Jump to content

e 46/2000 318


995527

Recommended Posts

daca a mai intalnit cineva la un E46 ,

1. In relanti cand este motorul rece raspunde perfect acceleratia acul la turometru coboara imediat, iar dupa ce se incalzeste la aproape fiecare accelerare pe loc da un rateu/reteuri, se ineaca..iar acul turometrului coboara mai greoi

2. in sarcina la fel la cald in viteza 1 si 2 calcata la podea da sa i vina benzina apoi instantaneu da sa se inece se balbaie tre sa revii cu pedala sus si sa o iei incet..nu vrea decat asa m a disperat, nimeni nu stie ce sa aiba a avut un furtun la retur gaurit l am gasit /skimbat dar tot mai face. (nu atat de rau)

schimbat toate filtrele la 7000 km, si ulei, bujii bosh noi cu 4 electrozi, debitmetru nou, pompa de benzina schimbat,senzor ulei, toate furtunele se tin f bine is verificate..

Link to comment
Share on other sites

nu tre softat nimic... adica reprezentanta iti recomanda sa-l softezi... desi nu vad ce-i fac ei... el vine din fabrica "invatat" sa citeasca special pentru acel tip de masina... ce ar putea reprezentanta sa-i faca in plus? ...scrie pe vreun debitmetru, pe cutia lui sau pe garantie ca trebuie softat in vreun fel? Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

debitmetru am pus nou de la cineva care vinde piese aici pe forum, adus din afara deci fara garantie, nu e de la magazin, dar masina facea la fel si inainte sa l schimb, imediat ce l am pus pe cel nou bosch, am remarcat o schimbare in bine si ca la relanti acul turometrului coboara mai incet la acc/decelerare cand este motorul cald ..apoi la scurt timp a inceput iar un rateu 2 cand este calcata pedala la podea in stationare ..intr a doua/intaia la podea face ca trabantul..intreruperi.nu s a schimbat prea mult sa zic..sa fi picat iar?

oricum incerc treaba cu mufa o scot astazi sa vad `ce face`

mai zicea cineva de senzorul de la axa cu came, e posibil?

Edited by 995527
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

vezi ca sunt doi senzori: camshaft - senzor axa cu came, pe care nu l-am gasit pe realoem si crankshaft senzor - senzor arborele cotit (ala din poza)

 

daca le spui alora din service ar trebui sa inteleaga ceva din asta si sa verifice ambii senzori, asta daca au aparatura necesara si daca se si pricep la asa ceva.

 

Nu stiu exact ce fac, dar la un moment dat am avut problema asta pe o fosta masina, si am schimbat acesti 2 senzori iar problema s-a rezolvat.

 

La tine poate fi altceva, dar eu zic sa verifici/schimbi acesti senzori blestemati.

 

Poate sa le arati si poza asta, sa inteleaga unde este si la ce te referi.

Link to comment
Share on other sites

o sa incerc cu alt debitmetru sper s agasesc la cineva de proba si am sa incerc la un service mai mare in galati in legatura cu cei 2 senzori dar daca cei din service nu se pricep..o sa merg la bucuresti ca e cel mai aproape
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.