Jump to content

Check engine 318i e46 aprins doar la turatii mari


Recommended Posts

Salut

Am o problema la masina si nu ii dau de capat. Cand merg cativa km cu motorul turat peste 4000 de turatii se aprinde in bord martorul de check engine. Dupa ce opresc motorul si il repornesc iar, dispare martorul din bord. La tester apar erorile P304 si P300. Care ar putea fi cauza acestor erori?

Link to comment
Share on other sites

In primul rand cum aratau bujiile vechi? Era vreo diferenta intre bujia din cilindrul 3 si celelate? Care e frecventa aparitiei codurilor de eroare? E important de stiut asta pentru a stabili daca problema e doar la cilindrul 3 sau la toti cilindrii.

 

Daca excludem posibile probleme la injectoare si la aprindere alte cauze ale rateurilor pot fi:

 

1. Un amestec prea sarac care poate avea o multime de cauze. O diagnoza serioasa ar trebui sa determine cauza amestecului prea sarac daca e cazul. Iti poti da seama daca amestecul este sarac sau bogat dupa valorile adaptarilor. In cazul asta, daca nu sunt probleme cu injectoarele, toti cilindrii ar trebui sa fie afectati aproximativ la fel.

 

2. Pierderi de compresie - masoara compresia in cilindri.

Edited by mihais
Link to comment
Share on other sites

Pompa de benzina poate cauza asta?

Compresia cum se masoara? Daca ar fi de la compresie nu ar trebui sa fie aprins tot timpul becul de check engine?

 

Ultimul test l-am facut la Banat Car. Am sa-l scanez maine. Ei au zis sa schimb valva pcv+furtunul, fisa de la pistonul 4 si bujia. Am schimbat doar valva si furtunul. Nu am schimbat fisa deoarece am pus pe masina alte fise si bobina, masina comportandu-se la fel.

Edited by delfinu
Link to comment
Share on other sites

In primul rand acum imi dau seama ca am scris din greseala despre cilindrul 3 in loc de 4 in postul anterior.

 

Pompa de benzina poate intra in categoria "amestec prea sarac" din postul meu anterior. Cauze ale amestecului sarac pot fi: pompa de benzina, regulatorul de presiune, injectoare infundate, scurgeri de vacuum, debitmetru de aer defect, sonda lambda defecta, valva PCV si altele. Nu are rost acum sa te gandesti direct la pompa, mai pot fi multe pana acolo, de aceea am zis ca ar trebui o diagnoza serioasa, dar asta doar in cazul in care adaptarile arata un amestec prea sarac. Cei de la service ar trebui sa iti poata spune macar atata lucru.

 

Compresia se poate masura tot la service, e nevoie de scule speciale.

 

Trebuie stabilit foarte clar daca e o problema doar la cilindrul 4 sau sunt toti cilindrii afectati pentru ca ai si codul P300.

Link to comment
Share on other sites

Salut

Am o problema la masina si nu ii dau de capat. Cand merg cativa km cu motorul turat peste 4000 de turatii se aprinde in bord martorul de check engine. Dupa ce opresc motorul si il repornesc iar, dispare martorul din bord. La tester apar erorile P304 si P300. Care ar putea fi cauza acestor erori?

 

crankshaft sensor

Link to comment
Share on other sites

crankshaft sensor nu ar trebui sa apara pe tester?

 

am testat si pompa de benzina si in loc de 3 are 2.8 - 2.7 presiunea

 

Ai rateuri cumva atat la rece cat si la cald?

 

O presiune de 2.8 Bar se incadreaza in limitele admise. 2.7 nu se mai incadreaza.

 

Din raportul de diagnoza se pare ca rateurile afecteaza mai degraba intreg motorul decat doar cilindrul 4, deci cauza ar trebui sa fie una generala si nu legata strict de acest cilindru.

 

@DanS: din raportul de diagnoza se pare ca rateurile apar la cald.

Link to comment
Share on other sites

da la cald si doar dupa ce parcurg cativa km cu motorul turat peste 4000 de turatii, in general viteza peste 140km/h

doar atunci apare eroare, nu a aparut niciodata in alte conditii

 

am inteles...

 

Ia-o incet:

 

bujii

fise

bobina

 

Apoi service:

 

Test compresie

verificaree etansari

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

da la cald si doar dupa ce parcurg cativa km cu motorul turat peste 4000 de turatii, in general viteza peste 140km/h

doar atunci apare eroare, nu a aparut niciodata in alte conditii

 

am inteles...

 

Ia-o incet:

 

bujii

fise

bobina

 

Apoi service:

 

Test compresie

verificaree etansari

 

bujii, fise, bobina, valva pcv, furtun valva am schimbat + curatat injectoare

la etansari ce anume sa verific?

Link to comment
Share on other sites

la etansari ce anume sa verific?

 

Verifici toata partea de admisie de la debitmetru inspre motor si toate furtunele da vacuum sa nu traga aer pe undeva, dar asa cum am mai scris: doar in cazul in care ai amestecul prea sarac.

 

@Bavaria: Pentru completarea informatiei am atasat un extras din TIS. Valorile sunt pentru motorul in cauza.

Fuel_Pressure.pdf

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.