Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

probleme cu E28-ul


barqqsanu

Recommended Posts

Am niste probleme la E28-ul meu (520i). Am observat de curand k pierde apa din borcan (apa pentru motor)...il pun pana la semn , iar dak fac 5 km cu masina mai ramane un pic pe fundul borcanului....ciudat e ca nu se vede pe unde picura...si nici in baia de ulei nu o baga....deci e un mister. Alta problema o am cu pedala de ambreiaj.....s-a inmuiat dintr-o data...si tine jos rau de tot. Sa fi luat aer pe conducte???? Poate sa fie asta problema sau ma lasa discul???

Daca puteti sa-mi dati ceva sfaturi.......va astept.

Merci

Edited by barqqsanu
Link to comment
Share on other sites

E destul de laborioasa operatia...cred ca dureaza vreo 2 zile :)...trebuie data jos cutia de viteze-asta presupune sa se demonteze axul cardanic, cutia-propriu-zisa, tobele...dar odata demontata se te uiti si la celelalte elemente de pe acolo...rulmenti, placa de presiune...si la montej sa schimbi, cu sigurante ca e uzat, semeringul de la axul cardanic)

In rest..succes si vorbeste in prealabil cu un prieten cu o masina...ca in caz de ceva sa aibe cine sa te remorcheze :D...desi nu-ti doresc asta :D

Vizavi de apa din borcan....tu ai borcan?...eu nu am :w00t:...dar poate-mi pun...daca tot esti sub masina uita-te atent pe sub furtunele de apa care le poti vedea cu o lampa sau o lanterna din rampa...eu am avut surpriza sa constat ca aveam 2 furtune incomplet stranse la coliere...si-mi picurau apa...asta numai cand era motorul cald...si se facea suficienta presiune in instalatie sa forteze...

Mai uita-te atent si pe la radiator...pe la imbinari, pe la celele etc..radiatorul trebuie sa fie uscat tot-timpul...nu exista condens pe el :lol:...daca poti sa te uiti pe ambele parti ale acestuia (partea frontala si cea dinspre motor :lol: )

Daca nu gasesti locul pe unde ti se duce apa...e nasol...mai ales ca pierzi o cantitate asa mare deodata :)....posibil sa fie in cilindri...si e f nasol(pt ca apa, acumulata intr-o cantitate relativ mare in piston, la o pornire la rece...actioneaza ca un ciocan asupra pistoanelor si a supapelor) si nu e deloc bine motorului :)

Oricum, mergi pe la un mecanic pe care tu-l apreciezi(asa cum fac eu cu al meu :bounce:) si sa-si dea si el o parere mai avizata si mai ...documentata din propria-i experienta :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nu era discul...pierdusem lichid din borcan si a tras aer...de acolo era toata faza cu ambreiajul...noroc k am depistat pb pana sa cumpar disc. :blink:

 

Faza cu apa....v-am spus eu k imi pierde apa din borcan...am observat un lucru ciudat....cand motorul sta la relanti(1000-1200 de ture) nu vine apa din radiator pe retur...cum o accelerez un pic (peste 1500 ture) incepe sa vina apa din nou pe retur si atunci revine apa la nivelul corespunzator in borcan. Mi se pare ciudata chestia asta...de la ce sa fie????

Link to comment
Share on other sites

Am aflat ce se intampla cu apa din borcan......in mom in care am ramas cu masina in drum duminica :). Toata apa o baga in baia de ulei (un borcan de apa plin disparea in 10 minute de cand porneam masina). Am dus masina tractata acasa si am chemat un mecanic sa o demontam. Eu speram sa fie de la garnitura de _chiulasa_....dar surpriza...cand am demontat-o ...garnitura arata k noua...deci asta e exclus sa fie cauza. Ne-am uitat atent si la _chiulasa_ (dupa ce am spalat-o)....am crezut k e fisurata pe undeva...dar nu e. Cand am demontat _chiulasa_ am gasit doua arcuri rupte....dar cred k s-au rupt in mom in care m-a lasat in drum. Ceea ce mi se pare ciudat este faptul k acul de la temperatura nu a trecut niciodata de jumatate....deci nu a fiert motorul....dar cu toate astea, prezoanele de la _chiulasa_ arata de parca le-as fi ars cu flacara (decalite)...si s-au desfacut f greu. Dati si voi o parere despre de naiba se intampla acolo k eu pana acum m-am gandit si nu pot sa-mi dau seama care e cauza. Acum vorbesc in necunostinta de cauza....dar se poate cumva sa-mi fi bagat apa in baia de ulei prin socul automat ??? :blink:

Sunt cu masina pe tusa....am un oltcit pe care il alerg acum...dar nu pot merge cu ala mult timp k o sa cad din el :) .

Mi-am cumparat o garnitura de _chiulasa_ mai groasa (de 2,2) si o s-o pun pe aia...asta k sa ma conving k n e de la garnitura....si o sa vad dak imi mai baga apa in baie.

Dar...daca voi aveti alte pareri.....plssss......help !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.