Jump to content

a iesit la tester 150CP la E90, in loc de 163CP?


gimvarman

Recommended Posts

Si eu o problema asemanatoare , Am achizitionat din germania la sfarsitul lui martie 2009 un e90 din 2005 . Cum am ajuns in tara fara sa schimb la el nimic , nici filtre , nici cauciucuri , care sincer erau varza , nici ulei , nimic , m-am dus cu ea pe tester , la o firma din bv , unde testeaza tot poporul masinile inainte sa le cumpere.Procentajul a iesit de 98% . cu una dintre mentiunile : Motor 100% si mai jos 137 de caluti , Cum vine asta nu stiu , dar... asta e . Vazand rezultatul m-am dus la un prieten la bmw spunandu-mi problema , si am primit si o explicatie : " da tu la aia te duci ? " Asa ca nu te ingrijora , Sunt doar de ochii lumii
Link to comment
Share on other sites

Salut,

De curand sunt posesor de E90, 320d - 177 cp.

Am facut si eu testul Dyno de la Autotest - Vitan si mi-au iesit exact 177 cp la 4000 rpm. La 3400 rpm scotea 155cp.

Mie mi-a lasat o impresie destul de buna testul.

 

Bafta

De curiozitate.. cat mai costa testul dyno din Vitan?

 

 

Nu stiu exact. Eu am platit tot testul "mecanic" si a fost 290 ron

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Dynolicious 2.0 pt iPhone .. este undeva la 19$ daca il tragi prin itunes :PPP

 

Dynolicious 2.5 este 10.49$, l-am descaracat de pe iTunes.

 

Inca nu am apucat sa ma joc cu el, dar nu va avea avea niciodata precizia unui Dyno.

 

hah .. l-au ieftinit :).

 

in masurarea cailor putere nu este foarte precis pentru ca depinde de drivetrain loss pe care il introduci tu . .. la urma urmei nici dyno-urile nu sunt foarte precise :lol:

in schimb in masurarea timpului pana la 100km/h ,sau alte viteze ,este chiar bun. am vazut un test comparativ intre dynolicious si un accelerometru de la g-tech parca. dynolicious a iesit invingator :lol:.

 

pai are accelerometru incorporat iPhone-ul, nu-i mare filozofie...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Si eu am masurat o masina la Autotest in Vitan si mi-a dat puterea declarata de producator - 1CP, iar cuplul a fost putin mai mare si la o turatie mai ridicata fata de datele producatorului (motor fara nicio modificare).

Vezi ca mai conteaza si alti factori, cum ar fi temperatura din incinta, presiunea atmosferica, filtre, motorina ... etc.

 

@st.neeo - aceeasi masina pe care am testat-o in Vitan am testat-o initial la sediul din Brasov (de unde am cumparat-o), unde a scos cu 15CP mai putin. Am facut o reclamatie pt lipsa de profesionalism a celor din BV si am fost chemat sa mi-o testeze din nou, gratuit, la sediul din Vitan unde a scos puterea data de producator, aproape. Ori dyno-ul din bv este defect ori o fi din cauza ca este la munte si difera persiunea atmosferica, nu stiu :)

Edited by EQUANT
Link to comment
Share on other sites

Dynolicious 2.0 pt iPhone .. este undeva la 19$ daca il tragi prin itunes :PPP

 

Dynolicious 2.5 este 10.49$, l-am descaracat de pe iTunes.

 

Inca nu am apucat sa ma joc cu el, dar nu va avea avea niciodata precizia unui Dyno.

 

hah .. l-au ieftinit :).

 

in masurarea cailor putere nu este foarte precis pentru ca depinde de drivetrain loss pe care il introduci tu . .. la urma urmei nici dyno-urile nu sunt foarte precise :lol:

in schimb in masurarea timpului pana la 100km/h ,sau alte viteze ,este chiar bun. am vazut un test comparativ intre dynolicious si un accelerometru de la g-tech parca. dynolicious a iesit invingator :lol:.

 

pai are accelerometru incorporat iPhone-ul, nu-i mare filozofie...

 

nu-i mare filozofie , dar te astepti ca un aparat facut special pentru asa ceva sa aiba o acuratete mai mare decat un telefon. am subliniat cuvantul telefon pentru ca desi se numeste iphone, functia de telefon a cam pierdut-o pe drum. in ordinea prioritatilor cred ca se afla undeva pe locul 3 , locul intai si doi fiind ocupate de "fitza, gadget" respectiv "internet".

Link to comment
Share on other sites

Daca iei in considerare tehnologile de acum 15 ani, poate ai dreptate. Insa lucrurile evolueaza.

Nu stiu pe ce te bazezi cand dai astfel de cifre.

 

Stii ce a zis birjarul cand a vazut primul tramvai?

"Am baut prea mult! Asa ceva nu exista!!!"

Din motivul foarte simplu si logic ca chestia aia nu avea cai, deci nu avea cum sa se miste.

 

primele tramvaie erau trase de cai... gen :))

Link to comment
Share on other sites

Si eu am masurat o masina la Autotest in Vitan si mi-a dat puterea declarata de producator - 1CP, iar cuplul a fost putin mai mare si la o turatie mai ridicata fata de datele producatorului (motor fara nicio modificare).

Vezi ca mai conteaza si alti factori, cum ar fi temperatura din incinta, presiunea atmosferica, filtre, motorina ... etc.

 

@st.neeo - aceeasi masina pe care am testat-o in Vitan am testat-o initial la sediul din Brasov (de unde am cumparat-o), unde a scos cu 15CP mai putin. Am facut o reclamatie pt lipsa de profesionalism a celor din BV si am fost chemat sa mi-o testeze din nou, gratuit, la sediul din Vitan unde a scos puterea data de producator, aproape. Ori dyno-ul din bv este defect ori o fi din cauza ca este la munte si difera persiunea atmosferica, nu stiu :)

sincer am mai auzit si pe altii plagandu-se de testerul din bv. Oricum masina trage excelent

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eu am imatriculat masina recent si pe certificatu de inmatriculare am 150 de cai adica 110 kv . probabil atat are , sa fie filtrele de vina ? , eu am in jur de 80000 de mi de km , la 200 de mii ma face un logan :) Edited by BUtaru
Link to comment
Share on other sites

am dus un 525 diesel 2005 la autovit mi`au iesit 212 CP ( pe talon mam uitat si erau 150KW-205 cp) nu stiam k este chipuit pana sa fac testul. totusi avea mai multi decat pe talon. Am cumparat 2 masini 525 in aceeasi zi din germ si una avea 177 cp si una 212( am simtit si p drum k nu putea sa se tina dupa mine eu conducand pe cel cu 212) ar trebui sa mearga dyno asta de la autovit
Link to comment
Share on other sites

E normal sa iasa mai putin (150 CP real in loc de 163 CP teoretic)

 

Mai multe reviste au observat si testat acest aspect; la toti producatorii au iesit mai putini CP reali. Poate ma insel (chiar nu imi amintesc exact - dar la Audi era cea mai aproape de realitate - dar tot mai putin; La toate masinile germane era mai aproape cat de cat. Erau cateva modele fabricate in italia la care diferentele erau obraznice).

 

 

1. Puterea data in talon este puterea motorului (din acest motiv este trecuta la rubrica motor). Pana la roata se mai pierde la:ambreiaj, cutie, diferential, anvelopa - nu se justifica pierderea a 20 si ceva de cai in orice caz (pana in 10 e normal)

2. La un motor de 150 CP (E46) pana la 140 CP e considerat 100% ok motorul; Adica daca iese undeva intre 140-145 CP e ok.

 

Puterea nu scade pana la 300-400.000 km in mod normal daca turbina lucreaza in parametrii. Deci puterea nu s-a pierdut ca ai tu 80.000 km. Foarte probabil asta era puterea si cand a iesit pe poarta fabricii. Daca cei de la autovit care au mai testat sigur 50 de E90 au gasit la toate in jur de 150 nu ai de ce sa-ti faci probleme.

E cam mare diferenta fata de teoretic. Trece de 10%.

 

Toata discutia este despre o masina stock.

Edited by DanaB
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.