Jump to content

E36 320i Coupe


XSD

Recommended Posts

scuze nestiinta dar exista e 36 320 in 6 cilindrii ????

da, toate seriile 3 din '77 pana la e46 inclusiv tot ce e 320 benzina are motor L6 (cu ceva exceptii la e21 320 M10 pana spre sf lui '79, s-a facut in paralel cu M20)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut,am si eu o intrebare simpla,cum reusesti sa mergi cu masina asta?cea neagra,mergi cu ea sau o ti asa doar de poza?ai facut niste cursuri speciale undeva,ca m-ar interesa si pe mine sa sofez asa ceva intr-o tara cu asfel de drumuri,adica vreau sa te intreb mergi cu ea in Romania?stau si ma minunez cat de joasa este si cum poti merge cu o masina din asta intr-o tara in care nu exista sosele,banuiesc ca o folosesti doar duminica asa la o plimbare scurta ca altfel nu-i vad rostul,eu am un coupe 2.0 e36 e un pic mai inalta ca a ta dar tot suspensie sport are si la primavara incerc sa scap de ea pt. ca nu am ce face cu ea,e nula,sa o tin in parcare asa de poza o bag in p...a masi de masina sau sa ma duc pe un bulevard 3 km si inapoi?nu poti sa intri cu ea pe anumite stradute din municipiu,parcarile dificile(borduri-mentinut distanta,altfel spart bara),pe o portiune de drum cu nisip nu poti intra,sa zici ca ai pasiune dar sti pana la un punct,mai trebuie sa-i dai si un pic folosinta masinii,nu stiu asta e parerea mea,sincer nu te supara pe mine e gustul tau, treaba ta,dar o masina ca asta nu mi-asi dori,ca nu am ce face cu ea,a poate sa fie in starea asta dar cu suspensia ei originala si jantele maxim pe 16 ca sa-i dau si ceva folosinta,nu stiu poate tu esti alt gen de persoana,te duci faci cerculete cu ea pe un platou,liniute,drifturi sau alte minuni,ok,multa bafta.
Link to comment
Share on other sites

bogdyy - ce sa-ti zic, sa fiu sincer nu sunt multe locuri unde nu puteam sa ma bag cu ea, si ride-ul nu e chiar asa dur cum ar crede unii. Si de atins in cel mai rau caz ar atinge cu un prag care e flexibil si nu e mare problema. Sincer eu cred ca exagerezi tare, am mers cu masina asta prin toata tara si nu am avut decat in 2 locuri "probleme", la o trecere cu calea ferata prin Joseni parca (unde a trebuit sa fac rost de ceva pietre sa-mi fac cale) si undeva in bucuresti unde era dinamitat rau de tot si a trebuit sa ma intorc sa o iau prin alta parte (insa acolo zacea unu cu un Mercedes cu baia de ulei sparta asa ca ... intelegi cum arata drumul). Singura chestie e ca trebuie sa-ti stii bine masina si sa ai idee ce se intampla cu suspensia, unghiurile de atac atunci cand esti pe denivelari samd. Eu nu mergeam cu ea pt. ca am alte masini, nu pt. ca imi era greu sau ceva. E mai dificil si trebuie sa fii mai atent dar nu e de speriat asa cum spui tu (parerea mea).
Link to comment
Share on other sites

Salut,am uitat sa spun....sau sa mai adaug ,trecerile la nivel de cale ferata probleme,mai sapa unii si pun nisip, se taseaza si se fac denivelari,cum ceilalti participanti se descurca asa vreau si eu,ca e logan,ca e passat,ca e octavia,ca e cielo,etc ca multe alte marci masina mea nu vroiam sa imi faca atatea probleme legate de suspensie,nu mai ma incanta cu nimik..sa am o masina veche de 15 ani si cu suspensie sport..,adica si veche si inaccesibila pe sosele,pt. mine e un sah mat,tu ai zis ca ai fost prin tara cu ea,una e sa-ti placa aventurile neplacute si una e sa fi realist,de ce sa ma chinui eu la o cale ferata si ceilalti nu se chinuie?de ce sa imi fie teama ca sparg baia de ulei si la altii sa nu le fie?asta ce am eu,ce ai tu si altii ca ale noastre nu pot fi numite masini pt. ca nici un om rational si cu capul pe umeri nu le-ar numi masini,mergi pe strada si intreaba 10 insi din trafic daca ar vrea o masina ca a ta sau ca a mea si iti spun 9 din 10 nu vor vrea asa ceva,eu unu sincer sa-ti spun ma simt de 3 ori mai bine intr-un Logan decat intr-o masina ca asta si pshihic si fizic,eu nu mai ma feresc sa spun pt. ca nu mai vreau sa ma mint singur doar sa ma simt bine,consider ca asta a fost a doua greseala a mea cu masina care am luat-o si va fi ultima,va fi ultima greseala de genu' asta,mult noroc.
Link to comment
Share on other sites

Vad ca esti foarte pornit impotriva suspensiei sport, si sincer sa fiu la ce drumuri avem noi nu te invinovatesc. Cu o masina din asta nu ai nici o problema intr-o tara civilizata, nici nu te gandesti la asta. Oricum, sa stii ca sunt multe masini si mai joase ca E36-ul asta si toata ziua le vad pe strada. Merg baietii mai cu morcovul dar merg. Conteaza sa arati si bine uneori si in functie de persoana sunt costuri mai mari sau mai mici la care esti dispus sa te supui. Zici ca 9 din 10 nu ar vrea ? Ai idee cati ma opreau pe strada si ma intrebau daca o vand ? Crede-ma ca in realitate si in mers arata altfel o masina joasa, lipita de pamant. In definitiv daca vreau sa o iau pe coclauri am Pajero :)

 

La tine nu e vina masinii, ia si schimba-i suspensia pune-i stock si ai incheiat problema, ce atata suparare :lol: La o masina frumoasa la care tii nu prea iti vine sa ii pui suspensia doar pt. 3 gropi mai mari care le poti evita, altfel ar fi doar un alt e36 cu suspensie stock si jante care arata anapoda. Fie faci o treaba asa cum trebuie fie o lasi in pace cum a iesit din fabrica.

Edited by XSD
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu nu e asa, e alta problema,spun un adevar nu intrpreta gresit,te rog,bun XSD man nu e asa imi pare rau ca te contrazic,depinde ce vrei...ori o scoti 3-4 km si te intorci in parcare si gata,ori o ti de poza,hai sa lamurim o treaba tu spui cati te-au oprit pe strada sa o cumpere,acei oameni,acea categorie de tipi vad in masina ta un obiect de facut ''adrenalina'' pe 3-4 km,renumitele cerculete,drifturi si alte minuni si in final dupa scurt timp ea va ajunge impachetata si dusa la fier vechi (si aici se cunoaste ce fel de tipi prefera masina ta),dezmembrari, crede-ma asa se va intampla,stiu acel gen de categorie ce prefera o asa masina,eu insa nu fac parte,am vrut un coupe sa imbin utilul cu placutul, spre nefericirea mea nu mi sa indeplinit dorinta in schimb tie da,eu cand ti-am dat ex. mai sus sa intrebi 10 oameni din trafic ma refeream la oameni rationali,cerebrali adica oamenii care ai vezi in fiecare zi in trafic si ai sa vezi ca 9 din 10 nu vor masina care o ai si nici pe a mea,pt. ce mi-ar folosi o masina ca asta?doar sa ma admire niste scolari?niste pustani?merita sacrificiul asta?conteaza cum te simti tu,pe mine ma oboseste rau de tot,la volan,in trafic,la parcari,unele neamenajate si din cauza asta merg mai bine cu o masina romanesca din 2004 de care sunt foarte,foarte multumit,ca e mai joasa cu ce te ajuta?pt. mine toate dotarile alea care le-ai insirat acolo pe care nu le-am citit pe toate pt. ca nu ma interesat,e o masina veche si toate optiunile alea nu mai functioneaza la parametri normali si unele chiar nu mai functioneaza deloc,toate astea nu valoreaza nimik pt. mine daca nu pot sa ma duc unde am treaba cu ea,fara stres,fara probleme,eu unu acest gen de masini cum o ai tu sau eu nu le consider masini,masini sunt acelea care le vezi in fiecare zi in trafic,masini cu care te deplasezi fara stres,probleme si fac fata soselelor din aceasta tara,salut.
Link to comment
Share on other sites

Sorry dar nu esti deloc obiectiv, o tii pe a ta si buna. Nu compara un rapan de Logan din 2004 cu un BMW impecabil, fie el si din 95. Si fara sa te superi chiar sunt in cunostinta de cauza pt. ca printre masinile din dotare se afla si un Logan diesel din 2008 (luat nou evident) care nici cand a iesit pe poarta fabricii nu ajungea ca si "masina" la curul bmw-ului. Ah, ca-ti faci treaba mai usor, mai economic si mai cu durere in fund de gropi asta e altceva, dar sa nu zici ca e masina mai buna ca nu exista asa ceva. E o masina cu care sa-ti faci treaba si atat, iar daca pt. tine asta e tot ce trebuie sa faca o masina, nu cred ca poti sa te numesti iubitor de masini sau pasionat. La ce te ajuta suspensia si jantele ? Mergi tare pe un traseu virajat cu Logan-ul si o sa intelegi. In fine, nu e treaba mea sa te conving de ceva, dar impusti foarte departe de problema. Iti zic si o sa-ti repet, eu nu am avut nici o problema cu garda joasa si nu ai ce probleme sa ai daca esti atent si mergi cu grija. Daca vrei sa rupi masina prin hartoape, o rupi indiferent de suspensie. Eu cu orice masina merg atent sa nu imi bat joc de ea, asa ca depinde mai mult de sofer si cat tine la masina, parerea mea. Pentru unii conteaza bucuria de a avea un lucru frumos, nu trebuie neaparat sa faca cerculete. Chiar invers, o sa observi ca in general aia care-si bat joc de masini au niste rupturi, si asta pt. ca cineva care-si iubeste masina si baga o gramada de bani nu iti face flenduri cauciucurile noi noute doar ca sa se dea sofer.

 

Edit : O completare mica, nu stiu ce gunoi ai avut tu, fara suparare, dar daca intretii masina nu stiu cum poti spune ca nu mai merg optiunile cum trebuie. Singura chestie care se diminueaza in timp e AC-ul care si asta se schimba daca e nevoie. Tine cont ca astea au fost niste masini construite cum trebuie la vremea lor. Logan-ul nostru in 30 mii km deja s-au inmuiat tampoanele de la motor si mai "loveste" uneori (si nu si-a batut nimeni joc de ea) = trebuie sa pun aftermarket care tin, de garantie nici nu e vb. ca "e normal", geamul de la sofer s-a desprins, a inceput sa trancane interiorul ca la felul 17 si ai de munca sa-l faci mai silent (sunt baieti care fac bani fix pe chestia asta) si multe alte "nimicuri" care iti arata cat de buna e ca masina. E buna ca sa-ti faci treaba ieftin si da, e mai okay ca un bmw sh, dar un bmw sh gunoi importat italia, nu unul intretinut impecabil. E o mare diferenta aici.

Edited by XSD
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu nu e asa, e alta problema,spun un adevar nu intrpreta gresit,

 

Nu spui nici un adevăr.

 

Tu faci o generalizare aiurea, adică spui că toţi posesorii de BMW cu suspensie sport sunt nişte fraieri care stau ĂŽn faţa blocului, fac o tură de cartier şi apoi se ĂŽntorc ĂŽn faţa blocului la spart de seminţe.

 

Şi te tot lamentezi că e praf suspensia sport.

Praf e articulaţia maşinii tale dacă te plângi atât de mult.

Ce să faci, câteodată mai trebuie să schimbi un braţ, nişte bucşe, BMW nu este ARO, asta-i viaţa.

 

Ţi-am mai zis care-i soluţia. Vinde-o şi ia-ţi ceva pe gustul tău, părerea ta nu este un etalon. :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

XSD man....e parerea ta,din partea mea poti sa-ti mai iei inca una sau 2 e36 din astea care preferi tu dar eu,dar eu.....sincer iti spun,cu cea mai mare sinceritate asa ceva nu mi-asi dori niciodata,deci tu ai mai multe masini noi si ti-ai luat una ca asta,ce ti-a placut la ea doar tu sti,poate ca iei asa ceva si nu le ti mult si le dai,ma eu nu sunt genu sa stau in ''fundul'' unei asfel de masini,sa stau sa ocolesc orice groapa,orice denivelare,sa fiu atent la parcari,sa ma cert cu ceilalti participanti la trafic daca ma nimeresc pe anumite stradute si trebuie sa incalec o bordura ca sa-i fac loc sa treca,sa stau sa le fac semne ca e masina joasa si sa incalece respectivul bordura,eu nu vreau stres,nu vreau sa ma leg la cap daca nu ma doare,desi....problema e ca m-am legat cu actuala masina care o am,m-am certat pe o straduta cu unu cu un fiat albeea ne-am intalnit pe o straduta si nu vroia sa urce e o bordura mica dar pt. masina mea mare,deci spune si tu,ce sa faci cu o asfel de masina? o masina din asta egal cu o sumedenie de probleme,deci te rog nu imi spune ca ce ai tu o poti numi masina pt. ca daca o numesti masina dovedeste-o dar nu ai ce dovedi,asta ar inseamna sa o scoti in trafic zi de zi,''terfeleste-o'' pe toate stradutele,dute in oras,chinuiete la parcari,borduri,trebuie sa iei fara sa vrei gropile e si atunci sa vedem daca trece testul,pacat ca nu esti de aici ne intalneam aici din cand in cand luam niste seminte,energizante si stateam langa ele sa vorbim ca altceva ce sa faci cu ele a si uitasem sa te intreb,tie iti place cum te dai jos din ea?adica cand cobori sa te tragi de stalpul din stanga de la parbriz?si cand intri in ea ori sa te ti din nou de stalp?eu asa fac pt. ca nu am cum altfel si nu imi e de mine toate,toate persoanele care le iau in masina imi spun ca este incomoda si ca e ciudata pt. ca asa este le dau dreptate,ce patesc pana se dau jos din ea nu-ti mai spun,lumea este invatata cu masini normale nu cu ciudatenii,eu daia ti-am zis,vrei sa faci un sondaj fa-l cu oameni rationali la minte,salut.
Link to comment
Share on other sites

bogdyy - Nu stiu ce sa zic, poate daca stateam in acelasi oras te luam la o tura si vedeai ca n-ai treaba, mergi peste tot okay. Poti sa iei si gropi si ce vrei, trebuie sa ai grija doar la cratere mari, santuri si borduri. Nu pot zice ca am mers chiar mult cu masina asta, dar totusi am mers ceva si n-am avut probleme cu nimic. Pasagerii, la fel, nu s-au plans. Intratul si iesitul e putin mai dificil dar si pozitia de condus merita, stai jos cu fundul pe pamant. Recunosc ca sunt unele drumuri din oras pe care le evit, sunt locuri unde ma oftic ca nu pot sa ma sui putin pe bordura, m-am mai ciondanit si eu cu unul-altul, dar in general lumea intelege si nu escaladeaza. Ce sa-ti zic, unii se impaca mai bine, altii mai putin bine cu asa ceva. Parerea ta insa e foarte radicala si nu prea am intalnit pe nimeni care sa fie asa de impotriva. Hai totusi sa nu umplem thread-ul asta cu discutii despre masini joase :)
Link to comment
Share on other sites

Bine man ce sa zic,sa fi impacat cu masina care o ai sau pe care ai dat-o, eu unu nu mai vreau asa ceva nici rugat,sa le ia cine o vrea,cine prefera sa-si consume nervi cu asa ceva,pana una alta eu voi visa la o masina calumea pe cand tu ti-ai indeplinit visul,sanatate si bafta.
Link to comment
Share on other sites

Salut Iuliane,sa caut niste poze ca eu nu-i fac poze ca altii s-o duc pe platori,peisaje,o bag in p...a masi,obiect de fier vechi pt. agitat nervii,dale in masa de fiare vechi ma uit pe strada majoritatea cu masini noi,silentioase,fiabile,practice,pasiunea pasiune dar nici asa un gram de satisfactie sa spui si tu''ba nene am avut o urgenta sa plec la 30-40 km si am sarit in masina'',trebuie sa sti drumu,sa pleci ziua,ca altfel ai raman rotile intr-o groapa,am mers cu Logan,Ocatavia,Passat nene jos palaria,nu ai stres,fiabilitate,inalte,ai si scut pt. protectie adica masini in adevaratul sens al cuvantului,nene dupa ce e veche si tot timpul trebuie sa repari la ea sau sa faci ceva la ea mai pui si bomboana pe coliva o suspensie joasa,el cu masina lui face ce vrea,din partea mea sa nu-i mai puna roti si sa mearga pe discuri,eu ma vait de mine si greseala care am facut-o sa iau o asfel de masina,as fi putut sa iau un 316,un 318i 4 usi e36 inalta,jante pe 15 cauciucuri pe 60 ma durea pe mine in fund de tunerii lui peste ca si cum ei merg cu masina cu mine ei,era si aia veche,un cazan dar macar avea ''picioare'' si era mai accesibila,adica inalta,confortabila,nu stiu....prefer sa intru pe forum si sa stau la sectiunea probleme tehnice pe acolo ca mi se face sila ce mai vad pe aici la sectiunea asta,vb. aici de cei cu model ca al meu ca nu am treaba cu ceilalti cu alte modele mai noi sau mai vechi,o sa caut niste poze sau o sa-i fac altele,salut.
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Salut, sunt Razvan, eu am cumparat pisicuta in toamna dupa ce am facut test drive-ul cu fostul proprietar ( XSD ). M-am urcat in ea mai demult, la cateva saptamani dupa ce fusese adusa din Germania, feeling-ul era foarte nice, motorul suna frumos de tot cel putin in oras la viteza mica, nu era nici un plan sa fie a mea, fapt care s-a schimbat in toamna cand eram pregatit sa o cumpar iar dupa test drive, dupa ce am vazut ca o curba poate fi luata cu 100-120 km/h in siguranta, fara ca masina sa derapeze, sa faca urat, sa-si piarda stabilitatea treaba era clara, o sa fie a mea. Afacerea a fost facuta dar mai era o mica problema, nu aveam carnet. Asa ca, am stat aproximativ 6 luni pana sa-mi iau carnetul ( picat sala de cateva ori, picat traseu o singura data, pana cand am schimbat instructorul cu altul de la Vaslui care a stiut ce sa ma invete si cum, si a fost de nota 10+ ), timp in care masina a stat degeaba in fata blocului.

 

De doua luni de cand am luat carnetul am mers aprx 4500 km si nu am avut absolut nici o problema cu ea, se comporta impecabil. In nici un caz nu o duc la extrem sau ma apropii de asa ceva, conduc normal, usor, in curbe nu ma bag prosteste, totusi reflexele mele inca nu s-au format indeajuns si cred ca va mai dura ceva timp pana sa se intample asta. Am norocul foarte mare de o masina buna, cu toate ca sunt incepator, cand pui mana pe o masina buna inveti mult mai repede si mai bine. Si... sunetul motorului pur si simplu iti trezeste toate simturile. Am mai condus si un 520D in care da, trebuie sa recunosc este mai mult confort, ai spatiu mai mare, te simti altfel, esti calm si relaxat fie ca mergi repede sau incet dar nu iti ofera sentimentul pe care ti-l ofera pisicuta sau sunt eu prea egoist si am inceput sa merg pe ideea ca cea mai buna masina e aia care-i a ta :twoup:

 

XSD spunea ca nu a fost atinsa pisicuta niciodata. Eu in doua luni am reusit sa schimb acest lucru:

- dupa o saptamana de cand conduceam pisicuta am atins foarte usor spoilerul din fata pe dedesupt de o bordura, nu se vede absolut nimic, sarise dintr-o clama, am impins putin inapoi a intrat. De atunci merg cu foarte foarte mare grija.

- eram oprit la semafor de 20 sec cred, o tipa vine tare din spate, pune frana si intra in spate destul de bine -> spoiler zgariat, tabla putin indoita, bandane zgariate, lampe spate foarte putin crapate in interior

- pisicuta era parcata, un destept iese cu spatele din parcare exact in fundul meu -> spoiler zgariat ( asta s-a intamplat acum 3 zile )

 

Partea buna este faptul ca nimic nu este grav, este chiar foarte usor, sa zicem ghinioane, sper din tot sufletul ca numai din astea sa patesc daca este sa patesc.

 

Aa, era sa uit, momentan este cu jantele stock. O sa pun jantele mai joase dupa ce sunt sigur ca sunt in stare sa ocolesc toate gropile ca sa nu o distrug.

 

 

:)

post-33142-1278019794_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Razvane, spune si ce fel de curbe, va crede lumea ca mergeam pe europeana cu 100-120 si te-am impresionat :twoup:

 

Daca pocnitura mai sanatoasa a fost cu un rapanos Clio, macar ultima a fost, asa, mai la nivel cu un Civic Type R. Cred ca s-au tot certat in parcare si civic-ul a cedat nervos.

 

Multa bafta cu motanelul pe viitor, sa nu mai radem de "ghinioanele" tale.

Edited by XSD
Link to comment
Share on other sites

mult noroc Razvane cu masina, sa te poarte sanantos.. si dupa cum am vorbit, te asteptam macar din cand in cand pe la o intalnire de-a noastra sa mai vedem ce mai faci tu si masina :twoup:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@XSD: Tot ce mai tin minte e ca eram lipit de portiera, deci era curba sanatoasa :))

@Emiliannec: Am fost, am vazut, mi-a placut, mai vin :)

 

update: Added tacho rings :twoup: sa fie mai nice

 

 

post-33142-1278858670_thumb.jpg post-33142-1278858643_thumb.jpg post-33142-1278858654_thumb.jpg

Edited by Bunica
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.