Jump to content

e60-ul meu


luci77lll

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest poleposition
Degeaba ai look daca prinzi un logan 1.6 16v putin mesterit, te face de rusine.

 

Este un logan la noi, face la liniute masini mult mai tari ca el :lol:)

 

adevarul e ca, sofatul este de fapt o cursa permanenta, este foarte rusinos "sa te faca" cineva in trafic, ai dreptate :)

Link to comment
Share on other sites

cum am mai zis , ideea e sa faci ceva misto. si in final sa placa

 

macar ai scos masina din anost .Arata bine . Sunt cativa pe aici care au avut motorul asta si au scapat repede de ele .Motiv ..cam lesinate . In acelasi timp sunt care au bagat cateva mii intr-un 316 si l-au facut piesa estetica si confortabila ..in schimb nu s-au atins de motor . Explicatia asta cu nu-mi trebuie cai putere e o pacaleala . Si nevoia de a epata estetic e uneori mai puternica decat forta ascunsa a motorului de sub capota . :) Daca tu esti multumit , e bine . Dar emblema M trebuie sa plece , undeva aruncata sau pe topicul cu taranisme .

Link to comment
Share on other sites

intr-un fel ai dreptate legat de motoare, dar sunt unele situatii, de exemplu intr-o depasire mai la limita, un motor mai mare te-ar ajuta mult mai bine decat 2.2i

 

un motor mai mare t indeamna si la manevre mai riscante care altfel nu leai face... :)

permite-mi sa nu fiu de acord. Nu este obligatoriu ca daca ai un motor mai mare sa mergi foarte tare, sau sa faci manevre riscante. de ex: sunt multi cu 316i, 320i, 318is E36 care fac cerculete pana se rup cauciucurile, si nu au motoare mari. Depinde de fiecare om in parte cat de intelept este atunci cand are "covrigu" in mana

Link to comment
Share on other sites

intr-un fel ai dreptate legat de motoare, dar sunt unele situatii, de exemplu intr-o depasire mai la limita, un motor mai mare te-ar ajuta mult mai bine decat 2.2i

 

un motor mai mare t indeamna si la manevre mai riscante care altfel nu leai face... :)

permite-mi sa nu fiu de acord. Nu este obligatoriu ca daca ai un motor mai mare sa mergi foarte tare, sau sa faci manevre riscante. de ex: sunt multi cu 316i, 320i, 318is E36 care fac cerculete pana se rup cauciucurile, si nu au motoare mari. Depinde de fiecare om in parte cat de intelept este atunci cand are "covrigu" in mana

 

 

era vb de depasiri in anumite situatii si in trafic. nu de cerculete... anyway.

Link to comment
Share on other sites

un motor mai mare t indeamna si la manevre mai riscante care altfel nu leai face... :)

 

cum adica .Deci cei cu 330 sunt niste iresponsabili de fapt . Mai bine stateam la dacii ca asa ne stiam limitele .Nu ne mai riscam cu bmw-urile in depasiri . Sunt situatii in care 50 hp in plus te pot scoate din impas .

Link to comment
Share on other sites

frumoase, le vad aproape zilnic in trafic. pozele surprind prea putin realitatea ... singura chestie care nu imi place e emblema de m5.

 

iar motoarele sunt ok pt zona noastra. nu cred ca sunt mai slabe ca 525-u d, iar eu, desi la volan incerc sa nu-i consider pe ceilalti niste concurenti, atunci cand imi pierd rabdarea nu m-a facut niciodata de rusine ... totusi ... sa compari un seria 5 cu un logan ... ma rog ... :)

Link to comment
Share on other sites

oameni rai :) ... foarte faina masina dar imi plac mai mult jantele ei originale decat astea negre, poate omul a prins un pont la un pret bun sau poate chiar nu a vrut o masina cu motor mai mare, nu inteleg ce atata tam-tam...nu cred ca ii era greu sa isi cumpere un 525 daca chiar vroia pentru ca diferentele de pret nu mai sunt asa de mari!

sa o conduci sanatos!

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina. Sa o porti mult timp si fara incidente.

Nu te uita la rautile unora.

Ceea ce conteaza e sa fi tu multumit de masina si sa te simti bine in ea.

Uneori ai nevoie de putere mai multa dar in general daca esti un sofer cumpatat motorul de 2.2 litri face treaba buna (daca nu facea fata criteriilor BMW, unul din ele fiind sportivitatea, nu-l puneau nemtii pe masina. Porneau cu motorul de baza mai de sus, de la 2.5 litri.)!

Motorul de 2.2 litri e pentru cei care merg in limitele decentei (merg cumpatat).

Cea mai buna masina e cea pe care o ai si ti-o poti permite nu cea la care visezi dar pentru care nu ai bani de intretinere (si poate nici de achizitie)!!!! Uneori se ma gasesc bani de achizitie dar intretinerea e mai grea dupa aceea.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Ai condus vreun E60 cu motorul asta ? presupun ca nu, in schimb eu am avut acest model si pot spune absolut obiectiv ca masina este periculos de submotorizata, iar cat priveste sportivitatea, aceasta lipseste cu desavarsire, singura adrenalina o obtii intr-adevar cand faci o depasire si strangi din buci cand vezi ca nu mai trage si nu stii cum sa faci sa intri mai repede la loc sau te rogi sa franeze ala pe care il depasesti... are performante jenante in ceea ce priveste acceleratia si elasticitatea.

 

A si toate astea la un consum de minim 17% in oras, pentru ca se forteaza sa taraie ditai caroseria, consum pe care il obtii si cu 525i, dar la alte performante. Mare diferenta de impozit si intretinere ce sa iti spun.

 

A mai pus si jante pe 19 sau cat sunt alea pe motorul asta si asa vai mama lui, si cred ca acceleratia este comparabila cu mersul pe jos in pas alergat :) sunt curios in cat timp strica si caseta de directie cu jantele alea, daca tot vorbea de costuri etc.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

oameni rai :) ... foarte faina masina dar imi plac mai mult jantele ei originale decat astea negre, poate omul a prins un pont la un pret bun sau poate chiar nu a vrut o masina cu motor mai mare, nu inteleg ce atata tam-tam...nu cred ca ii era greu sa isi cumpere un 525 daca chiar vroia pentru ca diferentele de pret nu mai sunt asa de mari!

sa o conduci sanatos!

Prietene nu ma intereseaza de pontul omului nici de motorizare,problema mea e alta...de ce a pus embleme de m5?Am avut un 520i e60 la vanzare anul trecut,motorul e praf.

Link to comment
Share on other sites

Ai condus vreun E60 cu motorul asta ? presupun ca nu, in schimb eu am avut acest model si pot spune absolut obiectiv ca masina este periculos de submotorizata, iar cat priveste sportivitatea, aceasta lipseste cu desavarsire, singura adrenalina o obtii intr-adevar cand faci o depasire si strangi din buci cand vezi ca nu mai trage si nu stii cum sa faci sa intri mai repede la loc sau te rogi sa franeze ala pe care il depasesti... are performante jenante in ceea ce priveste acceleratia si elasticitatea.

 

A si toate astea la un consum de minim 17% in oras, pentru ca se forteaza sa taraie ditai caroseria, consum pe care il obtii si cu 525i, dar la alte performante. Mare diferenta de impozit si intretinere ce sa iti spun.

 

A mai pus si jante pe 19 sau cat sunt alea pe motorul asta si asa vai mama lui, si cred ca acceleratia este comparabila cu mersul pe jos in pas alergat :) sunt curios in cat timp strica si caseta de directie cu jantele alea, daca tot vorbea de costuri etc.

 

 

1. Diferenta la impozit (fata de un motor de 2.5litri) intradevar nu e foarte mare (vreo 45 de lei parca!)

 

Calculul impozitului pe masina se face in functie de numarul de cmc, dupa cum urmeaza:

 

- pana la 1.600 cmc: 8 RON/200 cmc;

- intre 1.601 si 2.000 cmc: 15 RON/ 200 cmc

- intre 2.001 si 2.600 cmc: 30 RON/ 200 cmc

- intre 2.601 si 3.000 cmc: 60 RON/200cmc

- peste 3.001 cmc: 120 RON/ 200 cmc

- autobuze, autocare, microbuze: 24 RON/ 200 cmc

- masa totalat autorizata de pana la 12 t: 25 RON/ 200 cmc

- tractoare inmatriculate: 16 RON/ 200 cmc;

 

2. Daca a schimbat jantele si a pus mai mari decat cele cu care a iesit masina din fabrica sau e prevazuta in cartea masinii e pe banii lui. E posibil sa se strice nu doar caseta ci si alte piese ce tin de directie.

 

3. Nu stiu daca esti de acord cu mine (poti sa nu fi) dar chestia cu submotorizarea e subiectiva. Tine de ce ai condus inainte. Daca ai condus un 530i e normal sa para submotorizata pentru ca o compari cu ce ai avut inainte. Daca ai condus e36 1.6 (sau Fabia 1.4, Golf 1.6, Logan 1.4, etc) inainte si apoi te-ai urcat in 520i nu stiu daca va parea submotorizata.

 

4. "are performante jenante in ceea ce priveste acceleratia si elasticitatea." - afirmatia e valabila functie de motorul si masina cu care o compari!!!

 

5. Faptul ca are acelasi consum cu un 525i e un fapt foarte cunoscut!

 

Eu il apreciez ca si-a cumpart BMW si apreciaza marca. Daca e sofer cuminte si nu conduce sportiv iar depasirile le face calculat cred ca se va impaca bine cu masina (se pare ca el e mai inclinat spre a aprecia masina pentru cum arata nu pentru performantele ei).

Pentru un sofer sportiv care apreciaza sprintul si depasirile la limita posibil sa fie submotorizata (totul tine de stilul de condus).

Am intalnit soferi foarte multumiti de Logan 1.4MPI asa ca ..... sa-l lasam sa se bucure de masina.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Afirmatia este valabila strict pentru masina asta si tocmai pentru ca nu stiu cine vrea sa faca "depasiri la limita".

 

Cu orice masina iti calculezi din timp o depasire, dar cu asta cred ca iti trebui un plan bine pus la punct de cand te-ai urcat in masina.

 

Si cred ca e mai sprintena o Fabia 1.4 decat e60 520i :lol:

 

Ce legatura are Loganul ? Profilul cumparatorului de BMW ar trebui sa fie altul, iar asteptarile diferite... in teorie :)

 

Dar cum am vazut embleme de ///M si pe Logan, este posibil sa ai dreptate.

Link to comment
Share on other sites

Numai blamati motorul , este foarte bun , problema sta in faptu ca nu are cuplu, se vede clar ca inginerii nu au dorit sa-l mai imbunatateasca pentru a nu intra in conflict cu 523i/190cp 240 Nm si 525i-218 cp/270 Nm. Pe cand 2.2-u are numai 210 Nm de la 4350 , deci trebuie turat pentru a ajunge la performantele din carte.

224km/h v-max si 8.7-0-100 sunt cifre foarte bune.Consumul mare rezulta din faptul ca nu are destula cuplu si trebuie turat peste 4000.

Omu are o masina frumoasa decat altele de peste 200 cp carora le cad rotile dupa ele. .SI nu toti sunt ahtiati dupa putere putere putere.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
nici o problema cu ce ai spus mai sus, dar, daca cineva nu e ahtiat dupa putere, nici nu cred ca isi modifica exteriorul masinii pentru a se confunda cu un M5 :)
Link to comment
Share on other sites

oameni rai :lol: ... foarte faina masina dar imi plac mai mult jantele ei originale decat astea negre, poate omul a prins un pont la un pret bun sau poate chiar nu a vrut o masina cu motor mai mare, nu inteleg ce atata tam-tam...nu cred ca ii era greu sa isi cumpere un 525 daca chiar vroia pentru ca diferentele de pret nu mai sunt asa de mari!

sa o conduci sanatos!

Prietene nu ma intereseaza de pontul omului nici de motorizare,problema mea e alta...de ce a pus embleme de m5?Am avut un 520i e60 la vanzare anul trecut,motorul e praf.

 

Aici iti dau dreptate :lol: clar ca nu se paote compara cu un 525 sau cu un 530 dar e o masina frumoasa ca si astepct iar daca omului ii place, dupa cum am zis am condus doar in oras deci nu stiu cum intra in depasiri :) ....

Link to comment
Share on other sites

ce stiti voi despre motoare...17% consum, si daca pui jante mari inseamna ca se duce caseta de directie...sa fim seriosi. poate voi nu puteti sa va puneti jante asa de mari. ti-am mai spus un 2.2 care merge bine nici nu consuma mult si chiar merge.sa vi sa faci o tura sa iti schimbi parerea. de 11 ani am marca BMW SI PE TOATE AM AVUT ROTI MARI SI NICIODATA NU S-A DUS CASETA.

 

 

plasticul de la tobe e facut de mine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.