Jump to content

problema cu acceleratia


ceaun

Recommended Posts

Am o problema cu acceleratia,in sensul ca in momentul in care vreau sa plec mai brusc de pe loc imi ida in nas si daca nu o las si s-o apas din nou asa ramane....Mentionez ca daca o turez peste 2000 de ture pleaca bine......Si vad ca se intampla daca de exemplu sunt la un semafor si vreau sa plec dintr-o data si masina nu e turata si tre s-o turez atunci in momentul plecarii....E mai complicata explicatia,dar sper ca ati inteles cam ce vreau sa zic...Debitemtrul a fost schimbat acum vreo 6-7 luni,deci ma gandesc la alta buba.Sa fie sonda lambda????Eventual vreun coleg cu o diagnoza buna care sa stie sa o citeasca bine ,ca pana acum numa la petarde am fost....Masina e un e46(316i) din 2000,si culmea e ca merg cu ea ca un mos de 80 de ani :) si am si grija de ea,dar uite ca tot se mai "betegeste" din cand in cand....
Link to comment
Share on other sites

Daca nu mergi la un tester doar mama omida poate avea idei :) .

 

In mare nu este de la sonda lambda si probabil nici de la debitmetru. Ca sa te lamuresti poti scoate mufele la ambele si sa vezi cum merge.

Link to comment
Share on other sites

Am o problema cu acceleratia,in sensul ca in momentul in care vreau sa plec mai brusc de pe loc imi ida in nas si daca nu o las si s-o apas din nou asa ramane....Mentionez ca daca o turez peste 2000 de ture pleaca bine......Si vad ca se intampla daca de exemplu sunt la un semafor si vreau sa plec dintr-o data si masina nu e turata si tre s-o turez atunci in momentul plecarii....E mai complicata explicatia,dar sper ca ati inteles cam ce vreau sa zic...Debitemtrul a fost schimbat acum vreo 6-7 luni,deci ma gandesc la alta buba.Sa fie sonda lambda????Eventual vreun coleg cu o diagnoza buna care sa stie sa o citeasca bine ,ca pana acum numa la petarde am fost....Masina e un e46(316i) din 2000,si culmea e ca merg cu ea ca un mos de 80 de ani :) si am si grija de ea,dar uite ca tot se mai "betegeste" din cand in cand....

 

Am avut si eu problema asta, am curatat clapeta de acceleratie si am schimbat cablul de acceleratie apoi totul ok.

Link to comment
Share on other sites

Nu ati inteles voi sau nu am stiut eu sa ma exprim....deci nu agata pedala,pur si simplu are un "lag" ,o pauza de accelerare la plecare in momentul accelerarii....adica daca vreau sa plec un pic mai fortat cu ea si nu sunt deja turat imi da in nas...Multi au zis ca nu sincronizez bin acceleratia cu ambreajul,dar dupa 12 ani de condus cateva masini imi e greu sa cred mai ales ca doar la asta am patit....
Link to comment
Share on other sites

problema esti tu, ceri prea multe de la 105cp, care trebuie sa inpinga 1400+ kg, presupun ca ai si ceva roti pe 17, nu ai cum sa ceri sa fie super sportiva, este doar o masina care te duce unde ai treaba

daca vrei ceva sportiv cauta ceva cu cel putin 2500cm3

Link to comment
Share on other sites

omul a spus ca ii da in nas cand calca acceleratia, si indiferent de puterea motorului asta nu ar trebui sa se intample......nici macar matizul nu cred ca da in nas cu al lui motor sub 1 litru....ca nu trage este altceva, dar ca da in nas.....eu am avut aceeasi problema pe un 320i si era de la reglajul vanosului, ii facusem motorul si chiulasa, trebuia reglat vanos-ul iar.
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

nu are legatura, orice masina trebuie sa plece de pe loc (mai repede sau mai incet in functie de performante) fara sa dea in nas, sau cu intarziere. Exceptie poate doar cand e motorul rece si accelerezi brusc.

 

Ar merita verificat si senzorul de turatie, nu stiu exact cum se numeste... parca "crankshaft senzor" ceva de genul asta. Imi amintesc o problema asemanatoare la fostul e34, plus ca pornea greu la cald si au schimbat acest senzor si parca inca unul (dar nu imi amintesc acum), problema a fost rezolvata.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

problema esti tu, ceri prea multe de la 105cp, care trebuie sa inpinga 1400+ kg, presupun ca ai si ceva roti pe 17, nu ai cum sa ceri sa fie super sportiva, este doar o masina care te duce unde ai treaba

daca vrei ceva sportiv cauta ceva cu cel putin 2500cm3

inpinga Folositi va rog M inaintea lui P si B va rog,ma dispera cand vad asa ceva. On topic:nu se alimenteaza corespunzator

Link to comment
Share on other sites

problema esti tu, ceri prea multe de la 105cp, care trebuie sa inpinga 1400+ kg, presupun ca ai si ceva roti pe 17, nu ai cum sa ceri sa fie super sportiva, este doar o masina care te duce unde ai treaba

daca vrei ceva sportiv cauta ceva cu cel putin 2500cm3

inpinga Folositi va rog M inaintea lui P si B va rog,ma dispera cand vad asa ceva. On topic:nu se alimenteaza corespunzator

:) my bad :lol:

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc tututror mult de ajutor.....Acum ca roti am de 15',originale din fabrica cu cauciucuri de 205,deci ar trebui sa traga destul de binisor.Uleiul are vreo 13000 km,filtrul de benzina are cam 1 an,filtrul de aer vreo 6 luni si arata ca nou,debitmetrul il am de vreo 6 luni (cam asa),clapeta de acceleratie curatata,asta ca sa mai eliminam din cauze....Si ca sa mai explic un pic mai clar problema,si din cate am vazut o mai au cativa,se intampla ceva de genu:

sa zicem ca sunt la semafor,primul dar nu sunt pe banda buna si tre sa plec repede sa ma incadrez bine(stim cu totii traficul din bucuresti).Bun,deci masina e la relanti si apas abreajul,bag viteza 1,si daca vreau sa plec normal,neturat in prealabil la 2000 de ture de exemplu,fara scartait dar un pic mai cu forta imi da in nas....asta coreland eliberarea ambreajului cu apasarea acceleratiei....daca ridic o secunda piciorul de pe acceleratie si il apas din nou mai merge 2-3 metri asa gen inecat si cand atinge cam 2200-2500 de ture se simte ca si cum ar intra o turbina in functiune,ceea ce 316i nu are si o forta destul de mare....Daca de exemplu am 1800-2000 de ture si eliberez ambreajul mai brusc pleaca in forta.....De curand am mers cu un rahat de logan si cun opel astra H si la nici una nu facea asa......Stilul meu de a conduce e unul mai"batranesc" ca sa zic asa,in sensul ca merg undeva la 2000-3000 de ture si schimb de obicei pe la 2000 de ture.Sa aibe asta repercursiuni asupra masinii???Stiu ca bmw-ul e o masina care cere turatii dar e facuta si pentru cei mai ponderati.Oricum ,multumesc mult de ajutor,si o sa trec si pe la un tester,dar ma interesa asa in principiu cam de la ce ar putea fii.....

Edited by ceaun
Link to comment
Share on other sites

cel mai probabil ai clapeta de acceleratie imbacsita cu ulei (de la vaporii de ulei absorbiti de admisie din capacul chiulasei).

trebuie curatata cu benzina.

cand apesi acc putin cat sa pleci, din cauza imbacselii nu trece suficient aer si mot tinde sa-si dea in nas.

 

off topic: uleiul e cam vechi, schimba-l dc vrei sa te tina mot.

Link to comment
Share on other sites

Nu ati inteles voi sau nu am stiut eu sa ma exprim....deci nu agata pedala,pur si simplu are un "lag" ,o pauza de accelerare la plecare in momentul accelerarii....adica daca vreau sa plec un pic mai fortat cu ea si nu sunt deja turat imi da in nas...Multi au zis ca nu sincronizez bin acceleratia cu ambreajul,dar dupa 12 ani de condus cateva masini imi e greu sa cred mai ales ca doar la asta am patit....

 

Am si eu o problema asemanatoare.

La mine se manifesta doar cand motorul este turat, si ridic ambreajul mai brusc.

Daca merg la relanti, de exemplu, si sunt in treapta 1, si accelerez brusc, nu da in nas.

La 316, din ce am vazut eu, trebuie sa ai mai multe ture, ca sa poti ridica repede ambreajul.

Fa un test la 4500-6000 ture, si vezi daca da in nas atunci. Daca nu da, e ok.

Daca da si atunci in nas, sigur ai o problema.

 

Dar de exemplu, daca ii dai treapta 1 pana aproape de maxim (5000+ ture), si ii dai a doua, simti ca te duci in fata, apoi te lasa in scaun?

Link to comment
Share on other sites

cam multi cu problema asta vad.....si eu ma gandeam ca sunt singurul....deci am curatat cam tot ce am putut,clapeta de acceleratie,clapeta de relanti,filtrul de aer schimbat,debitmetrul schimbat......singura a mai ramas sonda lambda....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.