Jump to content

my 535D


dvdcore

Recommended Posts

Poate asa are softul.Cand o pune in DS sa ii creasca si mai mult puterea.Nu se poate?

 

Asa e softul cu 2 harti, una pe drive si una pe DS :)

Deocamdata am 315 pe ambele harti, dar am vb cu george si o sa instalam in curand versiunea 315/340.

 

 

Jantele+pachetul M+Shadow line+culoarea+suspensia

Nu imi plac jantele, par mai adecvate pt un x5 sau x6, decat pt un sedan. Prefer cele de M5/M6 si cele de pe E92 in versiunea de 19".

 

Abia astept la primavara , sa ii pun exteriorul de m5 masinii cu jantele aferente.

Momentan am incaltat masina cu 245/40/18 Nokian WR G2.

 

+trapa deschisa

Masina mea precedenta avea trapa, iar acum ii simt lipsa. E singura dotare dupa care oftez, poate si head-up display-ul ... :lol:

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Am facut ieri la George modificarea de soft cu 2 harti, iar rezultatele sunt... wooooooooooow.

Am trecut de la 315 cai/650NM in D/DS la 320cai/650nm in Drive si undeva la 350cai/700nm in DS.

 

Pur si simplu, nu iti vine sa crezi ca esti intr-un diesel greu cu cutie automata. Raspunsul la pedala a devenit prompt chiar ca la o benzinara.

 

Performante:

0-100 5.5 s

0-160 13.5 s

0-200 18.5s

 

Dupa cum spun si cei de la DMS tuning, doar intr-un AMG mai simti la fel ca te baga in scaun:

 

It feels faster than stock. Much. And thanks to BMW's ingenious sequential turbo system (a tiny turbo ensures good low-rev response and a bigger turbo takes over as engine revs rise and more boost is required) the 3-litre diesel has a huge powerband, with meaningful urge from 1500rpm and real thump from as little as 2000rpm. Things only start to fade as you close in on 5000rpm - and with very long gearing (a sign of BMW's confidence in the engine in the first place) the 535d seems to take huge strides between shifts. Only a supercharged AMG-product summons up a similar feeling that you're being swept along by a seemingly endless swell of thrust.

 

Iar partea cea mai interesanta, am facut un test pe autostrada de consum, cu resetare de fiecare data a computerului de bord:

 

temompat 100km/h - consum 4.7%

temompat 130km/h - consum 5.7%

:lol:

 

Azi de dim, am intalnit un M5 in trafic, masina mea de vis, chiar as vrea sa vad ce poate contra tractorasul meu :) . Cred ca ma tin bine dupa el.

 

Aici se poate vedea ce poate face contra unui M3 E46. Si e atat de silentios, zici ca zbori cu avionul :) :

Link to comment
Share on other sites

Am vazut decat 0-100 ca e undeva intre 5 si 6s si ceva la mine.

Valorile exacte le am vazut la mai multe 535d chipate de pe youtube, forumuri BMW de afara si din specificatiile tunerului DMS pt harta de 350 de cai.

 

Repriza 80-120 e fulminanta in ~3 secunde, aici il face clar pe M5.

 

Un exemplu este urmatorul, dar foloseste manuala, cu DS cred ca se ducea un pic mai bine:

 

Pe 400m, citisem undeva dar am uitat valoarea, parca vreo 13s si ceva.

 

Consumul mediu in undeva la 9-10% bucuresti+afara. Afara cam 7%.

Oricum ideea este ca poti ajunge cu un plin la limita la Viena :)

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

De ce saracu'? Daca stii sa il menajezi eu cred ca e ok. Crezi ca ii dau talpi tot timpul?

Oricum in DS o calc de la 2000rpm in sus, ca sa nu fortez turbina mica.

 

Prima care e cea mai solicitata am inteles ca e cutia, apoi turbinele si apoi motorul in sine.

 

Cei de la DMS am vazut ca spun ca maximul de siguranta pt motor ar fi 350 de cai, iar eu nu ii folosesc mereu pt ca 90% din timp merg cu Drive. Am vazut pe net 535 chipate acu 2 ani si nu au nimic.

 

DMS also claims that the reprogramming is completely undetectable by BMW diagnostic equipment, and adds it could easily have found more power but wanted to keep 100 per cent reliability. Even for a non-believer like me, this tweaked 535d is a compelling argument for the coming of a diesel revolution. If only they could stop it sounding like a Transit van...

 

Vom vedea cu timpul... :)

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

eu unul sunt mai sceptic, daca motorul merge si la 350cp, puteau sa il faca din fabrica mai puternic.

 

E intr-adevar mai fortat decat unul stoc, dar cred ca bmw a lasat si o marja de siguranta.

Tocmai de aceea, cred ca au scos de curand varianta de 306 cai stoc :) pe acelasi motor.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

ti-a explicat mai sus.

 

eu unul sunt mai sceptic, daca motorul merge si la 350cp, puteau sa il faca din fabrica mai puternic.

 

Cu siguranţă nu este posibilă o creştere atât de mare de putere ĂŽn condiţii de siguranţă şi fără să influenţezi negativ fiabilitatea.

 

Eu cred că o să facă praf cutia sau diferenţialul ĂŽn primă instanţă.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Din ce am vazut au schimbat ECU cu un noul model, de care nimeni nu a reusit inca sa treaca pt a-i schimbat softul.

Sunt sigur ca turbinele si internele sunt identice. .. poate i-au marit injectoarele...nu a stat nimeni sa refaca motorul..mai ales acu pe criza.

 

Personal si eu sunt putin sceptic in privinta fiabilitatii pe termen lung, dar macar mizez pe faptul ca unii "dementi" l-au dus la ~400 de cai si 750NM.

La in jur de 320 de cai si 650Nm in drive, nu cred ca e asa de fortat motorul... bat in lemn :lol:

 

Chiar am nevoie de niste frane mai puternice.. .poate niste discuri perforate.. :)

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.