Jump to content

furtun intercooler sau turbina ?


Recommended Posts

Am schimbat turbina la bmw, este in garantie, functioneaza perfect, trage nu sunt probleme sa nu traga, faza e urmatoarea, sunt cu masina in viteza ( a 2a a3a a4a ) sa zicem la o turatie 2000 rpm, accelerez si iau picioru de pe acceleratie.. in acel timp se aude un fel de 'vajait vummm' ( nu pot explica exact sunetu ) .

 

Turbina e ok, nu da semne sa pice, oricum este in garantie de la ce ar putea fi ? Ar putea fi de la furtunul de intercooler ? am fost mai demult la o constatare la bmw si mi s-a zis sa-l schimb si vroiam sa stiu, daca cumva cineva s-a mai ivit cu sunetul asta si daca a gasit rezolvarea ? Se poate sa nu fie strans bine sa ia aer ? poate fi de la altceva ?

 

Tin sa mentionez ca sunetul se aude doar cand masina e in mers si in viteza ( cand stau pe loc si o turez pana la 2500 si ii dau drumu nu se aude nimic )

Link to comment
Share on other sites

Verifica si racordul flexibil.

 

ce legatura are?

 

in 1-a nu se aude?

 

sincer n-am incercat pentru ca imediat schimb dintr-a 1a.. a 3a, a 4a si a 5a face sigur. nu inteleg de ce ar face exceptie treapta 1

Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

Daca se aude doar cand iei piciorul de pe acceleratie, sigur e turbina, se aude cum lucreaza.

 

Ok si ce ar putea avea?

Daca trage bine, nu are nimic, ai spus ca e schimbata, cred ca e reconditionata si nu este noua. La un prieten , s-a dus turbina, a duso la un meserias, a reconditionato si acum merge perfect dar scoate un sunet ceva asemanator cum descrii tu.

Edited by MS77XXS
Link to comment
Share on other sites

Verifica si racordul flexibil.

 

ce legatura are?

 

 

Exact asa am zis si eu. :)

La mine se auzea un fel de suierat pe care nu il puteam localiza.

Se auzea zgomotul atunci cand schimbam treptele sau cand ridicam brusc piciorul de pe acceleratie, in special cand eram in treptele 1,2,3. Cand acceleram pe liber, nu se auzea zgomotul.

Am fost in vreo 2 service-uri si dupa ce am vorbit cu mecanicii, incepusem sa ma interesez de turbina, desi masina tragea normal.

Abia la al 3-lea service, unde au verificat-o de la cap la coada, au descoperit ca racordul flexibil era rupt.

Initial nu am facut vreo legatura intre racord si problema cu suieratul.

L-am schimbat si imediat cum am luat masina din service, am observat ca "s-a reparat" si turbina. :lol:

Probabil in momentul in care s-a rupt s-a pozitionat in asa fel incat gazele ce ieseau din motor faceau zgomotul respectiv, inainte de a intra pe evacuare.

Nu stiu daca doar eu am fost asa norocos, dar nu strica sa arunci o privire si la el, inainte sa te apuci sa schimbi turbina.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu ma duc sa schimb turbina.. ca nu e de la ea.. e noua are ~40.000 de mii de km si daca e ea de vina o schimb pe garantie.. Deci zici ca de la racordul flexibil poate sa fie? :)

 

LE: si la mine cand schimb treptele se aude zgomotu.. e un fel de suierat vummm .. exact cum il descrii tu..

Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

Si la mine se aude zgomotul la deccelerare brusca si cred ca este normal.atunci cand deccelerezi presiunea din circuitul turbo trebuie sa se elibereze de aceea se aude fluieratul.si eu am turbina schimbata de 5000 de km reconditionata insa asa facea si inainte.nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme.mie chiar imi place cum suna... :)
Link to comment
Share on other sites

cum e noua daca are 40.000 km ?

 

a fost schimbata pe la ~140.000 de km acu are 180.000 de km.. Ti se pare o turbina uzata ? e aproape noua Plus ca mai are si garantie

 

Si la mine se aude zgomotul la deccelerare brusca si cred ca este normal.atunci cand deccelerezi presiunea din circuitul turbo trebuie sa se elibereze de aceea se aude fluieratul.si eu am turbina schimbata de 5000 de km reconditionata insa asa facea si inainte.nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme.mie chiar imi place cum suna... :)

 

da.. a mea are ~40.000 km.. o sa verific totusi racordul flexibil :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ai verificat furtunul de la intercooler la turbo?Eu am avut furtunul intercooler-egr fisurat si masina imi fasaia foarte puternic pe acceleratie.Deci daca zgomotul tau se aseamana cu un fasait puternic ar putea fi vorba de un furtun fisurat

 

Inca nu, cum fasaie pe acceleratie? cand ii dadeai drumu?se simtea si sa zic.. o 'pierdere de putere'? adica se simtea ca nu mai tragea ca inainte?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.