Jump to content

E36- trepidatii la relanti


gits

Recommended Posts

Este vorba de un 318i din '92!

Se intampa ceva ciudat:

La relanti sta in 7-800 si trepideaza usor(se simte la schimbator).

In mers,chiar la viteza ff mica, dak o las pe liber, sta fix in 900,cum e normal, si nu mai trepideaza!

CARE AR PUTEA SA FIE CAUZA? M am gandit ca ar putea fi ceva legat de aer in sensul ca i vine mai mult in mers insa am observat ca la fel se intampla si daca o las pe liber cand merg cu spatele!

Link to comment
Share on other sites

Nu are legatura cu tampoanele.

E vibratia motorului. Daca era nou, nu se simtea mai nimic de genul, dar cum nu e, mai apar anumite chestiuni neplacute.

Masina e veche intradevar si nu are cum sa mai mearga 'ceas', insa la relanti se simte ca nu e in apele ei!

Merci oricum pt parere!

Link to comment
Share on other sites

citeste pe forum, cu siguranta vei gasii o droaie de subiecte interesante, din care pe ici pe colo mai inveti cate ceva aplicabil pt masina ta.

Stiu. Problema cu relantiul o au majoritatea bmw urilor e36. Ce mi se pare ciudat este ca , la al meu, simtomele dispar dak masina se afla in miscare lasata pe liber.

Am curatat regulatorul de relanti, am schimbat filtrul de aer, am verificat bujiile. Am incercat sa scot sonda lambda, sa vad in ce stare e, insa nu am reusit ,e intepenita deabinelea!

Masina are catalizatorul scos! Poate afecta asta relantiul?

Edited by gits
Link to comment
Share on other sites

Nu cred.

Daca ai noroc sa locuiesti intrun oras unde intradevar exista persoane care au tester si se si pricep sa-l foloseasca, nu doar sa scoata 2 cuvinte din gura "schimba debitmetrul" si cu asta basta, ti-au luat banii pt nimic, ar fi o idee buna sa te duci sa verifici. Vezi fiecare senzor cum se comporta, ce tensiuni genereaza, daca sunt in plaja mersului optim, eventual noteaza-le, daca acolo nu rezolvi nimic, iar apoi intereseaza-te pe net. Eu asa voi face...

Link to comment
Share on other sites

si lamine trepideaza usor la relanti, asta dupa ce am sarit cu 80 km/ora doua lini de cale ferata nesemnalizate, in urma incidentului s-a spart un amortizor si am ramas cu trepidatia la relanti, de atunci tot incerc sa ii dau de cap

am schimbat cam tot : tampoane motor, cutie, flansa cardan, cardan + rulment, buji, fise, volanta, ambreiaj, filtre, etc..... si degeaba inca il mai am

probabil ca s-a deplasat motorul, o fi sarit de la punct sau cine stie !

poate cineva a gasit solutia sau poate mai trebuie schimbat ceva ?

Link to comment
Share on other sites

Verifica burduful de la debitmetru. Posibil sa fie crapat. Eu am un 316, din 1994, am schimbat si a revenit la normal relantiul. Nu prea stiu cum vine la 318, dar merita verificat. Succes!

:) L am verificat, l am spalat, l am curatat! E putin crapat insa f putin pedeasupra, nu incat sa poata trage aer fals pe acolo. Merci pt sfat!

Link to comment
Share on other sites

Cam aceleasi simtome, dadea sa moara, in ultima faza chiar mi-a murit de cateva ori.

 

Poti incerca o curatare dupa una din metodele de mai jos, la mine nu a functionat.

 

http://www.google.ro/search?q=bmw+icv+clea...lient=firefox-a

L am curatat boss! Mai ales ca la motorul meu(M40) e mai usor de ajuns la regulator! La mine nu da sa moara! Doar sta subturata si cred ca asta e motivul pt care trepideaza masina! nu trepideaza rau insa p mine ma deranjeaza! Sunt genul de om care, daca se aprinde un bec in bord, nu pot sa dorm o noapte!:)

Link to comment
Share on other sites

Nu e o cauza, asa a fost gandita. Atunci cand masina e inca in mers pe neutru este o probabilitate mare sa bagi in alta treapta de viteza si sa demarezi si daca relantiul e putin mai sus nu poate decat sa te ajute. (mersul cu masina scoasa din viteza este nerecomandat)
Link to comment
Share on other sites

Nu e o cauza, asa a fost gandita. Atunci cand masina e inca in mers pe neutru este o probabilitate mare sa bagi in alta treapta de viteza si sa demarezi si daca relantiul e putin mai sus nu poate decat sa te ajute. (mersul cu masina scoasa din viteza este nerecomandat)

Cred ca ai dreptate! Ai venit cu un argument bun! Merci!

Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema e36 316 m43 nu am catalizator,imi variaza relanti-ul, ii insesizabil pe turometru dar se vede pe maneta de la schimbator. burduful ii crapat bine si rezolvat cu banda izolatoare ,pe acolo nu cred sa mai traga aer fals. oricum o sa l schimb si o sa l duc la un tester. nu e normal sa functioneze asa
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.