de genul: "esti off-topic", sa faca un split din topicul asta sa poata discuta lumea fara "tragerile" lui de atentie ca a incalcat nu stiu ce regulament... in acceptiunea si intelesul lui.

 

O seara placuta si sa va vad pe toti cu-n F10 cu toate alea pe el si cu motor de 2000cmc :lol: "Raul" asta vi-l doresc :)

Link to comment
Share on other sites

In titlul topicului scrie foarte clar: > BMWClub > Modele BMW > Seria 5 > 520d vs 530d si de ce are sens 520d, multumesc "d-drive" ca m-ai salvat...

 

Sunt sigur ca in curind ne vom intilni cu stilul forumurilor englezesti de BMW-uri: eleganta, intelegere si respect pentru toti care au aceeasi pasiune - masinile BMW - asta ne uneste si pe noi pe acest forum - ii felicit pe initiatori!

Nu m-am suparat si n-am citit toate posturile ca n-am avut timp, dar titlul mi s-a parut interesant, si toti scriu ceva interesant. Intr-adevar topicul este una dar cam toti s-au referit la masinile cu caroseria E39 (cam ce avem noi) dupa mine una din cele mai reusite.

 

Stimati colegi de pasiune, actual am un E39 520d M-paket din 2003 - ultimele serii - o bijuterie pe care o ingrijesc, merge perfect si care-mi face mare placere sa o conduc oricind. Dar fi-miu (alt impatimit de BMW-uri) m-a facut sa iau un E60 525d 2004 steptronic foarte dotat, in ideea ca o sa vind vechiul E39 si sa ramin cu E 60-ul.

 

Nu compar performantele ca n-are rost, una este proiectul inceput prin anii '95, ma refer la E39 si alta proiectul lui E60 inceput dupa anii 2000. Am condus pentru 2 zile si un E39 525d din 2002 manual - exemplarul mergea foarte bine, tragea tare si suna impresionant acel motor de 6 in linie. Din momentul in care l-am pornit am simtit ca-i alt motor, zgomotul motorului de 6 cilindri. E 60-ul este mai linistit, nu prea se aude motorul, este steptronic dar clar bate E39 525d manual, e o masina foarte confortabila dar parca are acel ceva care inca nu ma atrage.

 

Il inteleg pe "d-drive", constat personal ca nu am unde sa ma bucur de performantele lui E60. 70% merg in Bucuresti - bara-n bara si in rest pe drumurile astea proaste si periculoase, chiar ca n-ai unde pe unde sa mergi. Doua "autostrazi" amarite cu parapetii indoiti, pline de gropi si surprize neplacute, uneori cu soferi adusi in stare de disperare de restul drumurilor si de timpul pierdut, care fug cu orice masina la talpa fara limita si siguranta atunci cind intra pe cei 100Km de autostrada cu "surprize"...

 

Referitor la conducatorii auto, in ultima vreme sunt mai civilizati, respectuosi, multi chiar care te invita sa treci sau te ajuta - o placere pe care in trecut o intilneam doar in vest. Mai sunt si nesimtiti, din ce in ce mai putini insa va spun ca E39 520d nu m-a facut niciodata de rusine. Ii port respect acestei masini si v-o arat si voua, sunt intr-o mare dilema nu stiu daca sa-l mai dau.

 

 

post-3516-1262639383_thumb.jpg

Edited by nene
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Se vede ca nu ai citit postul meu anterior.

 

Avem un forum, e impartit pe sectiuni. Una din sectiuni trateaza modelele, aka e si sectiunea asta impartita pe caprarii. La seria 5, ca asa a facut BMW de jde ani incoace exista mai multe modele. Nu zice nimeni sa imparti pe modele dar forumul, board-ul in sine a fost creat de oameni destepti care au lasat posibilitatea ca dincolo de titlu sa poti adauga si o mica explicatie, descriere.

Daca forumul o sa dainuie peste ani si ani de zile, se vor strange pe acest topic multe-multe pagini si un eventual nou user o sa intre si el pe topic si nu-l va citi de la inceput pentru faptul ca poate pe el il intereseaza un anume post sau comentariu... tu il trimiti la primul post in loc in descriere sa scrii simplu, e39.

Si am sa repet iar. Un forum e facut pentru discutii intre pasionati, discutiile nu au o granita anume, la fel ca si inteligenta, teoretic esti liber sa gandesti fara limite, la fel si sa discuti atata timp cat esti pe subiectul in sine, nu sa vorbim de croissante pe topic de BMW, de acord cu asta.

 

Cum pentru diversele serii5 exista mai multe topicuri care trateaza subiecte diferite ale respectivelor masini, la fel am facut si eu un topic unde sa discutam despre noile si revolutionarele solutii tehnice de pe F10. Rezultat. A venit un pusti care fac pariu ca nici nu s-a uitat prea bine ce e p-acolo si a inchis topicul. Halal logica la noi, pasionatii de BMW.

Astept sa vad daca in timp, tot un singur topic de F10 o sa ramana, ca deh, cica mai e unul... adica in topicul asta nu vreti sa discutam si de alte modele iar acolo vreti sa discutam de-a valma de toate, adica sa facem o amestecatura fara margini din care nu mai intelege nimeni nimic.

 

Ar trebui sa-mi multumiti pentru comentariul asta, ca va aprind lumina sa nu mai orbecaiti aiurea prin intuneric si sa lasati pasiunea BMW-istilor sa exulte. In alte tari cluburile BMW dau dovada de-o unitate fantastica, de prietenie, de de toate, dar noi vorbim de cerculete si de sute de caii putere. Uneori citind unele posturi am un deja vu cu discutiile cu colegii din clasa a 2-a primara...

 

 

 

Una peste alta ma bucur ca mai sunt si oameni care inteleg ca sa ai posibilitatea sa te bucuri de un BMW nu e nevoie neaparat de sute de cai putere.

Link to comment
Share on other sites

am spus si eu aceleasi lucru bmw costruieste masini in functie de diferite tipuri de personalitate dar tu esti cel putin subiectiv sunt convins ca ai 520 diesel sal stapanesti sanatos dar daca tot suntem la ora adevarului si vorbesc strict pentru e 39 cea mai buna motorizare diesel este de 3000 cmc pe locul al doilea este 2500 cmc iar pe locul al treilea este 2000 cmc deci cea mai slaba motorizare diesel de pe aceasta caroserie chiar va este greu sa recunoasteti asta ???sau nu vreti pana vom fi fericitii posesori ai noului 5 cu motor 2000cmc cu doua turbine de 230 cai putere momentan vorbim despre cea ce avem respectiv e 39 si ne referim numai la motorizarile diesel cat despre povesti cu piste este cu totul altceva una este pe pista alta este pe strada nu este neaparat ca Scumacher sa fie si un sofer execeptional de bun in afara circuitului de f1 si nu contest ca nu este dar daca ar fi doar un sofer mediocru nu lar invinovati nimeni ASTA PENTRU OAMENII CARE STIU SA FACA DIFERENTA SI APRECIEZE UNELE LUCRURI LA ADEVARATA LOR VALOARE
Link to comment
Share on other sites

Se vede ca nu ai citit postul meu anterior.

 

Avem un forum, e impartit pe sectiuni. Una din sectiuni trateaza modelele, aka e si sectiunea asta impartita pe caprarii. La seria 5, ca asa a facut BMW de jde ani incoace exista mai multe modele. Nu zice nimeni sa imparti pe modele dar forumul, board-ul in sine a fost creat de oameni destepti care au lasat posibilitatea ca dincolo de titlu sa poti adauga si o mica explicatie, descriere.

Daca forumul o sa dainuie peste ani si ani de zile, se vor strange pe acest topic multe-multe pagini si un eventual nou user o sa intre si el pe topic si nu-l va citi de la inceput pentru faptul ca poate pe el il intereseaza un anume post sau comentariu... tu il trimiti la primul post in loc in descriere sa scrii simplu, e39.

Si am sa repet iar. Un forum e facut pentru discutii intre pasionati, discutiile nu au o granita anume, la fel ca si inteligenta, teoretic esti liber sa gandesti fara limite, la fel si sa discuti atata timp cat esti pe subiectul in sine, nu sa vorbim de croissante pe topic de BMW, de acord cu asta.

 

Cum pentru diversele serii5 exista mai multe topicuri care trateaza subiecte diferite ale respectivelor masini, la fel am facut si eu un topic unde sa discutam despre noile si revolutionarele solutii tehnice de pe F10. Rezultat. A venit un pusti care fac pariu ca nici nu s-a uitat prea bine ce e p-acolo si a inchis topicul. Halal logica la noi, pasionatii de BMW.

Astept sa vad daca in timp, tot un singur topic de F10 o sa ramana, ca deh, cica mai e unul... adica in topicul asta nu vreti sa discutam si de alte modele iar acolo vreti sa discutam de-a valma de toate, adica sa facem o amestecatura fara margini din care nu mai intelege nimeni nimic.

 

Ar trebui sa-mi multumiti pentru comentariul asta, ca va aprind lumina sa nu mai orbecaiti aiurea prin intuneric si sa lasati pasiunea BMW-istilor sa exulte. In alte tari cluburile BMW dau dovada de-o unitate fantastica, de prietenie, de de toate, dar noi vorbim de cerculete si de sute de caii putere. Uneori citind unele posturi am un deja vu cu discutiile cu colegii din clasa a 2-a primara...

 

 

 

Una peste alta ma bucur ca mai sunt si oameni care inteleg ca sa ai posibilitatea sa te bucuri de un BMW nu e nevoie neaparat de sute de cai putere.

 

 

Vorba multĂŁ, sĂŁrĂŁcia omului.

 

Acest topic este util pentru cei care vor sĂŁ analizeze achiziĂžia unui E39, pentru cei care vor sĂŁ facĂŁ alte analize existenĂžiale Âşi sĂŁ caute nod ĂŽn papurĂŁ existĂŁ alte topicuri sau pot face alte topicuri.

 

Cei care cautĂŁ un E39 de 8-10 000 € nu sunt aceeaÂşi care cautĂŁ un F10 sau un E60 sau alte modele de seria 5, prin urmare argumentele sunt cu totul altele atunci când cauĂži o anumitĂŁ maÂşinĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

salut ciupanezule ce sa facem sunt multi chiar foarte multi pe aici care habar nu au si vorbesc despre bmw ce pot sa spun multi nu inteleg si cea ce spun si ce posteaza pe site nu are nici o logica si de multe ori nu ajuta cu nimc pe nimeni de ex iam spus unui baiat care avea o problema la senzorul de ulei ce poate inseamna si ce urmari poate avea asupra motorului daca presiunea de ulei nu este ce optima si un destept a lasat un reply ca nu am pus punctuatie pai noi aici ne impartasim ideiile intre noi si speram se ajutam reciproc cu un sfat o idee sau aici inavatam limba si literatura ROMANA si am picat la vreo teza ??? ca nu mai inteleg nimic cu ce la ajutat pe cel cu problema la senzorul de presiune a uleiului remarca lui???iar unii fac din masina proprie ceva de genul masina mea e cea mai tare .sper in continuare ca cei ce iubesc intradevar bmw si sunt cu adevarat fani bmw vom continua sa comunicam intre noi in mod civilizat pe acest site si ne vom ajuta reciproc la diferite probleme .
Link to comment
Share on other sites

Pai explica/mi de ce??? deranjez pe cineva???sau poate nu am scris,ROMANESTE!!!!!!! am inteles ,nu poti citi fara ,virgule ,si punctuatie??

 

Apropo domnul profesor.scrii se scrie cu doi de II, dar la tien nu se pun ,greselile acestea ????sunt convins ca esti fericitul,posesor al unui 520 diesel !!!! frustratu/le!!!

 

 

uite vezi iar am gresit

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.