Jump to content

A facut poc!


beemve

Recommended Posts

Dupa un drum scurt de aprox 8 km,azi cand am ajuns in parcare la serviciu, am auzit un poc infundat de sub capota,la 30 de secunde dupa ce am luat contactul. De sub capota a iesit un nor de fum/abur gros,iar sub masina a inceput sa curga o baltoaca de lichid galben (ulei cred).

 

Sugestii cineva?

Link to comment
Share on other sites

@ taz - ai dreptate si nu prea :) Trebuia sa ajung sus sa fac prezenta la fix;oricum am deschis capota dar nu am inteles nimic ca in parcarea subterana nu prea e lumina decenta;am stat asa pana s-a dus tot aburul,dupa care am plecat sus si am coborat dupa jumate de ora in care nu am avut stare :lol:

 

Cat despre problema e foarte simpla,am lamurit-o chiar eu,fara mari cunostiinte; e vasul de expansiune crapat,si lichidul nu e ulei ci e apa din aia cu antigel,slava domnului!

Prima data m-am speriat ca poate fi ceva mai grav,dar m-am linistit cand am vazut cu lanterna,ca in subteran la noi lumina e difuza...

 

Multumesc pt ajutor tuturor,se poate inchide.

Edited by beemve
Link to comment
Share on other sites

Exact asa a pocnit si unui amic de al meu vasul ,tot un e46 316i.A plecat dupa masina in Germania ,nu a avut nici-o probema cu ea pana acasa ,cand sa intre cu ea in curte si sa o parcheze in garaj, POC ,vasul de expansiune ,a schimbat vasul si radiatorul pt ca i la crapat ,si de atunci tot timpul i se urca indicatorul de la apa, pe rosu cand circula in oras .A fost la mecanic dar nu ia dat de cap :) ramane mister...
Link to comment
Share on other sites

Exact asa a pocnit si unui amic de al meu vasul ,tot un e46 316i.A plecat dupa masina in Germania ,nu a avut nici-o probema cu ea pana acasa , cand sa intre cu ea in curte si sa o parcheze in garaj, POC ,vasul de expansiune ,a schimbat vasul si radiatorul pt ca i la crapat ,si de atunci tot timpul i se urca indicatorul de la apa, pe rosu cand circula in oras .A fost la mecanic dar nu ia dat de cap :) ramane mister...

chiar a avut noroc...

Link to comment
Share on other sites

Exact asa a pocnit si unui amic de al meu vasul ,tot un e46 316i.A plecat dupa masina in Germania ,nu a avut nici-o probema cu ea pana acasa , cand sa intre cu ea in curte si sa o parcheze in garaj, POC ,vasul de expansiune ,a schimbat vasul si radiatorul pt ca i la crapat ,si de atunci tot timpul i se urca indicatorul de la apa, pe rosu cand circula in oras .A fost la mecanic dar nu ia dat de cap :) ramane mister...

chiar a avut noroc...

 

mie mi-i s-a spart inainte cu 5 zile sa plec in Italia.chiar m-am bucurat ca s-a spart atunci ca ma cam asteptam la asta si ma gandeam ca se poate intampla pe autostrada si atunci sa vezi distractie.la cate e46 s-a intamplat inclin sa cread ca a fost un defect de fabricatie. de fapt s-a mai discutat mult pe forum de problema asta.

eu am schimbat vasul la BanatCar si nu am avut probleme cu temperatura apei.

Link to comment
Share on other sites

Aolo, a mea e din 99 :)

Mie mi-e cam frica si cand mai vreau sa verific nivelul lichidului de racire. Din cauza ca busonul este foarte bine strans, forteaza vasul cand vreau sa il desfac. si mi-e sa nu plesneasca.

 

si la mine a fost la fel, cand il desfaceam fortam in vas dar cand l-am schimbat mi-au dat cei de la bmw cu o solutie pe filet si acum se desface usor chiar daca il strang tare.la mine vasul nu a crapat de la strangere-destrangere ci a fost fisurat pe o muchie pe lateral.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.