Jump to content

INSPECTION-BORD


andrei_dyl

Recommended Posts

Mai spune-ne ceva despre masina ta...ca in afara ca are bec de inspection...altceva eu nu am vazut :blink:

PS: si eu am...dar l-am deconectata de la circuitul original, ca si asa nu mergea (asa cred eu) si l-am cuplat la intrerupatoarele de la usi si portbagaj...ca sa stiu daca e vreuna deschisa...

Link to comment
Share on other sites

Sau dai un searc pe bmwclub si ti-l resetezi tu insuti :blink:

Totusi, nu uita ca s-a aprins dintr-un anumit motiv...si de aceea nu uita sa inlaturi acel motiv...adica schimb de filtre, uleiuri etc...ca, daca-ti respecti masina,...te va respecta si ea :)

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

deci este un 316 din 86' care a avut motor de 1.8 si in urma unui accident am pus 1.6.Motorul e in 4 cilindri in linie(m10),si este carburatie dublu corp Piesburg.Ala de 1.8 tot carburatie era si tot 4 cilindri.E in doua usi si arata bine ca a fost intretinuta.Vreau sa fac ceva pe la ea cum ar fi amortizoare sport....etc,dar am si ceva piese de schimb :blink:
Link to comment
Share on other sites

am citit pe forum si zic baietii ceva de pin 7 si nu mai stiu ce pin dar e ptr. e36 iar eu am 316 din 86 carburatie si nu stiu daca e la fel.Am facut schimbul de ulei si filtru la timp dar nu am resetat calcul,iar ledurile se sting si se aprind incontinu.Am inteles ca trebe sa schimb si bateriile din bord de la ceasuri.
Link to comment
Share on other sites

am citit pe forum si zic baietii ceva de pin 7 si nu mai stiu ce pin dar e ptr. e36 iar eu am 316 din 86 carburatie si nu stiu daca e la fel.Am facut schimbul de ulei si filtru la timp dar nu am resetat calcul,iar ledurile se sting si se aprind incontinu.Am inteles ca trebe sa schimb si bateriile din bord de la ceasuri.

92190[/snapback]

7 si masa...si vezi ca e un algoritm de urmat (sorry ca nu-ti dau linkul dar nu-l mai gasesc-e pe aici pe bmwclub...tot motor M10 am si eu, chiar daca caroserie E28...dar e injectie multipunct)

Dar nu schimba acumulatorii pana nu resetezi calculatorul...daca in urma resetului inca-ti mai pulseaza...atunci schimba-i si pe aia...desi aia sunt lipiti prin punctie electrica (sudati)...bine, e o chestiune de lipitura sa pui altii, adica sa-i dezlipesti cu un cutter sau un bisturiu si sa lipesti altii cu cositor :blink:

La mine sunt R6 acumulatorii, 2 bucati, LiIo parca...nu i-am schimbat niciodata...

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

7 si masa...si vezi ca e un algoritm de urmat (sorry ca nu-ti dau linkul dar nu-l mai gasesc-e pe aici pe bmwclub...tot motor M10 am si eu, chiar daca caroserie E28...dar e injectie multipunct)

Dar nu schimba acumulatorii pana nu resetezi calculatorul...daca in urma resetului inca-ti mai pulseaza...atunci schimba-i si pe aia...desi aia sunt lipiti prin punctie electrica (sudati)...bine, e o chestiune de lipitura sa pui altii, adica sa-i dezlipesti cu un cutter sau un bisturiu si sa lipesti altii cu cositor :)

La mine sunt R6 acumulatorii, 2 bucati, LiIo parca...nu i-am schimbat niciodata...

92297[/snapback]

nici eu nu i-am schimbat,si am trei borduri doua VDO si unu MOTOMETER,dar am sa verific bateriile la un electronist

Am sa incerc chestia cu pin 7 pe caroserie si cu contactul 5 sec sau 10 parca.

Mi-a zis un mecanic ca poate sa-mi puna injectie pe motorul asta,dar nu mai stiu cine era ca am vb pe mobil mai de mult.

Oricum iti multumesc pentru ajutor :blink:

Link to comment
Share on other sites

am gasit pe forum cum se reseteaza dar culmea ca acum fara sa-i fac eu nimic nu se mai aprinde!

oricum mersi pt ajutor!

dar stie cineva ce trebuie sa-i fac la caldura ca are 4 viteze dar nu merge decat in viteza a patra?

92185[/snapback]

 

 

Pe la sofer, pe la picioare, bagi mina inspre mijlocul masinii, printr-o conducta /gura prin care vine caldura la picioare, si dai peste o cutiuta prinsa chiar pe conducta, de care tragi si tu in fel si chip pina iese. In cutia aia se afla vreo 4 rezistente care ori s-au ars ori nu fac bine contact, ca de 20 de ani le-o ajunge si lor, pe care le cureti sau le schimbi, si apoi te chinui sa pui cutiuta la loc. Si gata, merg apoi toate cele 4 trepte. Pozitia 4 merge si acum, pt ca nu este restrictionata de nici o rezistenta, e pusa "pe direct".

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Pe la sofer, pe la picioare, bagi mina inspre mijlocul masinii, printr-o conducta /gura prin care vine caldura la picioare, si dai peste o cutiuta prinsa chiar pe conducta, de care tragi si tu in fel si chip pina iese. In cutia aia se afla vreo 4 rezistente care ori s-au ars ori nu fac bine contact, ca de 20 de ani le-o ajunge si lor, pe care le cureti sau le schimbi, si apoi te chinui sa pui cutiuta la loc. Si gata, merg apoi toate cele 4 trepte. Pozitia 4 merge si acum, pt ca nu este restrictionata de nici o rezistenta, e pusa "pe direct".

 

 

Mersi mult! o sa incerc! mai ales ca nu prea imi arde sa dau 4 milioane pe o aeroterma! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.