Jump to content

O parere BMW 525D - AUDI A4 1.8T


Dariusel

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Motorul de 1.8T e unul dintre cele mai reusite ale grupului VAG.

Ca idee: daca deja ai schimbat multe piese la masina ta inseamna ca ai mai inoit-o putin. Ceea ce i-ai schimbat nu mai pica!

Ai vreo siguranta ca dupa ce ei Audi-ul nu ai de bagat nici o piesa in el?

Pe lang ca mai dai (din ceea ce am inteles eu) o diferanta de bani tu, s-ar putea sa schimbi anumite piese la ea si nu ai facut nici o afacere (poti ca banii acea sa-i bagi in reparatia BMW-ului).

Daca o ei automat trebuie sa schimbi distributia (nu e prea ieftina), pentru linistea ta, chiar daca proprietarul spune ca a schimbat-o!

Calculeaza si banii pe care ii dai in plus pe carburant. S-ar putea ca ce dai pe piese la BMW sa dai pe carburant si pe piese la Audi!

La Audi o mare probblema sunt capetele de planerata (problema inexistenta la BMW). Se crapa burdufurile si praful impreuna cu apa le nenorocest. Am avut Audi la care dupa 35.000km a trebuit sa schimb un cap de planerata (masina era SH). Am dat-o cu al doilea cap de planetara caraind putin (n-am vrut sa mai bag bani in ea pentru ca incepusera sa pice piesele una cate una)!

Am fost in service acum o luna si era un A6 2.5TDI Quattro din 2003 la care se schimbau ambele capete de la planetare.

Alegerea iti apartine dar vezi sa nu-ti para rau.

Link to comment
Share on other sites

Uzura moralĂŁ este un termen foarte vag Âşi foarte la modĂŁ.

DacĂŁ ĂŽĂži place o maÂşinĂŁ, o cumperi, e simplu.

 

si eu la fel ... dar tot te fac :)

 

Vezi cã are 328i pe o caroserie mai uºoarã decât a ta, mai ales cã diesel-ul este În general mai greu pentru cã are mai multe insonorizãri.

 

 

Dieselul NU e mai greu pentru ca are mai multe "insonorizari" ! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Adevarata! E mai greu (cu aprox. 100Km) datorita materialelor din care e facut blocul motor, pistoanele, vibrochenul, etc, (aprinderea carburantului prin compresie inseamna o "mica" detonare in camera de ardere si din acesta cauza peretii acesteia trebuie sa fie mai rezistenti decat la motoarele pe benzina unde aprinderea e prin scanteie - din acesta cauza e diesel-ul mai mai zgomotos si a are sunetul specific), datorita unor anumite piese care trebuie sa reziste la un cuplu mai mare dar si datorita unor componente in plus pe care le are mororul diesel cum ar fi de exemplu turbina. Pe langa acesta mai adaugam si o baterie mai mare, etc...lista poate continua.
Link to comment
Share on other sites

Turbina nu cântăreşte atât de mult, ai ţinut vreodată o turbină ĂŽn mână?

Bateria mai mare?

Bateria se montează mai ales ĂŽn funcţie de opţiunile maşinii, nu ĂŽn funcţie de faptul dacă maşina este diesel sau pe benzină.

Şi creşte şi ĂŽn funcţie de motorizare.

 

Dieselul NU e mai greu pentru ca are mai multe "insonorizari" ! :)

 

Argumente?

 

Contează şi faptul că au mult mai multe insonorizări faţă de cele pe benzină.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca tu esti un copil, fii serios omule. Traiesti intr-o lume in care visezi ca dieselul tau e cel mai tare.

 

Pai daca eu am facut 330ci, insa sa zicem ca suntem pe acolo.

Tu-mi spui mie ca tu cu masina ta ai facut s2000, cupra-r de 240 de cai, si ca 330ci ala nu e o problema pentru tine(scoate 6.6s pana la 100km/h), atunci eu sa cred ca tu nu traiesti in vis? get real man.

 

Tu nu te-ai dat cu un 328i preparat, fie el si touring.

Eu m-am dat cu e39 530d(chiar cu 2 masini) cu soft, e o masina robusta, superba, insa nu mi-a facut probleme. Nici 0-200km/h, nici 0-400m.

Eu nu afirm ceva ce nu am realizat.

 

http://i.imagehost.org/t/0370/Untitled_7.jpg

 

16.3 pe 400m ?

 

Aici ai linkul cu informatia completa.

http://www.zeperfs.com/en/match1966-100.htm

Eu am 1450kg, ti-am scris mai sus.

 

http://www.zeperfs.com/en/duel1966-100.htm

 

 

Nu stiu de unde ai timpii aia....eu am in carte 0-100 in 7,8 secunde si scoate mai bine in realitate cu cateva sutimi pentur ca m-am dat cu un GL 4.2 cdi care are suta in 7,6 la carte si m-am dus o masina...acum dupa soft as zice ca am suta undeva pe la 6,6 - 6,8 oricum o sa fie diferenta mica intre noi s-ar putea sa am de castigat pe urma turbo-ului si cuplului...s-ar putea sa pierd datorita masei mai mari cu 100 si ceva de kg... asta daca intr-adevar ai 230 de cai...ramane sa vedem daca am drum pe acolo te contactez...nu te mai umfla in pene atata ca nu ai o racheta de masina si eu nu am trabant...sunt multe alte masini mult mai rapide decat ale noastre...nu e cazul sa te crezi asa tare

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

As lua A4 :)

Se mai cojesc plasticele, consuma 9.3 mixt in conditii sportive ... se aude ffoarte frumos motorul.

Ma gandeam si eu la un 525 cand am vandut E46-le, dar mi se pare prea uzat moral, prea mare ... parerea mea.

 

 

9.3 mixt e o poveste buna... am avut motorul in cauza pe un A6 si consuma 17 la suta in oras si afara sub 8.5-9 nu reuseam cu el si apoi am avut 1.8T pe un Passat versiunea noua de 160 CP si consuma in oras cu cutie manuala in jur de 14-15 si afara lua cam tot 8.5... terminati cu prostiile pe care le cititi prin carti tehnice si intrebati oameni care chiar conduc asa ceva... verificati pe forumul VW daca am dreptate sau nu... am un prieten cu VW Passat Cc cu acelasi motor, adica 1.8 T generatie noua si ii consuma 14-15 la suta in oras...

 

9.3 mixt am eu pe BC, nu am citit cartile tehnice!

318 le tau cat consuma?

http://www.zeperfs.com/en/duel37-82.htm

 

318 meu consuma 9.9 in Bucuresti pe BC (recunosc ca am talpa grea) dar cand merg civilizat am o medie de 9 la suta in oras...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.