Jump to content

computer bord


Recommended Posts

Si inca o sugestie. Daca vrei sa nu mai umbli si la bord poti lasa becul ( sau un LED ) undeva in compartimentul motor si sa-l analizezi doar cand ai nevoie.

Un pin il legi la ECU, celalalt la un + activ doar cu contactul pus.

Link to comment
Share on other sites

Si inca o sugestie. Daca vrei sa nu mai umbli si la bord poti lasa becul ( sau un LED ) undeva in compartimentul motor si sa-l analizezi doar cand ai nevoie.

Un pin il legi la ECU, celalalt la un + activ doar cu contactul pus.

105729[/snapback]

Ms

 

 

 

 

 

 

P.S. Codurile se afiseaza pe lcd nu? sau se analizeaza dupa cum se aprinde becu' ?

Link to comment
Share on other sites

Oare de ce neamtul nu a facut el insusi firele alea din fabrica? :blink:

105825[/snapback]

Pt k softu de atunci nu permitea oprirea becului , si ala statea aprins vesnic chiar daca masina nu avea nimik :) , E34-urile mai tinere 1995, 1996 aveau asta tras

Link to comment
Share on other sites

Ms

 

      P.S. Codurile se afiseaza pe lcd nu? sau se analizeaza dupa cum se aprinde becu' ?

105813[/snapback]

 

Eu cred ca doar analizezi ce da becul. Shi spera sa itzi dea 1444, 1444, 1444 :)

 

La mine, E34 '88, pur shi simplu am pus bec in bord, shi imi da codurile de eroare cand le cer... Pana acum am avut bafta, imi da doar 1444... :)

 

Singurul downsize e ca la mashinile pana in '89 spre sfarshit, becul sta aprins, chiar daca nu ai erori... Dar, in afara de explicatziile pe care trebuie sa le dai celor care merg cu tine shi zic "Iote, ai ceva bulit la motor", pe mine nu ma deranjeaza

 

Mai multe detalii la fratele bmwe34.net :)

 

PS - Daca exista o solutzie cu afisharea erorilor pe CC, vreau shi io! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca doar analizezi ce da becul. Shi spera sa itzi dea 1444, 1444, 1444 :)

 

La mine, E34 '88, pur shi simplu am pus bec in bord, shi imi da codurile de eroare cand le cer... Pana acum am avut bafta, imi da doar 1444...  :)

 

Singurul downsize e ca la mashinile pana in '89 spre sfarshit, becul sta aprins, chiar daca nu ai erori... Dar, in afara de explicatziile pe care trebuie sa le dai celor care merg cu tine shi zic "Iote, ai ceva bulit la motor", pe mine nu ma deranjeaza

 

Mai multe detalii la fratele bmwe34.net :)

 

PS - Daca exista o solutzie cu afisharea erorilor pe CC, vreau shi io!  :blink:

105838[/snapback]

Eu am pus un bec si nimik

Link to comment
Share on other sites

Ai schema electrica ?

Pinul 15 din conectorul acela mare cu 55 de pini de la ECU este pinul Check Engine Light care comanda becul. Trebuie ca semnalul sa ajunga in bord, la becul L21, prin unul din cei 4 conectori si anume cel numit X3, pinul 3. Aceasta este cea mai din stanga mufa cand privesti bordul din fata, si are 26 de pini. Culoarea nu o mai retin.

Este posibil ca acest fir sa existe, sa nu existe, sau sa existe doar partial, adica pana la o mufa intermediara. Este vorba de mufa rotunda din stanga fata, linga cea  de diagnoza.

 

Pasii sunt asa :

Deconectezi bateria.

Desfaci cutia in care se afla calculatorul. Verifici daca la pinul 15 ai conectat sau nu un fir. Daca este, e ok in zona asta.

Desfaci mufa rotunda de langa cea de diagnoza si identifici semnalul.

E posibil ca sa ajunga in mufa dar sa nu plece mai departe spre bord. Daca pleaca e super, mai ai de montat doar becul. Dar eu cred ca nu pleaca ...

Deci desfaci cu atentie bordul si verifici daca in mufa X3 la pinul 3 ajunge firul. Daca nu ajunge, duci tu un fir pana in mufa intermediara sau pana in ECU, pinul 15.

Nu uita ca la final sa pui si becul de check engine.

In final mai verifici odata totul si reconectezi bateria.

 

Daca lucrezi cu atentie se poate face. Mie mi-a luat vreo 2 ore, dar nu am avut la indemana asemenea sfaturi :D.

 

La final, un disclaimer : Nu-mi asum nici o responsabilitate pentru eventualele defectiuni ce ar putea surveni ca urmare a aplicarii eronate sau nu a celor de mai sus  :D .

 

@Edit : am corectat. Sunt 4 conectori, nu 3

105710[/snapback]

M am chinuit ayi 2 ore degeaba :blink: :)

Am scos cutia de la Ecu am depistat pinu 15 am pus un fir , l am tras pana la bord , l am pus in mufa X3 (alba) la pinu 3 , am pus un bec in slot, pun contactu' dau 5 pedale si nimic pace totala :) :)

Daca nu am nici o eroare e posibil sa nu se aprinda ?

P.S ECU e prima cutie dinspre parbriz ???? :bounce: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

E posibil ca din cauza coding plug-ului luminile de la check control , butonul de la el sa nu functioneze cum trebuie (butonul deloc)?????

Deoarece azi cand am scos ceasurile , am observat o chestie care pana acum nu o observasem , carcasa din plastic de la coding plug e rupta :blink: :) , cred k a rupt o unul din fostii propietari cand a schimbat ceasurile de e34 cu unele de e32 :) :) Astea s pentru posesorii de masini care isi bat joc de ele

Link to comment
Share on other sites

M am chinuit ayi 2 ore degeaba  :blink:  :)

  Am scos cutia de la Ecu am depistat pinu 15 am pus un fir , l am tras pana la bord , l am pus in mufa X3 (alba) la pinu 3 , am pus un bec in slot, pun contactu' dau 5 pedale si nimic pace totala :)  :)

  Daca nu am nici o eroare e posibil sa nu se aprinda ?

  P.S ECU e prima cutie dinspre parbriz ???? :D  :D

106270[/snapback]

 

Daca ai legat corect becul , atunci cu motorul pornit trebuie sa ramana aprins mereu. De fapt clipeste des, cumva in functie de turatia motorului.

Asa face si la tine ?

Link to comment
Share on other sites

E posibil ca din cauza coding plug-ului luminile de la check control , butonul de la el sa nu functioneze cum trebuie (butonul deloc)?????

  Deoarece azi cand am scos ceasurile , am observat o chestie care pana acum nu o observasem , carcasa din plastic de la coding plug e rupta :blink:  :) , cred k a rupt o unul din fostii propietari cand a schimbat ceasurile de e34 cu unele de e32 :)  :) Astea s pentru posesorii de masini care isi bat joc de ele

106273[/snapback]

 

 

Pai daca e rupta, inseamna ca a scos-o ca sa dea km inapoi. In mod normal, la un bord la care km este original, coding plug-ul este prins de carcasa ceasurilor, nu poti sa il dai jos decat daca rupi legaturile de plastic care il tin.

 

Sau daca a schimbat ceasurile, poate ca a pus coding plug-ul vechi ca sa ramana acelasi kilometraj.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca e rupta, inseamna ca a scos-o ca sa dea km inapoi. In mod normal, la un bord la care km este original, coding plug-ul este prins de carcasa ceasurilor, nu poti sa il dai jos decat daca rupi legaturile de plastic care il tin.

 

Sau daca a schimbat ceasurile, poate ca a pus coding plug-ul vechi ca sa ramana acelasi kilometraj.

106282[/snapback]

Cred k a schimbat ceasurile :blink: :) , dar oricum cat de tampit sa fii sa pui ceasuri de E32 :)

Edited by vadim_braia
Link to comment
Share on other sites

Daca ai legat corect becul , atunci cu motorul pornit trebuie sa ramana aprins mereu. De fapt clipeste des, cumva in functie de turatia motorului.

Asa face si la tine ?

106274[/snapback]

Drace , k am scos firu ala si nu am incercat , dar am zis k o sa mai incerc odata dar acum cand voi incerca voi lua si papucii electrici care intra in mufele alea , ca eu am bagat direct firu in mufa :blink:

Link to comment
Share on other sites

revenind la OBC:deci in concluzie se poate monta obc4 de pe un 525/535 pe un 520 fara check?facan doar un "poker" la fire;adik functioneshte sau nu?

108066[/snapback]

Salve

Pe bmwe34.net scrie k poti sa pui un obc de 525/535 pe un 518/520 .

Daca ai o gramada de fire la ceas inseamna k merge :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salve

  Pe bmwe34.net scrie k poti sa pui un obc de 525/535 pe un 518/520 .

  Daca ai o gramada de fire la ceas inseamna k merge :)

109427[/snapback]

buuuun,atunci o sa mai am o tentativa :blink:

ai pus tu pe a ta,unu similar si a mers?facand aceeasi combinatie de fire,care le-ai spus anterior?

Link to comment
Share on other sites

buuuun,atunci o sa mai am o tentativa  :blink:

ai pus tu pe a ta,unu similar si a mers?facand aceeasi combinatie de fire,care le-ai spus anterior?

109429[/snapback]

Dap am pus :) si merge perfect

 

 

P.S. eu am si check control

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Imi explica si mie cum e cu Check Controlul asta....si cu Ecu ca ma uit ca matza in calendar si nu inteleg mai nimic...cu 5 pedale....nu prea ma prind...eu tot e34 am...si obc ala cu ceas si temperatura (obc3 mai exact)Mersi in cazul in care cineva o sa aiba chef sa isi toceasca nervii sa imi explice...
Link to comment
Share on other sites

Nu prea e OBC ala cu ceas shi temperatura :blink: Ce kkt-uri de informatzii itzi da? :)

 

Anyway, tre' sa o iei incet; Baga cerere de concediu, baxul de bere, shi incepe sa buchseshti toate topicurile de E34 de aici...

 

Shi nu uita de www.bmwe34.net, shi daca simtzi nevoie de manual da-mi PM, etc. Hai ca le rezolvam pe toate! :)

Link to comment
Share on other sites

Imi explica si mie cum e cu Check Controlul asta....si cu Ecu ca ma uit ca matza in calendar si nu inteleg mai nimic...cu 5 pedale....nu prea ma prind...eu tot e34 am...si obc ala cu ceas si temperatura (obc3 mai exact)Mersi in cazul in care cineva o sa aiba chef sa isi toceasca nervii sa imi explice...

113222[/snapback]

de care afisaj ai la ceasuri ?????

Link to comment
Share on other sites

mmm.....pai e ala electronic...dar nu pare dreptunghiular,e mai degraba un trapez...si am oil inspection,oil ......,imi arata km efectuati...si cam atat..si beculetze pe jos...

113503[/snapback]

Atunci nu ai check control :blink: dar daca te chinui poti sa ti pui

Link to comment
Share on other sites

Nu prea e OBC ala cu ceas shi temperatura :blink: Ce kkt-uri de informatzii itzi da? :)

 

Anyway, tre' sa o iei incet; Baga cerere de concediu, baxul de bere, shi incepe sa buchseshti toate topicurile de E34 de aici...

 

Shi nu uita de www.bmwe34.net, shi daca simtzi nevoie de manual da-mi PM, etc. Hai ca le rezolvam pe toate! :)

113237[/snapback]

De manual chiar asa avea nevoie daca poti sa ma ajuti....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.