Jump to content

my 535D


dvdcore

Recommended Posts

Nu am filtru sport. Am avut K&N dar mi-a stricat debitmetrul. Cu K&N se auzea si mai frumos.

Pe 3000-4000rpm, mie mi se pare ca sunetul in habitaclu seamana cu L6 benzinar de la porsche.

 

O sa pun mai tarziu mai multe filmulete, in special cu depasiri.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Ms, c6t9. Nu merita sa dai masina pt niste oglinzi. Crezi ca daca ai alta nu o sa le mai fure?

 

Da.. pretul a fost ok. Unul nou OEM e peste 1000 euro . Au mai fost 1100 lei uleiul + 500 lei filtru/garnitura cutie + 600 lei manopera.

 

Am schimbat de curand si bateria. Era cea originala si avea peste 4 ani. Am pus una noua mai puternica si anume Bosch SILVER de 110 Ah si 920 putere la pornire.

Cu cea veche mai primeam erori pe idrive pe partea electrica si lumini, s-a intamplat o data sa se opreasca ecranul la idrive si sa revina imediat.

 

Pt cei ce isi schimba bateria, trebuie sa o reprogramati in computerul masinii prin tester. De asemenea acest lucru e valabil si pt un debitmetru nou.

 

Cu debitmetrul nou reprogramat parca e mai liniara accelaratia si nu mai nici un timp mort intre cele 2 turbine.

Desi debitmetrul nou il am pus pe masina de asta vara, acel lag nu l-am realizat pana sa inlocuiesc de curand convertorul.

 

Macar sta bine cu consumul:

http://img6.imageshack.us/img6/9021/img0454dh.th.jpg

 

Si o poza de noapte:

http://img211.imageshack.us/img211/7013/dsc05933t.th.jpg

 

 

Un lucru care mi s-a parut interesant este ca 535D E60(modelul de 272 cai) are acelasi timp pe circuit cu 535i F10 (306 cai):

http://www.fastestlaps.com/tracks/hockenheim_short.html

Pozitiile 305 si 306 in lista.

Si tot acolo spune ca pe 0 200 535i e un pic mai rapid decat noul 535d...in special dupa 100kph ACOLO UNDE TOATE DIESELURILE PIERD RAU FATA DE BENZINA, in ciuda parerii generale si nefondate ca dieselul este mai bun dupa 100kph...

Link to comment
Share on other sites

Si tot acolo spune ca pe 0 200 535i e un pic mai rapid decat noul 535d...in special dupa 100kph ACOLO UNDE TOATE DIESELURILE PIERD RAU FATA DE BENZINA, in ciuda parerii generale si nefondate ca dieselul este mai bun dupa 100kph..

 

Acolo unde? ca un vad nimic de F10 535d pe fastest laps.

Ideea era ca desi are acceleratie mai buna(306 cai vs 272cai) in linie dreapta, F10 535i are acelasi timp pe circuit cu 535D E60 272 cai cu 5 ani mai vechi si DIESEL.

 

 

"ACOLO UNDE TOATE DIESELURILE PIERD RAU FATA DE BENZINA" - de ce trebuie sa generalizezi? Eu vbeam de 535D aici, si mai ales resoftat, se dezlantuie de la 140 in sus si trage constant cam pana in 220-230.

 

Cam de pe aici 535-ul oboseste si benzinarele incep sa se duca.

Dar pe repriza 100-200 benzinarele aspirate de aceeasi greutate si putere similara, gen 545/550i, n-au nici o sansa sa se duca in fata.

 

Vin si cu exemple. Am si link-uri de pe youtube pt valorile de mai jos , dar nu pot sa postez pe toate aici.

 

STOCK 535i F10 306 cai (turbo) 100-200 in 16.5s

STOCK 550i F10 405 cai (twin turbo) 100-200 in 13s

Resoftat 535D E60 100-200 in 13s

Resoftat 535d F10 100-200 in 12s

 

Evident ca daca resoftezi si benzinarele, rezultatele vor fi altele, in special al 550i care are un potential mare de tuning.

Ideea este ca dif sunt f mici, iar consumul in full throttle este DUBLU la benzinare.

Si cum pretul benzinei se duce inspre 2 Euro litrul, eu zic ca nu merita.

 

Iar ca si exemplu concret:

Stock vs stock. Pai daca era resoftat 335d-ul il lasa mic pe benzinar.

 

In video au gresit greutatea lui E91. 1650 kg are 335d E90: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=149831

Conform carfolio 335d TOURING are 1720kg: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=180345

Asa ca au o greutate apropiata.

 

Si chiar daca 535d ar "pierde Rau", cu asta am incheiat discutia versus benzinare.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Da, asta am si zis in concluzie ca nici diferentele mici intre reprize nu conteaza, ca nu merg la curse. Ci pur si simplu ca un circuit, reflecta mai bine performantele reale... curbe, franari, deapasiri.. etc.

Oricum 535d e o balena si nu se simte bn decat pe autobahn in germania... sa parcurci distante lungi rapid si economic.

 

Doar mi s-a parut o ineptie sa zici ca diesel-urile din ultima generatie "pierd rau" in fata benzinarelor pe 100-200.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

W

Acolo unde? ca un vad nimic de F10 535d pe fastest laps.

Ideea era ca desi are acceleratie mai buna(306 cai vs 272cai) in linie dreapta, F10 535i are acelasi timp pe circuit cu 535D E60 272 cai cu 5 ani mai vechi si DIESEL.

 

 

"ACOLO UNDE TOATE DIESELURILE PIERD RAU FATA DE BENZINA" - de ce trebuie sa generalizezi? Eu vbeam de 535D aici, si mai ales resoftat, se dezlantuie de la 140 in sus si trage constant cam pana in 220-230.

 

Cam de pe aici 535-ul oboseste si benzinarele incep sa se duca.

Dar pe repriza 100-200 benzinarele aspirate de aceeasi greutate si putere similara, gen 545/550i, n-au nici o sansa sa se duca in fata.

 

Vin si cu exemple. Am si link-uri de pe youtube pt valorile de mai jos , dar nu pot sa postez pe toate aici.

 

STOCK 535i F10 306 cai (turbo) 100-200 in 16.5s

STOCK 550i F10 405 cai (twin turbo) 100-200 in 13s

Resoftat 535D E60 100-200 in 13s

Resoftat 535d F10 100-200 in 12s

 

Evident ca daca resoftezi si benzinarele, rezultatele vor fi altele, in special al 550i care are un potential mare de tuning.

Ideea este ca dif sunt f mici, iar consumul in full throttle este DUBLU la benzinare.

Si cum pretul benzinei se duce inspre 2 Euro litrul, eu zic ca nu merita.

 

Iar ca si exemplu concret:

Stock vs stock. Pai daca era resoftat 335d-ul il lasa mic pe benzinar.

 

In video au gresit greutatea lui E91. 1650 kg are 335d E90: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=149831

Conform carfolio 335d TOURING are 1720kg: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=180345

Asa ca au o greutate apropiata.

 

Si chiar daca 535d ar "pierde Rau", cu asta am incheiat discutia versus benzinare.

 

...pai nu generalizez ci doar ma refer la cifrele exiatente pe net: 4.2 tdi batut de 4.2 fsi la noul a8, dupa 100 kph, pe carfolio 530 i bate 535d la standing km, sau 1/4 mile parca, vorbesc de e60, 330 i bate a4 3.0d de 240 cp tot dupa 100...iar cifrele alea din video chiar nu stiu de unde sunt...535i are 6,1 suta...aici incerc sa atac un mit romanesc, cum ca diesel e mai tare dupa 100...nimic mai fals, tocmai ca dupa 100 mai degraba moare...a ta stock, si pana la 100 de-abia scoate 6,4 in ciuda faptului ca nu mai incape netu de ea...peste tot, si afara...cu toate senzatiile ei..."micul M, fenomenal etc"...asta e realitatea...e o discutie oricum...iar pe fastestlaps au pus din greseala e60 dar e vorba de noul 5, ca dovada uita-te la 0 100, 5,7, adica timpul noului 535d, nicidecum a celui vechi cu toate resofturile...vezi si zepfer...iar pe youtube am vazut 550i ce merge lejer peste 300...o prostie...nu e de incredere...ia reviste si siteuri de specialitate...ideea o repet: dieselul oboseste dupa 100 kph, in ciuda impresiei generale...asta mi se pare cel mai interesant, nu benzina vs diesel, care tot timpul este un subiect al dieselarilor, niciodata al celor cu benzina...cauta cifre, de incredere si ai sa vezi...

Link to comment
Share on other sites

De multe ori cifrele date de producator sunt teoretice. Cifre corecte sunt intr-adevar date de publicatii gen AutoBild sau Automotor und sport(teste reale pe teren)

 

Oricum uite si ceva elocvent:

 

535i f10 16.5s :

550i f10 13s :

 

Pt 535d F10 resoftat e mai inainte pe thread.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Cifrele reale sunt cele date de producĂŁtor.

 

Diverse publicaÞii pot comite greºeli, depinde ce vreme este atunci când testeazã maºina, ce piloÞi folosesc.

 

M-aÂş mira ca staff-ul de la BMW sĂŁ nu fie ĂŽn stare sĂŁ testeze ca lumea maÂşinile pe care tot ei le produc.

Link to comment
Share on other sites

De multe ori cifrele date de producator sunt teoretice. Cifre corecte sunt intr-adevar date de publicatii gen AutoBild sau Automotor und sport.

 

Oricum uite si ceva elocvent:

 

535i f10 16.5s :

550i f10 13s :

 

Pt 535d F10 resoftat e mai inainte pe thread.

...bine atunci, eu spun una, tu o tii pe a ta, cu you tube...asa nu ajungem nicaieri...performantele, inclusiv greutatea masinii, ca tot am vazut ca invoci asta, se masoara in conditii controlate, cu rezervorul trei sferturi, bagaj de 75 kg si parca sofer de 80 kg..si fara nici o dotare optionala...asta scrie in manualul meu...cum poti tu sa mergi la zecimale pe you tube, basca ca viteza se masoara cu gps, laser etc, nu cu ochiu pe bord si cu play si pause si ceas de mana...eu iti propun un subiect, la modul serios, tu vad ca tot cu you tube...uita-te la cifre, daca vrei, daca nu...atunci m-ai " batut" si pe mine...deci daca vrei

Link to comment
Share on other sites

.. dvdcore., . ai o masina frumoasa, e foarte ok, dar tot urmaresc topicul asta si e 3 sferturi cu ce si cat bate un 535D resoftat tot felul de masini si cat de fraieri sunt cei care isi iau masini de performante apropiate dar pe benzina. si dau ca prostii dublu la pompa.. zici ca ai un feld e complex de inferioritate, in loc sa te bucuri de masina si de ce ofera ea, daca iti place asa de mult..

 

L.E.. acum pana si sunetul a devenit de V8 - V10.... nu ma pricep eu la comparatii pe youtube si timpi de circut.. dar daca iti place tie e ok..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

...repet ce am spus...la ora actuala dieselul moare dupa 100 ...si 4.2 tdi, care e mai rapid pana la 100 decat 4.2 fsi, dupa se cam linisteste, cu pana la 1 1,5 secunde in urma pe la 200 kph...iar noul 535d, care este fenomenal pe 0 100, dupa sufera de aceeasi problema...
Link to comment
Share on other sites

DOMI,ms pt aprecieri. Daca ai obs utlima discutie nu am pornit-o eu, si unde am zis eu ca sunt fraieri cei cu alte masini? Fiecare isi cheltuie banii cum vrea.

Eu chiar ma bucur de masina, doar vreau sa arat si celor care au o preconceptie despre diesel, ca nu "pierde RAU".

Legat de sunet, sa fim seriosi.. nu l-am ridicat in slavi . Mai ales la relanti , chiar am zis intr-un post mai inainte, ca nu imi place sunetul de diesel la relanti. Bine ca si E60 M5-ul cand il pornesti la rece zici ca e tractor.

 

Cu asta am incheiat polemica.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

DOMI,ms pt aprecieri. Daca ai obs utlima discutie nu am pornit-o eu, si unde am zis eu ca sunt fraieri cei cu alte masini? Fiecare isi cheltuie banii cum vrea.

Eu chiar ma bucur de masina, doar vreau sa arat si celor care au o preconceptie despre diesel, ca nu "pierde RAU".

Legat de sunet, sa fim seriosi.. nu l-am ridicat in slavi . Mai ales la relanti , chiar am zis intr-un post mai inainte, ca nu imi place sunetul de diesel la relanti. Bine ca si E60 M5-ul cand il pornesti la rece zici ca e tractor.

 

Cu asta am incheiat polemica.

pai dp meu de vedere e o discutie normala (doar ca ai spus intr-adevar ca sunt "ineptii" observatiile mele...da la cat sunt de umflati muschii pe aici, asta e parfum). De asemenea este adevarat ca vorbeam doar de performante, nu de costuri, ceea ai adus tu in discutie (eu n-am vorbit de turbine, galerii, debitmetre...care toate iti fac praf calculele de xonsum facute doar cu pistolul de la pompa)...ideea este ca turbo kick-ul a ajuns sa te pacaleasca asa de tare, incat se pare ca nu mai esti deloc dispus sa vezi ce spun cifrele...iar 1 secunda la 200 kph e cam RAU, adica peste 30 de metri distanta, daca nu mult mai mult...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.