Jump to content

my 535D


dvdcore

Recommended Posts

Salut la toti,

 

Tocmai mi-am cumparat un bmw E60 535D BI-turbo 272 cai din 2006 iunie, adus recent din Germania.

Pana acum am avut 90 cai benzina, 130 cai diesel, 230 cai benzina... si m-am intors iarasi la diesel din cauza consumului :)

 

Ca prime impresii masina mi se pare enorm de mare, vapor.. dar fuge f bine pt greutatea ei, se simte a doua turbina la turatii joase.

Masina este M packet interior-exterior, Culoare argintiu, jante 18" bmw originale, navi profesionala, scaune comfort electrice cu memorii, interior cu ornamente carbon-deschis.

 

Pe bord are 82000Km , desi nu sunt sigur ca sunt reali, masina arata f bine intreinuta, motor, interior, exterior.

I-am facut test la autotest2000 si totul a iesit ok. pe partea mecanica.

 

 

Probleme aparute:

- Nu se aprind deloc sprancenele... din ce am citit s-ar rezolva cu un upgrade de soft la Bavaria.

- usa spate-dreapta se deschide doar din exterior, manerul din interior nu functioneaza. A mai avut cineva problema aceasta?

- valva aceea din teava de esapament scartie un pic cand accelerez mai tare. Cred ca o sa incerc sa ii pun putina vaselina la arc.

 

 

Intrebari:

 

- Ce service din bucuresti imi recomandati pt revizie?

- In afara de filtre si ulei ce recomandati sa mai schimb? Precizez ca toate discurile si placutele sunt recent schimbate. Din ce am citit pe forum ..fulia ar mai trebui schimbata.. aveti idee de un pret? Ce ulei si ce cantitate este nevoie... la vechiul meu diesel am fost f multumit de 0W40 Mobil 1.

- Momentan am urmatoarele dimensiuni la anvelope 245/40 R18 pe fata si 275/35/18 pe spate. Vreau sa imi iau anvelope de iarna pe 18inch si nush exact ce dimensiuni sa aleg.. Jantele sunt acestea http://5series.net/information/options/wheels/style124/ cu 8,0 J fata si 9,0 J spate.

 

 

Planuri de viitor

- la primavara vreau sa ii pun jantele de 19"de pe m6

- bara spate de m5 si evacuare quad.

- oglinzile laterale de m5.

- pedalele si frana de mana de la Hamann

 

 

O sa postez poze in curand.

 

Multumesc

Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai parte de acidente cu ea iti doresc.

Si eu am un 535D din 2005 ,l-am cumparat anul trecut in toamna din Germania si sunt foarte multumit de ea.

Daca mai ai ceva intrebari putem sa vorbim.

Link to comment
Share on other sites

Salut la toti,

 

Tocmai mi-am cumparat un bmw E60 535D BI-turbo 272 cai din 2006 iunie, adus recent din Germania.

Pana acum am avut 90 cai benzina, 130 cai diesel, 230 cai benzina... si m-am intors iarasi la diesel din cauza consumului :lol:

 

Ca prime impresii masina mi se pare enorm de mare, vapor.. dar fuge f bine pt greutatea ei, se simte a doua turbina la turatii joase.

Masina este M packet interior-exterior, Culoare argintiu, jante 18" bmw originale, navi profesionala, scaune comfort electrice cu memorii, interior cu ornamente carbon-deschis.

 

Pe bord are 82000Km , desi nu sunt sigur ca sunt reali, masina arata f bine intreinuta, motor, interior, exterior.

I-am facut test la autotest2000 si totul a iesit ok. pe partea mecanica.

 

 

Probleme aparute:

- Nu se aprind deloc sprancenele... din ce am citit s-ar rezolva cu un upgrade de soft la Bavaria.

- usa spate-dreapta se deschide doar din exterior, manerul din interior nu functioneaza. A mai avut cineva problema aceasta?

- valva aceea din teava de esapament scartie un pic cand accelerez mai tare. Cred ca o sa incerc sa ii pun putina vaselina la arc.

 

 

Intrebari:

 

- Ce service din bucuresti imi recomandati pt revizie?

- In afara de filtre si ulei ce recomandati sa mai schimb? Precizez ca toate discurile si placutele sunt recent schimbate. Din ce am citit pe forum ..fulia ar mai trebui schimbata.. aveti idee de un pret? Ce ulei si ce cantitate este nevoie... la vechiul meu diesel am fost f multumit de 0W40 Mobil 1.

- Momentan am urmatoarele dimensiuni la anvelope 245/40 R18 pe fata si 275/35/18 pe spate. Vreau sa imi iau anvelope de iarna pe 18inch si nush exact ce dimensiuni sa aleg.. Jantele sunt acestea http://5series.net/information/options/wheels/style124/ cu 8,0 J fata si 9,0 J spate.

 

 

Planuri de viitor

- la primavara vreau sa ii pun jantele de 19"de pe m6

- bara spate de m5 si evacuare quad.

- oglinzile laterale de m5.

- pedalele si frana de mana de la Hamann

 

 

O sa postez poze in curand.

 

Multumesc

Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai parte de acidente cu ea iti doresc.

Si eu am un 535D din 2005 ,l-am cumparat anul trecut in toamna din Germania si sunt foarte multumit de ea.

Daca mai ai ceva intrebari putem sa vorbim.

 

daca l-ai cumparat atunci esti foarte multumit de EL :lol:

Superba masina :)

Link to comment
Share on other sites

Nu, se pun Âşi pe E65.

 

ok stiam, dar eu cred ca, colegu a vrut sa-i dea o poza cu jentile de e92 sa vada cum dau pe e60, cel putin asa reiese din discutie

 

eu incercam sa-i zic ca nu-s aceleasi jante ca in poza cu e92

 

daca m-am inselat imi fac de pe acuma mea culpa :)

Link to comment
Share on other sites

Cele de pe E92 imi plac cel mai mult. Chiar sunt curios daca se pot potrivi cumva la E60. Din ce am vazut au 8J ET37 pe fata si 9J ET 39 pe spate. Daca nu se potrivesc, raman la cele de M5.

 

In legatura cu anvelope pe 19, am vazut ca sunt 4 situatii:

 

1. 245/35/19 fata si 275/30/19 spate. Astea sunt dimensiunile de pe M5 si cele recomandate de BMW. Problema e ca talon 30 ma sperie.

 

2. 245/35/19 fata si 275/35/19 spate. Asta ar insemna o diferenta de 4% la viteza pe puntea spate.

 

3. 245/40/19 fata si 275/35/19 spate. Diferenta de 4% pe toate 4 rotile, deci practic acelasi stil de mers ca versiunea 1, dar mai comfortabile. Problema este daca incape 245/40/19 pe fata?

 

4. Am vazut la cineva 255/35/19 pe toate 4 rotile.

 

Care credeti ca ar fi versiunea optima. Eu as alege optiunea 3, dar nu stiu daca o sa am probleme cu DSC-ul.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Poze cu motorul:

 

http://img39.imageshack.us/img39/687/dsc03350tg.th.jpg

http://img3.imageshack.us/img3/1481/dsc03351p.th.jpg

 

Prinde fara probleme 250, si ce m-a surpins, ca pare f stabila la asa viteza. I-am montat si un filtru de aer K&N, nu pare asa mare diferenta,parca urca o idee mai rpd in ture, dar l-am luat ca poate fi spalat/uns si re-folosit.

 

Sapt aceasta a mai aparut o mica problema, pozitia (angel eyes) fata stanga nu mai merge si pe Idrive imi apare: FRONT LEFT parking light failure . A mai patit careva?

Sa fie de la siguranta arsa, sau oare de la soft, ca si problema cu sprancenele. Sau e posibil ca ambele cerculete sa fie arse..?

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Saptamana trecuta am re-softat masina la George(320i e36) de la 272 cai, 560NM la 315cai si ~650Nm. Este o harta safe, care sa nu strice cutia sau sa forteze turbinele.

 

Primul lucru schimbat, este un raspuns mai prompt, mai electric la pedala, similar cu benzina. Senzatia este de unlimited power, acul vitezei urca constant, linear, si nu se opreste pana la top speed (i-am scos limita de 250, acum prinde 280), bucata 150-200 o parcurge dintr-o bucata intr-o singura viteza. 0-200 cam 20 secunde. La 80 la ora pe bld Maniu cu tempompat pus, imi afisa 4% consum instant wub.gif , super tare. Nu sunt fan liniute, dar apoi sa vad si ce poate ca putere, m-am dat cu un Audi S8 v10 450 de cai, de la un semafor la altul, si am mers paraleli, daca era sa mergem mai departe, ma facea clar, dar nu cu mult. Altul lucru grozav, ca singur sau 4 in masina, trage la fel.

 

Am fost in weekend la Brasov sa vad ce poate, si pot sa spun, ca pur si simplu, nu imi sta mai nimeni in fatza la depasiri, unele depasiri le fac si cu sfert de pedala apasata :)

Cu siguranta merita chip-ul, chiar transforma masina. Parca am un V8 benzina cu consum de 2.0 TDI. Sunetul motorului e acceptabil, nu se compara cu o benzinara, aici e partea proasta, dar in ture seamana cu sunetul de porsche in 6 cilindrii.

 

Cu chip consumul e urmatorul 7.5 afara (150 constant, dar cu depasit tot ce poate ), 10 mediu si vreo 15% in bucuresti (12 cand e liber si 18 in trafic).

In modul sport si kick down, la plecare puternica de pe loc traction control tine pana in 120-130, apoi decoleaza.

 

Filmuletul de mai jos arata cum trage doar in treapta a 4-a pe manual:

 

Multumesc lui George, si il recomand oricui pt chip :lol:

 

 

Sapt aceasta a mai aparut o mica problema, pozitia (angel eyes) fata stanga nu mai merge si pe Idrive imi apare: FRONT LEFT parking light failure . A mai patit careva?

Sa fie de la siguranta arsa, sau oare de la soft, ca si problema cu sprancenele. Sau e posibil ca ambele cerculete sa fie arse..?

 

Era becul ars. Cu ocazia asta am montat pe Angel eyes Led-uri albe.

http://www.umnitza.com/images/e60.jpg

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

O remarca vreau sa fac....vad ca ai scris la semnatura :

 

E60 535D chipped

315hp/650NM Drive

340hp/680NM DS

 

Tu chiar crezi ca iti creste puterea motorului cand selesctezi DS ? E ilogic ce zici tu....si gresit tot odata...

 

 

In rest masina...e de vis ! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.