Jump to content

Pomii de pe marginea shoselelor


maxx1nsane

Recommended Posts

Acum 2 ani ama vut un accident deosebit de grav in capitala pe kiseleff in plina zi, la ora de varf, aveam si viteza, dar a fost o circumstanta urata rau. In fine 4 masini angrenate in accident, din care a mea si un seria 3 am ajuns proprtiti in 2 copaci, unu dupa altu. Eu am fost singurul cu urmari deosebit de grave, am crezut ca o sa mor acolo. Impactul a fost violent cu copacul (nu ma intrebati viteza) si masina s-a facut praf. Am ramas cu fracturi multiple si acum am fiare in mine si suruburi, tendoane sectionate samd...Intr-un fel daca nu era pom acolo ajungeam pe contra sens si iesea prapad acolo, asa ca intr-un fel, chiar daca am avut parte de un impact dur, care a dus pana la urma la ranirea mea, ma bucur acum ca nu am intrat pe contra-sens,Domane fereste sa mai omor pe cineva sau sa accidentez f grav pe altii.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lasati ma pomii in pace ma lol si mai bine feritiva de ce e pe sosea intai si apoi de pomi lol:

Pe sosea : carute , tractoare , biciclisti , pietoni si alte nazdravanii  :)

Si abia apoi sa ne luam de pomi lol

89366[/snapback]

Nu uita gropile....unde acolo sunt banii dvs. :) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ani ama vut un accident deosebit de grav in capitala pe kiseleff in plina zi, la ora de varf, aveam si viteza, dar a fost o circumstanta urata rau. In fine 4 masini angrenate in accident, din care a mea si un seria 3 am ajuns proprtiti in 2 copaci, unu dupa altu. Eu am fost singurul cu urmari deosebit de grave, am crezut ca o sa mor acolo. Impactul a fost violent cu copacul (nu ma intrebati viteza) si masina s-a facut praf. Am ramas cu fracturi multiple si acum am fiare in mine si suruburi, tendoane sectionate samd...Intr-un fel daca nu era pom acolo ajungeam pe contra sens si iesea prapad acolo, asa ca intr-un fel, chiar daca am avut parte de un impact dur, care a dus pana la urma la ranirea mea, ma bucur acum ca nu am intrat pe contra-sens,Domane fereste sa mai omor pe cineva sau sa accidentez f grav pe altii.

89385[/snapback]

 

Urat de tot. Ne pare rau sa auzim asta.

 

 

Apropo, cati ani aveai atunci si cata experienta de sofer?

Link to comment
Share on other sites

In State, daca rupi un pom in accident, e aproximativ la fel de grav ca si cum ai lovi un om. Platesti de te spargi pentru un pom.

89283[/snapback]

ce urat sa platesti pt un pom,si la faza cu passat-ul auzi sa te duci sa iei constatare ca nu a patit pomul nimik,bataie de joc, si ma gandesc in state daca faci un accident pt ce te acuza -ca ti s-a dus masina de fund sau ca le-ai lovit copacul,cu alte cuvinte nu-i intereseaza ce s-a intamplat cu tine si masina ta pomul sa fie bine :blink:

Link to comment
Share on other sites

uite ca nu numai in romania se pot intampla chestii aiurea...

....dar....in vremurile noastre se cam bate joc de natura, shi poate prin chestia asta vor sa descurajeze indiferentza unora vis-a-vis de natura.....puii mei.....

Link to comment
Share on other sites

Scuar-urile de tramvai nu ma deranjeaza la capitolu siguranta intrucat nu am avut de aface cu asa ceva, dar ma streseaza ca toate liniile de tramvai si evident si refugiile congestioneaza traficul intr-un hal fara de hal. Oare ce ar inseamna sa se scoata toate liniile sau majoritatea si sa se lase doar cateva linii importante, si sa se inlocuiasca cu masini ratb normale. Ca in Roma de exemplu. Nu prea vedeai tramvai in Roma doar pe cateva linii. In rest traficu ar fi fluidizat, ganditi-va cu desfiintarea liniilor de tramvai. Un extra de 2 benzi pe putin s-ar obtine.
Link to comment
Share on other sites

Scuar-urile de tramvai nu ma deranjeaza la capitolu siguranta intrucat nu am avut de aface cu asa ceva, dar ma streseaza ca toate liniile de tramvai si evident si refugiile congestioneaza traficul intr-un hal fara de hal. Oare ce ar inseamna sa se scoata toate liniile sau majoritatea si sa se lase doar cateva linii importante, si sa se inlocuiasca cu masini ratb normale. Ca in Roma de exemplu. Nu prea vedeai tramvai in Roma doar pe cateva linii. In rest traficu ar fi fluidizat, ganditi-va cu desfiintarea liniilor de tramvai. Un extra de 2 benzi pe putin s-ar obtine.

89915[/snapback]

De exemplu Piatza Victoriei - Dristor, ce trebuie tramvai acolo doar este linie de metrou. :blink:

Link to comment
Share on other sites

de ex azi ... fetesti - drajna - s'a pornit o furtuna puternica de faceam cu pejo-ul ( bmwul e in service ) .. de faceam cu pejoul ca si cum as fi mers cu barca pe apa.... si din acei copaci .. imi sareau in masina crengi,crengute..... samd.... si m'am intors.... ca deja incepusera sa se rupa crengi din copaci..... si asa plec maine la buc..
Link to comment
Share on other sites

bine ca au fost crengi si nu copaci.nu am dat in scuar nu am avut de a face cu el .insa ma der in trafic .mai ales cand sunt becurile arse.si plasticul ala chior.sincer le as demola nu stiu sau le as face super vizibile.sunt mici capcane.

90397[/snapback]

De acord. Dar asta e Romania... :) :) :) din pacate. Un bec functional, 2 arse si parca se face ca acolo unde nu e lumina sa fie si pericole, cratere sau mai stiu eu ce. Semnalizare este o gluma si o jignire la esenta cuvantului in tara asta. Semnalizarea zonelor in lucru in oras si chiar in afara, semnalizarea gropilor (vaaai nici nu vreu sa mai incep, de cate ori nu am vazut cratere sau guri de canal "semnalizate" cu crengi de copac sau sticle de plastic)...... :D :D :bounce: Cand ma gandesc la astea si la ce civilizatie e in vest ma apuca gandu ala al emigrarii... :blink:

Link to comment
Share on other sites

in restul capitalelor eutopene, s-a renuntzat la tramvaie, dar in romania este invers.....in restul tzarilor europene o mashina in 4 ushi e considerata limuzina, shi este mai scumpa de cat un coupe...in romania...invers...

....romania, enjoy it!

Mi-am amintit un banc...

Iata cum suna o reclama la o agentzie de turism din germania:

- Visit Romania, your car is already there!

Edited by maxx1nsane
Link to comment
Share on other sites

iar mi-am adus aminte de un drum facut pana la cluj, drum facut noaptea.

Nu mi-a venit sa cred cum erau amplasate nishte scuar-uri pe mijlocul drumului, absolut nesemnalizate. sa fi intrat atunci intr-o depashire.....vai de capu meu....

Link to comment
Share on other sites

.....in restul tzarilor europene o mashina in 4 ushi e considerata limuzina, shi este mai scumpa de cat un coupe...in romania...invers...

90443[/snapback]

 

:blink:

La ce masini ai vazut tu treaba asta si in ce tari europene?

Link to comment
Share on other sites

:blink:

La ce masini ai vazut tu treaba asta si in ce tari europene?

90575[/snapback]

Sunt de acord aici. Majoritatea coupeurilor sunt mai scumpe decat variantele lor sedan. Seria 6 este mai scump decat seria 5 mai peste tot in lume. E vorba aici dupa parerea mea de strategie de marketing. Clientela caruia i se adreseaza un coupe este diferita decat cea a unui sedan.

Link to comment
Share on other sites

cred ca voi includeti in categoria 'coupe' masinile in 3 usi. mare greseala intalnita doar la noi.

un coupe se adreseaza cuiva care in majoritatea cazurilor are suficienti bani si pentru o masina practica, spatioasa.

Link to comment
Share on other sites

cred ca voi includeti in categoria 'coupe' masinile in 3 usi. mare greseala intalnita doar la noi.

un coupe se adreseaza cuiva care in majoritatea cazurilor are suficienti bani si pentru o masina practica, spatioasa.

90749[/snapback]

Dar in cate usi crezi tu ca se numeste coupe? Nu-mi spune CLS este coupe...

Link to comment
Share on other sites

Comparatia intre seria 5 si seria 6 nu cred ca e potrivita. Desi sunt aceeasi platforma sunt masini complet diferite. Seria 6 nu e coupe-ul de la seria 5 cu siguranta.

90744[/snapback]

De ce consideri ca nu e potrivita comparatia? Doar ca nu exista la seria 5 un coupe si la seria 6 un sedan? :blink: Ca la seria 3 (coupe si sedan)?

Eu chiar cred ca seria 6 este coupeul seriei 5 chiar daca este complet diferita la design. In rest nu vad cum consideri ca sunt complet diferite, in afara de estetica bineinteles si de faptul ca una are 2 usi mai putin decat cealalta. Sasiul banuiesc ca e acelasi.

Link to comment
Share on other sites

De ce consideri ca nu e potrivita comparatia? Doar ca nu exista la seria 5 un coupe si la seria 6 un sedan?  :blink: Ca la seria 3 (coupe si sedan)?

Eu chiar cred ca seria 6 este coupeul seriei 5 chiar daca este complet diferita la design. In rest nu vad cum consideri ca sunt complet diferite, in afara de estetica bineinteles si de faptul ca una are 2 usi mai putin decat cealalta. Sasiul banuiesc ca e acelasi.

90787[/snapback]

 

Nu e acelasi. E60 vs. E63. Au plecat din acelasi loc. Nu prea au legatura. Si nu, seria 5 nu are coupe. Si seria 6 nu are sedan. De aia le-au separat designul asa de mult. Ce seamana intre cele doua? Bordul? Nici ala, ca la 6 e inclinat spre sofer si partea centrala e triunghiulara... Nu seamana nimic, sasiurile sunt diferite.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.