Jump to content

probleme la turbina


highlander

Recommended Posts

salut! am fost cu masina la service(e46 fl 2002, 320d) sa schimb discurile si placutele pe spate si a gasit o pata micuta de ulei pe scut. dupa ce am dat scutul jos problema s-a accentuat, s vedea o pata de ulei care venea din zona turbinei si se prelingea pe compresor. masina merge normal, nu are nici o simptoma, nu scoate fum, chiar trage f bine. e posibil s fie dusa turbina sau e vreun furtun desfacut sau ceva si scapa ulei? va rog f mult dati-mi si mie un sfat..... multumesc!
Link to comment
Share on other sites

salut! am fost cu masina la service(e46 fl 2002, 320d) sa schimb discurile si placutele pe spate si a gasit o pata micuta de ulei pe scut. dupa ce am dat scutul jos problema s-a accentuat, s vedea o pata de ulei care venea din zona turbinei si se prelingea pe compresor. masina merge normal, nu are nici o simptoma, nu scoate fum, chiar trage f bine. e posibil s fie dusa turbina sau e vreun furtun desfacut sau ceva si scapa ulei? va rog f mult dati-mi si mie un sfat..... multumesc!

 

 

probabil pierde ulei pe la un furtun

Link to comment
Share on other sites

salut! am fost cu masina la service(e46 fl 2002, 320d) sa schimb discurile si placutele pe spate si a gasit o pata micuta de ulei pe scut. dupa ce am dat scutul jos problema s-a accentuat, s vedea o pata de ulei care venea din zona turbinei si se prelingea pe compresor. masina merge normal, nu are nici o simptoma, nu scoate fum, chiar trage f bine. e posibil s fie dusa turbina sau e vreun furtun desfacut sau ceva si scapa ulei? va rog f mult dati-mi si mie un sfat..... multumesc!

Aceeasti chestie am observat si eu la masina mea la ultimul schimb de ulei. Mecanicul a zis ca este de la un furtun de la turbo. Nu mi-am dat seama pe la care. Nu se vede bine deloc acolo. Si tot asa este prelins pe compresorul de aer conditionat. Poate ne lamureste cineva pe unde pierde exact.

Link to comment
Share on other sites

Un prieten de-al meu, cu un E39 525d din 2001, a avut si el o scurgere de ulei de la turbina.

Uleiul ala a ajuns pe un suport de motor, care suport e facut praf acuma...

Chestia buna e ca si-a dat seama din timp....oricum motorul incepea sa tremure cam naspa deja....

Link to comment
Share on other sites

nivelul l-am verificat acum vreo doua zile si era ok. astazi imi fac programare si ma duc cu ea maine sa vad exact despre ce e vb. masina merge f bine, nu are nici o treaba si nu s-a aprins nimic in bord. deci nu cred ca are turbina ceva. o fi de la furtunele care alimenteaza turbina cu ulei?
Link to comment
Share on other sites

imi pare rau ca sunt putin offtopic, dar si eu am o pata marisoara de ulei langa intercooler, si mecanicu mi-a zis ca e normal, ca sunt vapoi de ulei. cam asa e? cum imi pot da seama ca ar fi o problema grava? masina merge ok, nu sunt sigur dar parca papa 1 pic de ulei, nu sunt sigur. multumesc.
Link to comment
Share on other sites

imi pare rau ca sunt putin offtopic, dar si eu am o pata marisoara de ulei langa intercooler, si mecanicu mi-a zis ca e normal, ca sunt vapoi de ulei. cam asa e? cum imi pot da seama ca ar fi o problema grava? masina merge ok, nu sunt sigur dar parca papa 1 pic de ulei, nu sunt sigur. multumesc.
Link to comment
Share on other sites

nu e normal sa aiba nici o pata de ulei. e posibil sa ai intercolerul fisurat. mai bine dai jos scutul si verifici. si la mine se vede ceva ulei intr-un colt la intercooler si cred ca o sa-l schimb si pe asta ca nu am chef de alte surprize. de cand am vazut petele de ulei din zona turbinei nu am mai verificat uleiul dar cred ca a scazut. la mine nu a mancat gram de ulei pana acum masina.
Link to comment
Share on other sites

mersi de proptitudinea raspunsului, dar nu cred ca intercoolerul e spart, de ce? m-am uitat odata sub ea si un am vazut nimic anormal, bineinteles ca o sa ma uit mai atent next time; daca aveam intercoolerul spart mergea masina mai mult de 160km? la turbina nici nu am ajuns sa ma uit, bineinteles ca ma voi uita si voi posta daca vad ceva asemanator tie.
Link to comment
Share on other sites

Dar e normal sa piarda pe la furtune? Pe furtunele alea nu ar trebui sa circule numai aer? Ma gandeam ca poate este slabit surubul de la conducta de ulei care unge compresorul. Dar este dificil de ajuns la ea.

Pe langa furtunele alea groase de aer turbina mai are o conducta de ulei sub presiune si una de scurgere a aceluiasi ulei dupa ce face ungerea. Cel mai probabil e slabita conducta de presiune.

Link to comment
Share on other sites

cred ca e vb de furtunul 1 din poza 1. ala care duce uleiul in intercoler. la retur la furtunul 2, chiar acolo de unde iese din intercoler era un pic cam larg de la caldura cred.... si l-am rezolvat cu un colier. de asta se vedeau niste aburi de ulei pe intercooler si mi-a fost frica sa nu fie fisurat. turbina e in stare f buna si chiar era ciudat sa aiba ceva pentru ca masina are km putini....nu stiu daca conteaza si asta... si eu nu am mers sportiv niciodata cu ea :) . astia mi-au zis ca de la presiune s-a crapat.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.