Jump to content

my 535D


dvdcore

Recommended Posts

Legat de cele povestite mai sus.. un mecanic destept a uitat sa imi puna la loc mufa de la presiune turbo si am mers asa vreo 2 sapt. Poate are legatura cu DPF-ul f infundat...

se prea poate. o sa-ti puna si prietenul meu testerul pe ea si iti spune ce trebuie sa faci sa nu mai ai probleme pe viitor. e f greu sa gasesti meseriasi adevarati aici in RO in care sa poti avea incredere ca stiu ce fac, ca-ti pun piesele care trebuie si originale si ca nu-ti schimba din ele.

Link to comment
Share on other sites

Am stabilit initial ca vacuum nu ajungea la turbo si apoi am inceput sa ne uitam pe traseu unde se pierdea si am ajuns la o electrovalva , care am citit e destul de comun sa pice pana in 100 mii km.

 

cam asa ceva, simptome identice, tot o valva s-a schimbat la un 535 cu cca 150.000 de km.

Link to comment
Share on other sites

Legat de cele povestite mai sus.. un mecanic destept a uitat sa imi puna la loc mufa de la presiune turbo si am mers asa vreo 2 sapt. Poate are legatura cu DPF-ul f infundat...

se prea poate. o sa-ti puna si prietenul meu testerul pe ea si iti spune ce trebuie sa faci sa nu mai ai probleme pe viitor. e f greu sa gasesti meseriasi adevarati aici in RO in care sa poti avea incredere ca stiu ce fac, ca-ti pun piesele care trebuie si originale si ca nu-ti schimba din ele.

cu ce face diagnoza prietenul tau si prin ce zona sta?

Link to comment
Share on other sites

ms GabiSap.

 

Mi-am cumparat grilele de aripi de m5 si as dori sa le montez. In pachet e si un sablon de decupare pt aripi.

 

Stie cineva unde pot face decuparea astfel incat sa nu sara vopseaua?? Am inteles ca e pe undeva prin zona bld. Grivita un loc unde se pot face astfel de decupari.

Link to comment
Share on other sites

n-am luat inca oglinzi.. astept sa gasesc o oferta buna la SH. Ma tenteaza mai ales ca oglinzile mele nu se rabateaza electric.

 

Retrofit oglinzi m5:

 

Mie grilele nu mi se par kitch, chiar dau un aspect mai sportiv masinii, in linie cu jantele. Daca mie imi plac cum arata asta e cel mai important :twoup:

Iar ca idee E60 de la hartge, hamann sau ac schnitzer au grilele pe ele.

ex: http://www.bmwtuningmag.com/wp-content/upl...-535d-front.jpg

 

Momentan am mai luat eleronul M5 de portbagaj, cel slim, si eleronul pt luneta de la AC Schnitzer

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Un packet M da bine, dar sa pui toate chestiile de M5, e cam ...ca si cum ai purta un ceas fake la mana..seamana dar, nu prea rasare...ai ultimul album al lui Guta ?

 

...ce rost are sa-l faci sa arate exact ca un m5, daca nu e....vine vreunul cu o masina mai bunuta si te face de ras cu "m5"-ul....se lauda apoi ca a facut un m5 :twoup:)

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Nu ascult manele :( .. SI NU PUN EMBLEMA M5... poate un G-Power bi-turbo :)

 

O sa ii mai pun doar bara spate M5 +evacuare quad sau ma gandeam sa ii pun doar difuzor cu 2 iesiri pt bara de la M-packet, gen cel de la Rieger:

http://www.vividracing.com/catalog/images/...iffuser4tip.jpg.

 

Bara fata sau portbagajul nu are rost sa le schimb pt ca seamana f mult cu cele de M si nici nu merita investitia.

 

Pt mine grilele sunt ceva care completeaza ca si look M-packetul. Una e sa pui grilele pe 520i cu jante pe 16 fara m-packet si altceva pe a mea :twoup:

 

 

-ar arata foarte misto , si oricum el are o mica racheta

-vine vreunul cu o masina mai bunuta si te face de ras cu "m5"-ul....se lauda apoi ca a facut un m

 

Deocamdata nu am intalnit nici o masina la drum drept sa ma lase in urma.. si asta nu pt ca am vreo racheta, ci pt ca nu aveam strazi sa dezlantui extra caii in plus.

Nush daca e efectul placebo, dar parca de cand au curatat DPF-ul fuuge si mai bine.. nici nu realizez cand am 200. Am intalnit de curand un Jaguar XKR si parea uimit cum poate sa fuga un diesel de asa dimensiuni.... :(

 

Senzatia cand pleci de la 2000rpm in cuplu max e fenomenala... pana in 4000rpm te simti in GT-R..dar apoi se termina la 4500-5000 :)

Am cronometrat 0-160 in 13s iar 400m p undeva 13.8s parca

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

0-100 pe undeva la 5.5-5.8s.

 

100-250 in 30sec si anume:

100-200 in 13s

200-250 17s

 

Pe autobahn testat bineinteles...

 

Nu imi place sa plec tare de pe loc..simt ca fortez masina.. nu are rost sa fortez diferentialul, turbinele sau cutia de pe loc. Se aprinde DSC-ul ca pomul de craciun si pe uscat. Prefer sa ii dau din mers dupa 2000rpm.

 

La capitolul asta se preteaza mult mai bine benzinarele aspirate de cilindree mare.

 

p.s Am obs d curand ca motorul 35d cel de 272 de cai are altfel setate trepele de viteza decat cel cu 286 d cai de pe LCI, 335d, x5,x6 etc.

A mea la 260 la ora are 3900rpm pe cand cele noi au 4300rpm.. din acest motiv cel de 286 de cai resoftat a obtinut o viteza maxima de 274km/h, iar 535-ul pre-lci resoftat undeva la 280-290km/h reali : fastest diesel production car in the world :twoup: la vremea respectiva.. posibil ca V12 TDI 6.0 de pe q7 resoftat sa mearga si mai tare..desi nu prea il ajuta aerodinamica,

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

La un Q7 V12 viteza maxima se pare ca este 277km/h dar intodeauna am fost de parere ca viteza maxima conteaza cel mai putin la o masina, conteaza mult cat de repede ajungi la viteza maxima, comfortul si siguranta. Drive safe. Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
sal.te-am vazut azi parca pe dn7.eu veneam spre tgv tu te duceai spre buc....sal aici .pe drum a fost in scurt

 

Salut.. nu te-am vazut. Am avut de curand iarasi niste probleme cu masina.

 

Imi cam trepida motorul cateodata in sarcina intre 1500-1900rpm in special daca urcam vreo panta, asta cand mai mergeam in D sau DS. In manual incerc sa o tin peste 2000rpm. Oricum trepida destul de dens in mers lent prin oras.

 

Am fost la service si la tester imi indica valori f mari pt injectorul de la pistonul 6.

Am schimbat injectorul, si totul bine si frumos in oras. Dar la prima depasire mai in forta in afara localitatii, a inceput sa varieze turatia si sa intre turbinele in socuri, in special cea mare. Am fost iarasi in service, si am primit back pressure too high. Asa ca am decis sa elimin DPF-ul de tot.

 

Mers iarasi prin oras ..prima impresie ok.. parea mai usor de turat. Dupa ce am iesit iarasi din oras, de la 70-80 la ora. turbinele intrau iarasi f sacadat cu variatii mari de turatii.

Am descoprit ca mufa de senzor de la DPF nu fusese conectata dupa ce l-au scos. Pus la loc mufa si acum merge iarasi brici.. parca are si mai multa putere in turatii mari de cand am scos DPF-ul.

 

 

Ma gandesc ca debitul mare de motorina de la acel injector sa fii fost cauza pt care mi s-a infundat DPF si mi-a crapat furtul de vacuum din admisie initial.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.