Jump to content

Recommended Posts

In week-end nu am miºcat maºina, dupa cum ºtiÞi in Buc a plouat si când ploua discurile se Îngãlbenesc, cand mergi cu maºina si frânezi logic se curata. Am mers cu maºina astazi si ulterior am observat ca pe spate un disc nu este curãÞat, deci plãcuÞa de frana nu calcã bine pe disc sau chiar nu calcã deloc. AveÞi idee ce poate sa fie si daca o pot rezolva fãrã sa mai ajung la service ?. PlãcuÞele au "carne" pentru inca 10.000 KM.
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Mai iesi o data si franeaza mai puternic de la viteza un pic mai mare, spatele din cate stiu, franeaza mai putin daca nu apesi mai tare pe frana... ceva de genul asta
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

a, nu am vazut asta... atunci este posibil ca un etrier sa nu functioneze corespunzator, pistonul sa se fi blocat de exemplu.

 

Mergi la service sa verifice in cazul asta....

 

in orice caz, mai iesi o data si da-i frana pana lesina, poate se deblocheaza...cine stie cum s-o fi intepenit

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Am fost, nu are nimic toate rotile frânează ok, :lol:

 

Tot legat de frână pe fata imi trepidează volanul cand pun frâna toti mi-au spus discurile inclusiv acest mecanic, care mi-a spus ca discurile si plăcutele sunt foarte ok si ca sa nu le schimb ci sa dam discurile jos si lsa le rectifice Stiu ca aici sunt pareri pro si contra, si ca multi spun sa ĂŽnlocuieşti si sa iei de nou. Eu insa ma gandesc sa fac aceasta operaţiune mai intai si apoi daca nu sunt multumit cand mi se uzează placutele schimb si discurile. A mai ĂŽncercat cineva ? ceva rezultate ? (Operaţiunea ma duce undeva la 250 RON ambele discurile pe fata)

 

Off topic ĂŽnaintea mea era un logan cu 86.000 km si avea asa la o simpla verificare roata spate blocată, discurile praf, plăcutele praf, lipsa ulei servo ( si omu venise pentru schimb ulei... :lol: ). concluzie : unii sunt prea paralel cu maşinile iar unii (ca mine) cum vad ceva sau aud un zgomot ce are , ce are ?. :)

Edited by Viorel_2008BMW
Link to comment
Share on other sites

Normal, de aceea trebuie schimbate si discuri si plăcuţe. Dar pentru ca eu am plăcuţe care ma duc 1-2 ani nu vreau sa schimb nici plăcuţele nici discurile.

 

In fine m-am mai documentat si un alt mecanic imi zice : daca nu tremura si pedala cand pui frana nu este de la discurile de frana. Fratilor unii zic asa altii altceva....de la ce este frate atunci ! ( cauciucurile sunt noi, echilibrate, presiune ok, bucse schimbate acum cateva luni, bascula la fel..)

Edited by Viorel_2008BMW
Link to comment
Share on other sites

In principal discurile deformate duc la vibratii in timpul franarii (si numai in timpul franarii) daca volanul vibreaza si in alte momente atunci pot fi dubii.

 

Vibratia se amplifica atunci cand si bucsele, capetele de bara sunt uzate.

 

Am avut aceeasi problema ca a ta. Am schimbat bucsele de la brat care erau obososite s-a ameliorat vibratia dar dupa ce am schimbat si discul totul a fost ok!

 

Daca vechile discuri nu au santuri adanci, placutele se pot folosi si cu discurile noi dar cu ceva precautie pentru primii km - 100-300 depinde cat franezi, asta pana placutele se paseaza cu discurile.

 

Deformarea discului nu duce neaparat la distrugerea placutei de frana.

Link to comment
Share on other sites

Off topic ĂŽnaintea mea era un logan cu 86.000 km si avea asa la o simpla verificare roata spate blocatĂŁ, discurile praf, plĂŁcutele praf, lipsa ulei servo ( si omu venise pentru schimb ulei... :lol: ). concluzie : unii sunt prea paralel cu maÂşinile iar unii (ca mine) cum vad ceva sau aud un zgomot ce are , ce are ?. :)

 

Interesant cĂŁ spui asta. :lol:

Link to comment
Share on other sites

ca si consumabilele cumparate second`hand.

Poate cunoşti tu oameni care fac asa ceva, eu nu cunosc.

 

Asta cu rectificarea este o soluţie foarte românească.

De ce e treaba romanească ? Daca crezi ca numai in România se rectifica nişte discuri te ĂŽnşeli. Am explicat ca discurile şi plăcuţele in cazul meu erau aproape noi, rectificarea a fost recomandata de către mecanic, când am sugerat sa ĂŽnlocuiesc mi-a spus foarte clar ca nu are rost şi ca aceste discuri nu sunt uzate si merg rectificate ( probabil schimbate ĂŽnainte ca eu sa cumpăr maşina ) sunt originale şi mult mai bune decât unele pe producător.

 

Interesant că spui asta.

Ce este asa de interesant ? Eu nu ma dau asa de priceput ca alţii dar ĂŽncerc sa ma documentez si sa cer părerea la mai mulţi, si ĂŽncerc sa le ofer la alţii un feed-back. Cam asta este ideea unui forum, cred eu.

 

Rog un moderator sa ĂŽnchidă acest topic.

Edited by Viorel_2008BMW
Link to comment
Share on other sites

Eu cand am adus vorba de rectificare toti mi-au sarit in cap desi doar cerusem o parere. Dar uite ca tot ce s-a scris pe acel topic a fost demontat de tine. Asa ca inca odata s-a dovedit ca majoritatea sut BAGATORI DE SEAMA. Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.