Jump to content

Poveste Romaneasca - E90


Recommended Posts

Salut, dupa cum stie toata lumea de pe acest forum....tara noastra e plina de reprezentante BMW si de "mesteri" care mai de care mai priceputi la aceste masini.

 

Povestea mea e simpla....in urma cu ceva vreme am postat pe acest forum ca sa cer lamuriri in legatura cu o posibila defectiune ce a survenit in timpul coliziunii cu o cocoasa de asfalt. Simptomele au fost urmatoarele: volanul strambat cu cateva grade...si un trancanit deranjant in partea stanga fata pe drumuri denivelate. Am mers la diferiti mecanici care mi-au zis cum ca ar fi ori flansa de la amortizor ori bieletele antiruliu. Dar sa le luam pe rand:

1. Am schimbat bieletele antiruliu....am facut test cu masina sa vad daca a disparut zgomotul....si minune...NU A DISPARUT.

2. Am fost la reprezentatna BMW(Trado motors) si am facut o constatare mecanica(180 RON) in urma careia a rezultat ca zgomotul e de la bucsele de la bratul superior stanga fata. Am schimbat si aceste bucse la ambele brate superioare fata si azi dupa 3 ore de asteptare in service mi-am luat masina....si ce sa vad....aceleasi simptome:))) . Dupa 2-3 rugaciuni am revenit la service. Mecanicii au facut vreo 10 ture cu masina prin curte...au hatzait-o si-au cerut pareri unul la altul si la urma m-au chemat sa-mi arate ca amortizorul stanga fata ....mai exact pistonul care intra in cilindru(adica partea mai subtire a amortizorului) prezinta joc lateral...sau "cobaltzaie" pe moldoveneste:).

 

REZULTATUL?: vreo 8 milioane cheltuite in total pe constatari si piese.....si 0 remedieri!

 

Are cineva vreo sugestie de un service unde sa primesc un diagnostic, corect si care sa nu coste cat masina?

Poate sa-mi spuna cineva daca mecanici de la punctul 2. sunt cat de cat aproape de adevar?nu de alta dar n-as vrea sa dau 20 de milioane sa schimb 2 amortizoare care n-au nimik!

 

Astept opinii!

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Stiu din proprie experienta ca e greu de depistat astfel de probleme batai si jocuri daca nu sunt evidente.

 

"Meseriasilor" le e simplu, le iau prin eliminare, doar nu dau ei banii. O alta problema e ca nici de pe forum nu te poate ajuta nimeni, daca nu vezi nu poti stii precis ce are masina, e ca si cum te-as consulta prin telefon sa vad ce ai la ficat.

 

Eu am patit ceva in genul la un Mercedes. La volan se auzea o pocnitura mica si opunea rezistenta cand viram stanga uneori. Am suspectat caseta de directie si amortizoarele de fapt acele flanse superioare dar nu am schimbat nimic. Intr-o zi cand am verificat nivelul la lichidul de la servo asa la plezneala era sub minim, am cumparat 2 litri ulei, cu 1l am spalat instalatia si apoi am completat pana la semn surpriza nu se mai aude nimic. De la 1000 de euro cat era caseta am ajuns sa cheltui 50 de ron pe lichid, manopera am facut-o eu.

 

Trebuie verificat atent amortizorul daca are practic joc intre carcasa si ax se poate demonta si verifica daca bate. Dar ma gandesc ca tre sa aiba si urme de ulei pe el daca a fost deterioret.

 

Cum a zis si 4ucom vezi si bascula cum se prezinta.

 

Sper sa gasesti meseriasul care sa iti rezolve problema.

 

Stiu din proprie experienta ca e greu de depistat astfel de probleme batai si jocuri daca nu sunt evidente.

 

"Meseriasilor" le e simplu, le iau prin eliminare, doar nu dau ei banii. O alta problema e ca nici de pe forum nu te poate ajuta nimeni, daca nu vezi nu poti stii precis ce are masina, e ca si cum te-as consulta prin telefon sa vad ce ai la ficat.

 

Eu am patit ceva in genul la un Mercedes. La volan se auzea o pocnitura mica si opunea rezistenta cand viram stanga uneori. Am suspectat caseta de directie si amortizoarele de fapt acele flanse superioare dar nu am schimbat nimic. Intr-o zi cand am verificat nivelul la lichidul de la servo asa la plezneala era sub minim, am cumparat 2 litri ulei, cu 1l am spalat instalatia si apoi am completat pana la semn surpriza nu se mai aude nimic. De la 1000 de euro cat era caseta am ajuns sa cheltui 50 de ron pe lichid, manopera am facut-o eu.

 

Trebuie verificat atent amortizorul daca are practic joc intre carcasa si ax se poate demonta si verifica daca bate. Dar ma gandesc ca tre sa aiba si urme de ulei pe el daca a fost deterioret.

 

Sper sa gasesti meseriasul care sa iti rezolve problema.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.