Jump to content

Recommended Posts

nu ai nicio problema... e foarte normal...

 

acel indicator de "litrometru" masoara consumul in litri/100Km...

 

la ralanti, consumul este masurat in litri/h (ora)... de aceea, acul nu mai indica consumul pentru care a fost creat, si se duce in partea dreapta...

Link to comment
Share on other sites

Eu ma refeream ca atunci cand o calc brusc, cu treapta 1 sau 2 care ar fi trebuie sa sara instant in 20, nu se mai duce pana la 20, adica la maxim.

pai probabil fiindca, chiar si atunci cand demarezi, nu ajungi la 20 l/100 km... ce nu e clar?

Link to comment
Share on other sites

el vrea ca acul indicator sa i se duca pana in 20 l/100km cand ii da talpa sau cand demareaza cu a 1-a si a 2-a...

 

ceea ce nu se prea intampla, mai ales la motoare diesel...

 

la benzinare fuge imediat la 20, ba chiar da semne ca ar trece dincolo... :)

Link to comment
Share on other sites

nu e normal, mai ales in treapta intai si a doua. La un 525TDS care l-am avut a fost primul semn ca aveam un furtun, colier de la pompa de injectie slabit si scapam motorina pe acolo. Verifica garnituri, pompe de injectie ..traseele de combustibil. ..

PS.. la mine litrometrul la asta actuala e pana la 30 de L :) ..si la demaraj mai violent dispare partial si incepe sa se si curbeze ca o banana .. :lol:

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Am 525d E60 si se duce almost instant in 20.

Ba chiar sunt dejamagit ca oricat m-as chinui cum o calc nitel cum sare naibii in 20.

 

Ca drept urmare:

a) ceva buleli pe traseul de alimentare

:) fa testul de indicatoare(il gasesti pe site pe la tips&tricks, cauta dupa posturile mele), poate e cumva decalibrat acel indicator

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Sal,

 

Am si eu o mare curiozitate, sau poate e chiar o problema... . De ce nu mi se duce acul de la consumul instant pana la maxim, la 20 ? Se duce indeva intre penultima linie si 20. Am un BMW 530 E60 din 2004.

 

ms!

 

Nu cred ca este normal.

 

cum sa nu fie normal, un diesel de la BMW consuma 4% maxim, unde vrei sa se duca acul ala ? :)

Link to comment
Share on other sites

Normal trebuie sa urce pana la maxim iar in accelerare continua acul trebuie sa ramana lipit la 20.Consumul instant afisat digital poate urca si pana la 99% fie ea diesel sau benzina insa la bmw acul iti afiseaza doar pana la 20 pentru ca peste se considera inutil de afisat.Deci normal acul tre sa urce lejer la 20(la maxim)

 

Exemplu:

 

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
4% la BMW ???

 

Imi dai voie sa rad?

 

 

PS: si mie imi arata 0% cand iau piciorul de pe acceleratie, dar asta nu inseamna ca asta e consumul, nu ? :)

 

poti sa razi, dar ata consuma, asa am invatat de pe forum si intre timp am observat ca seria 1 nevestiei consuma 4% si M6-le meu 11-12%

Link to comment
Share on other sites

Off topic

mie ii plac pozele alea prezentate ca proba.. CHiar azi era cat pe aci sa fac si eu una, ma plictiseam pe autostrada. Aveam 150km/h si nu stiu cum dracu imi arata instant vreo 5 si ceva %. :) Nu am putut sa fac ca umblu cu telefonul nevestei si nu stiu sa fac cu al ei, al meu e la garantie....

 

S-au dus dracu si Nokia astea, in 3 luni s-a facut praf...Bag picioarele care mai cumpara telefon peste 50 de euro, niste kkturi toate...arunci banii pe fereastra..

Link to comment
Share on other sites

@THX-1 asta zic si eu, ca tre sa se duca pana la maxim. Pierdere de putere parca nu se simte... in fine. Care e combinatia aia sa fac testul de bord sa vad daca nu cumva e de la ac ?

 

Sper sa nu fiu offtopic. :)

pt

, pt. E60 n-am gĂŁsit la un search mai rapid. Ideea la E90 e cĂŁ Ăžii apĂŁsat de butonelul din bord ĂŽn timp ce introduci cheia ĂŽn contact. N-am idee dacĂŁ funcĂžioneazĂŁ Âşi la E60.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.