Jump to content

benzina in loc de motorina


quick_shark21

Recommended Posts

Cred ca am bagat benzina in loc de motorina. am facut cativa km, iar dupa ce am ajuns acasa, nu mai merge. porneste dar se opreste dupa 2 secunde. E grav?!!

masina e un 320d E46.

 

 

Azi am scos benzina si am bagat motorina. Ce am observat e ca la un condus f agresiv imi apare eroare de la pompa de motorina. Nu stiu din ce cauza, pompa imi bazaie f urat. E posbil sa fie si din cauza filtrului de motorina?

 

 

Pai nu trebuie schimbat si filtrul de combustibil?

 

Stai linistit eu am bagat 20 de benzina peste 15 de motorina si am mers vreo 100 km cu amestec pana a inceput sa scoata fum dimineata la prima cheie. Mi-am dat seama ce am facut, am golit rezervorul schimbat filtrul de motorina si totul merge f bine nu s-a intamplat nimic, de atunci am facut 15000 km fara nici o problema.

 

Trebuie neaparat schimbat filtrul de motorina? daca da, din ce cauza?

 

Pentru ca acum este de benzina. :)

Edited by locdeparcare
Link to comment
Share on other sites

Pai nu trebuie schimbat si filtrul de combustibil?

 

Stai linistit eu am bagat 20 de benzina peste 15 de motorina si am mers vreo 100 km cu amestec pana a inceput sa scoata fum dimineata la prima cheie. Mi-am dat seama ce am facut, am golit rezervorul schimbat filtrul de motorina si totul merge f bine nu s-a intamplat nimic, de atunci am facut 15000 km fara nici o problema.

 

Trebuie neaparat schimbat filtrul de motorina? daca da, din ce cauza?

 

 

Pentru ca acum este de benzina. :)

[/quo

Daca merg cativa km in treapta a 2-a turat la vreo 3500 rpm, imi apare pe BC martorul de la pompa de motorina, iar apoi motorul nu mai are vlaga. Daca opresc si pornesc motorul din nou, merge iar normal. Are vreo legatura cu intamplarea asta cu benzina, sau mi se duce pompa?

Pompa am schimbat-o, in iulie-august, pt ca nu aveam blindaj si am agatat cu ea si s-a rupt, insa filtrul nu l-am schimbat, si din prima zi cand mi-a montat-o scoate un bazait ciudat.

Link to comment
Share on other sites

Daca merg cativa km in treapta a 2-a turat la vreo 3500 rpm, imi apare pe BC martorul de la pompa de motorina, iar apoi motorul nu mai are vlaga. Daca opresc si pornesc motorul din nou, merge iar normal. Are vreo legatura cu intamplarea asta cu benzina, sau mi se duce pompa?

Pompa am schimbat-o, in iulie-august, pt ca nu aveam blindaj si am agatat cu ea si s-a rupt, insa filtrul nu l-am schimbat, si din prima zi cand mi-a montat-o scoate un bazait ciudat.

 

 

Probabil nu are nimic.Uite ce zic unii, ca au pus benzina si nu se intampla nimic.Mai mergi cu ea asa, trebuie sa isi revina. :)

 

In principiu trebuie sa schimbi tot sistemul de alimentare, injectoare, pompa de inalta presiune, de joasa presiune.

... plus o feshtanie sa plece duhurile rele. Pe principiul, rau n-are cum sa-i faca (dar nici bine).

Nu mai bine ai putina rabdare si o schimbi cu totul cand ieshim din criza ?

 

Ai dreptate, scoate benzina din rezervor si masina este ca noua.Cred ca aberau aia pe forumul ala. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Pentru modelele US se pare ca exista o protectie suplimentara.

 

"FUELLING PROTECTION SYSTEM AS STANDARD FOR ALL BMW DIESEL MODELS

01/30/2009

 

Munich. BMW is the first car manufacturer to equip all new diesel-powered models with an Incorrect Fuelling Protection System as standard equipment. The innovative system helps prevent cases of misfuelling at the pump and its far-reaching consequences. A special mechanism fitted to the filler neck prevents drivers from accidentally inserting the fuel filler nozzle of a standard unleaded gasoline pump into the filler neck of a diesel-powered car. This technology has been tried-and-tested in a variety of BMW models with diesel engines and will now be fitted to all diesel-powered BMW models, including the 335d Sedan and X5 xDrive35d now on sale in the US, right from the factory.

Every year, the German AA has to provide technical support in more than 5,000 cases of diesel misfuelling. Rectifying the consequences of incorrect fuelling is not just time consuming, it may also involve major costs. Even if the driver realizes their mistake before starting the engine, emptying and cleaning the fuel tank, pipes and the pump as well as changing the filter will be unavoidable.

 

The high number of cases of misfuelling shows that just a short moment of inattention suffices to select the wrong fuel filler nozzle at the gas station. Particularly drivers who frequently use different cars from rental companies or company fleets often have to pay extra attention – more so, since the performance profile and acoustic insulation measures of modern diesel engines reduce the differences between diesel and gasoline-powered engines to a minimum. The difference in fuel filler nozzle diameter often prevents accidentally filling petrol engines with their narrower filler neck with diesel fuel, but during hasty filling manoeuvres, the filler nozzle for unleaded gasoline can easily and mistakenly be inserted into the filler neck of standard diesel models.

 

However BMW will help drivers to avoid making this mistake. The Incorrect Fuelling Protection System fitted to all BMW diesel-powered models is designed to allow only filler nozzles for diesel fuel to enter the filler neck. The filler neck of these models is fitted with a locking system that can only be released by a standardized diesel filler nozzle. An unleaded gasoline nozzle with its smaller diameter cannot make the same connection and its access is blocked.

 

The Incorrect Fuelling Protection System is also designed for fuelling under exceptional circumstances, when the diesel-powered model may have to be fuelled from a spare can. Narrow recesses on the outer walls of the filler neck allow the introduction of smaller amounts of fuel. Using a container for re-fuelling requires extra care, which serves to remind the driver of ensuring that they use the right type of fuel."

 

Cica "far reaching consequences", astia de la BMW nu cred ca au citit pe forum, se scoate benzina si gata, e ca noua. :)

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Asa mi-am dat si eu seama ca ceva nu e in regula cu masina la sprint tare cu a 2-a si a 3-a (pana la 3500 rpm) mi se aprindea martorul DDE iar dupa cateva zile a venit si fumul la pornire dimineata. La mine dupa ce am curatat rezervorul schimbat filtrul nu s-a mai aprins.

 

Ai schimbat filtrul de motorina?

Link to comment
Share on other sites

haz de necaz ..Pe forumul asta nu prea se merge cu plinul .

 

exista si exceptii.. :)

 

 

on topic..eu am auzit ca daca mergi mult cu benzina (motorul fiind diesel),masina este ca si terminata(mecanic vorbind)...

 

p.s. sa auzim de bine...schimba filtrul si poate isi revine...oricum, se simte la nas cand bagi benzina inloc de motorina o cantitate atat de mare...nu inteleg cum de nu ti-ai dat seama pe loc...in plus scrie si pe bon ce ai bagat... :lol:

 

am vazut o faza de genul asta la o benzinarie, era unu cu un ford focus de firma, motor diesel, si baga benzina in ea...cred ca a bagat un 15L moment in care a simtit miros sau nu stiu...a mers a platit benzina ,s-a intors si a facut plin cu diesel, cand a plecat cu masina , a mers cam in suturi...:lol:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

 conteaza asta pt tine?! iti donez eu posturile mele ,daca te incanta cu ceva :lol:

 

doar am intrebat.pe forum-ul asta nu se pot pune intrebari? bina ca m-ai lamurit

 

 

Numai daca postezi in anumite sectiuni se contorizeaza. In altele doar socializezi, iti faci prieteni, iti iei WARN uri, etc. Pana sa vii tu porneau toti de la 5 mii de posturi si pe masura ce postau se scadea din numarul total pana ajungeai la 0. Cand ajungeai la 0 primeai un breloc original BMW. Nu puteai posta din nou decat daca mergeai si iti ridicai premiul si cu ocazia asta erai inscris si in Partidul Noua Generatie (a lui Becali). Au fost ceva probleme cu niste suporteri dinamovisti si rapidisti si s-a renuntat la metoda asta si s-a implementat modalitate de contorizare a posturilor care este si acum in vigoare. :)

Edited by locdeparcare
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

salut! sa nu mai deschid alt topic legat de aceasta problema, am zis sa scriu aici.

tocmai de am bagat si eu in rezervor 1.21 litri de benzina in loc de motorina, aveam in rezervor in jur de 5 litri de motorina si am mai bagat 17 litri apoi... as mai completa cu motorina, dar nu stiu ce sa fac, sa mai pun motorina sau sa golesc rezervorul? am mers cu masina aproximativ 10 km cam cu frica... astept un sfar! multumesc!

 

raportul este de 60 ml/ 1litru de motorina.

Edited by BZ 26 GLK
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
ok , deci golesc rezervorul , schimb filtrul motorina si in rest e ok?adica nici o sansa sa se strice ceva?stiu pe cineva care a facut aceeasi faza cu un e60 , a scos benzina , a pus motorina , masina a pornit si dupa 50 km asa s-a oprit din nou.se defectase pompa de motorina.a fost oare o coincidenta sau ea este prima afectata?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.