Jump to content

my 535D


dvdcore

Recommended Posts

da.. e resoftata

 

Ăţi va merge mai prost făra filtru de particule.

Maşina e gândită să funcţioneze cu filtru de particule.

 

Cred ca o sa pun o alta harta pt ECU care sa stie de eliminarea DPF-ului... si ca putere undeva la 320 cai max.. sa nu o mai fortez.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am fost o tura prin Europa, inclusiv Germania. S-a simtit ca acasa.. nu stiu daca datorita motorinei sau faptului ca am mers relativ constant distante lungi, dar motorul torcea la relanti. fiind mai silentios ca de obicei. Consum 7.6% media generala afisata pe iDrive dar real la pompa cam 1litru in plus. Pe autostrada am mers 140-170 in functie de trafic.

 

Pe autobahn m-am dat cu un porsche 911 carrera 4S model nou 3.8 litri aspirat 385 cai/420nm. Pe 150-240 km/h s-a dus doar o masina in fata :twoup: In BMW 2 persoane+bagaje full, iar in porsche doar soferul. Evident ca pe drum virajat porsche-le da fum la 535d, si la viteze mari in linie dreapta, dar oricum 535-ul isi face toti banii.

Poate o duc la dyno in curand, sutn curios ce putere are, in special acum dupa eliminarea DPF-ului.

 

Pun si niste poze de la 2000m din Elvetia. Se pot observa eleronul de pe portbagaj si cel de pe luneta, dar si lovitura de pe pragul stanga cauzata de o teava scurta pe margina soselei din RO :

 

http://img143.imageshack.us/img143/213/dsc05076a.th.jpghttp://img683.imageshack.us/img683/1668/dsc05077l.th.jpghttp://img714.imageshack.us/img714/9431/dsc05078tw.th.jpghttp://img441.imageshack.us/img441/2329/dsc05079.th.jpghttp://img46.imageshack.us/img46/928/dsc05080c.th.jpg

http://img534.imageshack.us/img534/8987/dsc05081b.th.jpghttp://img195.imageshack.us/img195/496/dsc05082n.th.jpghttp://img59.imageshack.us/img59/4060/dsc05083o.th.jpghttp://img822.imageshack.us/img822/2521/dsc05085p.th.jpghttp://img143.imageshack.us/img143/8054/dsc05088c.th.jpg

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

In plus in Buc sunt bulevardele largi si o accelerez mai pronuntat.

 

Am niste probleme cu masina pe care nu le-am rezolvat de data trecuta.

Masina nu accelereaza liniar, da mici rateuri cateodata in accelerare, in special la urcare si doar dupa ce se incalzeste motorul.

Si dupa 220-240 la ora in kickdown intra in safe mode. Apoi nu mai baga boost de la turbine deloc pana opresc masina.

 

Pe tester zice: DPF backpressure too high , dar asa facea si inainte si dupa ce l-am scos.

 

Chiar daca masina fuge relativ bine , prinde 200 f rpd, acul de la turometru cateodata parca nu merge liniar, are putin oscilatii in timp ce accelerez.

 

Am testat si debitmetrul si pana in 2000rpm valoarea nominala cu cea reala erau apropiate dar la 2000rpm in sus, deodata valaorea reala urca f mult spre 700, iar cea nominala pe la 450. E acesta un semn ca debitmetrul e dus , sau e de la resoftare?

 

Ma gandesc sa iau alt debitmetru, dar as vrea sa fiu sigur ca e de la el, nu e chiar ieftin unul nou.

 

La acest 535d fumul scos are o culoare albastruie:

La mine e negru.. inseamna ca arderea e mai proasta? Am aproape 25000km cu masina si n-a mancat deloc ulei pana acum.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat este de relevant dar la mine e39 530DA, cand mi-a picat debitmetru tot asa facea figuri dupa ce se incalzea motorul, imi tragea sacadat pana in 2000 ture. Mergeam numai in kick down ca sa fie cat de cat ok la drum lung. La mine fiind mai Toma, mi-a scos mufa de la debitmetru si am plecat cu ea in probe si m-am convins ca de la ala era. Poate ai putea sa faci si tu acest lucru.
Link to comment
Share on other sites

pai cam asa face si la mine..trebuie sa o turez mai tare dupa ce se incalzeste... in general peste 2000 rpm ca sa mearga bine. daca scot mufa ce ar trebui sa simt? o diferenta ori cat d mica sau sa traga chiar corect.

 

Faza cu safe mode la viteze mari sunt sigur ca e de la lipsa DPF. Trebuie sa fac o noua resoftare sa anulez DPF-ul si din soft.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Nu crezi ca ar fi mai bine sa renunti la soft-ul agresiv pentru unu mai "slab" sa ramai la 310CP sunt mai mult decat suficienti, oricum cred ca foarte rar iti trebuie toata puterea aia. Posibil sa fie si asta cauza problemelor desi nu cred dar oricum e bine sa renunti la soft-ul agresiv e clar ca motorul se useaza mult mai repede in regimu asta si sa scapi poate de viitoare probleme ce pot aparea?Posibil de aici sa se traga acele fluctuatii de turatie! Totusi si cuplu ala e enorm si esti cam la limita!

Parerea mea!

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

Am scos mufa de la debitmetru... si merge mult mai prost masina. in orice treapta as accelera merge sacadat.

 

Ideea e ca masina cu debitmetru conectat are un mod ciudat de a accelera, daca in D la cutie apas pedala de acceleratie pana la 1/2 - 2/3 din distanta posibila, accelereaza dar turatia ramane constanta undeva la 2000-2100rpm chiar daca eu accelerez de la 60 la 120 de ex.

 

O sa incerc mai intai o noua harta de 315-320 cai cu dezactivare DPF, si apoi un debitmetru nou.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am resoftat-o din nou cu o harta care sa anuleze DPF-ul si ceva mai mic boost in turbine.. cred ca am undeva la 320 cai acum.

Oscilatiile tot au persistat dar parca intr-un mod mai putin sesizabil. Tot intra in limp mode la 240 la ora.

 

Asa ca am schimbat si debitmetrul..si surpriza,..masina a inceput sa mearga cum trebuie din nou.

Nu mai da rateuri la urcare, turbinele intra ok, in DS sta mai tot timpul peste 2000rpm, nu mai intra in limp mode .... e din nou o bucurie sa o conduc :) :twoup:

Am observat ca scoate fum negru doar in kickdown , imediat dupa apasarea pedalei si atat.

 

Cred ca vechiul debitmetru s-a stricat din cauza filtrului K&N si prafului minunat din tarisoara noastra. Asa ca l-am zburat si am pus filtru stock odata cu noul debitmetru.

Fara k&N si harta agresiva, raspunsul instant la pedala a cam disparut, dar important este ca masina sa mearga ok.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Nu ascult manele :( .. SI NU PUN EMBLEMA M5... poate un G-Power bi-turbo :)

 

O sa ii mai pun doar bara spate M5 +evacuare quad sau ma gandeam sa ii pun doar difuzor cu 2 iesiri pt bara de la M-packet, gen cel de la Rieger:

http://www.vividracing.com/catalog/images/...iffuser4tip.jpg.

 

Bara fata sau portbagajul nu are rost sa le schimb pt ca seamana f mult cu cele de M si nici nu merita investitia.

 

Pt mine grilele sunt ceva care completeaza ca si look M-packetul. Una e sa pui grilele pe 520i cu jante pe 16 fara m-packet si altceva pe a mea :twoup:

 

 

-ar arata foarte misto , si oricum el are o mica racheta

-vine vreunul cu o masina mai bunuta si te face de ras cu "m5"-ul....se lauda apoi ca a facut un m

 

Deocamdata nu am intalnit nici o masina la drum drept sa ma lase in urma.. si asta nu pt ca am vreo racheta, ci pt ca nu aveam strazi sa dezlantui extra caii in plus.

Nush daca e efectul placebo, dar parca de cand au curatat DPF-ul fuuge si mai bine.. nici nu realizez cand am 200. Am intalnit de curand un Jaguar XKR si parea uimit cum poate sa fuga un diesel de asa dimensiuni.... :(

 

Senzatia cand pleci de la 2000rpm in cuplu max e fenomenala... pana in 4000rpm te simti in GT-R..dar apoi se termina la 4500-5000 :)

Am cronometrat 0-160 in 13s iar 400m p undeva 13.8s parca

 

0-160 pe teorie (fastestlaps) e 13,9...deci esti cam pe acolo

Link to comment
Share on other sites

Datele de pe fastestlaps sunt cam pe dinafara.

 

Masina are 1750kg nu 1659kg, sau chiar mai mult in functie de dotari. scot 13s fiindca e resoftata.

Un 535d stock scoate peste 16s pe 0-160.

 

Am facut niste reprize cu un Audi R8 V8 4.2 FSI . De la 120 la 220 km/h stau langa el :twoup: , pe curbe ma lasa in urma :)

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

in primul rand vreau sa iti spun ca ai o masina superba din toate punctele de vedere, mai ales motorizarea. ti-am citit in mare topicul si am vazut ca vrei sa ii faci unele modificari masinii. daca nu te deranjeaza as putea sa te ajut cu cateva sfaturi,

in legatura cu decuparea aripilor sa fi atent unde le faci, de vopsit va trebui sa le revopsesti. te contrazic cu ceea ce ai spus in ceea ce priveste de SAS(tipul priceput din Valcea care si-a modificat masina) sia schimbat aripile cu cele de M5. daca vrei sa pui spoilerul de M5 pe fata va trebui neaparat sa schimbi si aripile pentru ca nu se mai potriveste nimic din ce e stoc pe masina. aripile au alta forma si sunt mai umflate lateral. odata ce ai schimbat aripile se schimba si aparatoarele de noroi, si scutul complet, suportii de scut,suportii aripa spoiler, tuburile de aer.

Sa nu crezi ca sunt nebun! mi-am facut modificarile astea la masina mea si nici eu nu ma asteptam sa trebuiasca sa schimb fata completa. te va costa o groaza de bani dar merita :twoup:

 

vroiam sa trec si eu la modificare spate cu spoilerul de M5 si evacuarea, dar am ajuns sa bag foarte multi bani in masina si am zis ca e cazul sa ma opresc.

 

evacuarea care ai aratato tu acolo intro poza(Tipsurile ovale) inclusiv videoul cu sunetul sunt de la Eisenmann special facut pt modelul 535d.

 

am vazut ca ai adaugat un link cu partea de jos a spoilerului spate de la Rieger(difuzorul). eu mi-am comandat din Germania acel difuzor, din carbon, sa facut la comanda pt ca nu era pe stoc si am asteptat aproximativ 2 saptamani, cand l-am pimit nu am fost multumit de el. am platit 270 euro cu reducere pt ca am luat mai multe chestii de la ei, pretul normal era 310 euro parca.enorm parerea mea. dar mil doream.

Difuzorul arata foarte bine, sa nu ma intelegi gresit, dar nu era Carbon 100% avea imprimat doar modelul carbon si nu mi-a placut modelul. am zis ca il vopsesc culorea masini si gata. mam razgandit si am zis ca vreau spoilerul de M5 si lam trimis inapoi acum cateva luni, bineinteles ca nu am primit banii pe el inca. aici de vina sunt cei de la o firma de tuning din Germania care mi-au promis ca se rezolva dar se pare ca nu sa rezolvat inca.

 

deci daca te decizi si vrei acel difuzor il pot cere inapoi si til pot da tie(bineinteles ca o sa iti las la pret) :)

 

oglinzile de M5 merita toti banii, da alt aspect masinii, si la fel si grilele de pe aripi care le-ai mentionat, dau un aspect mai sportiv masini.de spoiler-ul fata nu mai zic, e superb parerea mea :(

 

pentru cei care spuneau ca o sa faci masina un chici zic ca se inseala, daca folosesti piesele originale si faci cum trebuie va arata bine. acum fiecare cu gusturile lui.

 

Eu sunt foarte multumit de tot ceea ce am modificat la masina mea (foarte multe). poate voi deschide si eu un topic sa imi prezint masina mea.

 

iti urez succes si daca ai nevoie de vreu sfat ma poti intreba. :)

Edited by CARBON
Link to comment
Share on other sites

Ms pt aprecieri .

 

Stiu ca pt bara fata de M5 trebuie sa schimbi si aripile si multe alte lucruri.. dar nu vreau sa schimb decat bara spate, mai ales ca acum o am putin lovita.

In catalogul de evacurari Eisenmann nu au si varianta cu tips-uri ovale decat pt M5. Tipul care si-a pus pe 535d a facut ceva custom imbinat cu o evacuare pt 535d dar cu tips-uri de m5.

 

Deocamdata nu am montat grilele pt ca am vazut ca nu dau bine fara oglinzile de M5.Cum in ultima vreme am bagat destui bani in ea schimband diverse piese, o sa aman tuning-ul pt la primavara.

 

Da-mi un PM cu pretul pt acel difuzor si eventual o poza cu el.

Asteptam sa iti prezinti masina in detaliu cu toate modificarile aduse, si evident cat mai multe poze :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.