Jump to content

Am si eu o problema! Help me!


bobelu25

Recommended Posts

Scuze admin daca mai e vreun topic legat de problema mea, dar sincer nu am gasit nimic sa ma ajute.

Asa ,... am si eu o problema cu servodirectia. Am un e46 din 2002 , 150cp , cu cam de toate pe el. Am aduso recent si nu prea am avut timp sa ma duc cu ea la o testare la AB. Servo imi merge foarte greu :) fata de alte BMW-uri care le-am condus. Sa am servotronic??!?!?! Cum imi dau seama ? Lichid am. Si inca ceva se aude un zgomot ciudat cand dau de volan stanga/ dreapta :blink: . Sa fie pompa?!?! Are cineva servotronic de aici???!

 

Multumesc mult !! :)

 

 

BMW Rulezzzz

Link to comment
Share on other sites

Servotronicul face ca directia sa mearga mult mai usor. Mai degraba poate a umblat careva si a scos mufa care intra in caseta de directie.

 

Incepe printr-o verificare banala. Vezi daca ai ulei de servo destul.

Link to comment
Share on other sites

Servotronicul face ca directia sa mearga mult mai usor. Mai degraba poate a umblat careva si a scos mufa care intra in caseta de directie.

 

Incepe printr-o verificare banala. Vezi daca ai ulei de servo destul.

89651[/snapback]

 

 

Am ulei de servo destul. Deci imi merge greu ( dar am stabilitate beton ). Ce sa fie oare? Zici ca daca as avea servotronic ar merge usor? Hmm!!!

Link to comment
Share on other sites

Scuze admin daca mai e vreun topic legat de problema mea, dar sincer nu am gasit nimic sa ma ajute.

Asa ,... am si eu o problema cu servodirectia. Am un e46 din 2002 , 150cp , cu cam de toate pe el. Am aduso recent si nu prea am avut timp sa ma duc cu ea la o testare la AB. Servo imi merge foarte greu :)  fata de alte BMW-uri care le-am condus. Sa am servotronic??!?!?! Cum  imi dau seama ? Lichid am. Si inca ceva se aude un zgomot ciudat cand dau de volan stanga/ dreapta :blink: . Sa fie pompa?!?! Are cineva servotronic de aici???!

 

Multumesc mult !!  :)

BMW Rulezzzz

89649[/snapback]

 

 

Din ce mai stiu eu, servotronicu' functioneaza astfel.... la viteza f. mica directia lucreaza f. usor..... la viteza mai mare acesta lucreaza mai greu ( directia se intareste) .... acest lucru creste pana la punctul maxim, progresiv..... in functie de viteza.... Acesta este si scopul, ca la viteze mici sa ai o directie fiabila ( manevrabilitate crescuta) si la viteze mari directia sa reactioneze ceva mai greoi pentru a preveni unele erori de pilotaj... Eu am avut servotronic pe un Audi A6 2.5 TDI si pentru infrastructura noastra este SUPER (confort sporit)...

 

Referitor la acel zgomot... nu trebuie sa se auda in conditii normale, deci este o problema de pompa cred...

 

BAFTA!

Link to comment
Share on other sites

Din ce mai stiu eu, servotronicu' functioneaza astfel.... la viteza f. mica directia lucreaza f. usor..... la viteza mai mare acesta lucreaza mai greu ( directia se intareste) .... acest lucru creste pana la punctul maxim, progresiv..... in functie de viteza.... Acesta este si scopul, ca la viteze mici sa ai o directie fiabila ( manevrabilitate crescuta) si la viteze mari directia sa reactioneze ceva mai greoi pentru a preveni unele erori de pilotaj... Eu am avut servotronic pe un Audi A6 2.5 TDI si pentru infrastructura noastra este SUPER (confort sporit)...

 

Referitor la acel zgomot... nu trebuie sa se auda in conditii normale, deci este o problema de pompa cred...

 

BAFTA!

89664[/snapback]

 

Mersi pt. info! O sa ma duc cu ea la TEST sa vad ce are. Nu cred ca am servotronic din cate ai descris tu!

 

Mersi inca odata!

 

BMW rulzzz

Link to comment
Share on other sites

Asa-i, E46 n-are servotronic.

Toate drumurile duc la pompa, eu cred ca-i statorul uzat. Pompa face galagie, dar nu face presiune. ''Pierdere interna'' in caseta este foarte putin probabila.

Eu sunt curios cum se comporta la cap de cursa, adica volan maxim stanga-maxim dreapta, deoarece casetele de E46 au fost concepute in aceste puncte cu niste canale pentru simularea unei pierderi interne tocmai pentru a proteja pompa la suprapresiune.

Link to comment
Share on other sites

Asa-i, E46 n-are servotronic.

Toate drumurile duc la pompa, eu cred ca-i statorul uzat. Pompa face galagie, dar nu face presiune. ''Pierdere interna'' in caseta este foarte putin probabila.

Eu sunt curios cum se comporta la cap de cursa, adica volan maxim stanga-maxim dreapta, deoarece casetele de E46 au fost concepute in aceste puncte cu niste canale pentru simularea unei pierderi interne tocmai pentru a proteja pompa la suprapresiune.

90486[/snapback]

 

Da, am aflat ca e46 nu are servotronic. La cap de cursa se comporta ca un servo normal , fiind presiunea mare. Problema e ca atunci cand misc de volan cat de putin se aude un zgomot ciudat indiferent ca e dreapta sau stanga. Pe tot parcursu' cat misc de volan se aude acel sunet. Si am directia grea fata de un e46(320d ) din 2000 si de un 520d din 2003 ( cel putin asta din 2003 are servodirectia ,o misti cu un pai cat de usoara e). OFFFFFFFFF :blink: . Ma duc cu ea miercuri k tare-s curios ce are. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.