Jump to content

computer bord


Recommended Posts

poate cineva sa-mi spuna ce anume poate indica asa zisul computer de bord?

in afara de (usi deschise), (faruri aprinse), (lipsa apa din bazinul pt stergatoare), (nivel scazut ulei motor)? adica in cazul unei probeme mai serioase (ex: debitmetru care nu lucreaza normal, bujii bulite etc), imi indica ceva?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca le-ai incurcat. Una e Check Control-ul (afishajul ala din bord) - mesajele pe care le-ai dat drept exemple sunt lae CC -, alta e Board Computer-ul (cel de langa casetofon), care itzi afisheaza date privind consum mediu/instant, etc.

 

Shi nu, nici unul nu itzi da date despre functionarea debimetrului.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca le-ai incurcat. Una e Check Control-ul (afishajul ala din bord) - mesajele pe care le-ai dat drept exemple sunt lae CC -, alta e Board Computer-ul (cel de langa casetofon), care itzi afisheaza date privind consum mediu/instant, etc.

 

Shi nu, nici unul nu itzi da date despre functionarea debimetrului.

89983[/snapback]

 

 

corect. in plus, a mea nici nu are bord computer. oricum, multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
poate cineva sa-mi spuna ce anume poate indica asa zisul computer de bord?

in afara de (usi deschise), (faruri aprinse), (lipsa apa din bazinul pt stergatoare), (nivel scazut ulei motor)? adica in cazul unei probeme mai serioase (ex: debitmetru care nu lucreaza normal, bujii bulite etc), imi indica ceva?

89982[/snapback]

Check controlul indica usi deschise ???? :blink: k la mine nu indica

Link to comment
Share on other sites

Indica si daca raman farurile aprinse. Iti scrie : "Licht an?" iar la usi scrie "Tur opffen".

105653[/snapback]

Al tau are check engine ???daca da zimi si mie cum se manifesta can ii dai alea 5 pedale k sa ti afiseze codurile cu ce e bulit :blink:

Edited by vadim_braia
Link to comment
Share on other sites

Al tau are check engine ???daca da zimi si mie cum se manifesta can ii dai alea 5 pedale k sa ti afiseze codurile cu ce e bulit :blink:

105665[/snapback]

 

Nu mai am E34. Am avut 3 pana acum, dar la nici unu nu mi-a mers chestia cu check-engine. Singura masina la care l-am vazut mergand a fost un 735i.

 

Chestia cu usa probeaza in mers, pe la 20-30 la ora deschide un pic usa si vezi daca iti scrie in bord.

Link to comment
Share on other sites

Al tau are check engine ???daca da zimi si mie cum se manifesta can ii dai alea 5 pedale k sa ti afiseze codurile cu ce e bulit :blink:

105665[/snapback]

 

Variantele de europa nu prea au montat becul si nici firul dintre bord si ECU.

Daca il ai atunci dupa cele 5 pedale check engine afiseaza erorile.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai am  E34. Am avut 3 pana acum, dar la nici unu nu mi-a mers chestia cu check-engine. Singura masina la care l-am vazut mergand a fost un 735i.

 

Chestia cu usa probeaza in mers, pe la 20-30 la ora deschide un pic usa si vezi daca iti scrie in bord.

105668[/snapback]

Merci , am sa incer faza cu usa ,

Link to comment
Share on other sites

Am gasit pe e3.net k alea pana in 90 nu au avut check :blink:

105684[/snapback]

 

Nici al meu nu a avut, dar l-am pus eu si i-am legat si firul. A mers, cu singura observatie ca nu se stingea niciodata. Problema se soft. Dar erorile le raporta.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Nici al meu nu a avut, dar l-am pus eu si i-am legat si firul. A mers, cu singura observatie ca nu se stingea niciodata. Problema se soft. Dar erorile le raporta.

105686[/snapback]

zi cum l ai legat plsssssssssssssssssssssss :blink:

Link to comment
Share on other sites

zi cum l ai legat plsssssssssssssssssssssss  :blink:

105689[/snapback]

 

Ai schema electrica ?

Pinul 15 din conectorul acela mare cu 55 de pini de la ECU este pinul Check Engine Light care comanda becul. Trebuie ca semnalul sa ajunga in bord, la becul L21, prin unul din cei 4 conectori si anume cel numit X3, pinul 3. Aceasta este cea mai din stanga mufa cand privesti bordul din fata, si are 26 de pini. Culoarea nu o mai retin.

Este posibil ca acest fir sa existe, sa nu existe, sau sa existe doar partial, adica pana la o mufa intermediara. Este vorba de mufa rotunda din stanga fata, linga cea de diagnoza.

 

Pasii sunt asa :

Deconectezi bateria.

Desfaci cutia in care se afla calculatorul. Verifici daca la pinul 15 ai conectat sau nu un fir. Daca este, e ok in zona asta.

Desfaci mufa rotunda de langa cea de diagnoza si identifici semnalul.

E posibil ca sa ajunga in mufa dar sa nu plece mai departe spre bord. Daca pleaca e super, mai ai de montat doar becul. Dar eu cred ca nu pleaca ...

Deci desfaci cu atentie bordul si verifici daca in mufa X3 la pinul 3 ajunge firul. Daca nu ajunge, duci tu un fir pana in mufa intermediara sau pana in ECU, pinul 15.

Nu uita ca la final sa pui si becul de check engine.

In final mai verifici odata totul si reconectezi bateria.

 

Daca lucrezi cu atentie se poate face. Mie mi-a luat vreo 2 ore, dar nu am avut la indemana asemenea sfaturi :).

 

La final, un disclaimer : Nu-mi asum nici o responsabilitate pentru eventualele defectiuni ce ar putea surveni ca urmare a aplicarii eronate sau nu a celor de mai sus :) .

 

@Edit : am corectat. Sunt 4 conectori, nu 3

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Precizare importanta : Cele de mai sus sunt valabile daca ai ECU cu 55 pini pe 3 randuri si daca bordul este cel cu afisaj LCD si cu 4 mufe.

Daca nu e asa atunci firele difera !

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Ai schema electrica ?

Pinul 15 din conectorul acela mare cu 55 de pini de la ECU este pinul Check Engine Light care comanda becul. Trebuie ca semnalul sa ajunga in bord, la becul L21, prin unul din cei 3 conectori si anume cel numit X3, pinul 3. Aceasta este cea mai din stanga mufa cand privesti bordul din fata, si are 26 de pini. Culoarea nu o mai retin.

Este posibil ca acest fir sa existe, sa nu existe, sau sa existe doar partial, adica pana la o mufa intermediara. Este vorba de mufa rotunda din stanga fata, linga cea  de diagnoza.

 

Pasii sunt asa :

Deconectezi bateria.

Desfaci cutia in care se afla calculatorul. Verifici daca la pinul 15 ai conectat sau nu un fir. Daca este, e ok in zona asta.

Desfaci mufa rotunda de langa cea de diagnoza si identifici semnalul.

E posibil ca sa ajunga in mufa dar sa nu plece mai departe spre bord. Daca pleaca e super, mai ai de montat doar becul. Dar eu cred ca nu pleaca ...

Deci desfaci cu atentie bordul si verifici daca in mufa X3 la pinul 3 ajunge firul. Daca nu ajunge, duci tu in fir pana in mufa intermediara sau pana in ECU, pinul 15.

Nu uita ca la final sa pui si becul de check engine.

In final mai verifici odata totul si reconectezi bateria.

 

Daca lucrezi cu atentie se poate face. Mie mi-a luat vreo 2 ore, dar nu am avut la indemana asemenea sfaturi :D.

 

La final, un disclaimer : Nu-mi asum nici o responsabilitate pentru eventualele defectiuni ce ar putea surveni ca urmare a aplicarii eronate sau nu a celor de mai sus  :bounce: .

105710[/snapback]

Ms multttttttt de tot :blink: :) :) :) :D .

Link to comment
Share on other sites

Precizare importanta : Cele de mai sus sunt valabile daca ai ECU cu 55 pini pe 3 randuri si daca bordul este cel cu afisaj LCD si cu 4 mufe.

Daca nu e asa atunci firele difera !

105711[/snapback]

Bordu e cu afisaj Lcd dreptunghiular , cu 4 mufe

Link to comment
Share on other sites

Ai schema electrica ?

Pinul 15 din conectorul acela mare cu 55 de pini de la ECU este pinul Check Engine Light care comanda becul. Trebuie ca semnalul sa ajunga in bord, la becul L21, prin unul din cei 4 conectori si anume cel numit X3, pinul 3. Aceasta este cea mai din stanga mufa cand privesti bordul din fata, si are 26 de pini. Culoarea nu o mai retin.

Este posibil ca acest fir sa existe, sa nu existe, sau sa existe doar partial, adica pana la o mufa intermediara. Este vorba de mufa rotunda din stanga fata, linga cea  de diagnoza.

 

Pasii sunt asa :

Deconectezi bateria.

Desfaci cutia in care se afla calculatorul. Verifici daca la pinul 15 ai conectat sau nu un fir. Daca este, e ok in zona asta.

Desfaci mufa rotunda de langa cea de diagnoza si identifici semnalul.

E posibil ca sa ajunga in mufa dar sa nu plece mai departe spre bord. Daca pleaca e super, mai ai de montat doar becul. Dar eu cred ca nu pleaca ...

Deci desfaci cu atentie bordul si verifici daca in mufa X3 la pinul 3 ajunge firul. Daca nu ajunge, duci tu un fir pana in mufa intermediara sau pana in ECU, pinul 15.

Nu uita ca la final sa pui si becul de check engine.

In final mai verifici odata totul si reconectezi bateria.

 

Daca lucrezi cu atentie se poate face. Mie mi-a luat vreo 2 ore, dar nu am avut la indemana asemenea sfaturi :blink:.

 

La final, un disclaimer : Nu-mi asum nici o responsabilitate pentru eventualele defectiuni ce ar putea surveni ca urmare a aplicarii eronate sau nu a celor de mai sus  :) .

 

@Edit : am corectat. Sunt 4 conectori, nu 3

105710[/snapback]

Care schema e mai buna , cea de la Bentley sau cea de la Haynes ?

Link to comment
Share on other sites

Nu-mi ramane decat sa-ti urez succes ! :blink:

Sa stii ca datorita soft-ului becul nu se va stinge complet niciodata, ci doar va clipi.

Daca te enerveaza poti inseria un comutator sa-l scoti din functiune cand nu vrei sa citesti codurile de eroare.

Link to comment
Share on other sites

Care schema e mai buna , cea  de la Bentley sau cea de la Haynes ?

105718[/snapback]

 

Nici una nu cred ca e completa :blink:. Sunt prea vechi ambele parca. Cel putin in manualele mele ...

La tine apare bordul cu 4 mufe ?

Link to comment
Share on other sites

Nici una nu cred ca e completa :blink:. Sunt prea vechi ambele parca. Cel putin in manualele mele ...

La tine apare bordul cu 4 mufe ?

105721[/snapback]

inca nu m am uitat , dar bentley are toate schemele la toate modelele de e34 , Haynes are doar una , deci cred k bentley e solutia

Link to comment
Share on other sites

inca nu m am uitat , dar bentley are toate schemele la toate modelele de e34 , Haynes are doar una ,  deci cred k bentley e solutia

105724[/snapback]

 

Bentley s-ar putea sa fie OK.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.