Jump to content

flansa cardan


tiger1

Recommended Posts

salut am si eu o intrebare.. cand merg cu a 2-a la relanti si o calc o las ,o calc o las se aude o bataie. si cand dau cu spatele si calc ambreiajul brusc se aude aceeasi bataie. m-am uitat la flansa si pare ok(adica nu este crapata sau altceva). poate sa fie de la altceva? oricum bataia se aude de undeva de la jumatate. mentionez ca masina are 192 de mii si nu am schimbat niciodata flansa 316 1.9 105cp ms
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salut am si eu o intrebare.. cand merg cu a 2-a la relanti si o calc o las ,o calc o las se aude o bataie. si cand dau cu spatele si calc ambreiajul brusc se aude aceeasi bataie. m-am uitat la flansa si pare ok(adica nu este crapata sau altceva). poate sa fie de la altceva? oricum bataia se aude de undeva de la jumatate. mentionez ca masina are 192 de mii si nu am schimbat niciodata flansa 316 1.9 105cp ms

Si la mine face exact la fel. Am ridicat la service masina pe elevator si au zis oamenii ca flansa nu are joc. Alte pareri?

 

Merci.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru pareri. Nu simt nimic ciudat cand dau drumu la ambreiaj sau cand plec de pe loc, doar ca la manevre unde apas si las ambreiaju se aud acele zgomote, daca e liniste afara si am geamu deschis. Daca e joc la diferential e ceva problema mare? Cum se poate verifica daca am joc?
Link to comment
Share on other sites

Verificati bucsele de la diferential. La mine de la una din ele se aude asa, mecanicul a impins diferentialul in sus cu o ranga si se loveste de podeaua masinii putin. De acolo vine bubuitura cand dau drumul la ambreiaj in marsarier. Altul a mai zis ca e joc la dif si degeaba schimb bucsa ca nu rezolv cauza, ci doar efectul. Acum nu stiu ce sa zic.
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma topicul asta a fost deschis de cineva care n-a mai postat nimic dar in schimb multumesc altii pt pareri , asistam la probleme similare ale altor useri care ne povestesc cum au fost ei la mecanic etc etc... NU MAI INTELEG NIMIC ! Cine are probleme aici si cu ce ?

 

 

Frate !

E de la motorina care curge din cutia de viteze care se scurge pe termostat si nu mai lasa turbo sa intre la peste 3000 de ture.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma topicul asta a fost deschis de cineva care n-a mai postat nimic dar in schimb multumesc altii pt pareri , asistam la probleme similare ale altor useri care ne povestesc cum au fost ei la mecanic etc etc... NU MAI INTELEG NIMIC ! Cine are probleme aici si cu ce ?

 

E de la sonda lambda frate care bate in senzorul de temperatura !!!

Si eu am patit la fel !

Pai am multumit pentru pareri pentru ca si eu aveam o problema identica. Ce ma intereseaza pe mine ca cel care a deschis topicul nu a mai scris de ceva timp? Daca deschideam alt topic pe aceeasi tema imi sareau 10 useri in cap sa folosesc functia search. Daca nu intelegi nimic poate ca e de altundeva problema, nu de la sonda lambda, poate mai de sus.

 

PS:Era mai de folos sa spui daca influenteaza in rau acel joc in grup, nu ca ar fii indicat sa nu fie. Ar fii indicat sa imi cumpar un Mercedes SLR, dar nu e nimic rau daca ma multumesc cu o alta marca mult mai ieftina.

 

Eu unul imi cer scuze ca te-am deranjat cu problemele mele si iti multumesc pentru ajutorul acordat pana acum. Probabil tu duci masina la vraci ca sa iti dai seama ce probleme are.

 

 

Bafta!

Edited by mircea_novac
Link to comment
Share on other sites

cu masina pornita pe rampa,roaga pe cineva sa stea sub ea(in siguranta) si bagi 1,2.

 

tii frana de mana trasa si nu dai drumul la tot ambreiajul,doar cat sa auda/vada provenienta zgomotului.

 

in marsarier la fel.

Eu am fost azi cu ea la service, am ridicat-o pe rampa, si am facut cum zici tu, dar nu scotea nici un zgomot suspect, in schimb am descoperit de unde vine huruitul din mers. Am accelerat-o sus pe rampa pana in jur de 100 km/h si apoi am scos-o la liber si pe decelerare scotea un zgomot foarte ciudat, cam ca un suierat si venea din grup. Baietii de acolo au spus ca trebuie desfacut ca sa isi dea seama exact ce are. Intrebarea mea este daca se poate repara grupul sau e bine sa iau altul SH? Daca iau unul SH, vine cu tot cu diferential? Intreb asta deoarece nu ma pricep la raportul acela de la diferential; eu am un E46 318(143 CP) din 2003, ce raport am oare?

 

Tiger1, la mine au tot tras pe acolo de ax, unde intra in grup si la cutie si au zis ca nu e joc. Se poate sa vina zgomotul de la ceva bucse. Oricum saptamana viitoare merg cu masina la BMW Timisoara si sper sa aflu acolo ce problema e. Daca nu rezolvi pana atunci, o sa iti zic ce mi-au comunicat cei de acolo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.