Jump to content

problema circuit racire


Recommended Posts

salut,am un urs cu motor m20 de 2300.merge k dar problema este ca imi scade drastic nivelul apei din vasul de expansiune.in fiecare zi trebuie sa completez cam 0,5-1 l dc merg ceva km in ziua respectiva,altadata trebuie sa-i pun si 2l dc fac un drum pe undeva afara din oras.am verificat tot circuitul si nu are nici o scurgere,nu se vede niciunde umed sau balta sub ea.in vasul de expansiune nu imi baga ulei,nu am probleme nici cu caldura si nu imi facenici bulbuci cand completez cu motorul pornit(astea am auzit eu cum ca ar fi semne ca se pierde pe la _chiulasa_)stie cineva care ar putea fi cauza?i s-a mai intamplat cuiva vreo chestie dinasta?dc stiti cumva varog sa-mi spuneti si mie ca deja ma dispera sa desdchid capota de fiecare data cand plec cu el undeva ca sa completez cu apa.
Link to comment
Share on other sites

salut,am un urs cu motor m20 de 2300.merge k dar problema este ca imi scade drastic nivelul apei din vasul de expansiune.in fiecare zi trebuie sa completez cam 0,5-1 l  dc merg ceva km in ziua respectiva,altadata trebuie sa-i pun si 2l dc fac un drum pe undeva afara din oras.am verificat tot circuitul si nu are nici o scurgere,nu se vede niciunde umed sau balta sub ea.in vasul de expansiune nu imi baga ulei,nu am probleme nici cu caldura si nu imi facenici bulbuci cand completez cu motorul pornit(astea am auzit eu cum ca ar fi semne ca se pierde pe la _chiulasa_)stie cineva care ar putea fi cauza?i s-a mai intamplat cuiva vreo chestie dinasta?dc stiti cumva varog sa-mi spuneti si mie ca deja ma dispera sa desdchid capota de fiecare data cand plec cu el undeva ca sa completez cu apa.

89554[/snapback]

 

Ai o fisura la radiator si pierde doar cand e cald si face presiune.Asta am patit eu.Era de la radiator si l.am schimbat dar in comert e o solutie pt asa ceva.Succes!

Link to comment
Share on other sites

hei lume nu face-ti prostii nu bagatzi prafuri din acelea gen stop leack este cea mai mare porcarie inventata vi se va infunda toate orificiile de racire ale motorului +calorifer si alte minunatzii nu bagatiimizeria aia in motor mai bine rezolvatzi problema

eu am cumparat o masina mai de mult care avusese asa ceva bagat in motor si am muncit 1 zi sa curatz motorul

Link to comment
Share on other sites

hei lume nu face-ti prostii nu bagatzi prafuri din acelea gen stop leack este cea mai mare porcarie inventata vi se va infunda toate orificiile de racire ale motorului +calorifer si alte minunatzii nu bagatiimizeria aia in motor mai bine rezolvatzi problema

eu am cumparat o masina mai de mult care avusese asa ceva bagat in motor si am muncit 1 zi sa curatz motorul

90578[/snapback]

 

Dar de vre-un detergent, ceva, sa curetzi circuitul de racire, shtitzi ceva?

Am avut probleme cu un furtun, am completat cu apa chioara, shi acum vreau sa ii bag din nou antigel, dar mai intai vreau sa curatz sistemul, ca e kam murdara apa...

Link to comment
Share on other sites

sistemul de racire a fost proiectul meu de diploma k sa curetzi motorul trebuie sa actzionezi cu un acid

adik otet :) este f bun goleste tot sitemul umple cu apa distilata si otet juma juma

porneste motorul lasa sa mearga cca 5 min si lasal peste noapte cu solutzia in el apoi goleste a 2 zi mai umpli odata cu apa distilata mai pornesti 1 data sa se clateasca motorul dai drumul la apa si apoi gata comletezi cu antigel si apa

atentzie si pe timpul verii folositzii antigel are proprietatzii de ungere iar punctul de fierebere al antigelyului diluat cu apa 50% este de 115grade c

bafta :blink:

Link to comment
Share on other sites

sistemul de racire a fost proiectul meu de diploma k sa curetzi motorul trebuie sa actzionezi cu un acid

adik otet :)  este f bun goleste tot sitemul umple cu apa distilata si otet juma juma

porneste motorul lasa sa mearga cca 5 min si lasal peste noapte cu solutzia in el apoi goleste a 2 zi mai umpli odata cu apa distilata mai pornesti 1 data sa se clateasca motorul dai drumul la apa si apoi gata comletezi cu antigel si apa

atentzie si pe timpul verii folositzii antigel are proprietatzii de ungere iar punctul de fierebere al antigelyului diluat cu apa 50% este de 115grade c

bafta :blink:

90581[/snapback]

 

Thanks! :) I'm on it.

Link to comment
Share on other sites

sistemul de racire a fost proiectul meu de diploma k sa curetzi motorul trebuie sa actzionezi cu un acid

...... :blink:

90581[/snapback]

Super proiectul....dar ideea e sa cureti f bine motorul dupa-aceea

Eu auzisem ca pt curatat motorul foloseai soda sau clor....:) cu aceleasi reguli de spalare de dupa si cu tinut peste noapte :) nu am incercat si nici nu recomand...otetul e mai domol ca aciditate...(folositi otet de mere :))

Link to comment
Share on other sites

sper ca nu faceti vreo smekerie...

de otet nu auzisem niciodata ca are proprietati de curatare.daca e chiar plauzibila treaba poate voi urma si eu proiectul asta???

Link to comment
Share on other sites

Ai o fisura la radiator si pierde doar cand e cald si face presiune

90303[/snapback]

 

aceeasi cauza o vad si eu,imposibil sa pierzi asa cantitati de lichid fara sa fie vreo scurgere pe undeva.

Link to comment
Share on other sites

Dar de vre-un detergent, ceva, sa curetzi circuitul de racire, shtitzi ceva?

Am avut probleme cu un furtun, am completat cu apa chioara, shi acum vreau sa ii bag din nou antigel, dar mai intai vreau sa curatz sistemul, ca e kam murdara apa...

90580[/snapback]

 

 

Eu zic sa pui antigel de buna calitate si atat.Curata daca vrei numai cu apa.Este posibil sa cureti radiatorul si cu o solutie acida,dar este destul de riscant.

Nu este exclus sa apara o gaura in radiator,la cel din masina sau la cel exterior.

 

Oricum ai proceda,succes :blink:

Link to comment
Share on other sites

am spus mai sus NU VA MAI DA-TI CU PAREREA DACA NU STITI :blink:

otetul este un acid dar nu f puternic de exemplu daca i-l bei se intampla ceva NU asa si cu masina

in fine eu am invatzat ceva pun o intrebare si astept citesc toate raspunsurile si alec ce cred eu de cuvintza

si inca ceva nu bagatzi numai antigel in motor este prea vascos si nu circula cum trebuie

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare...de ageamiu...daca fiecare proprietar al masinii si-a respectat masina si i-a pus numai antigel si apa distilata...atunci de la ce sa se infunde sistemul de racire?..de la leak-stop?

91291[/snapback]

 

Vrei-nu-vrei se formeaza rugina, se desprind diverse particule metalice, chiar din furtunele care s-au invechit (shi care au fost inlocuite).

 

La mine nu infundatul e problema, ci amalganul asta de murdarie. Am desfacut shi curatzat pompa auxiliara de incalzire, am schimbat furtune shi este tot am gasit murdarie. E imposibil sa nu fie murdarie in circuitul de racire al unui motor mai vechi.

 

De aceea, inainte de inlocuirea lichidului de racire, vrea sa curatz cat mai mult. Nu stiu cum e la alte BMW-uri, dar la E34 robinetzii de caldura sunt, de fapt, nishte valve electromagnetice. Astea cel putzin, trebuia sa aiba un lichid foarte curat care sa circule prin ele, ca se blocheaza una-doua.

 

Voi folosi ideea lui Sorin, pentru ca are sens folosirea unui acid slab.

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

K, ms pt explicatii...

Eu la ex masina mea autohtona o singura data i-am spalat instalatia de racire...cu jet puternic de apa...ce am scos din radiator...si acum ma infior...:)...eu recomand apa chioara in cantitate mare si cu presiune, bagata pe un furtun si sa curga pe celelalt...si sa invartiti usor pompa de apa...sa nu ramana ceva agatat pe acolo :)

Si sa scoateti toata apa de spalat din motor...ridicati auto pe cricuri...oricum nu trebuie sa mai ramana...ca apa aia nu e nici distilata, nici dedurificata...:)...vreti ca motorul vostru sa arate ca in reclama cu calgonul?

Da chiar...de ce nu bagati calgon? e special pt curatirea de calcar a...masinilor de spalat :blink:

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

am spus mai sus NU VA MAI DA-TI CU PAREREA DACA NU STITI :blink:

otetul este un acid dar nu f puternic de exemplu daca i-l bei se intampla ceva NU asa si cu masina

91130[/snapback]

 

 

Mai expertule,nu stiu de cand ai devenit metru etalon aici pe forum.

 

Aia este parerea mea,nu iti convine nu mai citi.Nu imi pierd timpul sa iti explic reactia intre acizi si metale.Poate nu ai auzit pana la varsta asta,exista si otet alimentar.

 

Una peste alta,citeste regulamentul sau incearca sa ai bun simt.Ce spui tu nu ma intereseaza ,cu parerea imi dau cand vreau si cat vreau,ca orice alt membru al forumului.

Cuvantul ageamiu sa il folosesti cu prietenii tai,nu cu necunoscuti.

Link to comment
Share on other sites

:blink:

eu nu am vrut sa supar pe nimeni,dar daca te-ai simtzit ofuscat din cauza mea treaba ta ,dar pur si simplu se baga prea multa lume in seama mai ales ageamii si sunt expert din moment ce sunt maistru electro-mecanic nu crezi ca sunt expert

inca odata nu vreau sa ma cert cu nimeni vreau numai sa ajut lumea care iubeste BMW si crede-ma am ajutat multe persoane asa cum sunt eu EXPERT :)

BAFTA SI PACE TUTUROR :)

Edited by SORIN TSO
Link to comment
Share on other sites

cum a spus si IULIAN 518I cu spalatul motorului cu jet de apa este foarte corect dar in anumite situatzii este indicat chiar sa se si clateasca motorul astfel dupa spalarea cu acizii

bafta :blink:

91389[/snapback]

M-am specializat in masini in cei 7 ani de auto-intretinere a autohtonei mele din 1976....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.