Jump to content

Am resetat din greseala placutele pe fata


_radu_

Recommended Posts

Pai.... mai reseteaza-le odata...

le am mai resetat si tot asa...

 

si am uitat ce e mai important. masina e un E90 320D din 2006

 

incearca sa schimbi senzorul de placute cu unul nou.in principiu comp se reseteaza doar cand le schimbi.daca il resetezi aiurea si infirmatia este aiurea.

50 de lei si senzor nou.nu cred ca ai alta varianta

Link to comment
Share on other sites

Daca senzorul este bun degeaba il schimbi, tot asa va arata.Du-te la un service sa iti rescrie valoarea corecta.

De fiecare data cand schimbi placutele iti schimba si senzorii, este obligatoriu

Senzorul se schimba doar daca pacutele au ajuns la un nivel minim de uzura si au atins senzorul, altfel nu se schimba senzorul.

 

 

P.S. Poate ne luminezi si pe noi cu argumente afirmatia asta, te rugam!

nu stiu nici eu logica,dar iti spun 100% la e90 schimbi senzorul odata cu placutele ca sa se reseteze corec comp de bord.de ce te contrazici daca nu sti?doar sa bagi in ceata lumea sau sa postezi si tu ceva?

nu conteaza ca este uzat sau nu.oricum placutele nu le schimbi dupa 5000 de km ci doar cand sunt uzate.daca sunt uzate ele este uzat si senzorul...logic nu?

bafta

Link to comment
Share on other sites

placutele nu le schimbi dupa 5000 de km ci doar cand sunt uzate.daca sunt uzate ele este uzat si senzorul...logic nu?

 

Nu. N-are treaba uzura placutelor cu uzura senzorilor. Daca schimbi placutele inainte de a ajunge la senzor poti circula cu un set de senzori o viata intreaga.

Macar de ar fi senzori, e o amarata de sarma care (cand placuta e uzata) face masa.

Link to comment
Share on other sites

din cate am vazut la masina mea (e60, si ma gandesc ca la e90 e la fel) senzorul de la placute se uzeaza in aceeasi masura cu placuta. astfel poate masura cat mai poti rula cu acele placute. intodeauna cand se schimba placutele se schimba si senzorul. nu mai e ca la modelele vechi cand daca apucai sa schimbi placutele inainte de uzura maxima, scapai de schimbatul senzorului. km ramasi, indicati in i-drive, nu sunt direct proportionali cu numarul de km parcursi. acestia se modifica in functie modul in care conduci, conditiile de trafic, etc. Este posibil ca dupa cativa km parcursi in oras sa iti indice in bord 15000 km ramasi, iar dupa un drum in exterior sa iti indice 17000 km ramasi.

 

Am resetat din greseala placutele pe fata si acum imi zice ca trebuie sa schimb placutele desi imi indica ca mai am 16 000. ce pot sa fac??

 

Am avut aceeasi problema atat eu cat si un prieten. Nu am rezolvat problema decat prin schimbul placutelor (care erau deja destul de uzate) si a senzorului.

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat placutele de curand (mai aveam vreo 1800 km spunea pe bord). Desi senzorul nu parea atins pana la urma a tb schimbat. E vorba de cele spate. De curiozitate a incercat mecanicul sa pacaleasca acel senzor punand niste fludor si a mers dar ca sa fiu eu linistit am luat senzor nou. Nu as putea spune cat ar fi tinut carpeala respectiva. Pe bord insa am ramas cu km care ii mai am de parcurs pana la schimbatul placutelor iar. Asta ma enerveaza la culme si daca stie careva cum o pot scoate va rog sa imi spuneti.
Link to comment
Share on other sites

mai documenteaza-te si tu,alex,si fii mai amabil.B 69 TAU incerca sa te ajute,si ti-a dat explicatia corecta.

se schimba senzorul defect,cel datorita caruia s-a aprins martorul in bord.Unii schimba placutele inainte de a fi uzate atat de mult incat sa se atinga senzorul.Cand senzorul nu e atins,nu se schimba.E destul de simplu

 

sunt destul de documentat tinand cont ca senzorul la e90 este exact cum a spus SOS.senzorul se uzeaza odata cu placutele.

cefi probabil ai alt model de masina nu e90 si la tine e sarma aia care face masa cand placutele ajung la fier.

nu imi place sa ma contrazic daca nu stiu sigur o informatie si de altfel nu ma bag in aceea discutie.la mine e clar.eu imi schimb placutele si senzori si ulei si filtre si stiu destul de bine principiul de functionare.

 

calin78-ai o poza cu sarma aia minune

 

Eu am schimbat placutele de curand (mai aveam vreo 1800 km spunea pe bord). Desi senzorul nu parea atins pana la urma a tb schimbat. E vorba de cele spate. De curiozitate a incercat mecanicul sa pacaleasca acel senzor punand niste fludor si a mers dar ca sa fiu eu linistit am luat senzor nou. Nu as putea spune cat ar fi tinut carpeala respectiva. Pe bord insa am ramas cu km care ii mai am de parcurs pana la schimbatul placutelor iar. Asta ma enerveaza la culme si daca stie careva cum o pot scoate va rog sa imi spuneti.

 

pai ai resetata comp de bord?

daca s-a aprins becul la placute se reseteaza acea avertizare si apoi si km pentru placute.cel putin asa e la mine

Link to comment
Share on other sites

A resetat mecanicul dar nu stiu cum a resetat ca apare numarul de km care ii mai am de parcurs pana le schimb. Nu imi place ca arata acuma vreo 9000 km (el pusese 12.000) ceea ce inseamna ca mai stau cu avertizarea asta o gramada de timp. Poate la vreo intalnire de Vineri aflu si eu mai exact cum se reseteaza asta in asa fel incat sa nu mai apara.
Link to comment
Share on other sites

si eu am schimbat placute cu senzor cu tot, senzorul se taiase, si dupa resetare a aparut o valoare standard, nu a introdus-o mecanicul.

vezi ca era un topic cu resetarea intervalelor de service, dar in cazul tau trebuie sa schimbi si senzorul.

si va rog sa imi spuneti de unde comparati voi senzor la 50 lei, eu am dat acum un an 100 lei pe el.

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat senzorul odata cu placutele, DAR fiindca era deteriorat. Logica si bunul simt imi spun ca, daca nu s-a uzat incat sa te avertizeze in bord, senzorul poate fi refolosit.

 

Depinde de situatie.Senzorii mai noi nu sunt o "simpla sarma" cum sunt cei de pe E46. :)

Uneori poate sa te avertizeze in bord ca s-au deteroriat placutele si de fapt senzorul sa fie inca bun.Este adevarat, nu se aplica la E46, E39, ...modelele mai vechi.

Link to comment
Share on other sites

Daca senzorul este bun degeaba il schimbi, tot asa va arata.Du-te la un service sa iti rescrie valoarea corecta.

De fiecare data cand schimbi placutele iti schimba si senzorii, este obligatoriu

Senzorul se schimba doar daca pacutele au ajuns la un nivel minim de uzura si au atins senzorul, altfel nu se schimba senzorul.

 

 

P.S. Poate ne luminezi si pe noi cu argumente afirmatia asta, te rugam!

nu stiu nici eu logica,dar iti spun 100% la e90 schimbi senzorul odata cu placutele ca sa se reseteze corec comp de bord.de ce te contrazici daca nu sti?doar sa bagi in ceata lumea sau sa postezi si tu ceva?

nu conteaza ca este uzat sau nu.oricum placutele nu le schimbi dupa 5000 de km ci doar cand sunt uzate.daca sunt uzate ele este uzat si senzorul...logic nu?

bafta

 

 

 

mai documenteaza-te si tu,alex,si fii mai amabil.B 69 TAU incerca sa te ajute,si ti-a dat explicatia corecta.

se schimba senzorul defect,cel datorita caruia s-a aprins martorul in bord.Unii schimba placutele inainte de a fi uzate atat de mult incat sa se atinga senzorul.Cand senzorul nu e atins,nu se schimba.E destul de simplu

 

sunt destul de documentat tinand cont ca senzorul la e90 este exact cum a spus SOS.senzorul se uzeaza odata cu placutele.

cefi probabil ai alt model de masina nu e90 si la tine e sarma aia care face masa cand placutele ajung la fier.

nu imi place sa ma contrazic daca nu stiu sigur o informatie si de altfel nu ma bag in aceea discutie.la mine e clar.eu imi schimb placutele si senzori si ulei si filtre si stiu destul de bine principiul de functionare.

 

calin78-ai o poza cu sarma aia minune

 

Eu am schimbat placutele de curand (mai aveam vreo 1800 km spunea pe bord). Desi senzorul nu parea atins pana la urma a tb schimbat. E vorba de cele spate. De curiozitate a incercat mecanicul sa pacaleasca acel senzor punand niste fludor si a mers dar ca sa fiu eu linistit am luat senzor nou. Nu as putea spune cat ar fi tinut carpeala respectiva. Pe bord insa am ramas cu km care ii mai am de parcurs pana la schimbatul placutelor iar. Asta ma enerveaza la culme si daca stie careva cum o pot scoate va rog sa imi spuneti.

 

pai ai resetata comp de bord?

daca s-a aprins becul la placute se reseteaza acea avertizare si apoi si km pentru placute.cel putin asa e la mine

 

 De unde sa incep? Grosimea senzorului in comparatie cu cea a placutelor este foarte mare, senzorul se prinde in partea metalica a senzorului si are inspre disc cam 5-7mm distanta. Senzorul nu are un sistem sa iti spuna uzura exacta a placutei de frana, faptul ca il resetezi in bord si iti scade treptat km nu are nici o treaba cu senzorul ci calculatorul iti estimeaza un anumit nr de km pe care poti sa ii mai efectuezi. Senzorul are o singura functie si aia sa te avertizeze ca ai ajuns la minim cu placutele de frana.

 

 

Daca erai mecanic si spuneai asa ceva nici nu stateam sa iti explic dar cum nu esti meritai o explicatie sa nu te creada cineva :)

 

tau stiu exact cum se prinde senzorul pe placuta si stiu exact functia lui.este adevarat ca numarul de km se estimeaza din com de bord.placutele atunci cand senzorul este montat pe ele sunt mult mai groase,dar niciodata nu schimbi placutele pana nu ajung la senzor.ar insemna sa le schimbi undeva la jumate.

chiar si asa schimba placutele fara senzor si garantat km pe care ii va indica com de bord vor fi eronati.de ex la un prieten cu e60 cu placute noi fara senzor schimbat ii arata -35.000 km.placutele erau noi dar senzorul uzat.care e explicatia tinind cont ca senzorul nu atingea de masa undeva, placutele fiind noi?

trebuie sa intelegi ca senzorul nu se poate refolosi.

Link to comment
Share on other sites

Am resetat din greseala placutele pe fata si acum imi zice ca trebuie sa schimb placutele desi imi indica ca mai am 16 000. ce pot sa fac??

 

 

eu am inteles ca senzoru` ala se schimba odata ce s au aprins martorii in bord!...

am sa incerc si eu aceeasi manevra ca ma deranjeaza la ochi....

 

 

 

ps: senzorrii astia se gasesc de cumparat si in aftermarket-uri sau doar la reprezentanta?]

 

 

 

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

am luat senzori oem cu 40 sau 50 ron acum o luna cred de la grozadan super baiat si preturi bune la chestii oem! mie mi au aparut in bord placutele cu rosu ,frana etc asa ca am schimbat placute-discuri-senzor! de principiu senzorul il schimbi cand te avertizeaza cu rosu in bord ca trebe schimbate placutele asta insemnand ca senzorul e atins si la revedere cu el!daca schimbi placutele inainte sa te avertizeze in bord cu rosu nu trebe schimbat senzorul el neajungand sa se uzeze! e clar! faptul ca ai umblat sa resetezi tu pe acolo una alta este alta treaba,totul e din bord ,poti sa schimbi intervalul de placutze si cred ca se va rezolva atata timp cat senzorul nu este atins si nu ai nimik in bord cu rosu la frane!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.