Jump to content

my 535D


dvdcore

Recommended Posts

Eu nu cred faza asta.

 

Fie cum o fi, sunt f multumit de cum trage.

O sa incerc sa cronometrez un 0-100 o data si sa compar cu urmatorile valori:

Harta DMS cu 344 cai scoate 5.5s 0-100, iar harta race de 380 de cai 5.2s 0-100.

 

 

Momentan nu ma gandesc la evacuare. Si oricum nu as vrea sa dau 2000 euro pe niste tevi.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Ieri am fost la Robert pt curatare admisie, EGR, filtru epurator, si verificare clapete din admisie.

 

Toate erau murdare in interior, ca in poza urmatoare:

http://www.mainpixels.com/egr_valve.jpg

 

Clapetele am decis sa nu le eliminam, pareau sa fie destul de rezistente, erau mai groase ca latime si invelite in cauciuc gros, fata de clapetele folosite pt modelele E60 din 2004/2005 sau E39, asta din ce am vazut in diverse tutoriale.

 

Dupa curatare, parca consum un pic mai putin masina.

 

De asemenea, mi-am resetat si memoria cutiei, sa se acomodez cu stilul meu de condus.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=134449

 

Parca schimba treptele ceva mai lin.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Da.. asa ziceam si eu sa nu fie placebo.

 

Oricum faza e ca inainte de resetarea cutiei.. mers cu tempomatul in orice treapta de viteza in jurul valorii de 1400rpm fluctua turatia 1300-1500rpm, desi viteza ramanea constant. Mers in D, DS sau Manual la fel facea. La orice alt rpm, turatia ramanea constanta.

 

Dupa resetare si curatare, acelasi mers, flucteaza destul de rar.

 

Din ce am citit pe forumuri de afara, sunt si altii cu problema asta, si un update de soft pt cutie, se pare ca ar rezolva-o definitiv.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

10000 km de cand am masina si 8000 resoftata, si merge excelent.

A primit un make-up, adica sprancene :) , si nu prin update d soft, ci prin legarea lor la angel eyes.

Alta problema aparuta a fost becul stanga xenon ars. Pt alti posesori, in caz ca vi se intampla asa ceva, trebuie stiut ca desi in specificatii ar trebui sa aiba bec D2S, se pare ca avea totusi D1S.

Motorul trage excelent, de curand am intalnit si ceva mai puternic pe drum, si anume un CL63AMG, care nu prea intelgea cum de nu se poate departa de mine :) A lasat-o incet la un moment dat sa vina in spatele meu, sa vada ce model e .DIESEEEEL :lol: Evident pe drum liber, se duce mai bine mai ales pe 200+

 

Se poate vedea aici 535d chipat (dar TOURING si cu 2 pers la bord) versus 630i, A5 MTM (275 cai), Cl63Amg, M6:

 

Deci a mea fiind mai usoara, sta si mai bine alaturi de CL 63 AMG, in reprize fiind chair mai rapida. Se poate observa cuplul imens, la un moment dat e si in fata M6-ului, chiar daca pt f putina vreme.

I-am dat masina si lui Robert (b69tau) pt o tura, si chiar el fiind fan benzina, a fost impresionat.

Unul dintre comentariile de la acest film e genial si anume ca toate masinile care au iesit in fata 535-ului, au trebuit sa se duca imediat la benzinarie dupa curse, pe cand 535-u a mai mers cateva sute de km :)

 

Un compartiv interesant: m5 E39 vs 535d E60.

 

M5-ul cred ca are in jur de 450 de cai, iar 535-u 360cai. Daca era stock m5-ul era in spate sau la fel pana in 250km/h

 

 

.Cum viteza ramane constanta, e normal sa creasca/scada turatia, nu?

La 1500rpm pe tempomat, turatia fluctueaza mai mult in special in treapta a 5-a (1400-1600rpm)

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Din ce am citit pe net, la 35d-uri ĂŽn general crapa diverse conducte Âşi mai puĂžin sunt raportate alte probleme, spre deloc. Nu Âştiu la mine unde e acel filtru epurator Âşi cum dracu se numeÂşte ĂŽn englezĂŁ.

 

Ăn X3 nu prea se aude mare lucru.

 

 

Afarã e Însã altã poveste, se aude FOARTE FOARTE TARE. ªi lumea În general Întoarce capul din faÞã.

Link to comment
Share on other sites

la o simpla cautare pe internet am gasit asta:

 

 

http://www.unixnerd.demon.co.uk/enumber.html

 

si:

 

http://www.bmwheaven.com/component/option,...119.5/wap2,wap2

 

am observat ca amandoua au in jur de 160-170kg (cel putin asas scrie pe net )

 

In 2007 BMW introduces the bi-turbo 3 liter straigt six as the N54 engine ( which is not completely new ).

My guess is that this is for a reason, otherwise BMW would have chosen for the magnesium R6 version, which powers the 330i, the 130i and so on.

The weight of this magnesium engine is 161 kg and 70 kg leigther than the new 4 liter 425 hp M3 V8 ( thus weighing a hefty 230 kg ).

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pana la urma mi-am cumparat jante 19" replica M5, made in italy, dar de acelasi dimensiuni (8.5J,9.5J) si ET ca cele originale + anvelope Falken FK 452 245/35/19 fata si 275/30/19 spate.

Din punct de vedere al aspectului, par identice cu cele originale, singura diferenta ca sunt de 14 kg in loc de 12kg cat au cele originale.

 

Abia astept sa le montez pe masina. Sper ca dpdv al confortului sa nu fie diferente majore fata de cele de 18"

 

http://img532.imageshack.us/img532/3481/dsc04624f.th.jpg http://img704.imageshack.us/img704/6760/dsc04622z.th.jpg

 

 

Am mai facut si niste poze noi tractorasului:

 

http://img683.imageshack.us/img683/9786/dsc03756c.th.jpg http://img704.imageshack.us/img704/917/dsc03757t.th.jpg http://img683.imageshack.us/img683/410/dsc03758.th.jpg http://img689.imageshack.us/img689/4858/dsc03759y.th.jpg

 

 

De curand am schimbat lichidul de frana + placute frana fata/spate . Etrierii fata si placutele sunt de M5.

 

http://img535.imageshack.us/img535/5692/dsc03649re.th.jpg http://img704.imageshack.us/img704/5959/dsc03647d.th.jpg

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Urmeaza grile M5 aripi, eleron spate M5 , bara spate m5 si evauare quad similara M5, dar forma tevilor as dori sa fie putin mai ovala asemanator AMG, de genul:

 

 

http://www.vividracing.com/catalog/wm.php/images/meistere60m5oval.jpg

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

daca-i mai bagi un V10 sub capota poti zice ca ai M5 :)

 

sunt curios, masina ta are filtru de particule?

 

edit:

Etrierii fata si placutele sunt de M5.

PS: da' vezi ca placutele cica nu sunt la fel ca la M5

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on

 

automat nici discurile nu sunt la fel .. asta daca nu ai pus tu frane de M5 :)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

dap.. are DPF :) ... sper sa n-am probleme cu el prea curand... oricum merg mai mult in afara orasului, si cu viteze care faciliteaza regenerarea lui

a, nu de asta intrebam, imi imaginam cu ar fi scos fumul negru prin evacuarea dubla gen M5 , dar are asa ca nu o sa scoata :)

 

 

Şi nici etrierii...

da da da, la etrieri am vrut sa ma refer, nu la discuri

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.