Jump to content

curatare instalatie clima


cyborg

Recommended Posts

Spray-urile minune sunt doar solutii temporare, chiar si cu vaporizatoare solutia e tot temporara. Bacteriile se formeaza jos sub bord in "radiatorul" de la AC, si de aici si mirosul.

Solutia eficienta este cu gaura data si pulverizare solutii antibacteriene direct pe radiator. Este procedura standard descrisa in TIS care previne 1-2 ani aparitia mirosurilor. Cu spray-uri sau vaporizator merge 1-2 luni si dupa aia apare la loc mirosul.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Stiti cum poti sa faci dublul climatronic sa traga aer prin fanta de la pasager (la E90) ? Am pus pe recirculare si simpla si automata, am dat ventilotorul la maxim, am scos auto, am pus pe * de aer conditionat si orificiul acela de la pasager tot nu simt sa traga aer, ori sufla cu putere ori nu face nimic. Nu mai stiu ce combinatie sa incerc.

Vreau sa folosesc spray-ul de la Wynn's prin habitaclu fara sa mai demontez in zona filtrului de polen.

Link to comment
Share on other sites

Spray-urile minune sunt doar solutii temporare, chiar si cu vaporizatoare solutia e tot temporara. Bacteriile se formeaza jos sub bord in "radiatorul" de la AC, si de aici si mirosul.

Solutia eficienta este cu gaura data si pulverizare solutii antibacteriene direct pe radiator. Este procedura standard descrisa in TIS care previne 1-2 ani aparitia mirosurilor. Cu spray-uri sau vaporizator merge 1-2 luni si dupa aia apare la loc mirosul.

1 - 2 ani? eu am dat gaura acolo si am spalat si cu jet, am bagat si spuma... ce n-am facut... Degeaba!

In primu rand ca daca bag un deget (prin gaura ce-am facut-o..) si-l frec partea de jos a cutiei i lscot negru! E mazga acolo!

Sunt doua moduri prin care praful putea sa ajunga acolo (cred):

1. capacele de la filtrele de aer din compartimentul motor au colturile indoite in sus (de la caldura + factorul timp...) si nu mai ermetizeaza corect - deci trage aer pe langa filtre

2. recircularea. pe unde dracu trage asta aer?! daca trage de undeva din partea de jos e clar. eu am drum neasfaltat si mochetele sunt mai tot timpul pline de praf/pamant. Recircularea nu cred ca are filtru pe undeva.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Si eu am avut impresia ca nu curge nimic. Dar dupa cativa km cu clima data pe 17-18 grade am vazut ca curge. Curge pe undeva cam pe sub picioarele pasagerului din dreapta. Dar e posibil sa se prelinga spre spatele masinii. Eu, de ex, am gasit umezeala de la clima pe cutia de viteze (cand m-am bagat sub ea)
Link to comment
Share on other sites

eu am luat de la OMV un spray am dat 30 ron pe el si are atasat de el un furtunas asa rosu care-l introduci prin gurile de aerisire si pe la picioare.....face multa spuma si apoi l-am lasat vre-o 10 min ...,am pornit motorul cu clima pe cald la maxim cam 5 min sa se usuce spuma aia..si mirosul a disparut.....am folosit 2 tuburi ca sa fie klumea..... :)
Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut impresia ca nu curge nimic. Dar dupa cativa km cu clima data pe 17-18 grade am vazut ca curge. Curge pe undeva cam pe sub picioarele pasagerului din dreapta. Dar e posibil sa se prelinga spre spatele masinii. Eu, de ex, am gasit umezeala de la clima pe cutia de viteze (cand m-am bagat sub ea)

 

si eu gasesc condens sub masina cand e foarte cald.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

eu am un spray de la WURTZ (cu un tub de vreun metru) luat printr-o conjuctura ma gandeam sa fac si eu operatia de curatare la E46....insa e ciudat spray-ul respectiv:nu pulverizeaza ca un spray normal ci da jet.Idea e unde e mai bine sa incep operatia de curatare:din spatele filtrului de polen sau sa ma apuc sa desfac torpedo, final rezistor...etc???

Oare nu e mai eficient si mai simplu prin spatele filtrului de polen?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

CURATAREA SISTEMULUI DE CLIMATIZARE AUTO SE FACE IN FIECARE AN(RECOMANDAT), DEOARECE IN INSTALATIA DE CLIMA, CONDUCTE, VAPORIZATOR..., DIN CAUZA UMIDITATII PERMANENTE SI A INTUNERICULUI, SE FORMEAZA MICROORGANISME(FUNGI, BACTERII..), ACESTEA FIIND CAUZA APARITIEI MIROSURILOR NEPLACUTE.

CAND DEJA MIROASE, SITUATIA E DESTUL DE GRAVA SI NU TREBUIE IGNORATA, ACESTE MICROORG. PUTAND DUCE LA INTOXICATII, ALERGII, BOLI PULMONARE..

CA SI SOLUTII RAPIDE SUNT SPRAYURILE MENTIONATE IN TOPIC, SI ANUME CEL CU PULVERIZARE CONTINUA, GEN CEL DE LA WURTH,(80 RON) CARE SE PLASEAZA ASA CUM SCRIE SI PE EL JOS LA PICIOARE LA PASAGER, SE ACTIVEAZA SI SE LASA MASINA INCHISA, CU AERUL PE RECIRCULAT, TREAPTA 2, CAM 25 MIN SA ACTIONEZE. CEL CU SPUMA SI SONDA, CONTRAR PARERILOR DE PE FORUM, SE APLICA PRIN INTRODUCEREA SONDEI PRIN PARTEA DE JOS A AUTOTURISMULUI(DA, TREBUIE RIDICATA PE RAMPA), IN TUBUL PRIN CARE SE ELIMINA CONDENSUL. SE ACTIVEAZA SPRAYUL SI SPUMA IMBRACA SI CURATA CONDUCTELE.

CEA MAI EFICIENT MOD ESTE PRIN FOLOSIREA UNUI APARAT CU CEATA ARTIFICIALA, CARE CURATA CLIMA, DISTRUGE MICROORGANISMELE, ELIMINA MIROSURILE DIN HABITACLU(FUM DE TIGARA, ANIMALE..) SI LASA UN MIROS PLACUT DE CITRICE IN MASINA.

IN TIMISOARA GASITI ACEST TRATAMENT LA PRET REZONABIL, LA SPALATORIA AUTO PICO BELLO, CALEA LIPOVEI, CA DE ALTFEL SI POLISH SI CURATAT TAPITERII. TOTI CARE SI-AU FACUT AU FOST MULTUMITI, DECI E OK. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Cum ajung mai usor la evaporator? (vaporizator)

Eu as vrea sa il curat fizic; si dupa ce e curat sa dau si cu spray. La Seat e gandit mai bine ceva acolo. Adica miroase putin si daca dau cu sray pana la anul urmator scap de grija (stiu de la cel vechi).

Cel nou are 4 ani si inca nu a fost cazul - nu miroase urat.

 

La BMW cred ca e un monstru cu 7 capete acolo ca prea miroase de nu poti sa stai. (mai ales ca am vazut pe e46fanatics.com ce jeg se strange acolo) Probabil nu e panta suficienta; ceva este in neregula.

Sunt dispus sa demontez jumatate de masina - dar sa iasa ca lumea. Dupa care il tin din spray sa nu mai reapara.

 

Mentionez ca sub masina picura apa - infundat nu este.

 

http://www.realoem.com/bmw/thumbs/f/j/29.png

 

http://www.realoem.com/bmw/thumbs/s/z/124.png

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.