Jump to content

my 535D


dvdcore

Recommended Posts

Da, o sa mai ramana, dar o sa fie din ce in ce mai rare.

In legatura cu piata din state, ma refeream la 4 cilindri in loc de 6, nu in loc de 8, si imi mentin parerea ca asta o sa fie trendul pe piata mainstream.

 

Iar cu consumul s-ar putea sa te pacalesti - un 535d cred ca ar putea sa 'manance' undeva pe la 6-6.5% la viteza aia (e o presupunere bazata pe cum functioneaza consumul la diesel) :)

Link to comment
Share on other sites

nu mananca 6 la 150km/h , stai linistit, nu un motor de 3l, pus pe un ladoi de 1.7t de orice fel ar fi, benzina, diesel, cu hidorgen.... ..nici cu cruise control, cu nimic..

pana in 120km/h poate.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Da, o sa mai ramana, dar o sa fie din ce in ce mai rare.

In legatura cu piata din state, ma refeream la 4 cilindri in loc de 6, nu in loc de 8, si imi mentin parerea ca asta o sa fie trendul pe piata mainstream.

 

Iar cu consumul s-ar putea sa te pacalesti - un 535d cred ca ar putea sa 'manance' undeva pe la 6-6.5% la viteza aia (e o presupunere bazata pe cum functioneaza consumul la diesel) :)

 

Trendul e sa puna un motor electric pe langa V8, ca sa-l bage la categoria hybride pentru taxe, dar V8, V10 o sa ramana pe piata inca multi ani pe segmentul premium. Sant curios cate S-Classe o sa se vand cu motorul ala economic de 2 litri biturbo si cate de aiurea o sa se comporte. Probabil o sa schimbe motorul odata cu uleiul si filtrele.

 

Pai consumul extraurban e de 6.3 la 535d ,dar daca tu zici ca mananca 6 te cred ca la diesel de obicei ala e consumul maxim, in rest mananca 3-4l /100 km. :laugh:

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Pai 10 l tot ia la viteze mari si atunci nu prea e nici o smecherie in comparatie cu benzina.

Am avut 530d si papa cam 14 instant pe CB la peste 200 km/h.

 

Avantajul clar la diesel e in oras, un V8 consuma minim 16 l/ 100 km , la diesel e mult mai subtire.

Link to comment
Share on other sites

Trendul e sa puna un motor electric pe langa V8, ca sa-l bage la categoria hybride pentru taxe, dar V8, V10 o sa ramana pe piata inca multi ani pe segmentul premium. Sant curios cate S-Classe o sa se vand cu motorul ala economic de 2 litri biturbo si cate de aiurea o sa se comporte. Probabil o sa schimbe motorul odata cu uleiul si filtrele.

 

Pai consumul extraurban e de 6.3 la 535d ,dar daca tu zici ca mananca 6 te cred ca la diesel de obicei ala e consumul maxim, in rest mananca 3-4l /100 km. :laugh:

 

...daca e sa vorbim de viitor, acesta apartine masinilor pe hidrogen, nici benzina, nici motorina, bio..., electric sau altceva...hidrogen...in Norvegia exista deja o autostrada pentru asa ceva, cu statii ca produc local hidrogen...cand stau astfel de propulsoare nu necesita incarcare ci dimpotriva, pot furniza curent in retea...propulsorul este in sasiu...deci la impact nu vine nimic peste tine...

Link to comment
Share on other sites

Nu mai apucam noi schimbari radicale , presimt ca in vreo 40 ani o sa ne taraim oasele batrane cu vreun S-Classe de 1l diesel -hybrid si o sa povestim la nepoti ce bine era cu V8-ul.:ike:. Bineinteles benzina o sa fie mai scumpa ca un whiskey single malt.
Link to comment
Share on other sites

Nu mai apucam noi schimbari radicale , presimt ca in vreo 40 ani o sa ne taraim oasele batrane cu vreun S-Classe de 1l diesel -hybrid si o sa povestim la nepoti ce bine era cu V8-ul.:ike:. Bineinteles benzina o sa fie mai scumpa ca un whiskey single malt.

 

...nu stim, s-ar putea ca noile tehnologii sa puna presiune pe pret...la urma urmei, vorba celor de la TG, pentru 1,5 euro litru cineva scoate de la 4000 de m adancime titei cu niste instalatii destul de complexe, il pune in rezervoarele ale imense, dupa care pe conducta, pe un vas de vreo 350 m lungime, care navigheaza vreo 6000 de km, care ajunge in port, unde acel litru e pus din nou in niste rezervoare, dupa care din nou pe conducta pana la rafinarie, o chestie gigantica, supus unui proces destul de complex de transformare (nu stiu cat mai ramane din el, dar in mod cert genereaza si deseuri care la randul lor trebuie gestionate), dupa care cu camioane sau garnituri de tren ajunge in rezervoarele subterane de la benzinarii iar de acolo cu pompa (alta instalatie necesara) in rezervoare la noi...si toate astea doar pentru 1,5 euro (cu TTI...adica in fapt, vreo 70 eurocenti, in care includem si profitul companiilor implicate)...sincer...vi se mai pare scump cumva?...

Link to comment
Share on other sites

La 130 papa 5.5% se vede si aici:

http://www.youtube.com/watch?v=4dGYvJ6j5eU&playnext=1&list=PL75A0B93696D8D342

 

La 144km/h eu am obs ca e sweet spot sa zic asa. Aici papa cam 6-6.5%. Apoi incepe sa creasca consumul.

Sa nu imi spui ca v8-ul papa sub 9.5% la viteza asta.

 

A mea papa 9-9.5% instant la 200 la ora cu tempompatul pus.

 

Ideea era, ca noi nu traim in Olanda si Germania, unde sunt autostrazi, aici pana la granita trebuie sa faci 10000 depasiri, si la V8 se simte f mult la consum.

 

Merita V8 doar daca faci putini km cu el... gen masina sport/cabrio. Dar nu pt asta cred ca o masina ca seria 5... e facuta sa parcurga multi km.

Ca sa nu mai vbim de impozit. Sa dau 2000 euro pe an la statul roman. :no:

 

Viitorul apropiat e al motoarelor hybride. Audi A6 va avea motor nou fain , 2.0 T 211 cai cuplat la inca 2 motoare electrice, fiecare pe cate o punte, care impreuna au 110 cai.. In total 320 cai din 2.0t+ 2 electrice.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

consumul instant e extrem de inselator. Fa un reset la BC cand ai un dum pe autostrada de macar 3-400 de km, pune viteza medie rezultata si consumul si apoi vedem.

Pe BC si eu am 8 % la 160km/h cu masina din 1993, 525i benzina, automata, asta nu insemana ca pot avea vreodata medie sub 8 afara. Si mers cu viteze mult mai mici de fapt..

IN mod real, daca o tin in jur de 160 km/h, cat imi permite autostrada, am peste 10%.maxim 11. .

Consum facut la plin, viteza medie orara reala ( am cronometrat la cat am plecat din garaj si la cat am ajuns la terminal la aeroport in parcare.) , drum de 280 km. . viteza medie de 158 km/h.. consum 12 si ceva %, nu mai retin exact. ...Aia a fost media calculata corect, ca daca ma intrebai pe mine, eu am mers numai cu 180-200.. dar media atat a iesit de fapt.

Treburile astea sunt ceva mai complicate...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

La 130 papa 5.5% se vede si aici:

 

 

La 144km/h eu am obs ca e sweet spot sa zic asa. Aici papa cam 6-6.5%. Apoi incepe sa creasca consumul.

Sa nu imi spui ca v8-ul papa sub 9.5% la viteza asta.

 

A mea papa 9-9.5% instant la 200 la ora cu tempompatul pus.

 

Ideea era, ca noi nu traim in Olanda si Germania, unde sunt autostrazi, aici pana la granita trebuie sa faci 10000 depasiri, si la V8 se simte f mult la consum.

 

Merita V8 doar daca faci putini km cu el... gen masina sport/cabrio. Dar nu pt asta cred ca o masina ca seria 5... e facuta sa parcurga multi km.

Ca sa nu mai vbim de impozit. Sa dau 2000 euro pe an la statul roman. :no:

 

Viitorul apropiat e al motoarelor hybride. Audi A6 va avea motor nou fain , 2.0 T 211 cai cuplat la inca 2 motoare electrice, fiecare pe cate o punte, care impreuna au 110 cai.. In total 320 cai din 2.0t+ 2 electrice.

 

O sa fii surprins sa afli ca in Germania intotdeauna mi-a consumat mai putin cu 1 litru fata de Olanda unde e limita de viteza 120 km/h si mai mult de 150-160 nu poti sa mergi ca sunt camere multe.

Intre 100 -180/190 nu prea conteaza cum mergi tot cat vrea ea consuma. Nu prea am observat variatii de consum semnificative pana in 180 km/h, tot pe la 10-11 sta.

 

Pai daca mergem pe premisa ca Romania n-are autostrazi atunci un 535d e la fel de inutil ca un V8. Avantajul e la taxe si consum pentru diesel in Romania. Aici in Olanda imi permit sa tin 2 masini pe benzina din cate taxe plateam la fostul 530d .

 

Am facut cam 18.000 km anul trecut cu 545i , 20.000 cu fostul 530d, si vreo 20.000 cu o Honda Civic. Eu zic ca 18k e rezonabil pentru un V8.

Si nici nu e cine stie ce gaura in buzunar la un consum mediu de 10-11 l /100 km. Stau la tara in mijlocul campului asa ca nu merg prin oras si am fix 4 km pana la autostrada.

Oricum Olanda nu e tara pentru mers cu 5-arul prin oras ca n-ai unde sa parchezi si sunt strazi unde nu poti intra pentru ca e prea lat (orase vechi cam ca Sighisoara , daca stii strazile ) , deci oricum iti trebuie a -2-a masina de tavaleala.

Link to comment
Share on other sites

In afara de unde am mentionat "instant".. sunt consumuri reale la pompa.

Berlin-Munchen mi-a luat cam 7% la pompa, dar am mers peste 130 tot drumul si varfuri de 240.

 

Consumul instant e destul de real, ideea e ca sa ajungi la viteza aia, arzi destul combustibil, iar daca nu o mentii (de asta si ziceam de autostrazi) consumul va varia si mai mult.

Link to comment
Share on other sites

@Iulian.. Nu vreau sa o vand, mai ales ca am tot bagat bani in ea, si preturile au scazut f mult de cand a aparut F10, asa ca nu merita.

As trece doar la 535d LCI sau la M5, dar e prea mare saltul dpdv financiar.

 

Am schimbat de curand o electrovalva, ambele convertoare de presiune, senzorul de temperatura de la intercooler si furtunele de vacuum, care tind sa crape.

Nu erau inca cu probleme, dar din ce m-am documentat ca ar fi cel mai des intalnite probleme la motorul 35d.

Am verificat si turbinele si sunt ok.

Mai am de schimbat sapt viitoare convertorul+schimb full de ulei la cutie si o sa fie in stare mecanica ca noua.

 

@conti: Mersi, si tu la fel. Vad ca ai si 650i. Cum ti se pare 535-ul comparativ cu 650i-ul. (handling, acceleratie, mers prin oras etc.).

Pe autostrada am intalnit un 650i cabrio (mai greu decat coupe) si nu mi s-a parut mai rapid ca a mea pe 140-200... bine eu am si harta agresiva.

M-am suit de curand intr-un 645i, si imi place mult interiorul, mai ales trapa panoramica. Foarte rafinat la relati, pt mine aici e dif fata de diesel.

La interior, intre 3-4000 turatii sunetul parea destul de apropiat cu 535-ul la aceeassi turatie. Dupa 5-6000 ture imi place sunetul dat de miscarea tobelor.

 

Aici un comparativ cu 335d.

 

 

Scuze k nu am raspuns asa repede :)) nu am observat reply-ul.Ce pot sa zic nu este chiar asa o mare..mare diferenta intre ele doar ca 650-ul este mai sportiv la acceleratie face 100 mai rapid , interior este sport fata de 5-ar..nu prea este o masina de oras ..535-ul este o masina de oras.Este adevarat ca intre 3-4000 turatii sunetul seamana cu 535-ul...De curand am facut cu un 535 stock si nu prea a facut cine stie ce.. 0-100

Edited by Conti
Link to comment
Share on other sites

foarte tare masina sa o stapanesti sanatos.

 

Revenind la topic , pana acum vorbeati de sportivitate timpi,reprize, etc si apoi reveniti la problema tragica: consumu, ceea ce iar se bate cap in cap.

 

Un motor turbo tocmai daca este bine setat va avea o plaja larga de cuplu si putere in comparatie cu aspirat care livreaza puterea sus.

 

Sau nu vad eu bine chiar 550i face 6000 si ceva redline nu 7-8000 specific unui aspirat.

 

 

Filmuletele de pe m5board.com sunt reale si reflecta adevarul, asta este si motivul prezentei lor.

 

Daca vorbim de cursele pe bani de la rusi acolo nu vei sti niciodata pe ce fel de combustibil ruleaza concurentii si cate modificari precise au masinile.

 

 

Din pacate si mie mi-ar fi placut un motor mare pe benzina dar contextu actual, in care in motorsport se testeaza prototipuri ale motoarelor care se vor gasi in viitor pe masinile noastre ma face sa cred ca nu e doar o coincidenta.

 

Avem motoarele V10 de pe M5 M6 derivate din cele de F1 si cel de pe M3 e92 derivat din cel de 5.000.

 

Motoarele R10 tdi prezente pe Q7 si R8,si multe alte exemple.

 

In F1 si WRC s-a trecut la 2.4 si 1.6 t.

 

Pentru mine ar fi rusinos sa ma impinga unu cu un dizel de la spate, stiind ca am sub capota un ''VE UOPT''. :download:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

F10 550i nu prea e aspirat. Acum nu stiu la care 550i te referi, o fi altul si nu stiu eu.

F10 530d face suta in 6,3 secunde. Si nu are decat 245 de cai si e si mai greu decat e60. Uite ce minuni poate face o transmisie buna.

 

Eu vorbeam de E60 550i.

DiscuĂžia era cu radusky, iar el are E60 550i, nu am adus deloc ĂŽn discuĂžie de F10.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.