Jump to content

Recommended Posts

Salut! Am si eu o mare problema la BMW-ul meu. Cand l-am cumparat mi-a dat la el o cheie cu telecomanda pe ea. Cheia arata ca in poza. Insa nu avea si partea electronica in ea. Totul bine si frumos, bagam cheia in yala si deschideam/inchideam usile. De cateva zile nu mai pot sa deschid decat pela usa de la pasager si sa incui pe la usa de la sofer. O chestie destul de enervanta sa dai ture masinii ca sa poti sa o inchizi/deschizi. Asa ca m-am gandit la 2 variante:

 

1. cumpar o telecomanda normala de alarma si o programez sa functioneze pe alarma si inchiderea de fabrica a masinii, dar mi s-a spus ca nu se poate face asta decat daca cumpar o alrma cu totul si sa schimb practic alarma, urmand ca alarma noua sa se ocupe si de inchiderea originala a masinii

 

2. fac comanda la bmw (bavaria sau mhs sau filaret) de o cheie originala cu tot cu electronica in ea, insa din pacate cei de la filaret mi-au spus ca ma costa vreo 6-7 milioane treaba asta.

 

Acum intrebarea mea ar fi asa: stiti pe cineva care sa poata programa o telecomanda oarecare sa functioneze cu sistemul masinii sau stiti de unde pot lua o cheie originala bmw sa ii iau electronica din ea si sa mi-o programeze cineva sa mearga cu sistemul masinii? Nu vreau sa schimb yalele si contactul pentru ca e si destul de scump si destul de complicat.

 

Va multumesc anticipat pentru ajutor.

post-28627-1254734941.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cheia aia nu are electronica in ea, doar o baterie si un bec. Problema ta este pur mecanica. O alarma aftermarket e solutia optima si vei avea si keyless entry.

 

 

adica practic ce spui tu este ca eu nu aveam inchidere pe telecomanda ci pur si simplu o"lanterna" in cheie ca sa vad yala?

Link to comment
Share on other sites

la tine e doar o telecomanda simpla. Cele care aveau alarma din fabrica cheia e diferita, cu doua butoane si mai mare. Unele mai au si o chestie mica, paralepipedica care e imobilizatorul electronic separat de cheie. Asa am eu.

Electronica pentru ea nu stiu de unde iei. Stiu ca merg programate cipurile cu siguranta, stiam pe cineva in Constanta care o facea pentru diverse masini. Faza e ca oricum ajungi la costul unei alarme, fara sa ai alarma. Asa ca daca vrei inchidere din telecomanda mai bine pui o alarma.

Acum ca nu poti intra decat pe dreapta e problema legata de inchiderea centralizata in sine si de mecanismele din usi. E ciudat pentru ca sunt foarte fiabile si nu prea am auzit sa se strice, cel putin la e34.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

la tine e doar o telecomanda simpla. Cele care aveau alarma din fabrica cheia e diferita, cu doua butoane si mai mare. Unele mai au si o chestie mica, paralepipedica care e imobilizatorul electronic separat de cheie. Asa am eu.

Electronica pentru ea nu stiu de unde iei. Stiu ca merg programate cipurile cu siguranta, stiam pe cineva in Constanta care o facea pentru diverse masini. Faza e ca oricum ajungi la costul unei alarme, fara sa ai alarma. Asa ca daca vrei inchidere din telecomanda mai bine pui o alarma.

Acum ca nu poti intra decat pe dreapta e problema legata de inchiderea centralizata in sine si de mecanismele din usi. E ciudat pentru ca sunt foarte fiabile si nu prea am auzit sa se strice, cel putin la e34.

 

 

 

am alarma man pentru ca am si goarna si a si urlat de cateva ori. si scrie pe ea bmw nu stiu ce. deci alarma e.oricum o las asa deocamdata si cand fac rost de $ imi bag un viper cu pornire pe motor si multe altele ca oricum vroiam sa imi pun.

 

offtopic: ai rezolvat cu scaunele?

Link to comment
Share on other sites

:) da partial am rezolvat. Am avut liber 3 zile si am avut timp sa colind pe la dezmembrari. Am gasit un set de scaune sport comfort piele, la forma exact cu ale mele numai ca sunt negre, iar la mine interiorul ala e alb murdar sau ce culoare e aia. Normal vroiam sa iau doar alea din fata dar tipul le vindea numai set complet si cum erau ieftine, le-am luat pe toate cu 140 de euro. Ca stare generala sunt foarte ingrijite. Ma chinui acum sa aflu daca pot schimba si bacheta din spate ca asta e rabatabila, iar a mea nu e.

Oricum prima faza e incheiata si stau si eu ca omul. Mecanismul e manual nu electric, slava domnului, si au si incalzire, ca alea vechi.

De acum e doar problema de estetica. Daca merge sa schimb si bancheta din spate ar fi ideal. Daca nu trebuie sa gasesc o solutie sa le vopsesc undeva la aceasi culoare.

Link to comment
Share on other sites

Cheia aia nu are electronica in ea, doar o baterie si un bec. Problema ta este pur mecanica. O alarma aftermarket e solutia optima si vei avea si keyless entry.

 

 

adica practic ce spui tu este ca eu nu aveam inchidere pe telecomanda ci pur si simplu o"lanterna" in cheie ca sa vad yala?

 

Exact.

 

Daca spui ca ai alarma atunci trebuia sa mai ai o telecomanda separata patratoasa, asa arata:

 

http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/2957/101/7390050128_large.jpg

 

Mai sunt unele tot din perioada aia cu un colt tesit:

 

http://cgi.ebay.com/BMW-E36-ALARM-CONTROL-...p3286.m63.l1177

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
la tine e doar o telecomanda simpla. Cele care aveau alarma din fabrica cheia e diferita, cu doua butoane si mai mare. Unele mai au si o chestie mica, paralepipedica care e imobilizatorul electronic separat de cheie. Asa am eu.

Electronica pentru ea nu stiu de unde iei. Stiu ca merg programate cipurile cu siguranta, stiam pe cineva in Constanta care o facea pentru diverse masini. Faza e ca oricum ajungi la costul unei alarme, fara sa ai alarma. Asa ca daca vrei inchidere din telecomanda mai bine pui o alarma.

Acum ca nu poti intra decat pe dreapta e problema legata de inchiderea centralizata in sine si de mecanismele din usi. E ciudat pentru ca sunt foarte fiabile si nu prea am auzit sa se strice, cel putin la e34.

 

 

 

am alarma man pentru ca am si goarna si a si urlat de cateva ori. si scrie pe ea bmw nu stiu ce. deci alarma e.oricum o las asa deocamdata si cand fac rost de $ imi bag un viper cu pornire pe motor si multe altele ca oricum vroiam sa imi pun.

 

offtopic: ai rezolvat cu scaunele?

Daca te intereseaza pot sa-ti spun eu cum sa faci ieftin sa iti faci telecomanda pe cheie!

sisa ramai tot cu alarma originala

k eu asa am facut si merge, plus k e detul de buna larama originala, nu da alarme false si are si imobilizator!:)

Link to comment
Share on other sites

eu am inchidere pe cheie, insa nu merge, cum fac reinitializare

Pai scrie in carte! Sunt niste pasi care trebuie urmati! nu ai cartea masinii? daca nu spune-mi si iti sp eu cum se face!

(la e34- si sa ai sigur cheie cu telecomanda , adica aia mai lunga cu 2 butoane)

eu am un e 46 compact cu cheie romb, insa nu-mi mai merge nici una din chei, am incercat o reinitialaizere de pe forum luata, insa nici un rezultat

Link to comment
Share on other sites

E39, E46, E38, X5 E35: ReiniĂžializarea cheilor

IniĂžializarea sistemului

 

 

Pentru a asigura comunicarea Între transmiÞãtoarele radio ºi vehicul, fiecare transmiÞãtor trebuie iniÞializat.

Maxim 4 transmiÞãtoare radio pot fi iniÞializate ºi utilizate la o maºinã.

 

Din moment ce fiecare transmiÞãtor radio are propriul sãu cod, toate celelalte transmiÞãtoare trebuie reiniÞializate atunci

 

când se adaugã unul nou.

 

ProcedurĂŁ de iniĂžializare:

 

1. DeschideĂži manual ĂŽnchiderea centralizatĂŁ cu ajutorul cheii.

2. IntraĂži ĂŽn maÂşinĂŁ Âşi ĂŽnchideĂži toate uÂşile.

3. Utilizând cheia maºinii, puneti scurt cheia În contact pe poziÞia 1 si apoi scoateÞi cheia din contact.

 

Timpul de comutare trebuie sa ramana sub 5 secunde, altfel sistemul nu este pregatit pentru initializare.

 

http://img233.imageshack.us/img233/5258/cheie.jpg

 

4. ĂineĂži apĂŁsat butonul 2.

5. ApãsaÞi butonul 1 de 3 ori (Într-un interval de 10 secunde). Butonul 2 rãmâne apãsat În timpul acestei operaÞiuni.

6. EliberaĂži butonul 2.

7. Modulul de Închidere centralizatã semnalizeazã iniÞializarea acÞionând Închiderea ºi deschiderea imediatã a uºilor.

 

DacĂŁ modulul de ĂŽnchidere centralizatĂŁ nu semnalizeazĂŁ reuÂşita iniĂžializĂŁrii, procedura trebuie reĂŽnceputĂŁ.

DupĂŁ iniĂžializarea primei chei, alte 3 chei pot fi iniĂžializate.

Procedurile de la punctele 4, 5, 6 Âşi 7 trebuie repetate pentru fiecare cheie ĂŽn parte ĂŽntr-un interval de maxim 30 de secunde pentru fiecare cheie, ĂŽn caz contrar iniĂžializarea nu va reuÂşi.

 

Ăn timpul iniĂžializĂŁrii, toate celelalte transmiÞãtoare radio din chei trebuie reiniĂžializate. Ăn contact nu se introduc din nou chei

 

În timpul procesului de reiniÞializare. Dacã acest lucru se Întâmplã, procedura de reiniÞializare trebuie reÎnceputã.

Link to comment
Share on other sites

off: @Domi: Ai dat 140eur pe un interior piele in stare buna? de unde, ca as veni pana in germania decat sa dau cat cer astia pe aici, de regula aproape cat toata masina.

 

am auzit oricum, ca in germania sunt mult mai ieftine piesele din dezmembrari

 

on topic: poti incerca o alarma cu cheie din asta (e aftermarket, nu e OEM). e ieftina, arata si bine, se gaseste pe okazii.

post-12909-1255971739_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

off: @Domi: Ai dat 140eur pe un interior piele in stare buna? de unde, ca as veni pana in germania decat sa dau cat cer astia pe aici, de regula aproape cat toata masina.

 

am auzit oricum, ca in germania sunt mult mai ieftine piesele din dezmembrari

 

on topic: poti incerca o alarma cu cheie din asta (e aftermarket, nu e OEM). e ieftina, arata si bine, se gaseste pe okazii.

Dap , si eu tot d-asta mi-am pus si am reusit sa o fac sa mearga pe alarma originala!

Link to comment
Share on other sites

off: @Domi: Ai dat 140eur pe un interior piele in stare buna? de unde, ca as veni pana in germania decat sa dau cat cer astia pe aici, de regula aproape cat toata masina.

 

am auzit oricum, ca in germania sunt mult mai ieftine piesele din dezmembrari

 

on topic: poti incerca o alarma cu cheie din asta (e aftermarket, nu e OEM). e ieftina, arata si bine, se gaseste pe okazii.

 

Sincer eu ma tot uitam pe e-bay si erau toate de la 450 de euro in sus. Nu aveam timp de loc sa colind si stiam un singur parc de dezmebrari la mine in zona. M-am dus si am gasit foarte repede, aveau 2. Interiorul nu e chiar complet ci doar scaunele si banchete... fara fete la usi si ce plastice mai sunt. Arata foarte bine, mult peste ce am eu, tot din piele. Si de aia i-am zis lui ala numai de scaune ca imi era frica pret.... cand mi-a zis ca le da doar tot setul si ca fiind in stare buna sunt mai scumpe ma asteptam sa zica macar 400 acolo. Cand am auzit 140 le-am luat pe toate

Cred ca gasesti daca ai drum,numai sai ai loc sa le cari, mie mi-au ocupat tot portbagajul si bancheta din spate era varf si aia...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.