Jump to content

motor refacut


the_rifle

Recommended Posts

Am o intrebare...

Un motor la care se schimba garnitura de chiulasa se numeste "motor desfacut" ? Am inteles ca un motor desfacut nu mai trage la fel de bine...

Si-a refacut cineva motorul ? Cum trage dupa ce e refacut ? Repet, am inteles ca un motor refacut nu prea mai are viata in el...

 

 

 

De la garnitura de chiulasa ma gandesc ca poate pierde si compresie... Ma insel ?

 

Cam cat costa manopera pt schimbarea garniturii ? Dar planarea chiulasei ? Daca fac treaba asta obligatoriu trebuie sa" cam " refac motorul ? Cu distributie, cu toate garniturile schimbate cu segmenti etc etc ?

 

Aceasta operatiune necesita scoaterea motorului de pe masina ?

 

Merci

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

In opinia unora si daca dai jos capacul de la chiulasa e considerat motor desfacut. Eu zic ca atunci e desfacut cand motorul e pe bancul de lucru cu pistoanele si arborele cotit demontat.

Daca refaci planul la chiulasa trebuie sa cumperi garnitura de chiulasa mai groasa.

Link to comment
Share on other sites

In opinia unora si daca dai jos capacul de la chiulasa e considerat motor desfacut. Eu zic ca atunci e desfacut cand motorul e pe bancul de lucru cu pistoanele si arborele cotit demontat.

 

 

... pai cam asa ma gandesc si eu dar ca si tine am auzit si opiniile altora...

Cred ca toata jmecheria sta in segmenti nu in garnitura de chiulasa...Acolo cred ca e arta de a face un motor ca de fabrica...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

... pai cam asa ma gandesc si eu dar ca si tine am auzit si opiniile altora...

Daca te iei numai dupa opinia altora ar trebui sa arunci motorul si sa-ti iei altul nou doar pt o garnitura de _chiulasa_.

Schimb-o daca e nevoie si nu te gandi la ce se spune despre "motor desfacut", pt ca daca astia de la bmw credeau si ei asta,nu mai faceau piese de schimb.

Link to comment
Share on other sites

te intereseaza notiunea in sine sau sa ai aceeasi putere dupa "desfacere","facere".

 

"facere" parca suna biblic ,asa :)

 

 

Mai , mi-e-mi arunca ulei pe la garnitura respectiva si am si garnitura cumparata mai demult asa ca ma gandesc s-o schimb... Daca dupa ce o schimb ar trage cu 20 de cai in minus parca as lasa-o asa... De aceea intrebam...

 

Eu i-am luat compresia si parea cam varza dar de tras trage FOARTE bine... Deci imi pare ceva suspect...

Pe segmenti nu cred ca are probleme deci ar putea fi supape arse sau garnitura asta dusa. Dar ... daca era garnitura asta arsa ar fi trebuit sa am ori apa in ulei ori ulei in apa si n-am...

Nu stiu ce sa zic in concluzie...

Sa ma apuc sa desfac motorul aiurea iar ar fi o treaba proasta...

 

 

 

Un motor recondiţionat poate trage la fel de bine ca unul nou dacă s-au folosit piese noi şi de calitate şi manopera a fost făcută de un mecanic priceput.

 

 

In principiu tu ai dreptate dar faptic s-ar putea sa te inseli. Daca refaceam motorul in germania era una dar daca mi-l face "un mecanic priceput" ma cam indoiesc ...

Pana una alta ma o sa schimb garnitura respectiva iar cu refacututl motorului mai astept momentan... Daca motorul inca merge parca nu m-as baga in el...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

eu am refacut motor la e46 diesel 150cp.

Mi s-a topit un piston si mi-a deformat cilindrul.

Am desfacut motorul piesa cu piesa.

Am avut nevoie de mult timp! Ma rog,nu l-am desfacut eu,ci un mecanic priceput!

Am honui alezat si bucsat blocul motor la 2 dintre cilindri!

Am cumparat piston si segmenti! Toate simeringurile si garniturile din motor!La chiulasa sau la arbore nu am umblat,nu a fost necesar! Dupa o verificare vizibila a mecanicului!

Rezultatul a fost unul pe masura asteptarii.. daca piesele pe care le folosesti sun bune,iar mecanicul care se ocupa de motor este unul priceput atunci iese foarte bine!

Link to comment
Share on other sites

eu am refacut motor la e46 diesel 150cp.

Mi s-a topit un piston si mi-a deformat cilindrul.

Am desfacut motorul piesa cu piesa.

Am avut nevoie de mult timp! Ma rog,nu l-am desfacut eu,ci un mecanic priceput!

Am honui alezat si bucsat blocul motor la 2 dintre cilindri!

Am cumparat piston si segmenti! Toate simeringurile si garniturile din motor!La chiulasa sau la arbore nu am umblat,nu a fost necesar! Dupa o verificare vizibila a mecanicului!

Rezultatul a fost unul pe masura asteptarii.. daca piesele pe care le folosesti sun bune,iar mecanicul care se ocupa de motor este unul priceput atunci iese foarte bine!

stiam ca se bucseaza toti cilindri indiferent de stare,dar ma rog,daca-ti merge inseamna ca se pot bucsa si partial...

Link to comment
Share on other sites

eu am refacut motor la e46 diesel 150cp.

Mi s-a topit un piston si mi-a deformat cilindrul.

Am desfacut motorul piesa cu piesa.

Am avut nevoie de mult timp! Ma rog,nu l-am desfacut eu,ci un mecanic priceput!

Am honui alezat si bucsat blocul motor la 2 dintre cilindri!

Am cumparat piston si segmenti! Toate simeringurile si garniturile din motor!La chiulasa sau la arbore nu am umblat,nu a fost necesar! Dupa o verificare vizibila a mecanicului!

Rezultatul a fost unul pe masura asteptarii.. daca piesele pe care le folosesti sun bune,iar mecanicul care se ocupa de motor este unul priceput atunci iese foarte bine!

stiam ca se bucseaza toti cilindri indiferent de stare,dar ma rog,daca-ti merge inseamna ca se pot bucsa si partial...

si eu la fel stiam,ca toti,dar cand m-am dus la atelier,meseriasul a zis ca nu-i nevoie decat de bucsarea a 2 dintre cilindri!

1 care era deformat din cauza pistonului topit iar altul care prezenta usoare semne de uzura!

 

eu am refacut motor la e46 diesel 150cp.

Mi s-a topit un piston si mi-a deformat cilindrul.

Am desfacut motorul piesa cu piesa.

Am avut nevoie de mult timp! Ma rog,nu l-am desfacut eu,ci un mecanic priceput!

Am honui alezat si bucsat blocul motor la 2 dintre cilindri!

Am cumparat piston si segmenti! Toate simeringurile si garniturile din motor!La chiulasa sau la arbore nu am umblat,nu a fost necesar! Dupa o verificare vizibila a mecanicului!

Rezultatul a fost unul pe masura asteptarii.. daca piesele pe care le folosesti sun bune,iar mecanicul care se ocupa de motor este unul priceput atunci iese foarte bine!

stiam ca se bucseaza toti cilindri indiferent de stare,dar ma rog,daca-ti merge inseamna ca se pot bucsa si partial...

si eu la fel stiam,ca toti,dar cand m-am dus la atelier,meseriasul a zis ca nu-i nevoie decat de bucsarea a 2 dintre cilindri!

1 care era deformat din cauza pistonului topit iar altul care prezenta usoare semne de uzura!

Deci dupa mine,dupa ce faci operatiunile astea,si cumperi piese originale,eu zic ca ai un motor nou,in rodaj! Nu iese ca ala de iese pe poarta fabricii de la nemtii,dar e un motor nou!

Link to comment
Share on other sites

Man dupa ce am refacut motorul de la 0 la 318tds in prima zi nu vroia sa urce mai mult de 2500-3000ture in treapta a 5a... Am mers vreo 450km si dupa vreo 2-3zile pana s-au asezat piesele la locul lor nu prea tragea...apoi si-a revenit si trage bine in toate treptele! Daca faci segmentare si schimbi garnitura de chiulasa si verifici etanseitatea supapelor atunci motorul va avea compresie ft buna si va trage poate mai bine decat inainte sa desfaci motorul!

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

In opinia unora si daca dai jos capacul de la chiulasa e considerat motor desfacut. Eu zic ca atunci e desfacut cand motorul e pe bancul de lucru cu pistoanele si arborele cotit demontat.

Daca refaci planul la chiulasa trebuie sa cumperi garnitura de chiulasa mai groasa.

 

garnitura mai groasa este pentru a nu se micsora camera de ardere?

Link to comment
Share on other sites

In opinia unora si daca dai jos capacul de la chiulasa e considerat motor desfacut. Eu zic ca atunci e desfacut cand motorul e pe bancul de lucru cu pistoanele si arborele cotit demontat.

Daca refaci planul la chiulasa trebuie sa cumperi garnitura de chiulasa mai groasa.

 

cine ti-a zis ca trebuie garnitura mai groasa? ai idee cat se ia din chiulasa la planare?

Link to comment
Share on other sites

Man dupa ce am refacut motorul de la 0 la 318tds in prima zi nu vroia sa urce mai mult de 2500-3000ture in treapta a 5a... Am mers vreo 450km si dupa vreo 2-3zile pana s-au asezat piesele la locul lor nu prea tragea...apoi si-a revenit si trage bine in toate treptele! Daca faci segmentare si schimbi garnitura de chiulasa si verifici etanseitatea supapelor atunci motorul va avea compresie ft buna si va trage poate mai bine decat inainte sa desfaci motorul!

Bafta!

Mie mi-a mers bine din prima.. impecabil tragea in toate vitezele si se auzea foarte bine! Ca nou!

Depinde mult si de mecanic,daca este priceput!

 

crbl cum adica de la zero? poti descrie?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca toata jmecheria sta in segmenti nu in garnitura de chiulasa...Acolo cred ca e arta de a face un motor ca de fabrica...

 

Toata jmecheria sta in "linia" motorului cum spune nenea mircea care repara dacioare.adica arbore+biele+cuzineti sa fie toate echilibrate si in limite cu tolerantele.chiulasa are deasemenea un rol foarte important pentru randamentul si puterea motorului.insa a schimba o garnitura de _chiulasa_ nu este mare inginerie si nu inseamna ca "ai umblat" la motor.este pur si simplu o garnitura...singurul dichis este "punerea la punct" a distributiei

Link to comment
Share on other sites

In opinia unora si daca dai jos capacul de la chiulasa e considerat motor desfacut. Eu zic ca atunci e desfacut cand motorul e pe bancul de lucru cu pistoanele si arborele cotit demontat.

Daca refaci planul la chiulasa trebuie sa cumperi garnitura de chiulasa mai groasa.

 

cine ti-a zis ca trebuie garnitura mai groasa? ai idee cat se ia din chiulasa la planare?

 

cat se ia mestere?

daca e umflata rau ? si mai e si la a 2-a planare. se poate ajunge usor la dublul grosimii garniturii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.