Jump to content

my 535D


dvdcore

Recommended Posts

De ce spui ca "pt un diesel"? Eu il gasesc senzational punct. Iubesc benzinarele dar din pct de vedere economic devin un esec: omologul pe benzina 530i este mai slab si consuma mai mult:(

Nu vreau sa trec peste 3000cmc pt ca nu vreau sa platesc impozite mai mari la stat dar daca as putea sa am benzinar de 272cai si consum pana in 15% ar fii real deal:) Nu vreau sa imi vars frustrarile in topicu asta dar noi toti platim intru-un fel(impozite.amenzi etc) si feedback pur si simplu nu exista!

Poate generatia noua sau poate editiile dupa 2006(spre rusinea mea nu am condus e60 benzinar dupa 2006)

tx

"Pentru un diesel" pentru că maşinile pe benzină au mai mult farmec, mai ales din cauza sunetului.

 

De ce compari 535d cu 530i?

 

Există E60 535i.

3.0 litri şi 2 turbine.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

De ce spui ca "pt un diesel"? Eu il gasesc senzational punct. Iubesc benzinarele dar din pct de vedere economic devin un esec: omologul pe benzina 530i este mai slab si consuma mai mult:(

Nu vreau sa trec peste 3000cmc pt ca nu vreau sa platesc impozite mai mari la stat dar daca as putea sa am benzinar de 272cai si consum pana in 15% ar fii real deal:) Nu vreau sa imi vars frustrarile in topicu asta dar noi toti platim intru-un fel(impozite.amenzi etc) si feedback pur si simplu nu exista!

Poate generatia noua sau poate editiile dupa 2006(spre rusinea mea nu am condus e60 benzinar dupa 2006)

tx

"Pentru un diesel" pentru cĂŁ maÂşinile pe benzinĂŁ au mai mult farmec, mai ales din cauza sunetului.

 

De ce compari 535d cu 530i?

 

ExistĂŁ E60 535i.

3.0 litri Âşi 2 turbine.

Am inteles! Ma luam strict dupa capacitatea cilindrica si am comparat mere cu pere! Cam ce consum are 535i si de ce este asa rara motorizarea pe e60?( e mai populara in usa? )

mercy

Link to comment
Share on other sites

Probabil ĂŽn jur de 18-19% din moment ce un 335i consumĂŁ 16-17% ĂŽn BucureÂşti.

 

http://www.bmwusa.com/standard/content/veh.../5/default.aspx

 

Din câte ºtiu, este disponibilã doar În US, Însã nu e o mare problemã sã imporÞi o maºinã second-hand din US, mai ales cã sunt mai ieftine decât În Europa.

Link to comment
Share on other sites

in seara asta m-am dat si eu cu o bestie d'asta, e senzational pt un diesel :D

 

De ce spui ca "pt un diesel"? Eu il gasesc senzational punct. Iubesc benzinarele dar din pct de vedere economic devin un esec: omologul pe benzina 530i este mai slab si consuma mai mult:(

Nu vreau sa trec peste 3000cmc pt ca nu vreau sa platesc impozite mai mari la stat dar daca as putea sa am benzinar de 272cai si consum pana in 15% ar fii real deal:) Nu vreau sa imi vars frustrarile in topicu asta dar noi toti platim intru-un fel(impozite.amenzi etc) si feedback pur si simplu nu exista!

Poate generatia noua sau poate editiile dupa 2006(spre rusinea mea nu am condus e60 benzinar dupa 2006)

tx

de ce spun "pt un diesel"??? pt ca e un diesel ! ... nu contesc , puterea e mare, se simte.. "mananca asfaltul" insa senzatia de diesel ramane aceiasi.. se plafoneaza la turatii mari (peste 4mii), trage de jos dar se plafoneaza sus cu cat creste in turatie cu atat se simte scadere de putere (si aici ma refer comparativ cu motoare bengoase pe benzina pt ca si motorul asta se vrea a fi un motor bengos dar diesel).. cat despre consum.. nu cred ca scade sub 14-15 in bucuresti (am sa-l intreb pe propietar-imi e prieten), diferenta mi se pare prea mica, poate la drum sa fie diferenta mai mare.. asta conteaza mai mult pt persoanele care conduc mai mult afara

 

si nu mai face comparatie intre diesel bi-turbo si benzina aspirat.. niciodata, nu e fair

 

PS: cutia automata=SAX.. am vrut sa ma joc putin cu ea :lol: nu prea am reusit

 

PS@: sper sa nu degenereze topicul intre benzina VS. diesel sau automata VS. manuala :)

 

 

inca o data.. masina e bestiala.... pt un diesel :) directia de vis (servotronic parca ii spune?) suspensia criminala (sport) ... nici nu vreau sa ma gandesc cum poa' sa mearga un... M5 sau macar un 550i :)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

se plafoneaza la turatii mari (peste 4mii), trage de jos dar se plafoneaza sus

 

Asa e intr-adevar cu ECU stock, dar dupa chip, mai ales cel de 344cai, trage pana in 4500-5000 rpm liniar, pana in 250km/h trage constant cu acelasi suflu.

Si dupa chip, raspunsul la pedala e f prompt ca la o benzinara... aici fiind partea in care sper ca nu fortez turbina mica.

Cutia e cea mai enervanta... clar i-ar trebui un dual clutch .. DSG/DKG ceva..

 

"Pentru un diesel" pentru că maşinile pe benzină au mai mult farmec, mai ales din cauza sunetului.

 

Offtopic:

Si eu prefer benzina. Dar consumul isi spune cuvantul. Acesta e si motivul principal pt care mi-am vandut rx8-ul. Ma saturasem sa fac 300km cu 200 lei.

Motorul de pe 335i e genial, nu degeaba a luat premiul intai la <3000cmc. Cunosc pe cineva cu 335i, ii ia 20 minim in Bucuresti.

Pe youtube e un 135i chipat care face un gallardo in linie dreapta.

 

Treaba e simpla vrei consum, iei diesel, vrei putere, iei turbo benzinara.

Dar sincer ca motor ideal tot un benzinar aspirat v10/v12 mi-as dori. Sunetul incomparabil, multe turatii si comportamentul elastic, liniar fiind perfect pt circuit.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

pe de alta parte, un benzinar turbo iti ofera si senzatia de cuplu mare specifica dieselului, dar si sunet si ture mari caracteristice pentru benzina . am mers cu 335 chipuit si e senzational de rapida. pana pe la 150 a stat in fata unui m6, iar consumul, la un proprietar destul de agresiv era undeva la 16-17 mediu, in conditiile in care afara mergea foarte foarte tare (gen maxim posibil) iar in oras in general il limite legale

la 535d ce medie ai acum , dupa chip ?

Link to comment
Share on other sites

cat despre consum.. nu cred ca scade sub 14-15 in bucuresti (am sa-l intreb pe propietar-imi e prieten)

l-am intrebat, in bucuresti consumul variaza intre 13 si 18 depinde cand, unde si in ce fel merge cu ea, deci un consum pe masura puteri si nu chiar mic

Link to comment
Share on other sites

La 535d ce medie ai acum , dupa chip ?

 

Afara 7-7.5% - fara sa fiu depasit. Nu ma pot abtine sa dau cate un 200 :)

Medie generala de cand am facut chip 10%

Doar Bucuresti 15%

 

La drum lung daca mergi linistit max 130 la ora poti sa scoti si un 6%.

 

 

pana pe la 150 a stat in fata unui m6

Da e comportament specific de bi-turbo .

 

Nissan GT-R vs E60 M5 0-300 :

Pana la 150 la ora Gt-R se duce 2 masini in fatza, pe la 220 M5 il egaleaza, iar dupa 250 se tot duce progresiv in fata M5-ul, la 300+ il face praf pe GT-R.

La vitezele alea nu mai conteaza cuplul, ci puterea bruta la roata/aerodinamica/greutatea. M5 are 470 de cai reali, GT-R vreo 400 la roata conform RRI.SE

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Nissan GT-R vs E60 M5 0-300 :

Pana la 150 la ora Gt-R se duce 2 masini in fatza, pe la 220 M5 il egaleaza, iar dupa 250 se tot duce progresiv in fata M5-ul, la 300+ il face praf pe GT-R.

La vitezele alea nu mai conteaza cuplul, ci puterea bruta la roata/aerodinamica/greutatea. M5 are 470 de cai reali, GT-R vreo 400 la roata conform RRI.SE

de unde ai datele astea? e ceva oficial? da-mi un link ceva...

 

eu unul nu cred... nu cred ca M5 sta doar macar un pic in fata GT-R-ului

 

Link to comment
Share on other sites

Offtopic:

Si eu prefer benzina. Dar consumul isi spune cuvantul. Acesta e si motivul principal pt care mi-am vandut rx8-ul. Ma saturasem sa fac 300km cu 200 lei.

Doar Bucuresti 15%

 

dvdcore, pai si acum tot pe-acolo esti daca te referai la consumul urban, o autonomie de 350km max cu 200 de lei.

 

desi la diesel parca acul tot mai greu scade, in timp ce la benzina un 1.4 consuma si 10%.

Link to comment
Share on other sites

dvdcore, pai si acum tot pe-acolo esti daca te referai la consumul urban, o autonomie de 350km max cu 200 de lei.

RX8 facea cu 55litri maxim 350km mers mixt, chiar mai mult pe afara. 535-ul in acelasi conditii cu 55 litri face 550km.

 

eu unul nu cred... nu cred ca M5 sta doar macar un pic in fata GT-R-ului

OT: Am vazut un filmulet pe m5board.com, dar parca m5-ul avea admisie si evacuare aftermarket. Si cred ca am gresit, au plecat de la ~50km/h nu 0. GT-R are un launch control fenomenal

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

mit sau adevar, dracu stie, dar la motoarele diesel se zice ca toleranta maxima la cai putere ar fi de ±20% cu turbo stock si ±40% cu alt turbo, dar motor stock. daca facem niste calcule, 286 + 40% da cam 400 de cai. asta pt ca tot era mentionata puterea. poate sa fie coincidenta pura, dar in general se pupa la valorile astea niste date de chiptuning si probabil s-a generalizat ideea.

 

eu am mai auzit ideea ca motorul 3.0sd ar tine spre 400 de cai de la g-power si 800Nm, pe vremea cand inca ofereau 345 de cai/~700NM pt el si am vorbit cu ei. de atunci au schimbat oferta in 2 randuri, acum sustin doar 326 si 681Nm. si aici se leaga niste cifre date de ei cu ce au scris colegii mai devreme pe forum, dar nu inteleg de ce au schimbat cei de la g-power valorile. DKR sustine vreo 340 de cai si 660 Nm. Superchips doar 333 de cai si 668Nm.

 

din ce stiu eu, bmw nu foloseste 2 harti pt D si SD. foarte putine masini folosesc 2 harti. daca nu ma insel prea tare, exista un x3 ca al meu DMS in bucuresti la 350 de cai si masina cica e senzatie, dar nu a auzit nimeni pana acum de 2 harti pe calculator. din discutiile cu g-power nu am intrat in detaliile astea, pt ca ei puneau un box-tuning, motivand ca bmw are prostul obicei sa verifice softurile si sa rescrie remaparile.

 

cat de fiabila e solutia tine numai de exploatare pana la un anumit nivel. e destul de usor sa distrugi un motor si stock fiind daca iti pui mintea cu el.

 

eu am mers cu un x3 3.0sd impins spre 380 de cai, 80-120 era ceva de genul 2s, dar intra in limitare repede, intercoolerul nu face fata. nu stiu cat de mult poti merge blana cu softul DMS, poate e mai bine gandit, ar fi interesant sa vad un grafic de putere si de cuplu. ma gandisem si eu la remapare, dar am renuntat pana la urma, trebuie sa studiez foarte atent problema. insa nu va puteti imagina cum se simte masina la puterea aia.

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg ce va mai trebuie remap, eu am mers cu masina aia si mi s-a parut mega/arhi/extra/suficient ceea ce poate pt orice fel de drum, nu numai din romania... ci din toata lumea asta...

aaa.. daca va duceti cu ea la drag race, atunci sa zicem ca ar exista un motiv, insa acolo n-o sa stea nici macar o secunda lg o benzinara turbo modificata

Link to comment
Share on other sites

nu conteaza la ce trebuie, ideea ca unii le fac, eu le discut.

 

 

DMS tuned 335i near lane, DMS tuned 335d far lane.

 

Both ECU tuned. 335i approx 400bhp and 430ibs, 335d approx 350bhp and 530ibs.

 

335i 13.3@105.5

335d 13.3@105.8

 

Best of the day for the cars

335i 13.2@106

335d 13.3@105.8

 

alti timpi

On this Run 13.1 for the 335d and 14.0 for the m3 (E46).

 

Best of the day for the 335d was 13.0@106mph and best for the m3 13.7@103mph

 

si in general 335d DMS cam low 13 are.

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg ce va mai trebuie remap

Dupa ce o sa conduci una cu remap, o sa intelegi. Faza cu puterea este cred... ca niciodata nu e de ajuns... de asta exista m5, RS6, S65amg, brabus rocket..etc.

 

Eu unul am avut pana acum masini cu 90 de cai, 130, 230 si acum am trecut 344 cai la 535d. Ca si putere sunt super multumit, ce mi-ar mai fi placut ar fi fost ca motorul sa sune ca un V10..

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

hm, dracu stie.

 

poti face niste filmari si masuratori, chiar si cu un G-tech poti compara binisor.

 

s-ar putea sa fie doar o senzatie ca pleaca mai repede pe SD pt ca retrogradeaza o singura treapta sau deloc (depinde cat de tare apesi pedala sau ce ture ai). sau s-ar putea cu softul tau ca in ture mici sa nu mai traga masina asa de tare si cum SD-ul o tine 500rpm mai sus, o fi la fix. cert e ca am cautat pana m-am plictisit date despre D/SD si nu exista nimeni care sa fi auzit de asa ceva macar. nu cred ca ar fi fost un amanunt scapat din vedere. sunt rare masinile astea. de exemplu subaru STI si opel astra H, pt masinile din grupul VAG, REVO ofera un dispozitiv care permite selectarea hartilor.

 

eu as face un dyno in locul tau.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.