Jump to content

BMW Simple


Catalin

Recommended Posts

BMW Simple, un fel de motocicleta cu trei roti cu viteza maxima de 200 km/h si un consum sub 2 litri/100 km

BMW a expus duminica, la muzeul sau din Munchen, un concept care poate atinge o viteza de peste 200 km/h, dar care consuma sub 2 litri de combustibil la 100 km. BMW Simple (Sustainable and Innovative Mobility Product for Low Energy consumption) este un vehicul cu trei roti care are o latime de doar 110 cm. Modelul a fost gandit astfel incat sa combine protectia oferita de un autoturism cu viteza si manevrabilitatea oferite de o motocicleta. Vehiculul care cantareste 450 kg are un nivel al emisiilor de 50 g CO2/100 km.

Construit ca o solutie la traficul din marile orase, „moto-masina” are o lungime mai mica decat MINI Cooper, dar o inaltime foarte apropiata de cea a unui exemplar Seria 5, pentru ca pasagerii sa se poata deplasa in conditii decente.

 

Desi viteza maxima atinsa este una respectabila, BMW Simple are nevoie de aproximativ 10 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, cu ajutorul propulsorului de 48 CP, ajutat de un motor electric.

 

SURSA: StiriAuto.ro

 

Edited by Catalin.
Link to comment
Share on other sites

eram SIGUUUUR! prea dubios stateai si nu ziceai nimic :)

recunoaste ca are cateva stradute in care ar merge sa testezi jucaria de mai sus dotata cu doua M61A1...

 

acum pe bune, mi se pare o aberatie sa judeci un om folosind ca si criteriu zona in care sta, insa unele zone adapostesc niste 'stupi' care ar trebui extirpati pentru a reda o alta lumina unei zone.

Link to comment
Share on other sites

eram SIGUUUUR! prea dubios stateai si nu ziceai nimic :lol:

recunoaste ca are cateva stradute in care ar merge sa testezi jucaria de mai sus dotata cu doua M61A1...

 

acum pe bune, mi se pare o aberatie sa judeci un om folosind ca si criteriu zona in care sta, insa unele zone adapostesc niste 'stupi' care ar trebui extirpati pentru a reda o alta lumina unei zone.

:) are multe stradute, nu doar cateva..sunt foarte multi drogãlãi in crangasi....cu aia nu am nimic, sa se drogheze...pe hoti i`as extermina. :) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
@cxx : ia explica tu mai bine ce ai de zis despre crangasi....

 

hai frate ca am vazut la dubiosi in zona aia de nu-i adevarat... mai e si giulesti, rahova, ferntari, am mai vazut zone mai nasoale e adevarat.

 

Pai bai, drogalaii aia iti dau in cap sa aiba bani pt droguri...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Alta traznaie de la BMW. Sper sa raman la stadiul de concept. Arata ca o prostie de vehicul din Total Recall.

Chiar nu-mi place. Oricum mie nu-mi plac motocicletele BMW iar aberatiile cu 3 roti nici atat. Deci am 3 motive sa nu-mi placa : e motor BMW (sa faca ei masini si sa lase motoarele pe mana japonezilor), e "tricicleta" (ce senzatie mai ai cand iei curbele) si ultimul este tare uarata.

Link to comment
Share on other sites

ce-i cu, cartoful asta? :)

Bine spus. :lol:

Or fi superioare poate la capitolul butonase. Eu tot suzi, honda sau kawa prefer. La enduro nu ma intereseaza ca nu-mi plac de nici un fel. Pt enduro am bicicleta. Asa sunt eu mai ciudat.

Poate ca motoarele BMW sunt bune nu zic nu dar asta de aici chiar nu-mi place.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
E un concept, e normal sĂŁ fie diferit.

 

Motocicletele BMW sunt superioare motocicletelor japoneze.

 

Cel puĂžin pe segmentul touring Âşi enduro touring.

Si cam atat. de Gp e departe bmw nu mai vb de clasele mai mari de viteza.

Link to comment
Share on other sites

avand in vedere ca eu sunt pasionat si de motociclete, mi se pare interesanta masina mai mult datorita faptului ca puncteaza asupra unor probleme importante precum: consumul ( 2l/100km), viteza ( peste 200km/h), CO2 ( 50mg/m), fiabilitate, comfort ( la fel ca un seria 3 coupe..)... trebuie sa recunosc ca nu prea imi place aspectul exterior... daca ma puneai sa ghicesc nu as fi ghicit niciodata ca e un bmw... mi se pare nereusita din punct de vedere al design-ului...
Link to comment
Share on other sites

avand in vedere ca eu sunt pasionat si de motociclete, mi se pare interesanta masina mai mult datorita faptului ca puncteaza asupra unor probleme importante precum: consumul ( 2l/100km), viteza ( peste 200km/h), CO2 ( 50mg/m), fiabilitate, comfort ( la fel ca un seria 3 coupe..)... trebuie sa recunosc ca nu prea imi place aspectul exterior... daca ma puneai sa ghicesc nu as fi ghicit niciodata ca e un bmw... mi se pare nereusita din punct de vedere al design-ului...

Ai dreptate dar nimeni nu recunostea ca si BMW

Link to comment
Share on other sites

QUOTE (Ciupanezu @ 30/Oct/2009, 16:02) *

E un concept, e normal sĂŁ fie diferit.

 

Motocicletele BMW sunt superioare motocicletelor japoneze.

 

Cel puĂžin pe segmentul touring Âşi enduro touring.

 

Si cam atat. de Gp e departe bmw nu mai vb de clasele mai mari de viteza.

 

bmw nu are nevoie de mgp,cum a zis colegu,bmw e profilat pe enduro si touring,in clasa in care au intrat sunt printre cei mai buni,bmw si ktm primele locuri,...ce vrei mai mult

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.