Jump to content

Noul BMW M5 filmat la Nurburgring


Ciupanezu

Recommended Posts

Noul BMW M5 a fost filmat la Nurburgring.

 

AceastĂŁ maÂşinĂŁ va declanÂşa un adevĂŁrat cutremur ĂŽn filosofia bavarezĂŁ datoritĂŁ faptului cĂŁ este primul M supraalimentat.

 

La minutul 00:59 puteĂži vedea un Nissan GT-R care aparent urmĂŁreÂşte M5-ul. Ăn mai multe moment e ale videoclipului, turbinele pot fi auzite.

 

Se crede cĂŁ motorul twin turbo de 4.4 litri va avea o putere de aproximativ 585 cp.

 

Se speculeazĂŁ cĂŁ va fi folositĂŁ o cutie secvenĂžialĂŁ cu 8 rapoarte care va transmite toate puterea roĂžilor la tracĂžiunea spate.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da da ar fi bine sa-l scoata mai repede ca prea si-au luat-o in cap nea Audi (RS6)si Mertzelu(E 63 AMG).Nu e nimic rau in supraalimentare, performante mai mari cu costuri mai mici :) .

PS:eu vreau sa distruga GTR-u, imi este o masina antipatica rau de cand are aspiratii deasupra Porschelui.

Stiu zona unde au filmat aici.e mai superba de 100x .

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

PS:eu vreau sa distruga GTR-u, imi este o masina antipatica rau de cand are aspiratii deasupra Porschelui.

asta o sa fie ft greu, cred aproape imposibil cu un M indiferent ce numar ar urma in spatele literei M

GT-R este o masina cu performante de invidiat si nu numai pe strada cat si acolo unde M-urilor le place cel mai mult.. pe circuit

 

 

 

oricum concurenta directa o sa ramana asa: :)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

GT-R s-ar putea foarte bine sa fie tot ce are mai bun de oferit tehnologia in domeniul asta in clipa de fata... pentru mase, cel putin (nu putem sa ne legam de categoria supercarurilor). si eu cred ca va fi imposibil de egalat de un M prea curand.
Link to comment
Share on other sites

Pai GTR e o masina sport in 2 locuri desenata mai mult pentru circuit cu care pe strada nu stiu cum te impaci in conditiile in care ar trebui sa mergi cu ea zilnic la job sa zicem pe cand M-urile in mod clasic sunt niste masini de sosea facute sa aduca placerea maxima fara a distruge prea mult confortul... poate daca BMW ar scoate un M3 CSL din nou atunci am putea spune ca e vorba de concurenta directa cu GTR dar pana atunci nu cred ca scopul BMW este sa se bata pentru acelasi gen de clienti ca GTR... Sa fiu sincer nu ma vad conducand un GTR in viata mea dar un M3, RS4, Impreza, Evo sau un AMG mi-ar place (desigur cu un plus pentru BMW)... Personal nu imi plac masinile super specializate pentru ca in primul rand imi doresc sa pot conduce masina in fiecare zi si sa ma pot duce si la piata cu ea nu numai la liniute sau pe circuit... Si daca ar fi sa-mi iau ceva mai specializat cu siguranta ar fi ceva decapotabil ca sa ma bucur cu adevarat vara de un ride :)

 

nu contest ca nu o sa fie tare insa nu cred ca o sa fie peste GT-R, nici macar nu sunt aceiasi clasa ca sa poata fi comparate :lol:

 

 

corect, asta era si ideea mea... M5 e o masina de 1 tona jumate cu 4 portiere totusi...

Link to comment
Share on other sites

GT-R s-ar putea foarte bine sa fie tot ce are mai bun de oferit tehnologia in domeniul asta in clipa de fata... pentru mase, cel putin (nu putem sa ne legam de categoria supercarurilor). si eu cred ca va fi imposibil de egalat de un M prea curand.

 

Costã ~ 80 000 $, cu siguranÞã nu este o maºinã pentru mase.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
reglarea suspensiei este foarte importanta la aceste masini pentru ca un M trebuie sa fie un M dar un M este si masina de strada cu care unii oameni merg zilnic unde au ei chef :) deasemenea o suspensie prea dura nu transmite nici un feeeling si rupe aderenta mult prea brusc si te poti trezi in decor fara sa realizezi asta...
Link to comment
Share on other sites

corect. trebuie sa fie si everyday use si nu poate fi cart doar prin prisma asta. daca te uiti la 0:38 cred ca se vede mai clar ce zic. mi se pare instabila cand iese din karussel, parca putin prea mult ruliu. compara vizual tinuta de drum cu asta http://www.youtube.com/watch?v=3QbCkHIfFVg timp de 9 minute un m5 e39 filmat din spate pe nordschleife.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Din moment ce E60 a ieşit din fabricaţie, e clar că M5 E60 va fi ĂŽnlocuit la rândul său de un nou M5 pe caroseria F10-lui.

 

Există deja filmuleţe cu noul M5, e clar că nu va mai fi nici un facelift al M5-ului E60.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

corect. trebuie sa fie si everyday use si nu poate fi cart doar prin prisma asta. daca te uiti la 0:38 cred ca se vede mai clar ce zic. mi se pare instabila cand iese din karussel, parca putin prea mult ruliu. compara vizual tinuta de drum cu asta http://www.youtube.com/watch?v=3QbCkHIfFVg timp de 9 minute un m5 e39 filmat din spate pe nordschleife.

 

Atata timp cat nici un M nu a dezamagit pana acum nu cred ca ai de ce sa-ti faci tu griji in privinta asta.

 

@stefann--E60 a iesit deja din productie nu vad la ce s-ar mai chinui cei de la bmw sa scoata facelift. :)

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.