Jump to content

huruit la relantiu ,mi se pare la cutie...


Recommended Posts

Daca la apasarea ambreajului zgomotul dispare inseamna ca o fi vreun rulment de la trenul fix. E singura componenta din cutie care se invarte odata cu motorul cand masina e scoasa din viteza.

 

Cu motorul se mai invarte si rulmentul din capatul prizei (pozitia 5 in poza 2). Poate fi compromisa din prinderea superioara furca (datorita piesei de la pozitia 7....prima poza) si rulmentul de presiune ajunge cam aproape de diafragma placii...O parere numai...

Rulmentul de la trenul fix daca este uzat, nu-i dispare de loc zgomotul la debraiere....Din contra :)

 

Pe realoem nu exista repere cu piesele din cutiile de viteze. Ce ai pus tu acolo e carcasa ambreajului, nu are nimic cu CV

 

Ba da...aici

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=23&fg=15

 

sau asa(a 3-a poza)

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Rulmentul de la trenul fix daca este uzat, nu-i dispare de loc zgomotul la debraiere....Din contra :)

 

Eu ma refeream la rulmentul din carcasa cutiei de viteze, nu cel de la motor. Si daca chiar ar fi asa cum zici, rulmentul ala ar trebui sa fie cam gripat ca sa poata invarti tot trenul fix. Altfel nu prea vad cum.

E doar parerea mea, nu-i neaparat ca-i si corecta.

Link to comment
Share on other sites

Rulmentul de la trenul fix daca este uzat, nu-i dispare de loc zgomotul la debraiere....Din contra :)

 

Eu ma refeream la rulmentul din carcasa cutiei de viteze, nu cel de la motor. Si daca chiar ar fi asa cum zici, rulmentul ala ar trebui sa fie cam gripat ca sa poata invarti tot trenul fix. Altfel nu prea vad cum.

E doar parerea mea, nu-i neaparat ca-i si corecta.

 

Sincer nu te inteleg....

Rulmentul de care zici...din carcasa cutiei...nu este nevoie sa fie gripat ca sa faca zgomot si " sa invarta tot trenul fix".

Doua intrebari:

Ce inseamna tot trenul fix (ma refer la pozitia 1)

Eu am spus ca: Rulmentul de la trenul fix daca este uzat, nu-i dispare de loc zgomotul la debraiere....Din contra

Deci ca sa intelegi corect: Rulmentul din carcasa, supranumit rulment de la trenul fix (sau arbore conducator), nu este neaparat nevoie sa fie gripat ca sa faca zgomot (pozitia 13 ca 14 nu face zgomot ci da asa numita :bataie de priza")

Spuneai ca trenul fix se roteste cu motorul la ralanti...cine s-a referit la gripare?

Daca vrei sa mai discutam despre ce stie sa faca, cum se construieste, din ce se compune si cum se repara o cutie de viteze, o putem face dar nu aici ca tinem lumea de vorba si poate initiatorul topicului vrea si el sa stie cam de unde vine zgomotul.

Eu am presupus ca prima varianta rulmentul de presiune aproape de arcul diafragma al placii datorita unei probleme de prindere a furcii...Restul sunt tot presupuneri...

 

 

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.